021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر سانترال

سرویس سانترال از خدمات واحد پشتیبانی در نمایندگی تعمیر سانترال است. معمولا پس از خرید دستگاه سانترال و نصب آن، برای تنظیمات و استفاده از خدمات سانترال به خدمات سرویس سانترال نیاز خواهید داشت. یافتن یک نمایندگی تعمیر سانترال معتبر و مجاز کار ساده ای نیست، زیرا مراکز بسیاری در این باره ادعاهای مختلفی دارند، در حالی که نمی توانند خدماتی خوب و با کیفیت ارائه دهند. در نمایندگی تعمیر سانترال، صفر تا صد سرویس سانترال با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. توصیه می کنیم برای دریافت خدمات و سرویس های مرغوب و با کیفیت حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. در غیر این صورت نتایج عکسی خواهید دید. سرویس سانترال را تنها باید کارشناسان و تکنسین هایی انجام دهند که به خوبی با فرایند نصب و راه اندازی این سیستم آشنایی دارند.

4.5/5(22 امتیاز)

اهمیت سرویس سانترال

از آنجا که خطوط مرکزی سانترال نیاز ارتباط درون شبکه ای کاربران بسیاری را در چند دهه اخیر به خوبی برطرف کرده است، سرویس سانترال اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انجام این کار باید از تکنسینی مورد اعتماد کمک بگیرید. در نمایندگی تعمیر سانترال به راحتی می توانید خدماتی معتبر و مفید در رابطه با تنظیمات دستگاه و خطوط سانترال دریافت کنید. نمایندگی تعمیر سانترال علاوه بر ارائه مشاوره های رایگان درباره اختلالات و ایرادات سیستم سانترال، خدمات پس از فروش ایده آلی نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله آنها باید به سرویس سانترال اشاره کرد.

برای سرویس سانترال به کجا مراجعه کنیم؟

سرویس سانترال کار هر کسی نیست. باید در انتخاب یک نصاب و کارشناس سانترال برای راه اندازی خطوط سانترال به اندازه کافی دقت کنیم. در نمایندگی تعمیر سانترال تمامی تکنسین ها و تعمیرکارانی که خدمات سرویس سانترال را انجام می دهند، دانش فنی بالا، تجربه و توانایی بسیار بالایی دارند. این کارشناسان دستگاه سانترال را بر اساس نیازهای شما راه اندازی و سپس ارتقا می دهند. کارشناسان واحد سرویس سانترال با آگاهی از محل نصب دستگاه سانترال، برنامه ریزی برای دستگاه، خطوط مخابراتی، نحوه کابل کشی و… می توانند تنظیمات خطوط را به خوبی انجام دهند و نیاز صفر تا صدی کاربران را بر طرف کنند.

نوع سرویس و خدمات دریافتی

همان طور که می دانید سیستم سانترال در مدل های مختلفی وجود دارد؛ سانترال کم ظرفیت، سانترال پر ظرفیت، سانترال NS و سانترال VOIP. هر یک از این سیستم ها بر اساس نوع نیاز کاربر و حجم کاری او انتخاب و اجرا می شوند. لذا به راحتی می توان نتیجه گرفته نوع سرویس سانترال و دریافت خدمات این حوزه بستگی مستقیم با مدل سانترال دارد. به عبارت دیگر انتخاب سانترال پر ظرفیت یا کم ظرفیت، تحت شبکه بودن، شرایط کارمندان، نوع گوشی تلفن سانترال و … به نوع خدمات مورد نیاز مشتری و گستردگی مجموعه تحت پوشش، بستگی دارد. در نمایندگی تعمیر سانترال پس از انجام بررسی های کامل و دقیق، بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه سرویس انواع سانترال ارائه می شود. هر دستگاه سانترال تکنولوژی منحصر به فردی و محدودی دارد که خدمات ویژه خود را می طلبد. این موضوع در مسیر سرویس سانترال مورد توجه قرار می گیرد. کارشناسان نمایندگی تعمیر سانترال به شیوه  ارتباطی مراکز نیز توجه می کنند. هر یک از مراکز سانترال از استانداردهای خاصی تبعیت می کند. در سرویس سانترال باید به این استاندارد ها به اندازه کافی توجه شود. سرویس کار ماهر و با تجربه سانترال باید تمام خدمات و سرویس های این خطوط را به کاربران ارائه دهد تا به این ترتیب صفر تا صد مشکلات سانترال برطرف شود.

نمایندگی رسمی سانترال

نمایندگی رسمی سانترال از معدود و محدود مراکزی است که به صورت تخصصی تنها در حوزه سانترال خدمات رسانی می کند. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات و سرویس سانترال ارائه می دهد. کاربران می توانند برای دریافت مشاوره جهت راه اندازی و نصب این خطوط و میزان گستردگی یا محدودیت آن از تکنسین های نمایندگی رسمی سانترال کمک بگیرند. تمام خدمات و سرویس های نمایندگی رسمی سانترال همراه با ضمانت نامه های معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.