021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

مرکز تعمیرات پرینتر

مرکز تعمیرات پرینتر ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه، اعم از تعمیر، ترمیم، بهسازی، سرویس های دوره ای و … به مراجعان محترم است. تعمیرات پرینتر در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر استفاده کرد. در صورت استفاده از این سیستم، کارشناسان تعمیرات پرینتر خود به محل مورد نظر مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. تمامی خدمات ارائه شده به دست تعمیرکاران مرکز تعمیرات پرینتر، به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خبرگی ایشان، گارانتی و تضمین شده است. (مواردی نظیر تعمیر کارتریج و شارژ کارتریج دارای گارانتی نیست و پس از اتمام کار، دستگاه در حضور مشتری تست می گردد).

تعمیر قطعات پرینتر

تعمیرات قطعات پرینتر در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیرات پرینتر به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد.

در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به مرکز تعمیرات پرینتر تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات قطعات پرینتر ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید.

تعمیرات تخصصی مین برد پرینتر

کیفیت تعمیر مین برد پرینتر در این مرکز ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است. کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند.

تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد.

شیوه و زمان تعویض کارتریج پرینتر

شارژ کارتریج پرینتر در بین چاپگرهای سیاه و سفید لیزری با چاپگرهای جوهر افشان رنگی بسیار تفاوت دارد. در چاپگرهای سیاه و سفید لیزری هر کارتریج توانایی چاپ تا ۲‌هزار صفحه را دارا است.

عامل دیگری که شارژ کارتریج های سیاه و سفید را بسیار مقرون به صرفه تر می سازد آن است که این دستگاه ها غالباً برای چاپ متن (و نه تصویر) مورد استفاده قرار میگیرند و وضوح چاپ و کیفیت در آنها چندان اهمیتی ندارد. معمولاً تمامی پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند.

در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد لیکن در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که اگر کلمات به هنگام چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توانید با درست توزیع کردن جوهر به کیفیت چاپ خود کمک کنید. برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر قابل دریافت است.

خدمات مرکز تعمیر پرینتر

خدمات مرکز تعمیر پرینتر در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص از یک برند نیست و دارندگان کلیه پرینترها می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر پرینتر خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. برخی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز عبارتند از:

  • تعمیر لوازم جانبی پرینتر مانند کارتریج هاسپریشن پد یا پد کاغذ کش (Separation Pad)
  • پیکاپ غلطک کاغذ کش (Pickup)
  • تعمیرات پرینتر لیزری، جوهری و … زیراکس
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با فیوزینگ (هیتر و فیلم…) در مرکز تعمیرات پرینتر
  • انواع چرخ دنده شامل دنده کلاج و …
  • غلطک فشار(Pressure Roller)
  • لیزر اسکنر برد تغذیه (DC Controller) در مرکز تعمیرات پرینتر
  • مادر برد (Formatter)
  • بردفرمتر ( Board Formatter )
  • رول پرس و هات رول
  • ارائه خدمات مرتبط با درام تونر در مرکز تعمیرات پرینتر
  • پودر جهت شارژ تونر
  • تعمیر و یا تعویض برد فورمتر
  • تعمیرات پرینتر لیزری، جوهری و … کونیکا مینولتا
  • تعمیرات پرینتر لیزری، جوهری و … توشیبا
  • تعمیرات پرینتر لیزری، جوهری و … ریکو
  • تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض برد تغذیه
  • تعمیر تجهیزات رابط بین پرینتر و کامپیوتر که روی بردهای دستگاه وجود دارند مانند پایه های یو اس بی (USB) و …
  • تعمیر قسمت مکانیک پرینتر مانند فیوزینگ و … در مرکز تعمیرات پرینتر لیزری
  • تعمیر لوازم جانبی پرینتر مانند کارتریج ها
  • تعمیرات پرینتر لیزری، جوهری و … شارپ
  • تعمیرات پرینتر لیزری، جوهری و … کانن
  • تعویض چیپست کارتریج پس از سرویس و شارژ آنها

کالیبره کردن کارتریج ها با خود پرینتر پس از شارژ کردن آن ها در مرکز تعمیرات پرینتر

مرکز تعمیرات پرینتر و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر به دو دلیل صورت گرفته است: ۱٫ اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی پرینتر کانن و ۲٫ برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان تعمیر. تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران دستگاههای پرینتر، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر اقدام به اِعمال برخی گردگیری ها و سرویس های بهسازی در حین تعمیر پرینتر می نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی عیب و نقص گشتن آن می شود. به گونه ای که غالب دستگاه های تعمیر شده در مرکز تعمیرات پرینتر، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

مرکز سخت افزار ایران

 

مرکز سخت افزار ایران با بیش از دو دهه فعالیت همراه با نوآوری و پیشرفت همه جانبه در ارائه خدمات مرتبط با بهبود، بهسازی و تعمیر دستگاه های الکترونیکی، خانگی و ارتباطی حرکت کرده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران و مشتریان خویش ارائه نماید.

این شرکت با مجهزترین دستگاه های عیب یابی و بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری و تکنولوژی روز دنیا و تأسی از تجربیات گرانبهای خود در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه های مختلف فعال است و آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از تعمیر –نظیر تعمیرات پرینتر-، نگهداری و بازدیدهای دوره ای و متناوب را به کاربران دستگاه های گوناگون داراست.

مرکز سخت افزار ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز –به ویژه خدمات مرکز تعمیرات پرینتر- زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد. اطلاعات بیشتر در وب سایت این مرکز به نشانی https://hardwarecenter.ir/ موجود است.

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.