021-62948

اشتراک گذاری

خرید پرینتر قابل حمل

پرینترهای قابل حمل از جمله چاپگرهایی هستند که امکان پرینت در هر مکانی را فراهم آورده و نیاز چاپی تان را در هر شرایطی به خوبی مرتفع می سازند. ما در این متن سعی داریم تا با ارائه راهنمای خرید پرینتر قابل حمل برای انتخاب گزینه ای مطمئن و قابل اطمینان تر به شما کمک کنیم. در صورت تمایل می توانید با ما همراه باشید.برای تعمیرات پرینتر خود می توانید با نمایندگی تعمیر پرینتر در ارتباط باشید.

خرید پرینتر قابل حمل

راهنمای خرید پرینتر قابل حمل

1. اندازه کوچک پرینتر

برای خرید پرینتر قابل حمل مورد نیاز خود؛ سایز کوچکی را در نظر بگیرید. اگر چه این چاپگرها به راحتی قابل حمل هستند اما توجه به وزن 5 پوندی و ابعاد 13x7x3 نیز می تواند در انتخاب درست شما نقش بهتری داشته باشد. به یاد داشته باشید که پرینترهای چاپ عکس جمع و جور و کوچکتری نیز وجود دارند که تنها می توانند عکس هایی در اندازه های 4×6 را به چاپ برسانند.

به هر حال، پرینترهای قابل حمل بزرگ و کوچک زیادی وجود دارند که براساس پرتابل بودن، قابلیت ها و کارایی های متنوع خود با قیمت های مختلفی عرضه می شوند. به طور کلی بهتر است ابعاد چاپگر را به خوبی ارزیابی کرده و آن را متناسب با اندازه کیف خود تهیه کنید تا برهمین اساس بتوانید آن را به راحتی جا به جا کرده و از مزایای آن در هر جایی که لازم است بهره مند شوید.

2. پرداخت هزینه بیشتر برای پرینتر قابل حمل

همواره این موضوع را در نظر داشته باشید که برای خرید پرینتر قابل حمل باید هزینه بیشتری را متحمل شوید که البته بر حسب تقاضای واقعی ارزشش را خواهد داشت. معمولأ محصولات الکترونیکی پرتابل هر چه در سایز هایی کوچکتر طراحی می شوند؛

 از قیمت های بالاتری برخوردار هستند و در این میان پرینترها نیز از این قاعده مستثنی نشده اند. در حقیقت، قیمت چاپگرهای حمل پذیر تقریبأ دو برابر پرینترهای دسکتاپی می باشد و پرینترهای جوهر افشان حمل پذیر ( بسته به نوع خاص خود)20% گران تر از نمونه های معمول خواهند بود.

3. کارایی پرینتر قابل حمل

معیارهایی همچون سرعت و کیفیت چاپ نیز می توانند در انتخاب و خرید پرینتر قابل حمل موثر باشند. اگر چه بسیاری از این دست محصولات دارای سرعت چاپی برابر با 5 صفحه در هر دقیقه هستند؛ اما نمونه های پرشتاب تری نیز وجود دارند. به طور مثال، پرینتر HP OfficeJet H470 که به عنوان سریع ترین چاپگر حمل پذیر در سال 2017 به شمار می رود می تواند از 23 صفحه سیاه و سفید و 16 صفحه رنگی در هر دقیقه پشتیبانی کند.

بنابراین اگر شما یکی از بازاریابان سیار بوده و نیازمند به چاپ سریع بدون هیچ اتلاف زمانی هستید؛ می توانید بروی پرینترهای حمل پذیر با سرعت عمل 10 صفحه در هر دقیقه یا حتی پرینترهای پرشتاب تر تأمل و تمرکز بیشتری داشته باشید. از سویی دیگر، رزولوشن بالاتر از 300 تا 1200 نقطه در هر اینچ نیز برای خرید پرینتر کارآمد توصیه می شود.

راهنمای خرید پرینتر قابل حمل

4. اتصالات و حالت های مصرف انرژی

حالت های مصرف انرژی ( Power Options) و وجود گزینه های اتصال نیز دو فاکتور مهم در خرید پرینتر قابل حمل بوده و می توانند عملکرد شما را به مراتب بالا ببرد. به عبارتی دیگر، گنجانده شدن قابلیت هایی به مانند وای فای و بلوتوث، امکان اتصال به سایر دستگاه ها را امکان پذیر کرده و دست شما را بازتر خواهد گذاشت.

خوشبختانه بسیاری از پرینترهای حمل پذیر اجازه اتصال مستقیم و پرینت از کارت های ذخیره سازی دیجیتال ( از قبیل کارت های SD از دوربین ها) را نیز فراهم ساخته و رضایت خاطر شما را در شرایط راحت تری فراهم خواهند کرد. از سویی دیگر، این محصولات شامل آداپتور برق متناوب، باتری داخلی قابل شارژ، آداپتور اتومبیل و یو اس بی بوده و از این حیث نیز می توانید به آنها تکیه کرده و با خیال راحت و در هر جایی از چاپگر محبوب خود بهره مند باشید.

5. سایر ویژگی های مهم در خرید پرینتر قابل حمل

سیستم عامل، اندازه و وزن کاغذ و دوام دستگاه نیز از دیگر پارامترهایی هستند که در خرید پرینتر قابل حمل حائز اهمیت اند. برهمین اساس باید از تطبیق پذیری درایور چاپگر با لپ تاپ تان اطمینان حاصل کرده و برای آنکه نیاز چاپی تان با اندازه و وزن کاغذ مورد استفاده پرینتر سازگار باشد باید مشخصات فنی و پشتیبان دهی پرینتر را مورد بررسی قرار دهید و به عنوان نکته آخر قبل از اقدام به تهیه پرینتر مورد نظر از استحکام و کیفیت ساخت آن خاطر جمع شوید.

قیمت پرینترهای قابل حمل

قیمت پرینترهای قابل حمل بسته به برند، مدل و ویژگی‌ها متفاوت است. معمولاً این پرینترها در بازه قیمتی 100 تا 500 دلار قرار دارند. برخی از مدل‌های ارزان‌تر ممکن است کمتر از 100 دلار قیمت داشته باشند، در حالی که مدل‌های پیشرفته‌تر با ویژگی‌های بیشتر، مانند اتصال بی‌سیم یا قابلیت چاپ دو طرفه، ممکن است قیمت‌های بالاتری داشته باشند. به‌طور کلی، برای خرید قیمت پرینترهای کوچک قابل حمل a4 ، بهتر است ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید تا گزینه مناسب‌تری انتخاب کنید.

تعمیرات چاپگر

واحد تعمیرات چاپگر در مرکز سخت افزار ایران افتخار دارد تا با برخورداری از مدرن ترین ابزارها و استانداردهای جهانی و همچنین به یاری تکنسین های حرفه ای این مرکز خوش نام، تمامی خدمات تعمیری مربوط به دستگاه های چاپگر را به شما کاربران ارجمند ارائه نماید. این واحد سالیان زیادی است که در جهت آسایش و رفاه شما عزیزان مشغول به فعالیت حرفه ای بوده و همواره توانسته است با عرضه بهترین سرویس ها و خدمات ممکن، رضایت مشتریان اش را کسب نماید. همچنین، واحد تعمیرات چاپگر خدمات سرویس در محل را نیز امکان پذیر ساخته و از این بابت می توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر امور تعمیراتی خود را به مرکز واگذار نمایید.

شایان ذکر است، پاسخگویی سریع به سوالات مشتریان، ضمانت خدمات مربوط به ریکاوری اطلاعات انواع و اقسام چاپگرها، استفاده از قطعات اصل و اورجینال به هنگام لزوم و انجام فوری کلیه امور خدماتی از جمله اصلی ترین فعالیت هایی است که این مرکز در اختیار شما خواهد گذاشت. در صورت نیاز به اطلاعات عمومی و تخصصی بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *