021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون ال جی

مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند؛ چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، مرکز تعمیر تلویزیون LG یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون مشغول به‌کار و فعالیت است.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون LG، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به مرکز سخت افزار ایران و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون ال جی» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

اگر نمی توانید تلویزیون خود را به تعمیرگاه ببرید، وقت کافی ندارید یا نگران هستید که در حین جابجایی آسیب ببیند، تیم تعمیرات تلویزیون ال جی در محل، در خدمت شما هستند. در این سرویس نیازی نیست که شما تلویزیون را جابجا کنید. همکاران ما در قالب تیم تعمیرات و با تجهیزات مورد نیاز، به آدرس شما می آیند.

سپس تلویزیون را عیب یابی کرده و به صورت تخصصی، تعمیر می کنند. مراحل تعمیر و تعویض قطعات در محل انجام می شود و در صورت نیاز، تلویزیون با رعایت نکات ایمنی، به تعمیرگاه منتقل می گردد. برای دریافت خدمات تعمیر در محل تلویزیون lg کافی است با نمایندگی تعمیرات تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون ال جی

تلویزیون یکی از ارزنده ترین و شناخته شده ترین محصولات کمپانی ال جی است. این محصول در حوزه لوازم صوتی و تصویری قرار دارد و همیشه این احتمال وجود دارد که به هر دلیلی دچار مشکلاتی شود.

یکی از خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی در این بخش این است که با یک عیب یابی دقیق تمام مشکلات موجود در این تلویزیون ال جی را ریشه یابی کند و پس از انتخاب مسیر درست تعمیر و ترمیم، بهبودی را به دستگاه بازگرداند. برای تعمیر تلویزیون ال جی از متخصصان و تعمیرکاران خبره کمک گرفته می شود و ابزار و تجهیزات مدرن و معتبر نیز در اختیار است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

واحد تعمیر تلویزیون ال جی در تهران، در خدمت کاربرانی است که در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران نیاز مند تعمیرات تلویزیون هستند. تهرانی های عزیز  در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه تلویزیون می‌توانند در مرکز تخصصی نمایندگی تعمیر تلویزیون حضور یافته و پس از مراجعه به پارت تخصصی مربوطه سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. همچنین در هر نقطه از تهران می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل و منزل بهره مند شوید.

تعمیرات تلویزیون ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج آماده ارائه انواع خدمات تخصصی با قیمتی مناسب در رابطه با تعمیر انواع تلویزیون در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی در کرج است. تمامی خدمات کرج همراه با گارانتی ارائه می شود، لازم به ذکر است برای آسایش ساکنین کرج خدمات تعمیر تلویزیون ال جی  در منزل و محل مورد نظر شما انجام می‌شود. همچنین می توانید قبل از اقدام به تعمیرات از مشاوره رایگان با تعمیرکار تلویزیون در کرج بهره مند شوید.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی منحصر به مدل، اشکال و نوعی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدلهای تلویزیون را پشتیبانی می کند. لذا اگر صاحب یکی از تلویزیون های ال جی هستید می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.  برخی از خدمات مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی ارائه می گردد عبارت است از:

تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر تلویزیون اولد ال جی

کاربران تلویزیون های اولد ال جی به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

تعمیر ال سی دی ال جی در منزل

برای این که نیازی به جابجا کردن تلویزیون نداشته باشید، می توانید از خدمات تعمیر ال سی دی ال جی در منزل استفاده کنید. به این ترتیب دیگر نگران آسیب دیدگی تلویزیون در حین جابجایی هم نیستید. بعد از ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون ال جی ، تکنسین های ما به آدرس شما می آیند. پس از بررسی دقیق تلویزیون، قطعات آسیب دیده تعمیر شده و در صورت نیاز، تعویض می گردند. چنانچه لازم باشد، دستگاه به تعمیرگاه منتقل می شود تا به صورت تخصصی تر، بررسی و تعمیر شود.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ال جی، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

در ارتباط با تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی آگاهی از برخی نکات و توجه به آنها بسیار ضروری است. برای مثال با وجود آنکه تلویزیونهای پلاسما شباهت بسیاری به تلویزیونهای ال سی دی و ال ای دی دارند اما در ساختار و قطعات این سه دستگاه تفاوتهای اساسی و ساختاری وجود دارد. 

(توجه به این تفاوت ها در حین تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی بسیار مهم است). نکته شایان ذکر دیگر آن است که تفاوت پایه ای تلویزیونهای پلاسما با سایر تلویزیونهای باریک کاملاً در نوع پنل یا صفحه نمایش آنها مشخص است. چنین تفاوتی، تمایزاتی در سایر بخش های دستگاه نیز به وجود آورده است.

برای مثال در بایاس و روشن کردن پنل تلویزیونهای پلاسما از دو مدار مختلف به نام X و Y استفاده می شود که به علت توان مصرفی بالا، حرارت بیشتری تولید می کنند و احتمال خرابی دستگاه را افزایش میدهند. خرابی هر یک از دو مدار که بصورت دو برد مجزا در تلویزیون پلاسما جای می گیرند عیوب مختلفی را ایجاد می کنند که رفع آنها مستلزم حضور کارشناس تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی است.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

بک لایت بخش مهمی از تلویزیون است که در نحوه ی نمایش تصاویر تلویزیون نقش دارد. بک لایت تلویزیون به وسیله ی لامپ فلورسنت، نور مورد نیاز را به پنل سیستم تابانده و پیدایش تصاویر در تلویزیون را ممکن می سازد. به دلیل ارتباط مستقیم بک لایت با پنل تلویزیون، این بخش دارای حساسیت تعمیراتی بسیار بالایی است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی با استفاده از تجهیزات کاری مدرن و پیشرفته، بازیابی عملکرد بک لایت دستگاه را به بهترین شیوه ی ممکن انجام می دهد. لازم به ذکر است که کلیه ی خدمات و سرویس های تعمیراتی مرکز تعمیر تلویزیون ال جی براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

برد  قلب هر سیستم دیجیتال است که فعالیت انواع قطعات داخلی را کنترل می کند. بر روی مین برد تلویزیون، پردازشگر ، حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد. مین برد تلویزیون ال جی نیز همچون سایر قطعات  موجود در این دستگاه ممکن است به دلایل متعددی نظیر استفاده از کابل های بی‌کیفیت، آب خوردگی تلویزیون و مواردی از این دست دچار اختلال و خرابی گردد.

خرابی‌های پیش آمده در مین برد تلویزیون ال جی به دلیل نقش ویژه  ی این قطعه در صحت عملکرد سایر قطعات می‌بایست در اسرع وقت مرتفع شود. در این راستا نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی همواره در کنار شما بوده و تمامی خدمات مرتبط با بازیابی کارایی مین برد را در سطح کیفی بالایی ارائه می دهد.

تعمیر تیونر تلویزیون ال جی

تیونر یکی از قطعاتی است که در تعمیرات تلویزیون ال جی، بررسی شده و ترمیم یا تعویض می شود. این قطعه در تلویزیون هایی تعبیه شده است که مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی هستند. روند تعمیر تیونر تلویزیون های دیجیتال به این صورت است که تکنسین اول دستگاه را باز کرده و ضمن جدا کردن اتصالات مربوطه، به تیونر دسترسی پیدا می کند.

چنانچه هریک از اتصالات به اشتباه باز شوند، امکان خرابی قطعات دیگر وجود دارد؛ لذا تعمیرکار باید تمامی قطعات و اتصالات مربوط به آنها را به درستی بشناسد. پس از آن، تیونر و اجزای مرتبط با آن گردگیری می شوند؛ گاهی تنها گرد و خاک و آلودگی، مانع از عملکرد درست و بی نقص این قطعه می شود.

پس از عیب یابی تیونر و شناسایی اجزاء آسیب دیده آن، قطعات معیوب تعویض می شوند تا تیونر مجددا به شکل درست کار کند. اگر شدت خرابی این قطعه زیاد باشد، امکان تعمیر تیونر تلویزیون ال جی وجود نداشته و تکنسین، آن را با نمونه جدید جایگزین می کند.

تعمیر پاور تلویزیون lg

مهم ترین علامت هشدار دهنده خرابی پاور، دیر روشن شدن تلویزیون است. اگر تلویزیون شما دیرتر از حد معمول روشن می شود، به احتمال زیاد پاور آن آسیب دیده است. نشانه دیگر خرابی پاور که تنها تعمیرکاران قادر به تشخیص آن هستند، خرابی ترانزیستورهاست.

یعنی تنها هنگام عیب یابی تلویزیون مشخص می شود که ترانزیستورها درست کار می کنند یا نه. همچنین گاهی خرابی پاور یا از کار افتادن آن، باعث چشمک زدن چراغ ال ای دی تلویزیون و روشن نشدن دستگاه می شود. تعمیر پاور تلویزیون ال جی در هنگام خاموش شدن خود به خودی این دستگاه نیز اهمیت دارد.

تعمیر پنل تلویزیون ال جی

بروز خرابی در پنل تلویزیون ال جی ممکن است به دلایل متعددی روی دهد؛ که البته در این میان، برخی علل رایج‌تر و شایع‌تر هستند. شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل تلویزیون، سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون، سیاه شدن و دوتا شدن تصویر تلویزیون، کند شدن تصویر تلویزیون و مواردی از این دست برخی از شایع‌ترین خرابی های پیش آمده در صفحه نمایش تلویزیون های ال جی است که تعمیر پنل تلویزیون ال جی را ضروری می سازد.

خرابی پنل تلویزیون به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین اقدام جهت رفع آن، مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و استاندارد تعمیر تلویزیون ال جی است. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشکالاتی دوچندان در تلویزیون باشیم.

نکته دیگر آنکه، غالب اشکالات پیش آمده در پنل های تلویزیون های ال جی – جز در مواردی خاص نظیر شکستگی و …- قابل تعمیر هستند و اصلاح آنها هزینه‌ای چندانی به صاحب دستگاه تحمیل نمی کند. البته تجربه تعمیرکار، طی صحیح فرآیند عیب یابی و استفاده از تجهیزات تخصصی این کار، در نتیجه نهایی تعمیر تلویزیون ال جی بسیار موثر خواهد بود.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

علت لرزش تصویر تلویزیون ال جی چیست؟

برای توضیح بهتر در خصوص دلایل لرزش تصویر تلویزیون ال جی ، لازم است اشاره کنیم، پرش تصویر یا لرزش و سوسو زدن آن، با معیاری تحت عنوان Image Flicker قابل سنجش است. در Image Flicker ، الگوهای روشنایی نمایشگر برای نمایش یک تصویر حرکتی شروع به انجام محاسبات و کم و زیاد کردن نور می‌کنند که به صورت نوارهایی عمودی در تست نامبرده، قابل رویت هستند.

حال اگر این نوارها، مطابق استانداردهای موجود پیش نروند، موجب لرزش تصویر تلویزیون ال جی خواهند شد. هر چند لرزش تصویر از اشکالات و اختلالات متداول و شایع در تلویزیون های ال جی محسوب نمی‌شود، اما لازم است رسیدگی های لازم نسبت به رفع آن توسط کادری متخصص و مجهز به ابزار لازم، به عمل آید.

دلایل خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی

عوامل مختلفی ممکن است منجر به خاموشی تلویزیون در حین کار شوند. به عنوان مثال ممکن است جریان برق دچار نوسان شود و به دنبال آن شاهد خاموش شدن تلویزیون باشیم. در تلویزیون های هوشمند احتمال ویروسی شدن دستگاه نیز وجود دارد. همچنین اگر فلش یا هارد به تلویزیون وصل کرده باشید، ممکن است دستگاه آلوده بوده باشد.

در این صورت با انتقال ویروس ها شاهد خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی خود خواهید بود. در صورت خرابی آی سی برد پاور، مین برد و مدار استند بای هم تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش و روشن می شود. اگر این دلایل را شناسایی کرده و به موقع برای برطرف کردن آنها اقدام کنید، مشکل تلویزیون حل می شود. اما در صورت تداوم خرابی قطعات ممکن است دستگاه دچار آسیب های دیگری شود.

دلایل صدا نداشتن تلویزیون ال جی

صدا در تلویزیون از طریق کانکتورهای مین برد به اسپیکرها منتقل می شود. به این ترتیب اگر می بینید که به کلی صدایی شنیده نمی شود، معمولاً ایراد از این قطعه است. چنانچه صدا قطع و وصل می شود، باید بررسی شود که آیا اسپیکرها سالم هستند یا نه. طبیعی است که ایراد در اسپیکر می تواند منجر به مشکلات صدای تلویزیون شود. بدر هر دو صورت نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی وجود دارد.

واحدهای تعمیرات تلویزیون ال جی 

تجهیز مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون  lg به مجهزترین دستگاه های تعمیراتی باعث شده تا روند تعمیرات در این مرکز با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود. این مرکز به کمک متخصصین و کارشناسان مجرب و خبره، سخت ترین ایرادات تلویزیون را پیدا و بر طرف می کنند. عیب یابی صحیح  نکته ای است که شاید بسیاری از تعمیرکاران قادر به انجام آن نباشند .  امری که مرکز تعمیرات تلویزیون آن را به بهترین شکل انجام می دهد. واحدهای تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی شده است.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با بیش از دو دهه فعالیت همراه با نوآوری و پیشرفت همه جانبه در ارائه خدمات مرتبط با بهبود، بهسازی و تعمیر دستگاههای الکترونیکی، خانگی و ارتباطی حرکت کرده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران و مشتریان خویش ارائه نماید. این مرکز مشتکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات مرتبط با یکی از محصولات هوشمند خانگی (نظیر تعمیر و سرویس کولرهای گازی خانگی)، دستگاه های ارتباطی (نظیر تلفن ثابت، تلفن همراه، فکس و… ) و دستگاه های الکترونیکی به کاربران ارائه می گردد.

مرکز سخت افزار ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

5/5(18 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

2 پاسخ

  1. جمال جمالی اصل گفت:

    با سلام؛ خواهشا در خصوص تعداد ساعات، روزهای برگزاری، تاریخ شروع و اتمام دوره و بویژه در مورد هزینه ی دوره اطلاع رسانی بفرمایید.

    1. سلام دوست عزیز . ممنون از همراهی شما، لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *