در بخش اول مقاله کد برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک ، تعدادی از کد ها را به شما معرفی کردیم. در این مقاله و در ادامه موضع قبل، کد های باقی مانده را برای شما شرح می دهیم. یک بار دیگر یادآوری می کنیم که برای تنظیم سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مدل TES824 و TEM824 ابتدا گوشی تلفن 7730 را به JACK01 وصل کنید و سپس دکمه PROGRAM و * و # را فشار دهید. سپس با استفاده از کد برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک ، سیستم سانترال پاناسونیک را برنامه ریزی کنید و نهایتا دکمه STOR را بزنید تا تنظیمات ذخیره شوند.
کد برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک کدام اند؟
کدهای برنامه ریزی سانترال سری 500
- کد شماره 506: تنظیم حالت کار دیزا در زمان مشغول بودن داخلی مقصد در سیستم دیزا
- کد شماره 507: تنظیم حالت کار دیزا وقتی که سیستم مقصد به مکالمه وصل شده جواب نمی دهد
- کد شماره 508: تنظیم مدت زمانی که دیزا قبل از قطع مسیر مکالمه منتظر جوابگوی داخلی مقصد می شود
- کد شماره 509: تنظیم مدت زمانی که دیزا بعد از قطع مسیر مکالمه منتظر جوابگوی داخلی مقصد بعدی می شود
- کد شماره 510: تنظیم حالت کار دیزا در زمانی که تلفن کننده پس از شنیدن پیغام ضبط شده یا بوق دیزای داخلی هیچ شماره ای نگیرد
- کد شماره 511: تنظیم میزان امنیت در سیستم دیزا
- کد شماره 512: ذخیره کردن کدهای امنیتی دیزا
- کد شماره 513: سیگنال مخصوص کشف سیگنال های تون در سیستم دیزا
- کد شماره 514: شناسای تون (صدا) مخصوص فکس
- کد شماره 515: تنظیم زمان قطع مسیر برای سیستم دیزای داخلی
- کد شماره 516: تعیین و واگذاری داخلی هایی که سیستم دیزا بتواند یک مکالمه خط شهری را به آنها وصل کند
- کد شماره 517: تنظیم زمان انتظار سیستم دیزا برای ورود رقم دوم
- کد شماره 518: انتخاب وجود یا عدم وجود صدای بیب پس از وارد کردن کد امنیتی
- کد شماره 519: تنظیم فاصله زمانی بین لحظه ورود خط و شروع پخش پیغام ضبط شده
- کد شماره 520: تعیین گروه UCD
- کد شماره 521: تعیین مدت زمان انتظار سیستم برای آزاد شدن یکی از داخلی های گروه UCD
- کد شماره 522: تنظیم فاصله زمانی پخش پیغام ضبط شده
- کد شماره 523: تعیین تکلیف خط وقتی که همه داخلی های درون سیستم UCD مشغول بوده و زمان انتظار سیستمUCD نیز تمام شده
- برنامه شماره524: تعیین تکلیف خط وقتی که هیچ کدام از داخلی های درون سیستم UCD به خط وارد شده، جواب ندهند
- کد شماره 525: تنظیم زمان انتظار سیستم قبل از تغییر دادن مسیر مکالمه در حالتی که هیچ کدام از داخلی های درون سیستم به خط جواب نداده باشند
- کد شماره 526: تنظیم زمان انتظار مکالمه در داخلی که خط به آن داخلی تغییر مسیر داده باشد
پیشنهاد سایت: آموزش نصب و راه اندازی سانترال
کدهای برنامه ریزی سانترال سری 600
- کد شماره 600: گروه بندی داخلی ها
- کد شماره 601 الی 603 : تعیین کلاس کار در شیفت های Day / Night / Lunch
- کد شماره 604: تعیین نام برای داخلی ها
- کد شماره 605: تعیین الزام وارد کردن کد اعتباری(چه موقعی کد اعتباری را باید وارد کنیم)
- کد شماره 606: انتقال مکالمه به یک خط شهری
- کد شماره 607: فرستادن مکالمه به یک خط شهری
- کد شماره 608: امکان ورود به مکالمه در حال انجام(روی خط رفتن)
- کد شماره 609: امکان لغو کردن حالت مزاحم نشوید
- کد شماره 610: وصل کردن تلفن پارالل
- کد شماره 611: اختصاص دادن داخلی برای وصل کردن منشی تلفن
- کد شماره 612: فعال کردن گوش دادن به صدای اتاق
- کد شماره 613: فعال کردن برنامه تایمر برای داخلی ها
- کد شماره 614: تشخیص سیگنال پالس داخلی برای سیستم
- کد شماره 615: انتخاب زبان نوشتاری
کدهای برنامه ریزی تلفن های سانترال سری 700
- کد شماره 700 الی 702 : واگذاری امتیاز زنگ سیستم آیفون در ، در شیفت های Day / Night /Lunch
- کد شماره 303 الی 705: واگذاری امتیاز زنگ سیستم در باز کن ، در شیفت های Day / Night /Lunch
- کد شماره 706: انتخاب الگوی زنگ سیستم آیفون در
- کد شماره 707: انتخاب حالت فعال بودن یا نبودن صدای بوق ، هنگامی که از طریق در بازکن به صدای اتاق گوش می کنیم
- کد شماره 708: مدت زمان زنگ خوردن تلفن برای مکالمه ای که از طریق سیستم آیفون در بر قرار شده
- کد شماره 709: تنظیم مدت زمان باز بودن در
برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: فروش سانترال
کدهای برنامه ریزی سانترال سری 800
- کد شماره 800: ضبط جزئیات مکالمه(پرینت گرفتن از مکالمات انجام شده)
- کد شماره 801: تنظیمات کاغذ پرینتر در برنامه جزئیات مکالمه
- کد شماره 802: انتخاب اینکه از چه نوع مکالمه ای پرینت گرفته شود (مکالمات ورودی – مکالمات خروجی یا مکالماتی که با صفر و دو صفر شروع می شود)
مرکز سخت افزار ایران
مرکز سخت افزار ایران در خدمت تمام کاربران تهرانی و شهرستانی است. این مرکز تلاش می کند تا در حوزه فروش و تعمیرات محصولات الکترونیکی و هوشمند، همه نیاز های کاربران را بر آورده سازد. مرکز سخت افزار ایران نهادی امن و ایمن است که بر اساس استاندارد های روز جهان خدمات ارائه می دهد. این مرکز در جای جای تهران و استان البرز شعبه دارد. هر کاربر می تواند با توجه به محل سکونت خود از هر یک از این شعبات تقاضای کمک کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کد برنامه ریزی سانترال کم ظرفیت پاناسونیک با ما تماس بگیرید.