021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

چرا پرینتر روشن نمی شود

 چرا پرینتر روشن نمی شود ؟  اکثرا کاربران بعد از سالها استفاده از دستگاه پرینتر خود انتظار دارند که مانند روز های اول استفاه به خوبی کار کند . اما معمولا اینطور نیست. روشن نشدن پرینتر مشکلی است که برای هر کاربر ممکن است پیش آمده باشد . گاهی اوقات می ‌توان استفاده بیش از حد از پرینتر را علت اصلی خرابی چاپگر دانست.  

بسیاری از کاربران  اغلب از پرینتر‌های جوهر افشان خود به میزان کافی استفاده نمی‌کنند . همین موضوع می ‌تواند باعث خشکیده شدن جوهر و سپس مسدود شدن نازل‌ های بسیار ریز جوهر‌افشان پرینتر شود.

 ذکر این نکته نیز لازم به نظر می ‌رسد که معمولا بعد از گذشت مدت زمان ۲ هفته‌ کارتریج دستگاه چاپگر خراب خواهد شد . چنانچه  با روشن نشدن پرینتر خود مواجه شدند می توانند به نمایندگی تعمیرات پرینتر مراجعه نمایند . کارشناسان این مرکز با یک بار تعمیر ، دستگاه معیوب شما را سالم و بی عیب و نقص تحویل می دهند . 

ارائه این مطالب جهت آشنایی شما نسبت به خرابی چاپگر مورد نظر میباشد . هر گونه اقدام به تعمیر توسط افراد غیر متخصص باعث آسیب جبران ناپذیری به پرینتر خواهد شد.

چرا پرینتر روشن نمی شود

دلایل روشن نشدن پرینتر

مشکل روشن نشدن پرینتر مربوط به فرمتر دستگاه شما می باشد. مشاهده این مشکل در پرینتر های زیر امکان پذیر می باشد :

  • پرینتر اچ پی ۱۲۱۲ HP Printer1212nf
  • پرینتر اچ پی ۱۲۱۴ HP Printer 1214nf
  • پرینتر اچ پی ۱۲۱۷ HP Printer 1217nf

در بعضی موارد که پنل دستگاه پرینتر روشن نمی شود ، امکان تعمیر برد فرمتر دستگاه امکان دارد . همچنین قابل ذکر است ، در بیشتر مواقع این برد تعویض می گردد . زمانی که چراغ های LED روی پنل پرینتر شما روشن می شود ، امکان   تعمیر مین برد پرینتر  بیشتر است . در صورتی که شما کاربران عزیز با مشکل رونشن نشدن پرینتر مواجه شدید ، بهتر است دستگاه خود را به دست تعمیرکار بسپارید

روشن نشدن پرینتر

راه حل روشن نشدن پرینتر

 عدم رسیدن برق به دستگاه پرینتر می تواند باعث روشن نشدن پرینتر  شود . راه حل : ابتدا اطمینان حاصل کنید که پرینتر به برق متصل است و کابل برق ایرادی ندارد . مطمئن شوید که دکمه روشن / خاموش پرینتر روی روشن قرار دارد. اگر حالت های فوق درست است برد ECU را عوض نمایید. لازم به ذکر است ، وقتی چاپگر به برق وصل می شود باید موتور دستگاه حدود ۵ ثانیه بچرخد.

روشن نشدن پرینتر اختلالی است که کاربران این دستگاه اداری را با مشکل مواجه می کند . رفع ایراد این مشکل نیاز به حضور کارشناسان مسلط و آگاه به فناوری های نوین دارد . مرکز تعمیرات اچ پی برای جذب مهندسین و تکنسین های خبره تمامی تلاش خود را انجام داده است .

تعمیرات پرینتر در مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران ، واحد های  تعمیرات پرینتر   را به صورت مجزا طراحی کرده است . درصورتی که کاربران با مشکل روشن نشدن پرینتر مواجه شدند جهت تعمیر باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند . کارگاه های فنی این نمایندگی به ابزارآلات مدرن تجهیز شده است . همانطور که مستحضر هستید دلیل ایرادات پیش آمده در چاپگر می تواند یکی از این دو مورد باشد :  ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری . از این رو مرکز سخت افزار ایران در پارت های تعمیر تفکیک شده به ارائه ی خدمات ریکاوری می پردازد.

تکنسین های این مرکز با تسلط بر دانش نوین و با بکارگیری درجه یک ترین تجهیزات تمامی تعمیرات چاپگر را به کاربران ارائه می دهد . لازم به ذکر است ، کادرفنی ما در صورت نیاز به تعویض قطع از قطعه هولوگرام دار استفاده می نمایند . چنانچه کاربران با روشن نشدن پرینتر خود رو به رو شدند می توانند با آسودگی خاطر  تعمیر دستگاه پرینتر خود را به دست تکنسین های مرکز سخت افزار ایران بسپارند .

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.