021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

قیمت کولر گازی

قیمت کولر گازی برای افرادی که قصد خرید این محصول را دارند یکی از آیتم های تعیین کننده جهت انتخاب نوع و مدل کولر گازی است. آنچه که در تعیین سطح این آیتم مهم است، صرف‌نظر از نوسانات بازار، ساختار، کیفیت و برند تولید کننده این کالا است.

در این مقاله برآنیم تا شما کاربران گرامی را با انواع کولر گازی، دلایل تفاوت قیمت کولر گازی و دیگر مباحث مرتبط با آن آشنا سازیم، تا در حین خرید این کالا، به دلیل داشتن اطلاعات کافی، انتخابی معقول و مناسب داشته باشید.

قیمت کولر گازی

دلایل تفاوت قیمت کولر گازی

بدیهی است که نوع کولر گازی و ساختار فنی آن نقشی تعیین کننده در قیمت کولر گازی دارد. در حال حاضر غالب کولرهای گازی موجود در بازار را می توان در یکی از سه دسته ایستاده، پنجره ای و اسپیلت جای داد. قیمت کولر گازی پنجره ای نسبت به قیمت کولر اینورتر پایین تر است. در بخش زیر به طور مختصر با مشخصات هر یک از این کولرها آشنا می شویم:

  • قیمت بیشتر در مقایسه با کولرهای پنجره‌ای
  • مصرف برق پایین کولر گازی (که در درازمدت ‌صرفه‌‌ی اقتصادی خود را نشان می‌دهند)
  • دو تکه بودن (که برای اتصال این تکه‌ها به یکدیگر باید از لوله‌های مسی انتقال حرارت استفاده شود)
  • نیاز به یک نصاب حرفه ای و کار بلد جهت نصب کولر اسپیلت
  • نیاز به تعیین و رعایت حداکثری و حداقلی فاصله‌ی مابین پنل و موتور
    (دقت کنید اگر امکان نصب موتور در فاصله‌ی بین ۵ تا ۱۰ متری پنل را ندارید، یا از فکر کولر اسپلیت بیرون بیایید یا حتما کولری بخرید که در ساختمان شما جوابگو باشد برای انتخاب بهتر می توانید از مطلب راهنمای خرید کولرگازی کمک بگیرید.)
  • عدم امکان جابجایی راحت
  • دارا بودن چرخه‌ی معکوس یا همان سیستم “کولر سرد و گرم”
  • عدم نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای
  • عدم نیاز به سوراخ کردن دیوار و رد کردن لوله‌های مسی
  • دارای بدنه‌ی یکپارچه که به‌سادگی درون پنجره جا می‌خورد
  • قدرت خنک‌کنندگی زیاد در مقایسه با قیمت
  • وزن زیاد
  • مصرف برق به‌شدت بالا
  • ایجاد سروصدای نسبتاً بالا
  • امکان جابجایی راحت این دستگاه (در فصل تابستان و زمستان)
  • استفاده در موارد کاربردی خاص (مصارف صنعتی یا مصارف خانگی بسیار خاص. مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌وآمد (پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و…. آن دسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجره‌ای ندارند یا به دلیل مستاجر بودن، اجازه‌ی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند هم ممکن است به‌ناچار به سمت این کولرها سوق داده می‌شوند.‌)

خصوصیات کولر گازی کم مصرف چیست ؟

محصولات کولرگازی با رده‌ی کیفی A+ ( آ پلاس) و یا A++ ( آ توپلاس) در بازار وجود دارند و همگی به طور میانگین ۴۰ درصد صرفه جویی انرژی دارند.

بعضی از کولرهای گازی رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی هستند .

فروش کولر گازی

فروش کولر گازی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان و مشاوران این حوزه انجام می پذیرد. در حالی که همه‌جا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت مرکز سخت افزار ایران خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته‌ است.

اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟ خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. شما می‌توانید با حضور در مرکز تخصصی کولر گازی تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره هریک از کولرهای گازی موجود در بازار از کارشناسان فروش کسب نمایید.

خدمات پس از فروش کولر گازی

با توجه به قیمت بالای کولر گازی و صرف هزینه بالا از سوی خریداران جهت تهیه این کالا، دریافت خدمات پس از فروش این محصول و اِعمال تعمیرات تخصصی بر روی آن بسیار مهم خواهد بود.

مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز پیشرو در حوزه تعمیر و بهسازی محصولات الکترونیکی و خانگی است که با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و همکاری با زبده ترین متخصصان و مهندسان در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به دارندگان دستگاه های الکترونیکی و خانگی ارائه نماید. تعمیرات کولر گازی  و خدمات مرتبط با سرویس های دوره ای کولر گازی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان و به همراه گارانتی انجام می پذیرد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران مشتکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات مرتبط با یکی از محصولات هوشمند خانگی (نظیر تعمیر و سرویس کولرهای گازی خانگی)، دستگاه های ارتباطی (نظیر تلفن ثابت، تلفن همراه، فکس و… ) و دستگاه های الکترونیکی به کاربران ارائه می گردد. کاربران این محصولات می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ایراد در این محصولات به مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.