021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون پلاسما

تعمیر تلویزیون پلاسما باید توسط مراکز معتبر و متخصصان مجرب انجام شود. تفاوت تلویزیون های پلاسما با سایر مدل های دیگر در این است که تلویزیون‌های پلاسما برای نمایش پیکسل‌ها از سلول‌هایی حاوی گازهای یونیزه شده یا همان پلاسما استفاده می‌کنند. قابلیت خاص تلویزیون های پلاسما در این است که از روشنایی بسیار بالایی برخوردار هستند و رنگ سیاه را بهتر نمایش می دهند.

در تلویزیون پلاسما از شیشه استفاده می‌شود که البته این یک مزیت برای آن است که ضربه به صفحه نمایش آن تلویزیون را خراب نمی کند. به دلیل بهره مندی این تلویزیون از ویژگی های خاص فنی می توان آن ها را در ابعاد بسیار بزرگ نیز تولید کرد. تعمیر تلویزیون پلاسما به دلیل قابلیت های خاصی که این دستگاه دارد به مهارت و تخصص نیاز دارد. 

تعمیر تلویزیون پلاسما در محل و منزل

خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون پلاسما

خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون پلاسما شامل تعویض قطعات و تعمیرات تخصصی می باشد. تعویض قطعات به صورت جایگزینی قطعه ی مستهلک و آسیب دیده با نمونه ی اورجینال آن انجام می شود. تمامی این قطعات استفاده شده دارای ضمانت هستند.

این واحد ها به تمام ابزار و امکانات مورد نیاز برای تعمیرات دسترسی دارند. استفاده از این ابزارآلات تاثیر بسزایی در انجام فرآیند تعمیرات دارد. خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون در بخش های بسیار تخصصی ارائه می شود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • تعمیر و عیب یابی هاله رنگ در تصویر تلویزیون پلاسما
  • رفع مشکل خراب بودن تصویر تلویزیون پلاسما
  • تعمیر و عیب یابی داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در تلویزیون پلاسما
  • تعمیر و عیب یابی برفک تلویزیون پلاسما
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در تلویزیون پلاسما
  • تعمیر قطع شدن یک دفعه تصویر و تعمیر تلویزیون پلاسما
  • تعمیر و عیب یابی ورتیکال در تلویزیون پلاسما
  • تعمیر و عیب یابی نداشتن صدا در تلویزیون پلاسما
  • عیب یابی هاله رنگین کمانی در تلویزیون
  • تعمیر و عیب یابی لرزش تصویر در تلویزیون  پلاسما
تعمیرات تلویزیون پلاسما

دلایل رایج تعمیر تلویزیون های پلاسما

تعمیر پنل تلویزیون پلاسما

مشکلات معمول پنل تلویزیون های پلاسما، شامل آسیب داخلی الکترودها، آسیب درایورهای اتصالات نواری و تغییر پارامترهای گاز است. چنانچه هر یک از موارد زیر را مشاهده کردید، باید هر  چه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید، در 90 درصد این مواقع، پنل باید تعویض شود:

  • چشمک زدن نور یا پیکسل قرمز روی صفحه، وقتی تلویزیون سرد است.
  • رنگ های مخدوش در قسمتی از صفحه نمایش، به ویژه گوشه های چپ و راست.
  • خطوط رنگی عمودی روی تصویر
  • چشمک زدن نقاط قرمز در برخی قسمت های تصویر.

برای رفع مشکل، کافی است با اپراتورهای تعمیر تلویزیون پلاسما تماس بگیرید و مشکل را شرح دهید. با ثبت درخواست تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

خطوط عمودی روی تلویزیون پلاسما

به احتمال 60 درصد، امکان تعمیر تلویزیون پلاسما با خطوط عمودی وجود ندارد. چنین مشکلی تنها با تعویض پنل حل خواهد شد. بروز آن ممکن است به دلیل از بین رفتن قسمتی از صفحه یا ارتباط ضعیف گلس پلاسما و سیم کانکتور رخ دهد. اگر بین 26 تا 40 درایور از دسترس خارج شده باشد، صفحه باید به کلی تعویض شود.

داغ کردن تلویزیون

تلویزیون پلاسما سخت تر و بیشتر از سایر مدل ها کار می کند، به همین دلیل بیشتر داغ می شود. بسیاری از مشکلات به دلیل داغ کردن های بسیار صورت می گیرند. در هنگام خرید تلویزیون های پلاسما، باید حتما از فروشنده جویا شوید که آیا مدل منتخب شما، سیستم خنک کننده دارد یا خیر.

به ویژه اگر گیمر هستید یا زیاد تلویزیون تماشا می کنید، این مورد اهمیت دارد. تعمیر تلویزیون پلاسمایی که به دلیل داغ کردن های زیاد دچار ایراد شده است، گسترده بوده و ممکن است هر قطعه ای در آن آسیب دیده باشد.

تعمیر تلویزیون پلاسما به دلیل سوختن صفحه

اگر در مورد تلویزیون های پلاسما تحقیق کنید، در اولین جستجوهای خود با عبارت سوختن صفحه (screen burn) روبرو خواهید شد. وقتی صحبت از سوختن صفحه می کنیم، با مفهوم ماندن تصویر روی صفحه نمایش هستیم. گاهی وقتی تلویزیون پلاسمای خود را خاموش می کنید، می بینید که هاله ای از تصویر قبلی، روی صفحه نمایش باقی مانده است. اغلب پس از چند دقیقه محو شده و از بین می رود.

زمانی که این تصویر باقی بماند، قطعاً پنل تلویزیون دچار اشکالی دائمی شده است. این مشکل زمانی که بیش از حد تصاویر ثابت تماشا کنید بیشتر می شود. برای مثال مدت طولانی فیلم را متوقف کنید یا شبکه هایی را تماشا کنید که لوگوهای ثابت دارند. اگر با این مشکل روبرو شده اید، می توانید از خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون پلاسما استفاده کنید.

 

معایب تلویزیون پلاسما

معایب تلویزیون های پلاسما

پیشتر تلویزیون های پلاسما یکی از گزینه های محبوب بین خریداران بود. اما در حال حاضر تولید آن محدود است و در برخی شرکت ها هم دیگر تولید نمی شود. اما اگر تلویزیون پلاسما دارید، مطالبی که در ادامه عنوان خواهیم کرد، اطلاعات خوبی به شما می دهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون های پلاسما، همیشه از نقاط قوت بوده است، پس چرا دیگر کسی به سراغ این دستگاه ها نمی رود؟

انعکاس در صفحه نمایش پلاسما

انعکاس محیط همیشه روی صفحات پلاسما می افتد و موجب حواس پرتی می شود. وجود روشنایی در اتاق، چه از طریق پنجره چه چراغ، باعث آزار می شود. این مشکل به ویژه در تصاویر تیره دیده می شود.

سازندگان در سال های اخیر تلاش کردند با پوشش های ضد انعکاس، این مشکل را کم کنند، اما انتخاب چنین تلویزیونی به محیط قرار گیری آن بستگی دارد. تنها راه مقابله با این مشکل، کشیدن کامل پرده ها و قرار دادن تلویزیون در زاویه ای است که انعکاسی از چراغ ها نشان ندهد.

مصرف انرژی زیاد

تکنولوژی پلاسما از انواع پر مصرف است. بنابراین برای کسانی که روزانه ساعات زیادی را صرف تماشای تلویزیون می کنند، هزینه بر است. این موضوع در مقایسه با ال سی دی و ال ای دی، خود را نشان می دهد.

جالب است بدانید، نحوه استفاده از انرژی نیز در پلاسما و ال سی دی متفاوت است. چنانچه تصویر تیره باشد، پلاسما انرژی کمی استفاده می کند تا زمانی که تصویر روشن است. در ال سی دی ها، میزان مصرف انرژی ثابت است.

تأخیر فسفر

تأخیر فسفر، یکی از مشکلات رایج تلویزیون های پلاسما است. زمانی که تصاویر به سرعت تغییر می کنند، برای مثال در بازی ها یا فیلم ها به سرعت بین سیاه و سفید جابجا می شوند، تأخیری رخ می دهد.

در این تأخیر، فسفر پنل تلویزیون پلاسما، برای تغییر رنگ دچار مشکل می شود و به شما هاله ای از رنگ سبز می بینید. چون سرعت تغییر رنگ در تلویزیون کم است، رنگ سبز تا مدتی باقی می ماند.

وزن زیاد

وزن تلویزیون های پلاسما در مقایسه با سایر مدل ها بیشتر است. این مورد مشکل خاصی ایجاد نمی کند، مگر آنکه بخواهید آن را به دیوار وصل کنید.

واحدهای تعمیر تلویزیون پلاسما

واحدهای تعمیرات تلویزیون پلاسما بنا بر انواع بخش های تخصصی مربوط به تلویزیون تقسیم بندی شده اند. هر واحد با بهره مندی از  بهترین متخصصان می تواند خدمات مربوط به تعمیرات را در مدت زمانی کوتاه و با سطح کیفی بالا ارائه کند. حضور مجرب ترین تعمیرکاران در این واحد ها سبب شده تا روند تعمیرات علاوه بر کیفیت با سرعت انجام شود.

انواع مشکلات تلویزیون های پلاسما در این مرکز قابل تعمیر می باشند. واحد های تعمیرات تلویزیون به دلیل تسلط و مهارتی که در زمینه ی تعمیرات انواع تلویزیون های پلاسما دارند می توانند مشکلاتی مثل سوختن پیکسل های تلویزیون، خازن های داخلی، خرابی پنل، مشکلات مربوط به تصویر و… را برطرف کنند.

تعمیرات تلویزیون

تعمیرات تلویزیون یکی از تخصصی ترین خدماتی است که توسط این مرکز ارائه شده است. تعمیرات انواع تلویزیون های پلاسما و سایر مدل ها در این مرکز امکان پذیر است. تلویزیون هادر انواع مدل های مختلف و با هر برندی که باشند در این مرکز قابل تعمیر می باشند. تمام تعمیرات توسط مجرب ترین متخصصان انجام می شود.

تعویض قطعات مورد نیاز تلویزیون نیز با جایگزینی قطعات فرسوده با نمونه ی اورجینال آن ها انجام می شود. بنابراین دیگر در مورد مشکلات تلویزیون های خود نگران نباشید، تنها با یکبار مراجعه با این مرکز تمام عیوب تلویزیون شما برطرف خواهد شد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با جمع آوری گروهی از بهترین تکنسین ها و مهندسان حرفه ای، تیمی مجرب برای تعمیرات انواع محصولات الکترونیکی راه اندازی کرده است. کادر فنی این مجموعه به دلیل بهره مندی از این تیم متخصص قادر است انواع محصولات را تعمیر کرده و کیفیت و کارایی اولیه را به آن ها باز گرداند. خدمات مرکز سخت افزار ایران تنها محدود به تعمیرات نبوده، بلکه در زمینه ی فروش محصولات محبوب ترین برند های دنیا نیز فعال است. کاربران می توانند برای خرید هر یک از محصولات کمپانی های معتبر جهان مثل اپل، سامسونگ، پاناسونیک، ال جی و … به این مرکز مراجعه کرده و تمام این محصولات را همراه با گارانتی معتبر دریافت کنند.

تعمیرات تلویزیون سونی / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / تعمیرات تلویزیون ال جی /تعمیر تلویزیون ال جی / تعمیر تلویزیون سامسونگ / تعمیر تلویزیون سونی / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون پاناسونیک 

5/5(2 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *