021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر کولرگازی سامسونگ

تعمیر کولرگازی سامسونگ ، در واحدی مجهز در مرکز سخت افزار ایران  انجام می شود. با توجه به پیچیدگی و حساسیت نسبی قطعات و بخش های مختلف این دستگاه، فرآیند تعمیر توسط متخصصین مجرب در این حوزه انجام می گردد. همچنین لازم است یادآور شویم که به دلیل تجهیز واحد مربوطه به آخرین ابزارآلات تعمیری روز دنیا، مراحل تعمیر و ترمیم کولرگازی به صورت تخصصی انجام شده و کمترین میزان خطا را به همراه دارد.

از آنجا که در سالهای گذشته استفاده از انواع کولر گازی در بین کاربران افزایش یافته است، تصمیم گرفتیم اطلاعات جامعی در مورد تعمیر کولرگازی سامسونگ در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. مطالعه این مطلب می تواند برای شما در نگهداری از این محصول نیز مفید واقع شود.

نصب کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ جزو آن دسته از اقداماتی ست که با پیچیدگی های خاص خود روبرو است. انجام این امر، نیاز به شناخت و تجربه ی بسیار بالایی دارد. متخصصان نمایندگی تعمیر کولرگازی سامسونگ ، طی سال ها تجربه ی مرتبط با نصب و راه اندازی این تجهیزات، قادرند این کار را به خوبی و در زمانی کوتاه به انجام برسانند. نصب کولر گازی سامسونگ مراحل مختلفی دارد. نصاب درابتدا یونیت خارجی دستگاه را جاگذاری میکند. پس از قرار دادن یونیت در محل مناسب، لازم است لوله کشی کولر گازی انجام شود. لوله کشی در اصل ایجاد ارتباط بین کندانسور و پنل است.

لوله کشی شامل مراحلی چون پرچ لوله و انجام سیم کشی های مربوطه میشود. انجام تمامی این مراحل نیاز به دقت بالایی دارد. همچنین انتخاب محل مناسب برای نصب یونیت داخلی کولر گازی اسپلیت سامسونگ، نیازمند در نظر داشتن مسائل و شرایط مختلفی ست که نصاب باید نسبت به آن ها شناخت بالا داشته باشد. به عنوان مثال محل نصب باید به گونه ای انتخاب شود که احتمال نشت گاز یا متصاعد شدن گاز گوگرد وجود نداشته باشد. همچنین محل نصب باید دیواری محکم باشد. با نظر به حساسیت بالای کار به کاربران توصیه میشود که نصب کولر گازی سامسونگ خود را به متخصصان و نصابان نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ بسپارند.

تعمیر برد کولر گازی سامسونگ

برد یک قطعه الکتریکی در کولر گازی است که با برق در ارتباط بوده و بر اثر نوسانات برق، از کار می افتد. اجزای این قطعه شامل چشمی، سنسور و ترانس، اهمیت بسیاری در عملکرد برد داشته و ممکن است باعث سوختن این قطعه شوند. تعمیر برد کولر گازی سامسونگ در صورت نسوختن این قطعه منوط به تعویض اجزاء آن است. یعنی اجزاء آسیب دیده با نمونه های جدید جایگزین شده و به این ترتیب، مشکلات برد برطرف می شوند. اما سوختن برد مسئله دیگری است که تعویض این قطعه را ضروری می سازد.

گاهی مشکلات جریان برق به حدی هستند که بلافاصله موجب سوختن برد و از کار افتادن آن می شوند. در این صورت فرمان های لازم به سایر بخش های کولر گازی صادر نشده و حالت اورلود ایجاد خواهد شد. این بدان معنا است که فشار زیادی به کمپرسور وارد شده و اصطلاحا این قطعه زیر برق مانده است. کارشناسان تعمیر کولر گازی سامسونگ ضمن تعویض برد سوخته با نمونه اورجینال، عملکرد این قطعه را به حالت عادی باز می گردانند.

تعمیرات فن کولر گازی سامسونگ

یکی دیگر از قطعات مهم کولر گازی که نقش پررنگی در کیفیت عملکردی این دستگاه دارد، فن است. از کار افتادن فن در اثر عوامل مختلف، کارکرد کلی دستگاه را به شدت مختل می کند. سوختن موتور فن حتی می تواند باعث خاموش شدن کولر و از کار افتادن آن شود. همچنین گاهی ممکن است فن به صورت ناقص کار کند و به این ترتیب، فرایند خنک سازی و پرتاب باد دستگاه را با مشکلاتی همراه نماید.

چیزی که اهمیت دارد این است که به محض مشاهده مشکل در کارکرد فن کولر گازی سامسونگ، با یک تعمیرکار با تجربه و ماهر تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید. چنانچه شدت آسیب دیدگی این قطعه بالا بوده و امکان ترمیم آن وجود نداشته باشد، تیم تعمیرات کولر گازی سامسونگ آن را با یک فن جدید و اصل جایگزین می کنند.

شارژ کولر گازی سامسونگ

همانطور که از اسم آن مشخص است ، شارژ کولر گازی سامسونگ یعنی اضافه کردن و تزریق گاز به سیستم بر حسب نوع گاز آن. در حال حاضر تنها دو نوع گاز برای کولر های گازی اسپلیت وجود دارد. شارژ کولر های گازی مراحل مختلف خود را دارد. همچنین کولر گازی سامسونگ در دو حالت نیاز به شارژ دارد. مرحله ی اول هنگام نصب اولیه و مرحله ی بعدی در مواقعی ست که نیاز به انجام چنین کاری باشد.

انجام شارژ گاز کولرهای گازی، نیازمند دقت بالا وهمچنین در نظر داشتن نکات ایمنی بسیاری ست. نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ یکی از حوزه های فعالیت خود را به شارژ کولر های گازی سامسونگ اختصاص داده است. شما عزیزان نیز در صورت تمایل به دریافت این سرویس میتوانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با پاسخگویان نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

سرویس در محل کولرگازی

به منظور حفظ آرامش کاربران گرامی و کاهش هزینه و زمان آنها، خدمات سرویس در محل کولر گازی راه اندازی شده است. به این ترتیب شما می توانید ضمن برقراری تماس با مرکز سخت افزار ایران ، از این خدمات بهره مند شوید. پس از انجام هماهنگی های لازم، همکاران ما به محل مورد نظر اعزام شده و اقدامات لازم را در جهت بررسی، سرویس و تعمیر کولر گازی انجام می دهند.

لازم است بدانید که تیم اعزامی، متشکل از مجرب ترین تکنسین ها در حوزه تعمیرات کولر گازی بوده و تجهیزات لازم برای ترمیم این محصول را به همراه دارند. با استفاده از خدمات سرویس در محل کولر گازی، نیازی به مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات را نداشته و می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

اختلالات قابل توجه تعمیر کولرگازی سامسونگ

با توجه به اینکه کولرگازی در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است در هنگام شروع کار پس از مدتی طولانی مشکلاتی را به همراه داشته باشد. بخشی از این موارد خود به خود حل شده و جای نگرانی ندارند. اما برخی مشکلات تداوم داشته و نیاز به بررسی تخصصی دارند.

از جمله اختلالات قابل توجه در تعمیر کولرگازی سامسونگ ، باید به عدم خنک سازی، نشت آب از بخش های مختلف، بروز سر و صدا از دستگاه، کار نکردن کولرگازی، کاهش سرما، هماهنگ نبودن سرمای دستگاه با تنظیمات و کار نکردن ترموستات این دستگاه اشاره کرد. کاربران باید توجه داشته باشند که در صورت مشاهده هریک از این موارد در کولرگازی خود، باید هرچه سریع تر به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنند. تعمیر کولرگازی سامسونگ در این شرایط نیازمند مهارت ویژه ای است و به هیچ وجه نباید توسط کاربران عادی انجام گردد.

دلایل مهم در تعمیر کولرگازی سامسونگ

بدیهی است که بروز هرگونه مشکل در دستگاه های الکترونیکی دلایل خاص خود را دارد. همکاران ما در روند تعمیر کولر گازی سامسونگ به برخی عوامل ایجاد کننده آسیب در این دستگاه توجه می کنند. از جمله مهم ترین این دلایل باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • شل شدن پیچ ها در بخش های مختلف دستگاه
  • آلودگی صافی اپراتور و فیلترها
  • مراحل تعمیر کولرگازی سامسونگ
  • خرابی فن یا بلیور
  • مشکلات و نوسانات برق
  • خرابی لاستیکهای لرزه گیر
  • تنظیمات اشتباه کنترل دستگاه
  • گرفتگی و یا وجود سوراخ در شلنگ
  • شکستگی حوضچه کولرگازی
  • از کار افتادن کمپرسور
  • تمام شدن شارژ کولرگازی
  • نواقص برد الکترونیکی

مراحل تعمیر کولرگازی سامسونگ

مراحل تعمیر کولرگازی سامسونگ ، شامل اقداماتی است که تکسین ها برای رفع مشکلات این دستگاه و به ترتیب انجام می دهند. اشاره گذرا به این مراحل می تواند برای شما کاربران عزیز جالب باشد. پیش از هرکاری باید برق دستگاه قطع شود. سپس نوبت به باز کردن قاب جلویی دستگاه و مشخص کردن قطعه ی مورد نظر می‌رسد. پس از تشخیص و تعمیر قطعه مورد نظر، اگر نیاز به تعویض قطعه نباشد قاب دستگاه مجددا نصب می شود. در مرحله بعدی کولرگازی مجددا به برق متصل شده و عملکرد آن مورد آزمایش قرار می گیرد.

البته مراحل تعمیر کولرگازی سامسونگ به صورت کاملا خلاصه در این مطلب مورد اشاره قرار گرفت. تعمیر هریک از قطعات این دستگاه زمان خاص خود را می طلبد. همچنین اگر در طول این مراحل نیاز به تعویض یکی از قطعات دستگاه باشد، باید قطعه مورد نیاز با نمونه اورجینال تعویض شده و سپس مراحل دیگر از سر گرفته شود.

پیشگیری از خرابی کولرگازی سامسونگ

همانطور که اطلاع دارید، کولرگازی دستگاهی است که بخشی از ایام سال را بدون استفاده و در حالت استراحت به سر می برد. وقتی با شروع شدن فصل گرما دستگاه روشن می شود، ممکن است مشکلاتی در عملکرد خود داشته باشد. اما به راحتی می توان از بروز مشکل در این محصول جلوگیری نمود. برای پیشگیری از خرابی کولرگازی سامسونگ خود کافی است هر چند ماه یک بار آن را سرویس نمایید.

سرویس کولرگازی شامل بررسی قطعات و بخش های مختلف این دستگاه و رفع گرد و خاک و آلودگی آن است. با انجام سرویس های دوره ای، می توان به مشکلات احتمالی کولرگازی پی برده و از بروز مشکلات جدی تر در این دستگاه پیشگیری نمود. توصیه می کنیم برای سرویس کولرگازی خود از تعمیرکاران مجرب کمک گرفته و به تنهایی این کار را انجام ندهید.

مرکز تعمیرات کولرگازی

مرکز تعمیرات کولرگازی، شاهد حضور کارشناسانی است که از دانش فنی و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار هستند. از این رو خدمات این مرکز در سطح کیفی بسیار بالایی به کاربران ارائه می شود. همچنین برای اینکه تعمیرکاران در روند ترمیم کولرگازی دچار مشکل نشده و بتوانند مراحل را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، مرکز تعمیرات کولرگازی به پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار روز دنیا مجهز شده است.

لازم به ذکراست که در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات این دستگاه، از نمونه های اورجینال استفاده شده و ادامه عملکرد این محصول تضمین خواهد شد. چنانچه در هریک از مدل های کولرگازی خود شاهد مشکلات عملکردی بودید، می توانید به مرکز تعمیر کولرگازی مراجعه نموده و فارغ از برند دستگاه خود، از خدمات مورد نیاز برخوردار شوید.

اخبار و خواندنی های کولرگازی را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.