021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تعمیر دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی شما در نمایندگی های مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. هر مشکلی که برای دستگاه کپی به وجود آمد، تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و  تعمیر تخصصی کپی  بپردازند. البته می‌توانید به صورت حضوری هم به یکی از شعبه‌های مرکز سخت‌افزار ایران در کلان‌شهرهای تهران ،  کرج و مشهد مراجعه کنید. منتهی استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی در محل مزایای زیادی از جمله صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای شما به دنبال دارد.

دستگاه های کپی، بعد از مدتی استفاده قدیمی می شوند یا برای اجرای خواسته های شما کوچک هستند. برخی مواقع نیز اشتباه کاربر دلیل بروز مشکل در دستگاه کپی است، در زمان تمام خرابی های دستگاه کپی می توانید به ما  اعتماد کنید. مانند زمانی که یک کارمند اداری قهوه را روی دستگاه می ریزد یا یک جشن از کنترل خارج می شود. در این مقاله نکاتی برای تعمیر و نگهداری دستگاه کپی از سوی تکنسین‌های تعمیرات دستگاه کپی نوشته شده است تا از کپی های ضعیف، گیر کردن کپی در دستگاه یا چاپ ضعیف جلوگیری کنند.  

سرویس و تعمیر دستگاه کپی در محل

تعمیرات دستگاه کپی در تهران

مرکز سخت‌افزار ایران به عنوان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی دارای شعبه‌های متعددی در تهران است که کار مراجعه حضوری کاربران به این مرکز را خیلی برای آن‌ها راحت‌تر کرده است. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در شمال، شمال شرق، غرب و شرق تهران شعبه دارد که به ترتیب در مناطق فرجام، ستارخان، ولیعصر، امیرآباد و پیروزی قرار گرفته‌اند. البته نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در مرکز پایتخت، منطقه ولیعصر نیز شعبه دارد. منتهی شعبه مرکزی آن در منطقه ستارخان، غرب تهران قرار گرفته است.

تعمیر دستگاه کپی در محل

تعمیر دستگاه کپی در کرج

منطقه شاهین ویلا کرج نیز میزبان شعبه دیگری از این مجموعه در کلان‌شهر کرج است. با این وجود کاربران هیچ محدودیتی برای مراجعه حضوری به مرکز سخت‌افزار ایران نخواهند داشت. به گونه‌ای که می‌توانند به هر کدام از شعبه‌های این مرکز که نسبت به محل سکونتشان نزدیک‌تر است مراجعه کرده و از خدمات تعمیر تخصصی انواع مدل‌های دستگاه کپی بهره‌مند شوند. 

مزایای تعمیر فتوکپی در محل

تعمیرات دستگاه کپی در محل راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی است که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل انجام گیرد. با بهره‌مندی از این سرویس، کارشناسان تعمیر کپی پس از تماس کاربر، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند.

در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیرات دستگاه کپی نخواهند داشت. کارشناس اعزامی جهت  تعمیر تخصصی دستگاه کپی  در محل یکی از باتجربه ‌ترین و متخصص ‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه کپی حتی‌الامکان پیشگیری شود.

با استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی در محل در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید

با وجود اینکه می‌توانید جهت استفاده از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی مرکز سخت‌افزار ایران به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های این مرکز مراجعه کنید اما استفاده از سرویس  تعمیر کپی در محل  چیز دیگریست! چراکه هم می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و هم در هزینه‌های خود. با استفاده از سرویس تعمیرات دستگاه کپی در محل دیگر نیازی نیست که دستگاه کپی غول‌پیکر خود را با هزار زور و زحمت به مرکز تعمیرات منتقل کنید تا هم زمان زیادی را از دست بدهید و هم هزینه‌های زیادی را به هدر دهید. برای استفاده از این سرویس، تنها کافیست که با مرکز سخت‌افزار ایران تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیر دستگاه کپی به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و این خدمات در منزل به شما ارائه دهند.

هزینه تعمیر دستگاه کپی

کارشناسان تعمیر فتوکپی پس از عیب یابی دقیق دستگاه کپی و شناسایی قطعات و اجزای آسیب دیده آن، به صورت تقریبی به شما می گویند که تعمیرات دستگاه کپی تان چقدر هزینه دارد. البته عدد اعلام شده کاملا حدودی است و ممکن است در پایان فرایند تعمیر، افزایش یا حتی کاهش پیدا کند. قیمت تعمیر دستگاه کپی بستگی به این دارد که کدام بخش ها و به چه اندازه ای آسیب دیده باشند. گاهی مشکل دستگاه با ترمیم یک قطعه برطرف می شود. اما گاهی باید قطعات اصلی دستگاه تعویض شوند که در این صورت، هزینه تعمیر کپی نسبتا بالا خواهد بود.

هزینه تعمیر دستگاه کپی

 ثبت درخواست تعمیرات دستگاه کپی

برای ثبت درخواست دریافت خدمات در نمایندگی تخصصی فتوکپی، باید اول با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما با توجه به محل زندگی یا کارتان، شما را راهنمایی می کنند تا از خدمات نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در تهران یا کرج استفاده کنید. اگر درخواست سرویس در محل کپی را داشته باشید، آدرس و مشخصات دیگر از شما اخذ می شود. سپس در اولین فرصت، تیم تعمیرات به آدرس شما اعزام شده و اقدامات لازم برای ترمیم دستگاه را انجام می دهند.

پیشنهاد می دهیم در صورت تمایل به مراجعه حضوری، پیش از آن حتما با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی تماس گرفته و از موجودی قطعات و موارد دیگر اطمینان حاصل نمایید. همچنین در صورتی که امکان تماس یا مراجعه ی حضوری ندارید ، می توانید درخواست خود را مبنی بر خدمات تحویل در محل در سایت زود کمک ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، پیک مرکز سخت افزار ایران به محل مورد نظر شما اعزام شده و دستگاه را تحویل می گیرد ، پس از طی مراحل تعمیرات و تست ، دستگاه در محل مورد نظر به شما تحویل داده می شود.

تعمیر کپی در تهران و کرج

مراحل تعمیرات کپی در مرکز سخت افزار ایران

مرحله اول: تماس با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

بهتر است پیش از مراجعه به نمایندگی تعمیرات فتوکپی، حتما با این مرکز تماس بگیرید. با این کار مطمئن می شوید که خدمات مد نظر شما در این مرکز ارائه می شوند و کدام شعبه برای شما مناسب تر است. در صورت تمایل به دریافت سرویس در محل هم می توانید درخواست خود را به این ترتیب ثبت کنید.

مرحله دوم: عیب یابی دستگاه توسط تکنسین

پس از مراجعه به هریک از شعب نمایندگی تعمیر دستگاه کپی، فتوکپی توسط تعمیرکار حرفه ای و مجرب، بررسی و عیب یابی می شود.

مرحله سوم: اعلام هزینه تعمیرات

پس از عیب یابی و شناسایی بخش های آسیب دیده، تکنسین هزینه تعمیرات دستگاه فتوکپی را به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می کند.

مرحله چهارم: تعمیر و تعویض قطعات

اگر از هزینه اعلام شده رضایت داشتید، روند تعمیرات دستگاه کپی شما آغاز می شود. در این مرحله تمامی قطعات آسیب دیده به فراخور شدت خرابی ترمیم شده و یا با نمونه های اصل و اورجینال تعویض می گردند.

مرحله پنجم: تست و تحویل فتوکپی

پس از پایان روند تعمیرات، دستگاه کپی در حضور شما تست شده و به صورت سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده می شود. در این مرحله شما ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران را نیز دریافت می کنید تا در صورت نیاز، بتوانید ایرادات احتمالی را پیگیری نمایید.

سرویس و تعمیر دستگاه فتوکپی

تعمیرات انواع دستگاه فتوکپی

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالا و تعمیرکاران حرفه ای دستگاه کپی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

مرکز سخت افزار ایران متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با یک محصول به کاربران گرامی ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید تمامی پرسش ها و درخواستهای خویش را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت رسمی مرکز سخت افزار ایران با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز سخت افزار ایران در بخش زیر خدمت کاربران گرامی معرفی گشته اند.

واحد تعمیر کپی شارپ به طور اختصاصی در حوزه این برند شناخته شده در ماشین های اداری فعالیت دارد. این مرکز به آرشیوی قوی از قطعات اصل شارپ مجهز است که به راحتی می تواند همه اقدامات حوزه تعمیر، ترمیم و تعویض را با بالاترین کیفیت و بهترین نتیجه انجام دهد.

مرکز تعمیرات فتوکپی کنون، دارای دو ویژگی منحصر به فرد می‌باشد که آن را از دیگر تعمیرگاه‌های هم‌ردۀ خود متمایز ساخته است؛ ویژگی نخست بهره‌مندی از کارشناسان و مهندسان دوره دیده ویژگی دوم برخورداری این مرکز از آرشیوی مجهز است که تمامی قطعات جانبی دستگاه فتوکپی کنون را در خود جای داده است.

ماشین های اداری ریکو از جمله دستگاه کپی ریکو جزء پرطرفدارهای بازار هستند. بنابراین تعمیر دستگاه کپی ریکو در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی  از جمله اولیت های کاربران فتوکپی ریکو محسوب می شود.

کاربران دستگاه های کپی برادر ، مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه کپی و یا مشکل در کپی گرفتن دستگاه را اعلام می کنند. اگر شما نیز با این مشکل روبه رو هستید می توانید با یک تماس در خواست سرویس در محل دستگاه کپی زیراکس را ثبت نمایید.

کاربران دستگاه های کپی زیراکس ، مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه کپی و یا مشکل در کپی گرفتن دستگاه را اعلام می کنند. اگر شما نیز با این مشکل روبه رو هستید می توانید با یک تماس در خواست سرویس در محل دستگاه کپی زیراکس را ثبت نمایید.

یکی از اصلی ترین محصولاتی که مشمول سرویس های تعمیرات کونیکا مینولتا قرار می گیرد، دستگاه کپی است. متخصصین برتر تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز، از تجهیزات پیشرفته موجود استفاده کرده و محصول مورد نظر را در سطحی تخصصی و حرفه ای ترمیم می نمایند.

تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک با توجه به مشکل موجود در این دستگاه پس از بررسی و عیب یابی کارشناسان انجام می گردد. تعمیرکاران دستگاه کپی  در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با قطعات مختلف فتوکپی پاناسونیک آشنایی داشته و پس از عیب یابی و بررسی ارورهای دستگاه کپی نسبت به تعمیرات آن اقدام خواهند نمود.

تعمیرات کپی توشیبا یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده توسط مجموعه مهندسان مرکز تعمیر توشیباست واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا با استفاده از ابزارآلات برتر و تجهیزات مدرن عیب یابی و تعمیر این قابلیت را دارد که همه نیاز های تعمیراتی کاربران در حوزه تعمیرات دستگاه کپی توشیبا را برطرف کند.

شاید دستگاه کپی کیوسرا نام چندان آشنایی نباشد ، اما کارشناسان تعمیر دستگاه کپی با ویژگی های این محصول نیز آشنایی داشته و در صورت بروز مشکل به راحتی آن را تعمیر خواهند نمود.

هزینه تعمیرات کپی در محل

معرفی ابزار تعمیر دستگاه کپی

ابزار تعمیر دستگاه کپی نقش مهمی در تعمیرات حرفه ای این دستگاه دارد. لذا لازم است هر تعمیرکاری ضمن داشتن مهارت بهترین ابزار را برای تعمیرات فتوکپی فراهم نماید. برخی از این ابزار استاندارد عبارتند از :

  • پیچ گوشتی ، پیچ گوشتی های افست ، ابزار پیکاپ مغناطیسی، سیستم ESD
  • چراغ قوه ، انبر، انواع مولتی متر، جاروبرقی تونر، آینه های بازرسی، استخراج کننده تراشه
  • فنر هوک ، هویه لحیم کاری، سیم چین، دم باریک،پنس، اولتراسونیک، نوار برقی ، قوطی های هوای فشرده و..

هر یک از این ابزار زمانی که در کنار مهارت تعمیرکار حرفه ای دستگاه فتوکپی قرار بگیرند ، می توانند کمک زیادی به کیفیت و تسریع بخشیدن روند تعمیرات دستگاه کپی نمایند.

عیب یابی و تعمیرات دستگاه فتوکپی

تعمیرات دستگاه کپی -که نخستین گام در آن، عیب‌یابی صحیح دستگاه است- یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی است؛ این فرآیند با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز با در نظر داشتن و رعایت تمامی پارامترهای ضروری این حوزه انجام می ‌پذیرد.

برخی از پارامترهای مذکور که به صورت کاملاً جدی و دقیق به دست کارشناسان این مرکز پیاده می‌گردند عبارتند از: بررسی و عیب ‌یابی یونیت اسکنر، بررسی و عیب ‌یابی یونیت لیزر، شیوه‌ های مناسب شارژ کارتریج، استفاده از جدیدترین شیوه‌ های تعویض دولوپر، بررسی و عیب ‌یابی یونیت درام، بررسی و عیب‌ یابی یونیت فیوزینگ، عیب‌ یابی هیتر، ترموستات و ترمیستور، عیب ‌یابی یونیت کاغذ‌کش، شیوه‌ های سازگار با دستگاه کپی جهت تعویض پیکاپ، بررسی و عیب‌ یابی یونیت دابلکس، بررسی و عیب ‌یابی یونیت فیدر، بررسی و عیب ‌یابی یونیت خروجی، عیب ‌یابی و رفع کدهای خطا، کار کردن با کد و…. .

 

مشکلات رایج دستگاه کپی

دستگاه های کپی ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند. اصولاً کارکرد زیاد این دستگاه ها و استفاده متدوالی که در ادارات و سازمان ها دارند، سبب می شود هر چند وقت یکبار شاهد مشکلاتی در آنها باشید. از مهمترین مشکلاتی که احتمال دارد در دستگاه کپی خود با آن روبرو شوید می توان به این موارد اشاره کرد:

سیاه شدن کاغذ، ایجاد خطوط عمودی روی کاغذ چاپ شده، کپی نشدن بخشی از متن، گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی، چروک شدن کاغذ، نکشیدن کاغذ توسط دستگاه کپی، روشن نشدن دستگاه، پخش شدن رنگ روی کاغذ، کار نکردن صفحه نمایش دستگاه کپی، سفید شدن متن سند چاپ شده، خرابی فیوزینگ دستگاه کپی، خرابی تونر و کارتریج، خرابی دولوپر و خرابی پورت های USB. شایان توجه است که جهت رفع هر یک از این مشکلات ممکن است مشکل با روش های ساده برطرف شده و یا اینکه دستگاه نیاز به تعمیر داشته و باید از متخصص فنی مربوطه کمک گرفت.

سیاه شدن برگه ی چاپ در دستگاه کپی

یکی از متداول ترین مشکلاتی که تعمیرات دستگاه کپی را الزامی می نماید، سیاهی برگه ی خروجی از چاپگر است. در اکثر مواقع دلیل اصلی سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی تنظیمات اشتباه در بخش رنگ سیستم است. تنظیمات تراکم رنگ در دو حالت دستی و اتوماتیک قابل اجراست. از طرفی در رفع مشکلات این چنینی همواره سلامت کارتریج حائز اهمیت است. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از اختلالات کارتریج سرویس های دوره ای منظم دستگاه کپی را فراموش نکنید.

آلودگی های بخش هد و یا ناکارآمدی درام چاپگر نیز اختلال جدی و دردسرسازی است که می تواند منجر به سیاهی برگه ی چاپ در دستگاه کپی گردد. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی طی مراحل عیب یابی ریزبینانه تمامی مشکلات ساختاری اجزای چاپگر را برطرف کرده و شما را در بازیابی کیفیت چاپ دستگاه مورد استفاده یاری می نمایند.

 

تغییر رنگ کاغذ چاپ شده توسط دستگاه کپی

شاید از نظر کاربر هیچ چیز بدتر از این نباشد که پس از چاپ تغییر رنگ شدیدی در کاغذ دیده شود. این مسئله باعث اصرار کاربر در چاپ و خروج پی در پی برگه های بی کیفیت خواهد شد. جهت رفع مشکل تغییر رنگ کاغذ چاپ شده ی دستگاه کپی باید موارد بسیاری بررسی گردد. سلامت قطعاتی چون بلید، درام، کارتریج در بروز بهم ریختگی رنگ پس زمینه ی کاغذ نقش دارند.

البته نوع کاغذ مورد استفاده نیز می تواند مسبب بروز رنگ های غیرعادی در فرآیند چاپ باشد. اما اگر از کاغذ استانداردی استفاده می کنید و همواره با معضل تغییر رنگ چاپ روبه رو هستید، تماس با مراکز تعمیراتی معتبر امری ضروریست. مشکل هرچه که باشد در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی قابل حل است. لازم به ذکر است که کیفیت و کارایی هر یک از خدمات و سرویس های این مجموعه به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی تضمین می شوند.

 

وجود نقاط در صفحات کاغذ کپی شده

یکی از مشکلاتی که شاید برخی از کاربران دستگاه‌های کپی با آن روبه‌رو شده باشند، مشکل نقاط تصادفی در قست‌های مختلف کاغذ کپی شده می‌باشد که عمدتاً به دلیل کثیفی شیشه یا آینه دستگاه کپی است؛ بنابراین می‌توانید با پاک کردن و تمیز کردن شیشه دستگاه کپی این مشکل را برطرف کنید.

البته گاهی اوقات این نقاط به حدی در صفحات کپی شده زیاد هستند که نمی‌توان محتوای کپی شده بر روی کاغذ را به خوبی مشاهده کرد؛ در چنین شرایطی مشکل از درام دستگاه کپی است که نشان می‌دهد زمان تعویض آن فرا رسیده است. درصورتی که شما هم با این مشکل روبه‌رو شدید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل و با عیب‌یابی دقیق، منشأ بروز این مشکل در دستگاه کپی را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی آن را برطرف کنند.

 

خط انداختن دستگاه فتوکپی

عوامل مختلفی وجود دارند که ممکن است منجر به ایجاد خطوطی در برگه های کپی شده شوند. برای این که بدانید چرا دستگاه فتوکپی تان خط می اندازد، باید بخش های مربوط با چاپ را بررسی کنید. البته این در شرایطی است که خود برگه یا برگه هایی که قصد کپی گرفتن از آنها را دارید، خط و خطوطی نداشته باشند. آلودگی شیشه هم به عنوان یکی از دلایل اصلی خط انداختن دستگاه کپی در نظر گرفته می شود.

کاغذ در مسیر چاپ از زیر این شیشه عبور می کند و اگر آلوده بوده یا لکه داشته باشد، آن را به برگه منتقل می کند. گاهی هم ممکن است کارتریج ایراد داشته باشد یا فیوزینگ و داکتر بلید درست کار نکنند. کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی در این شرایط اقدام به ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده می کنند.

 

چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی

یکی از مشکلات مهم و رایج دستگاه‌های کپی که خیلی برای کاربران این دستگاه‌ها، آزاردهنده می‌باشد این است که دستگاه کپی، کاغذ را به صورت مچاله و چروک شده به کاربر تحویل می‌دهد. این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فرسودگی سینی کاغذ کش اشاره کرد که با تعویض این قطعه می‌توان مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی را برطرف کرد.

از سایر دلایلی که موجب بروز این مشکل می‌شوند می‌توان به رسیدن رطوبت به کارتریج دستگاه کپی، فرسودگی فید دستگاه، خرابی غلطک‌های داخل دستگاه یا بهم‎ریختگی تنظیمات آن‌ها و جنس نامناسب کاغذ اشاره کرد. تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با عیب‌یابی دقیق این مشکل را برطرف می‌کنند.

 

مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه فتوکپی

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی یکی از رایج‌ترین اشکالات در حین کار با دستگاه کپی است که در نهایت موجب مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی می گردد. بروز این ایراد می‌تواند علل مختلفی نظیر وزن و جنس کاغذ داشته باشد. باید توجه داشته باشید که کاغذهای سبک، مستعد گیر کردن در دستگاه کپی هستند. همچنین توصیه می کنیم حتما به این نکته نیز توجه کنید که کاغذ برند شما علامت first print side را دارد یا خیر. به دلیل فرایندهایی که در تولید کاغذ رخ می دهد، اگر بتوانید این نوع کاغذها را رو به بالا بارگذاری کنید، نتیجه بهتری خواهید داشت.

موضوع دیگر آن است که اگر تنظیمات دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ در دستگاه متفاوت باشد، امکان گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی وجود دارد. بنابراین باید به تنظیمات دستگاه دقت نمایید. در هر حال اگر کاغذ موجود در دستگاه گیر کرد و کاغذ در دستگاه کپی مچاله شد به راحتی می‌توانید کاغذ را با باز کردن دستگاه کپی، بیرون بکشید و این مشکل را رفع نمایید.

 

کار نکردن دستگاه کپی

یکی از مشکلاتی که کاربران دستگاه فتوکپی با آن مواجه می شوند، کار نکردن این دستگاه است. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، بهتر است اول کارتریج را بررسی کرده و مطمئن شوید که درست جا افتاده است. همچنین اگر کارتریج خالی باشد، عملیات کپی انجام نمی شود. یکی دیگر از دلایل کار نکردن دستگاه فتوکپی، پارگی یا فرسودگی کابل های آن است.

مثلا اگر کابل برق ایراد داشته باشد، ممکن است دستگاه به طور کلی روشن نشود. معیوب بودن درایور دستگاه هم می تواند مانع از کار کردن این محصول شود. اگر مشکل از قطعاتی همچون درام، مین برد، پاور و … باشد، باید دستگاه توسط یک تعمیرکار مجرب و دوره دیده بررسی شده و ترمیم شود.

تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی

برای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی نمی توانیم به هر مرکز مدعی اطمینان کنیم. دستگاه های کپی در دنیای امروز و در دنیای چاپ یکی از ماشین هایی هستند که کاربرد بسیار فراوانی دارند. این دستگا ها همواره به دلیل استهلاک بالایی که به صورت ناخودآگاه متحمل می شوند، درگیر فرسایش شدید می شوند که نیازمندی آنها را به خدمات تعویض و تعمیر بسیار زیاد می کند.

به همین دلیل است که امروزه تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی جایگاه مهمی دارد و نیاز بسیاری از کاربران است. در حقیقت مهم نیست که شما کاربر کدام مدل و کدام برند از دستگاه کپی باشید، در هر صورت این دستگاه استهلاک ناخودآگاه را متحمل می شود و همیشه و همواره به جنرال سرویس های دوره ای و خدمات تعمیر و تعویض نیازمند خواهد بود.

تعمیر درام دستگاه کپی

درام یکی از بخش های مهم دستگاه کپی است که در کیفیت سند چاپ نقش مستقیم بازی می کند. این قطعه ظاهری میله ای و استوانه ای شکل دارد و مسئول انتقال تصویر بر روی کاغذ است. با افت کیفیت درام، تصمیم برای تعمیر، تعویض یا تمیز کردن آن با تعمیرکار و تکنسین مربوطه است. معمولا به علت ساختار ساده و قیمت نسبتا پایین، زمانی که درام دچار نقص فنی می شود، تعویض آن به صرفه تر، ساده تر و سریع تر است. همواره تلاش کنید برای پیشگیری از خرابی درام آن را از ضربه و فشار حفظ کنید و همیشه تمیز نگه دارید و مدت زمان طولانی در زیر نور خورشید نگه ندارید.

تعمیر مین برد دستگاه کپی

مین برد در دستگاه کپی مسئولیت های سخت و مهمی بر عهده دارد. مادربرد وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. به طوری که پس از صدور فرمان چاپ، مین برد تصمیم می گیرد این دستور را چگونه اجرا کند و اطلاعات را چه طور و به چه شکلی پردازش کند و در اختیار کاربر قرار دهد. خرابی آن کل دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد. اینکه مین برد را تعمیر کنید یا تعویض، به عوامل بسیاری بستگی دارد. با این حال اصلا نمی توانیم به صورت تئوری در این باره اظهار نظری کنیم. اما بدیهی است که اگر آسیب وارد شده به مین برد دستگاه کپی عمیق و شدید باشد، عملا امکان تعمیر وجود نخواهد داشت و باید مسیر تعویض را در پیش بگیریم.

تعمیرات برد پاور دستگاه کپی

در تعمیرات دستگاه کپی با قطعات مختلفی سرو کار داریم که آشنایی با آن ها بسیار مهم است. یکی از قطعات حیاتی و بسیار مهم در دستگاه فتوکپی و البته پرینتر برد پاور است. این قطعه برق قطعات مختلف دستگاه را تامین کرده و منبع اصلی انرژی دستگاه کپی به حساب می آید. از آن جا که پرینترها به انرژی کمتری برای کار نیاز دارند، قطعه مورد بحث در این دستگاه از اهمیت کمتری برخوردار است. دستگاه کپی حجم کاری بیشتری دارد و به تبع آن، به انرژی بیشتری هم احتیاج دارد، بنابراین این قطعه در دستگاه کپی اهمیت بیشتری از پرینتر دارد.

برد پاور دستگاه کپی با برق در ارتباط است و جریان برق را به انرژی مورد نیاز دستگاه کپی تبدیل می کند. نوسانات برق شهری تاثیر جدی بر عملکرد برد پاور دستگاه فتوکپی دارند.  کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی با علم به تمامی موارد فوق، مشکلات دستگاه کپی را بررسی کرده و در صورت معیوب بودن برد پاور نسبت به تعمیرات آن اقدام خواهند نمود.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی

کاغذکش دستگاه کپی بخشی از دستگاه کپی است که وظیفه ورود و خروج کاغذ را بر عهده دارد. خرابی کاغذکش دستگاه فتوکپی نیز امکان چاپ را متوقف می سازد. کاغذکش ها یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی هستند که سه جزء اساسی دارند؛ کاغذکش ورودی، کاغذکش داخلی و کاغذکش خروجی. برای تعمیر کاغذکش دستگاه کپی باید مشخص شود که سر منشا ایراد و اختلال از کجاست. برای یافتن ریشه اختلال از یک مرکز معتبر تعمیرات کپی کمک بگیرید.

تعمیر بلید دستگاه کپی

تعمیر بلید دستگاه کپی نمونه ای دیگر از خدمات تعمیرات در حوزه دستگاه کپی است. بلید یک لاستیک الکتریکی خنثی است که در پایان روند چاپ، تونر اضافه را از سطح درام تمیز می‌کند تا در مرحله بعدی عملیات چاپ، تونر اضافه روی سطح کاغذ نریزد. تعمیر بلید دستگاه کپی برای حفظ عملکرد صحیح دستگاه لازم و ضروری است. در تعمیر و ترمیم آن باید بسیار محتاط باشیم و با وسواس بیشتری عمل کنیم و فقط و فقط از مراکز معتبر کمک بخواهیم.

شارژ کارتریج دستگاه کپی

شاید خیلی از افراد با مفهوم شارژ کارتریج دستگاه کپی آشنا نباشند. کارشناسان مرکز سخت افزار ایران، به بیانی ساده به شرح چگونگی شارژ دستگاه کپی می پردازند. شارژ مصرفی دستگاه های فتوکپی تشکیل شده از یک یونیت کارتریج ، کارتریج تونر و تونر .کارتریج تونر داخل یونیت کارتریج قرار گرفته و هربار که تونر مصرفی تمام می شود ، معمولا بهتر است کارتریج تونر تعویض شود. در برخی موارد کارتریج تونر را شارژ می کنند که این موضوع در بعضی مدل ها باعث تونرریزی شده و موجب ایجاد مشکلاتی در قسمت های دیگر می شود. لذا در هنگام اتمام تونر مصرفی ، تعویض کارتریج دستگاه کپی توصیه می شود. کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت افزار ایران کنار شما هستند.

جنرال سرویس دستگاه کپی

سرویس‌های دوره‌ای دستگاه کپی معمولا مسئله‌ای است که از سوی کاربران این دستگاه نادیده گرفته می‌شود. عموم کاربران دستگاه کپی تا زمانی که دستگاه مورد استفاده‌شان دچار خرابی و اشکال در عملکرد نشده است، جهت سرویس و تعمیر آن اقدامی نمی‌کنند. واقعیت آن است که انجام سرویس‌های کلی و دوره‌ای دستگاه کپی در بازه‌های زمانی مشخص می‌توانند نقش بسزایی در کاهش خرابی‌های دستگاه کپی و افزایش عملکرد آن داشته باشند.

بنابراین اگر از کاربران دستگاه‌های کپی هستید توصیه ما به شما، جدی گرفتن جنرال سرویس دستگاه کپی و انجام آن در بازه‌های زمانی مشخص است. بدیهی است جنرال سرویس دستگاه کپی تنها در صورتی موثر واقع خواهد شد که توسط متخصصان این کار و با استفاده از تجهیزات این حوزه انجام شود. در غیراینصورت ممکن است به دلیل دستکاری‌های نابجا، قطعات دستگاه کپی دچار آسیب شده و نیازمند تعویض گردند.

سرویس‌های عمومی دستگاه کپی معمولا شامل بررسی عملکرد قطعات، عیب یابی دستگاه، نیاز یا عدم نیاز به تعویض کارتریج، بررسی میزان استهلاک قطعات، گردگیری و تمیز کردن قطعات دستگاه کپی و مواردی از این دست می‌گردد. برای دریافت سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با انواع دستگاه کپی می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه کپی تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیرات دستگاه کپی

شما کاربران گرامی می توانید سایر پرسش ها و اشکالات خویش را در رابطه با تعمیرات دستگاه کپی از طریق بخش زیر با کاربران ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی شما خواهند بود و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند داد. سوالات در دو سطح عمومی و تخصصی پاسخ داده خواهد شد. لذا مطالعه ی پرسش  و پاسخ های این بخش برای کاربران عمومی و تخصصی دستگاه های کپی مفید خواهد بود.

در صورتی هر گونه پرسش در ارتباط با عملرد قطعات دستگاه کپی ، شیوه های نگه داری از دستگاه کپی ، تعمیر دستگاه کپی و… دارید می توانید سوال خود را مطرح نموده و از پاسخ های کارشناسان بهره مند گردید. سوال ها از بین سوالات رایج و کاریردی کاربران انتخاب می شود . کارشناسان پس از انتخاب سوال به بررسی و پاسخگویی کارشناسانه می پردازند. جهت مطالعه ی پرسش و پاسخ های این بخش ما را همراهی نمایید.

چرا دستگاه کپی کمرنگ کپی می کند؟

اگر برگه هایی که از دستگاه کپی شما بیرون می آیند رنگ و وضوح خوبی ندارند، احتمالا مواد مصرفی داخل کارتریج فاقد کیفیت و مرغوبیت هستند. همچنین اگر درام را در زمان مناسب تعویض نکرده باشید، ممکن است رنگ کپی دچار ایراد شده و رضایت بخش نباشد. آلودگی مگنت و بلید مگنت، کیفیت پایین کاغذ یا عدم تناسب آن با نوع و مدل دستگاه و فرسودگی قطعات هم دیگر دلایل کمرنگ بودن کپی محسوب می شوند. تعمیرات دستگاه کپی در این شرایط، منوط به ترمیم یا تعویض قطعات ذکر شده می باشد. برای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی کافی ست با ما تماس بگیرید.

دلیل افت کیفیت کپی چیست؟

افت کیفیت کپی، مشکلی نسبتا رایج است که بعد از کاهش حجم مواد مصرفی به وجود می آید. اما گاهی علی رغم این که کارتریج را به تازگی تعویض یا شارژ کردیه اید، مشاهده می کنید که کیفیت کپی دچار افت شده است. در این صورت امکان آلودگی یا خرابی درام بسیار بالاست و باید این قطعه را پاکسازی یا تعویض کرد. استفاده از مواد مصرفی بی کیفیت هم عامل دیگری است که وضوح و کیفیت چاپ را کاهش می دهد. در نهایت ممکن است افت کیفیت کپی ناشی از خرابی فیوزینگ باشد که در این صورت بهترین کار برای تعمیر دستگاه کپی، تعویض فیوزینگ یا هیتر است.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی آماده ی ارائه ی خدماتِ تعمیر و تعویض انواع قطعات دستگاه کپی است. برای دریافت خدمات، تعمیر دستگاه کپی با 1662  تماس بگیرید.

دلیل خط انداختن دستگاه کپی چست ؟

مهم ترین دلیل خط انداختن دستگاه کپی، خرابی یا از کار افتادن درام، کارتریج یا غلطکها است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که گاهی خود سند خطوط اضافی دارد که طبیعتا در نسخه کپی شده هم دیده می شوند. آلودگی شیشه و وجود گرد و خاک یا تونرهای اضافی روی این بخش هم مستقیما روی برگه چاپ شده تاثیر می گذارد و ممکن است باعث ایجاد خطوط اضافی شود. همچنین اگر مواد مصرفی مرغوبیت و کیفیت لازم را نداشته باشند، ممکن است برگه های کپی شده، نقاط و خطوط اضافه داشته باشند. کارشناسان تعمیرات دستگاه فتوکپی ضمن بررسی بخش های مختلف و شناسایی علت خط انداختن کپی، با ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده، مشکل را حل می کنند.

چرا دستگاه کپی ، کپی نمی گیرد

خالی بودن کارتریج اصلی ترین دلیل کپی نگرفتن دستگاه کپی است. مشخصا اگر موادی همچون تونر و جوهر در کارتریج وجود نداشته باشند، عملیات کپی انجام نمی شود. نوسانات جریان برق هم ممکن است مانع از انجام عملیات فتوکپی شود. عوامل دیگری همچون گیر کردن برگه، خرابی کاغذکش و یا روشن نبودن دستگاه، دیگر عواملی هستند که تیم تعمیرات کپی برای عیب یابی و رفع مشکل روشن نشدن این دستگاه مورد بررسی قرار می دهند.

چرا فتوکپی صدا می دهد؟

هنگام صدا دادن دستگاه کپی، باید دید منشأ صدا کجاست. مثلا اگر یونیت درام صدا می دهد، علت آن کشیده شدن بلید روی درام است. صدای یونیت درایو ناشی از شکستن چرخ دنده هاست و سفت شدن و صدا دادن یونیت تانک هم نشان دهنده این است که حجم دولوپر دستگاه بیشتر از حد مجاز است. صدای یونیت کاغذ کش، ناشی از خرابی سنولوئید است و همچنین ممکن است علت آن خرابی چرخ دنده های یونیت هم باشد. اگر کارتریج صدا می دهد، ممکن است این قطعه به درستی نصب نشده باشد و یا ایرادی در آن ایجاد شده باشد. حتی ممکن است اتصالات کارتریج پیش از نصب از آن جدا نشده باشند. پس از شناسایی دلایل صدای دستگاه کپی می توان بر این اساس، اقدام به تعمیر فتوکپی مورد نظر کرد.

چگونه دستگاه کپی را ریست کنیم؟

یکی از سوالاتی که کاربران از تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می پرسند، مربوط به نحوه ریست کردن دستگاه است. ریست کردن گاهی کمک می کند که برخی از ایرادات عمکلرد فتوکپی برطرف شوند. راه اندازی مجدد و بازنشانی تنظیمات کمک درواقع ناهماهنگی های دستگاه را برطرف کرده و به همین دلیل هم عملکرد آن را به حالت عادی باز می گرداند. مراحل و نحوه ریست کردن فتوکپی در مدلهای مختلف این دستگاه متفاوت است. بسته به برند دستگاه کپی و قابلیت ها و منوی تنظیمات آن، باید مسیر مشخصی را برای ریست کردن دستگاه طی کنید. بعضی از دستگاه ها کدهای ریست اختصاصی دارند و برای ریست کردن بعضی از مدلها هم نیاز به تغییر دادن تنظیمات می باشد.

 

علت روشن نشدن فتوکپی چیست؟

وقتی پرینتر دستگاه فتوکپی روشن نمی شود، پیش از هر کاری کابل برق را چک کنید. چون وجود اتصالی یا پارگی در آن مانع از روشن شدن کپی می شود. گاهی خرابی دکمه پاور باعث روشن نشدن دستگاه کپی می شود که در این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض این دکمه می باشد. خرابی قطعاتی همچون مین برد و پاور و … هم در بروز این مشکل تاثیرگذار هستند. تیم تعمیرات کپی پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی قطعات آسیب دیده، آنها را ترمیم یا تعویض می کنند فتوکپی به صورت عادی و بدون ایراد روشن شود.

سیاه شدن کپی چه دلایلی دارد؟

اگر برگه ها در دستگاه کپی شما سیاه می شوند، ممکن است ایراد از کارتریج باشد. یعنی کارتریج درست نصب نشده و جوهر از آن بیرون می ریزد. یا کیفیت مواد مصرفی پایین است و یا حجم این مواد بیش از حد مجاز است. آلودگی درام یا عملکرد نادرست این قطعه هم جزء دلایل سیاه شدن کپی محسوب می شود. چنانچه درام به درستی کار نکند، فرایند پخش و تثبیت جوهر روی برگه هم درست انجام نمی شود و ممکن است کاغذ کاملا سیاه شود. البته کیفیت پایین کاغذ هم عامل دیگری است که می تواند باعث سیاه شدن برگه پس از طی فرایند کپی شود. تیم تعمیرات دستگاه کپی مرکز سخت افزار ایران در خدمت شما هستند تا ضمن عیب یابی فتوکپی، مشکل سیاه شدن آن را به نحو احسن برطرف کنند.

هزینه تعمیر دستگاه کپی چقدر است؟

پس از این که دستگاه شما در نمایندگی تعمیرات فتوکپی به خوبی بررسی و عیب یابی شد، تکنسین هزینه تقریبی ترمیم آن را اعلام می کند. مبلغ اعلام شده بر اساس آسیب دیدگی های دستگاه و شدت خرابی قطعات اعلام می شود و قطعی نیست. ممکن است در طول تعمیرات، نیاز به ترمیم یا تعویض قطعات دیگری هم باشد و هزینه تعمیرات دستگاه کپی، بیشتر از مبلغ اعلام شده باشد. در چنین شرایطی مشکل به شما اطلاع داده می شود و در صورت موافقت شما، اقدامات لازم برای ترمیم دستگاه، شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب، انجام می گردد. به این ترتیب ممکن است هزینه تعمیر دستگاه فتوکپی در حین تعمیرات تغییر کند.

علت بهم ریختن رنگها در کپی چیست؟

بهم ریختن رنگها جزء مشکلات نسبتا رایج دستگاه های کپی است و افراد زیادی با آن درگیر هستند. اگر قطعاتی مثل درام، بلید، شیشه و یا کارتریج آلوده باشند. احتمال به هم ریختن رنگها وجود دارد. همچنین قرارگیری نادرست کاغذ هم ممکن است روی رنگها تاثیر منفی بگذارد. حتی استفاده از کاغذ مرطوب هم در بروز این مشکل تاثیرگذار است. تنظیمات نادرست چاپ، توزیع اتفاقی جوهر روی صفحه چاپ، به هم ریختن تنظیمات وضوح و کیفیت پایین مواد مصرفی هم دلایل دیگر قاطی شدن رنگها در دستگاه کپی محسوب محسوب می شوند که باید بررسی شده و برطرف گردند.

 

چگونه می‌توانم مشکلات عمومی دستگاه کپی را برطرف کنم؟

 ابتدا ، مطمئن شوید که دستگاه کپی به درستی متصل است و منابع انرژی کافی دارد. همچنین ، مطمئن شوید که فیش برق و کابل‌ها سالم هستند. در صورت وجود هر گونه خطا یا پیغام خطا در صفحه نمایش دستگاه ، بهتر است از مشاوره با تعمیرکارهای حرفه ای دستگاه کپی در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی بهره مند شوید.

آدرس نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در مشهد کجاست؟

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی در مشهد، واقع در ملک آباد، فرهاد 22، مجتمع نسترن، طبقه دوم، واحد 8 (جنب رستوران پسران کریم) واقع شده است. ساکنین تمامی مناطق مشهد، می توانند برای تعمیر هریک از مدل ها و برندها دستگاه فتوکپی خود به این مرکز مراجعه کنند. همچنین با برقراری تماس با این مرکز، خدمات تعمیر کپی در محل به شما ارائه می شود.

آیا تعمیر دستگاه کپی در شیراز انجام می شود؟

برای تعمیر دستگاه کپی در شیراز، باید دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات فتوکپی تهران ارسال کنید. این مرکز در حال حاضر در شیراز شعبه فعال ندارد و به صورت غیرحضوری خدمات رسانی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیرات کپی، شما را راهنمایی کنند.

برای تعمیر دستگاه کپی در اصفهان چه کنیم؟

با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید! اگر ساکن استان اصفهان هستید، می توانید برای تعمیرات کپی، دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات کپی  در تهران ارسال کنید. همکاران ما پس از بررسی و تعمیر دستگاه، آن را بسته بندی کرده و برای شما ارسال می کنند.

خدمات واحد تعمیر دستگاه کپی

خدمات این مرکز که در راستای تعمیر قطعات دستگاه کپی و در صورت نیاز تعویض قطعات دستگاه فتوکپی انجام می شود به شرح ذیل است.

  • تنظیم منو دستگاه کپی
  • تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی
  •  بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی
  •  انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین کپی
  • تعمیر AC power تعمیرات بخش High Voltage
  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • ایجاد تصویر در دستگاه کپی و خطاهای مربوط به آن
  •  تعویض Blank Lamp در واحد تعمیرات دستگاه کپی
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید در بخش تعمیرات کپی
  • عیب‌یابی یونیت کاغذکش در بخش تعمیرات دستگاه کپی
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی‌های مربوطه
  • تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به تعمیرات کپی
  • عیب‌یابی یونیت فیدر کپی زیراکس واصلاح آن در واحد تعمیرات کپی
  • سرویس کلی کپی
  • تعویض دولوپر کپی
  • تعویض قطعات در صورت نیاز
  • شارژ کارتریج دستگاه کپی
  •  تعمیرو ترمیم تمامی مدل های کپی
  •  بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ کپی
  •  تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ کپی
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات کپی
  • خدمات مشاوره پیش از تعمیر دستگاه کپی
  • بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن
  •  تعمیر انواع قطعات در کارگاه تعمیرات دستگاه  کپی
  •  ارائه ی خدمات مشاوره پیش از فروش و تعمیرات دستگاه  کپی
  • عرضه ی تمامی خدمات مربوط به تعمیر و ترمیم دستگاه فتوکپی

نحوه ارائه خدمات تعمیر فتوکپی

حجم: 79.9 مگابایت

مدت زمان: 0:36

مزایای استفاده از سرویس تعمیرات کپی در محل

  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه مجاز نخواهید داشت بعلاوه به دلیل انجام تمامی خدمات و تعمیرات کپی در محل موردنظرتان (منزل، ادراه، محل کار و… ) نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت.
  • همگی ضرب‌المثل معروف «پیشگیری بهتر از درمان است را شنیده‌ایم»؛ شما می‌توانید با استفاده از سرویس تعمیرات کپی در محل از آسیب‌های احتمالی و بروز مشکلات دوچندان در دستگاه خود پیشگیری کنید. با استفاده سرویس در محل کپی شما مانعی در راه ایجاد مشکلاتی خواهید بود که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن تا محل تعمیرات نخواهید داشت.
  • از آن‌رو که تمامی سرویس های موردنظر در محل انجام می‌گردد، می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات و لوازم جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • کارشناسان سرویس تعمیرات کپی در محل که به مکان مورد نظر شما اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیرات و سرویس دستگاه نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • با بهره‌مندی از روش تعمیرات کپی در محل می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید. تمامی مراحل تعمیر و سرویس پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد و کارشناس تعمیر و سرویس در محل کپی پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد. در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید دیگر محصولات این شرکت ارائه می‌گردد.
  • مزیت نهایی استفاده از سرویس تعمیرات کپی در محل آن است که پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر و سرویس دستگاه اطلاع یابید.

مشخصات واحد تعمیرات دستگاه کپی

مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان زبده و ماهر خویش در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات حوزه سخت افزار و پشتیبانی فنی تجهیزات را به مشتریان، همکاران و هموطنان گرامی ارائه نماید. این مرکز به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است. سال ها خدمت صادقانه به مشتریان گرامی دلیل پیشرفت این مجموعه بوده است.

  • عیب یابی صحیح
  • بهره مندی از ابزار آلات مدرن
  • تعمیر و شارژ انواع کاتریج و تونر (تضمینی)
  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات ماشین های اداری
  • تعمیر در محل دستگاه کپی و دیگر دستگاه ها
  • اخذ هزینه مناسب جهت تعمیرات دستگاه کپی
  • عضویت در اتحادیه فن آوران رایانه
  • ارائه خدمات سخت افزاری در محل
  • عقد قرارداد پشتیبانی با شرکت ها
  • بهینه سازی و ارتقای سخت افزار سیستم
  • بررسی کامل و عیب یابی سخت افزار سیستم
  • پشتیبانی و انجام سرویس دوره ای سخت افزاری

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی

کاربران حرفه ای این دستگاه می دانند که تعمیر تخصصی دستگاه کپی لزوماً به معنی رفع خرابی‌ها و عیوب ایجاد شده در دستگاه نیست بلکه تمامی عملیات مربوط به نگهداری، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد از همین روست که کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه کپی مرکز سخت افزار ایران ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در این تجهیزات، ارائه‌ دهندۀ تمامی خدماتی هستند که توجه به آنها سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن افزوده اند.

در حال حاضر مهندسان این مرکز قادر به ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه به کاربران گرامی هستند و به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی تعمیر توانایی رفع کلیه اشکالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه های کپی و اِعمال نوین ترین ترفندهای بهینه سازی را دارا هستند.

کاربران گرامی این دستگاه می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص و اختلال در عملکرد این دستگاه به مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات کپی را دریافت نمایند. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی شما را در جریان اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای مورد نیاز جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند.

مقالات دستگاه کپی و ماشین های اداری

کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی با آنالیز تعداد بیشماری از کپی های موجود در بازار، اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری آنها را استخراج نموده و از طریق بخش زیر در اختیار کاربران گرامی قرار داده اند. در حال حاضر دستگاه های بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی با قیمت ها و کیفیت های متنوع وجود دارند و کاربران بسته به نیاز خویش می توانند نسبت به تهیه و خرید آنها اقدام نمایند.

پیش از مراجعه به بخش زیر و مطالعه ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های کپی گوناگون نگاهی گذرا به تعریف و عملکرد این دستگاه خواهیم داشت. عملکرد قطعات داخلی دستگاه کپی به این صورت است که ابتدا بر روی غلتک نوار استوانه‌ای درام (Drum) یک بار الکتریسیته یکنواخت ساکن معمولا ۷۰۰-۶۰۰ ولت توزیع می‌شود.

سطح غلتک با هادی نوری پوشیده شده است در گذشته هادی نوری با روکش سلنیوم پوشیده شده بود که با بار مثبت شارژ می‌شد اما به‌دلیل سمی بودن آن، امروزه از هادی نوری آلی با بار منفی استفاده می‎شود. در دستگاه کپی از نور استفاده می‌شود و به این خاطر است که به آن دستگاه کپی می‌گویند. نحوه کار دستگاه کپی در این بخش به این صورت است که، باریکه نور شدیدی از کاغذی که روی شیشه دستگاه کپی قرار داده شده است، عبور می‌کند.

قسمت‌های سفید کاغذ نور را منعکس کرده و هنگامی که نور منعکس شده به سطح درام برخورد می‌کند، آن قسمت سطح باردار درام خنثی می‌شود. نواحی تیره سطح کاغذ (مانند متن و تصاویر)  نور را منعکس نمی‌کنند (جذب می‌کنند) و در نتیجه نواحی با بار منفی روی درام باقی می‌ماند.

تعمیر دستگاه کپی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی کانن / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ /نمایندگی زیراکس/ نمایندگی ال جی/ نمایندگی تعمیرات مانیتور /نمایندگی نوت بوک /نمایندگی ال این وان /نمایندگی تعمیرات موبایل /نمایندگی کپی/ نمایندگی دستگاه کپی در کرج

تعمیر لپ تاپ نمایندگی بازیابی اطلاعات نمایندگی لنوو نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی اپل /نمایندگی ایسوس / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی سونی / نمایندگی اچ پی در ایران / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی دل / نمایندگی شارپ نمایندگی سونی /نمایندگی ایسوس / نمایندگی لنوو / نمایندگی زیراکس / نمایندگی اچ پی / نمایندگی کانن / نمایندگی توشیبا / نمایندگی سامسونگنمایندگی برادر / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی ایسر / نمایندگی ال جی / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات / نمایندگی اپل / نمایندگی ریکو / نمایندگی کیوسرا تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

15 پاسخ

  1. شاهین مرادی نیا گفت:

    سلام تونر دستگاه تعویض یا تعمیر میکنید؟

    1. وقت بخیر. تعویض و تعمیر تونر دستگاه کپی همراه با گارانتی معتبر انجام می شود.

  2. حسین بهمنی گفت:

    سلام وقت بخیر فروش قطعه برای شهرستان هم دارید؟

    1. سلام وقت بخیر. فروش قطعه بصورت مجزا نداریم ،فروش قطعات همراه با خدمات تعمیر که در حال حاضر فقط برای تهران انجام میشه

  3. سلام دوست عزیز. بله. سرویس و تعمیر دستگاه فتوکپی در مدارس و محل کار همراه با گارانتی انجام می شود.

  4. شارژ کارتریج در سراسیاب ملارد هم انجام میدین؟؟؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر

  5. سلام. موقع کپی گرفتن برگه های سیاه میشن ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. یکی از اولین مواردی که هنگام سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی مورد بررسی قرار می گیرد، تنظیمات دستگاه است. اگر تراکم رنگ به درستی تنظیم نشده باشد، احتمال سیاه شدن برگه بسیار بالا خواهد بود.

      یکی از مشکلات متداول دیگر که گریبان گیر دستگاه های کپی میشود خرابی اتصالات داخلی دستگاه کپی است. این اتفاق نیز می تواند منجر به سیاه شدن برگه در دستگاه کپی شما شود. این مشکل ممکن است به دلیل اختلال در واشرهای سر سیلندر دستگاه کپی باشد که حل آن حتما نیاز به مراجعه به تعمیرکار و متخصص با تجربه دارد.
      از جمله دیگر دلایل سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی باید به کثیف بودن هد دستگاه اشاره کرد. این بخش باید تمیز شود تا کیفیت چاپ دستگاه به حالت عادی باز گردد.

      پر شدن سطل زباله هم می تواند زمینه ساز سیاه شدن برگه در دستگاه کپی باشد. این وضعیت موجب ایجاد لایه های سیاهی بر روی کاغذهای چاپ می شود که از بالا به پایین کاملا مشهود هستند.

  6. موقع کپی گرفتن لکه میافته روی کاغذهای کپی شده. مشکلش چی میتونه باشه؟

    1. می‌توان با تمیز کردن تونر و درام دستگاه فتوکپی، این مشکل را تا حدی برطرف کنید. اقدام دیگری که در این زمینه می‌توان کمک کند تمیز کردن شیشه دستگاه کپی است. اگر با این کار نیز، دستگاه کپی تعمیر نشد، تعویض درام دستگاه می‌تواند کارساز باشد.

  7. چطور میشه از مچاله شدن برگه‌های دستگاه کپی جلوگیری کرد؟

    1. برخی از علل ایجاد‌کننده چروک در برگه‌ها،استفاده از صفحه‌های مچاله شده، غلطک خراب و فرسوده، رولرهای چسبناک و برگه‌ ورودی کاغذ خراب و مرطوب هستند. بعلاوه گاه رطوبت و گرد و خاک در تونر و رولر و غلتک دستگاه فتوکپی نیز باعث ایجاد این مشکل می‌شوند.

      1. فیاض چراغی گفت:

        تشکر از خدمات بی نظیرتون👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *