جستجو کردن
اشتراک گذاری

کدهای برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

کدهای برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مجموعه ای از تنظیمات اصلی برای راه اندازی این سیستم سانترال پاناسونیک است که پس از انجام سرویس های نصب باید به دستگاه داده شود تا وظایفی که لازم است توسط سیستم سانترال انجام شود. برای تنظیم سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مدل TES824 و TEM824  ابتدا گوشی تلفن 7730 را به JACK01  وصل کنید و سپس دکمه PROGRAM و * و # را فشار دهید.

سپس با استفاده از کدهای برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک که در ادامه برای شما می آوریم، سانترال را برنامه ریزی کنید و نهایتا دکمه STOR را بزنید تا تنظیمات ذخیره شوند. در این مقاله نیمی از این کدها را برای شما می آوریم و ادامه کد ها را در مقاله های بعدی برای شما شرح خواهیم داد.

کدهای برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

کدهای برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک کدام اند؟

1. کدهای سری 0 سانترال

  • کد شماره 000: تنظیم تاریخ و ساعت
  • کد شماره 001: ذخیره کردن شماره تلفن در حافظه مرکزی سیستم
  • کد شماره 002: رمز عبور سیستم (PASSWORD)
  • کد شماره 003: تعیین و واگذاری خروجی برای کنسول DSS
  • کد شماره 004: تعیین و واگذاری یک داخلی به عنوان داخلی جفت شده با کنسولDSS
  • کد شماره 005: (انتقال سریع مکالمه با استفاده از دکمه DSS)فقط با فشار دادن یک دکمه
  • کد شماره 006: نحوه تغییر سرویس شیفت Day / Night / Lunch
  • کد شماره 007: زمان سرویس شیفت Day / Night / Lunch
  • کد شماره 008: تعیین و واگذاری اپراتور
  • کد شماره 009:تعیین و واگذاری شماره داخلی
  • کد شماره 010: انتخاب چگونگی نمایش ساعت بر روی صفحه نمایش تلفن ها
  • کد شماره 011: واگذاری نام برای شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه مرکزی
  • کد شماره 012: تغییر کدهای ویژه سیستم

خدمات تخصصی هاردورسنتر: نصب  و راه اندازی سانترال

2. کدهای سری 100 سانترال کم ظرفیت

  • کد شماره 100:فعال کردن گروه جستجو
  • کد شماره 101: نوع جستجو
  • کد شماره 102: تعیین و واگذاری خروجی برای دستگاه صندوق صوتی مدل KX-TVP75/KX-TVP100
  • کد شماره 103: اضافه کردن سیگنال های تون(DTMF)
  • کد شماره 104:چگونگی هلد کردن و انتقال دادن مکالمه با تلفن های معمولی
  • کد شماره 105: صدای بوق شنیده شدن حالت کنفرانس
  • کد شماره 106: وجود یا عدم وجود صدای بوق تائید در هنگام پیج کردن با سیستم پیج خارجی
  • کد شماره 107: فعال یا غیر فعال کردن دریافت کننده های سیگنال های تون برای تست کردن سیگنال های آن
  • کد شماره 108: فعال یا غیر فعال کردن دکمه FLASHبرای تلفنی که قفل الکترونیکی شده است
  • کد شماره 109: چگونگی حالت نشان دهنده (لامپ) خط شهری در هنگام زنگ خوردن ، ثابت یا چشمک زن برای همه
  • کد شماره 110: تنظیم چگونگی کارکرد دکمه FLASH
  • کد شماره 111: انتخاب موزیک هلد – داخلی یا خارجی یا تون
  • کد شماره 112: تنظیم چگونگی کار نشاندهنده دکمه کنسول DSS
  • کد شماره 113: انتخاب تعداد دفعات تکرار ، در حالت استفاده از تکرار اتوماتیک
  • کد شماره 114: انتخاب زمان وقفه ما بین دفعات تکرار اتوماتیک
  • کد شماره 115: انتخاب الگوی زنگ خوردن تلفن اختصاصی پاناسونیک در هنگام تماس داخلی
  • کد شماره 116: انتخاب الگوی برنامه کنفرانس
  • کد شماره 117: وجود یا عدم وجود صدای بوق تائید در هنگام استفاده از برنامه جواب به زنگ خوردن داخلی دیگر
  • کد شماره 118: محدودیت در ارسال سیگنلال های پالس
  • کد شماره 119: تکرار آخرین شماره تلفن گرفته شده با سیستم تون ، پس از تبدیل سیستم شماره گیری از پالس به تون
  • کد شماره 120: تغییر فرکانس زنگ برای تلفن های معمولی
  • کد شماره 121: انتخاب کد دسترسی به خطوط شهری
  • کد شماره 122: فعال کردن چرخش اتوماتیک برای دسترسی به مسیر ارزان مکالمه
  • کد شماره 123: نصب شکست سیگنال پالس
  • کد شماره 124:انتخاب نوع زنگ خوردن تلفن تک خطی معمولی
  • کد شماره 126:تنظیم امکان برقرار کردن یک مکالمه داخلی، فقط با فشار دادن دکمه DSSمربوط به آن داخلی بر روی کنسولDSS  و یا بر روی تلفن
  • کد شماره 127: فعال کردن جواب دادن گروهی به زنگ خوردن یک داخلی

خدمات تخصصی هاردورسنتر: مزایای ویپ نسبت به سانترال

3. کدهای سری 200 سانترال پاناسونیک کم ظرفیت

  • کد شماره 200: تنظیم زمان یادآوری خط هلد شده
  • کد شماره 201: تنظیم زمان یادآوری خط منتقل شده
  • کد شماره 202:  تنظیم زمان شروع فرستادن مکالمه به داخلی دیگر ، در صورت جواب داده نشدن به مکالمه
  • کد شماره 203: تنظیم زمان تاخیر برای برنامه “شماره گیری ساده فقط با برداشتن گوشی”
  • کد شماره 204:  تنظیم شروع محاسبه مدت زمان مکالمه
  • کد شماره 205: تنظیم مدت زمان مکالمه خط شهری – به – خط شهری
  • کد شماره 206:  زمان شروع شماره گیری
  • کد شماره 207: انتخاب زمان قطع و وصل قلاب زیر گوشی
  • کد شماره 208: حداکثر فاصله زمانی ما بین ارقام شماره گیری در زمان استفاده از صفر تا دو صفر استثناء شده در برنامه شماره 306
  • کد شماره 210: تنظیم زمان سیگنال های تون
  • کد شماره 211: تعیین اینکه خط شهری پس از تصادف، در صورت عدم شماره گیری قطع شود یا نه
  • کد شماره 212: تنظیم مدت زمان مکالمه برای داخلی هایی که برنامه تایمر برای آنها فعال شده است
  • کد شماره 213: تنظیم شناسایی فاصله بین سیگنال های زنگ فرستاده شده از مرکز مخابرات

4. کدهای سری 300 سانترال

  • کد شماره 301: محدودیت شماره گیری – تعیین کلاس کار سیستم حافظه مرکزی
  • کد شماره 302 الی 305: محدودیت شماره گیری- تعیین و واگذاری ارقامی که باید در کلاس کار 2 الی 5 محدود شوند(صفر و دو صفربند)
  • کد شماره 306:  محدودیت شماره گیری – کدهای استثنائی
  • کد شماره 309: واگذاری شماره تلفن های اضطراری
  • کد شماره 310: کدهای اعتباری
  • کد شماره 311: برنامه قرار دادن اتوماتیک مکث بین کد شهرستان و یا خارج از کشور ، قبل از شماره تلفن
  • کد شماره 312:  محدودیت شماره گیری – تعیین کلاس کار برای داخلی که قفل الکترونیکی شده

خدمات تخصصی هاردورسنتر: تفاوت voip و سانترال

5. کدهای سری 400 سانترال کم ظرفیت

  • کد شماره 400: وصل کردن خط شهری به سیستم
  • کد شماره 401: تعیین سیستم شماره گیری
  • کد شماره 402: تنظیم سرعت سیگنال های پالس
  • کد شماره 403:  واگذاری کد دسترسی به خطوط شهری از مرکز تلفن اصلی
  • کد شماره 404: تعیین و واگذاری هر کدام از خطوط شهری در یک گروه
  • کد شماره  405 الی 407: تعیین و واگذاری امتیاز تصرف خطوط شهری در شیفت های Day / Night / Lunch
  • کد شماره  408 الی 410: تعیین و واگذاری امتیاز زنگ خطوط شهری در شیفت های Day / Night / Lunch
  • کد شماره  411 الی 413: تعیین و واگذاری زمان شروع زنگ خوردن داخلی یا داخلی های که امتیاز زنگ خط شهری دارند
  • کد شماره 414 الی 416: تعیین و واگذاری نحوه وصل شدن خطوط شهری به سیستم ها و حالت های مختلف در شیفت های Day / Night / Lunch
  • کد شماره 417:تنظیم زمان مکث
  • کد شماره  418 :تنظیم زمان FLASH
  • کد شماره  419 : تعیین خطوط شهری که با کد دسترسی اتوماتیک به خطوط شهری قابل تصرف باشند
  • کد شماره 420 : تعیین حداقل زمان سیگنال CPC
  • کد شماره 421: تعیین فعال بودن یا نبودن سیگنال CPCبرای تلفن کننده از داخل
  • کد شماره  422 : تعیین زمان قطع خط شهری
  • کد شماره  423 :تعیین نحوه زنگ خوردن خط شهری

6. کدهای سری 500 سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

  • کد شماره 500 : فعال یا غیر فعال بودنکدهای خاص در سیستم DISA
  • کد شماره 501: ذخیره کردن کدهای خاص برای داخلیها در سیستم دیزا به حالت With AA
  • کد شماره  502 : انتخاب حالت پیغام بیرون رونده(OGM)
  • کد شماره  503 : وصل کردن فکس
  • کد شماره 504 : تنظیم زمان تاخیر در جواب گوی دیزا
  • کد شماره 505: تنظیم زمان انتظار، پس از پخش شدن پیغام

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز معتبر و کاملا قانونی است که در حوزه فروش و تعمیرات محصولات الکترونیکی و هوشمند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به همه کاربران تهرانی و شهرستانی ارائه می دهد. مرکز سخت افزار ایران دارای یک شعبه مرکزی در ستارخان و چهار شعبه دیگر در سعادت آباد، میرداماد، پیروزی، رسالت و یک شعبه در منطقه شاهین ویلای کرج است.

در هر یک از این شعبات به کاربران دستگاه های مختلف خدماتی درخور و شایسته ارائه می دهد. کاربران برای دریافت خدمات بهتر است به نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود مراجعه کنند. کاربران شهرستانی نیز لازم است برای دریافت خدمات از شعبه مرکزی تقاضای کمک کنند. صفر تا صد خدمات این مرکز همراه با ضمانت نامه های معتبر است. آدرس شعب، ساعات کاری و شماره ای تماس را از صفحه تماس با ما بیابید.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *