021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر چاپگر توشیبا

حتما تا کنون با مشکلات مختلفی در عملکرد پرینتر خود مواجه شده اید. مشکلاتی همچون کاهش کیفیت چاپ، بهم ریختن رنگ، روشن نشدن دستگاه و … که حسابی شما را نگران کرده اند. برای این که مشکلات این دستگاه به بهترین شکل عیب یابی و برطرف شوند، ضروری است که پرینتر توسط یک تعمیرکار مجرب بررسی شده و عیب یابی گردد. تعمیرکاری که به خوبی با ساختار چاپگرهای توشیبا آشناست و می تواند انواع مشکلات آن را برطرف کند.

همکاران ما در شعب مختلف نمایندگی مجاز توشیبا کنار شما هستند تا تمامی ایرادات چاپگرتان را در کوتاه ترین زمان برطرف نمایند. برای این منظور می توانید با هریک از شعب تعمیر چاپگر توشیبا در تهران و کرج تماس بگیرید. البته در ادامه این مقاله هم نکات کاربردی را در خصوص تعمیرات پرینتر Toshiba و مشکلات رایج این دستگاه به شما ارائه می دهیم که کمک می کنند نگرانی کمتری هنگام بروز مشکل در این دستگاه داشته باشید. در صورت بروز این مشکلات در راستای تعمیرات پرینتر خود می توانید به واحد تعمیرات پرینتر توشیبا مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

خدمات تعمیر چاپگر توشیبا

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر پرینتر توشیبا در مرکز سخت افزار ایران می توان به اقداماتی همچون بررسی و عیب یابی دستگاه، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعویض و پاکسازی درام، شارژ کارتریج، تعویض کارتریج آسیب دیده، تعمیر کاغذ کش، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، ترمیم مین برد، ترمیم و تعویض دکمه های آسیب دیده، تعویض مواد مصرفی، تعویض کابل ها و اتصالات معیوب و … اشاره کرد.

پس از عیب یابی دستگاه و با توجه به شدت خرابی قطعات، هریک از این اقدامات که لازم باشند، برای رفع مشکلات پرینتر انجام می شوند. گفتنی است خدمات تخصصی مرکز تعمیرات چاپگر توشیبا دارای ضمانت نامه معتبر هستند.

  • تعمیر برد پاور چاپگر توشیبا

انرژی قطعات در پرینتر، توسط برد پاور تامین می شود. این قطعه بر اثر عواملی همچون ورود ولتاژ بیش از حد یا عدم توجه کاربر به ظرفیت کار دستگاه، خراب شده و یا به طور کلی از کار می افتد. تیم تعمیر چاپگر toshiba، برای ترمیم برد پاور اول آن را به خوبی بررسی می کنند تا ببینند که قابلیت ترمیم دارد یا نه. معمولا این قطعه قابل تعمیر است اما اگر امکان تعمیر برد پاور چاپگر توشیبا وجود نداشته باشد، تکنسین آن را با نمونه جدید تعویض می کند تا دستگاه عملکرد بهتر و روان تری داشته باشد. این کار معمولا وقتی انجام می شود که برد پاور سوخته باشد و هیچ راهی برای ترمیم آن نباشد.


  • تعمیر مین برد پرینتر توشیبا

مین برد یا برد اصلی همان قطعه ای است که اطلاعات وارد شده به دستگاه را پردازش کرده و تعیین می کند که خروجی به چه شکلی باشد. در مراکزی که پرینتر شبکه می شود، برد اصلی درخواست هر یک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند.

این قطعه به نوعی با دیگر اجزای چاپگر در ارتباط است و به همین دلیل هم خرابی آن می تواند فرایند کاری پرینتر را به طور کلی مختل کند. تعمیر مین برد پرینتر توشیبا و سایر برندها به این ترتیب است که اول اجزای این قطعه، شامل خازن ها و آی سی ها و … تعویض می شوند. اگر برد سوخته باشد، کارشناسان تعمیر چاپگر توشیبا آن را تعویض می کنند تا پرینتر به شکل درست و بی نقص کار کند.


  • شارژ کارتریج چاپگرهای توشیبا

همکاران ما در واحد تخصصی تعمیر پرینتر توشیبا، شارژ کارتریج انواع لیزری و جوهرافشان این دستگاه را نیز انجام می دهند. زمانی که کیفیت چاپ کاهش پیدا می کند و برگه ها یکی کمرنگ تر از دیگری می شوند، یا دستگاه ارورهایی مخصوص صادر می کند، یعنی زمان شارژ کارتریج چاپگر توشیبا فرا رسیده است.

روند شارژ کارتریج در پرینترهای جوهرافشان و لیزری متفاوت است و در مدل های رنگی، باید تمامی کارتریج های خالی شارژ شوند. نکته بسیار مهم این است که کارتریج حتما باید با مواد درجه یک و با کیفیت شارژ شود. در غیر این صورت، هم کیفیت چاپ بسیار پایین می آید و هم احتمال خرابی کارتریج در طول زمان بالاست.

  • تعمیرات کاغذ کش چاپگر توشیبا
  • تعمیرات پیکاپ رولر پرینتر توشیبا
  • سرویس پرینتر تو.شیبا در محل
  • تعمیرات نرم افزاری پرینتر توشیبا
  • تعمیرات سخت افزاری چاپگر توشیبا
  • فروش چاپگر توشیبا
  • فروش قطعات جانبی پرینتر توشیبا
  • تعویض قطعات جانبی پرینتر توشیبا
  • تعمیرات فیلم فیوزینگ چاپگر توشیبا
  • تعمیرات لیزر چاپگر توشیبا
  • تعمیرات مین برد چاپگر توشیبا
  • تعمیرات درام پرینتر توشیبا
  • تعمیرات کارتریج چاپگر توشیبا
  • شارژ کارتریج پرینتر توشیبا
  • شارژ تونر چاپگر توشیبا

تعمیر در محل چاپگر توشیبا

ممکن است به هر دلیلی نتوانید پرینتر خود را برای عیب یابی و ترمیم تخصصی به تعمیرگاه ببرید. مثلا وقتی چاپگر بسیار سنگین است و امکان جابجا کردن آن وجود ندارد. در چنین شرایطی تیم تعمیر چاپگر توشیبا در محل، در خدمت شما هستند. کافی است با نمایندگی مجاز توشیبا تماس گرفته و درخواست سرویس در محل پرینتر خود را ثبت کنید. پس از آن همکاران ما به آدرس شما می آیند و اقدامات لازم برای سرویس و تعمیر پرینتر Toshiba را انجام می دهند.

چند مشکل رایج در پرینترهای توشیبا

  • چاپ برگه سفید!

کمی عجیب است که پرینتر، برگه ها را سفید چاپ کند؛ در این شرایط به نظر می رسد که فرایند چاپ اصلا انجام نشده است. اما گاهی این اتفاق می افتد و نمی توان آن را صرفا مربوط به بروز مشکل و ایراد در دستگاه دانست. در بیشتر موارد، هیچ مشکل عملکردی در قطعات چاپگر وجود ندارد و چاپ سفید مربوط به تنظیمات است.

این درواقع یک آپشن برای جداسازی دسته های چندتایی کاغذ از یکدیگر است که بسیاری از افراد از وجود آن بی اطلاع هستند. لذا اگر دیدید که برگه سفید لابه لای کاغذهای چاپ شده وجود دارد، اول مطمئن شوید که این تنظیمات فعال نیستند. اگر مسئله مربوط به تنظیمات نبود، بهتر است برای عیب یابی و تعمیر چاپگر توشیبا خود از تعمیرکاری حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید.


  • چاپ کمرنگ

کمرنگ بودن برگه های چاپ شده نشان دهنده بروز یک مشکل نسبتا جدی در پرینتر است. معمولا این اتفاق وقتی می افتد که کیفیت تونر و جوهر و یا حجم آنها بسیار پایین است. البته گاهی احتمال خرابی درام یا آلودگی آن هم  وجود دارد. حتی آلودگی مگنت و بلید مگنت و سلامت فیوزینگ هم در این شرایط مورد بررسی قرار می گیرد.

اقداماتی همچون شارژ کارتریج، تعویض درام و یا پاکسازی مگنت و بلید، در این شرایط انجام می شوند تا رنگ و کیفیت چاپ به حالت عادی بازگردد. توجه داشته باشید که عیب یابی دستگاه و هرگونه اقدام تعمیراتی باید توسط کارشناسان با تجربه و ماهر تعمیرات پرینتر توشیبا انجام شود.


  • کار نکردن پرینتر

گاهی پرینتر به طور کلی کار نمی کند. پیش از تعمیر چاپگر توشیبا در چنین مواردی، اول چراغ Error را بررسی کرده و از روشن یا خاموش بودن آن مطمئن شوید. سپس وضعیت قرارگیری کاغذ را بررسی کرده و مطمئن شوید که آن را به درستی در محل خود قرار داده اید. همچنین باید اطمینان پیدا کنید که کارتریج پر است و به درستی در جایش نصب شده است. بد نیست سری هم به تنظیمات دستگاه بزنید و در صورت نیاز، آن را اصلاح کنید.

راه های تعمیر چاپگر توشیبا

تعمیر چاپگر توشیبا در گروه نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی می شود. تعمیرات نرم افزاری عموما مربوط به عدم نصب درایو مربوط به پرینتر است. این مشکل باعث عدم دریافت دستور پرینت از کامپیوتر می شود و به طور کلی در این زمان دستگاه تنها روشن شده اما پرینت نمی گیرد.

برای تعمیر چاپگر توشیبا در صورت بروز این مشکل لازم است درایو مربوط به مدل پرینتر مورد استفاده ی شما برر وی لپ تاپ و کامپیوتر نصب شود. عدم عملکرد پرینتر در صورت روشن بودن دستگاه یکی از رایج ترین مشکلات پرینتر ها می باشد. مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر نیز از رایج ترین اختلالات این دستگاه به شمار می رود. این مشکل معمولا به دلیل متناسب نبودن اندازه ی کاغذ وارد شده به دستگاه به وجود می آید.

برای رفع این مشکل لازم است پرینتر را باز کرده و پس از خارج کردن محفظه ی کارتریج برگه ی مچاله شده یا گیر کرده در پرینتر را خارج کنید. در صورتی که قادر به رفع این مشکلات نبودید می توانید به مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا مراجعه کرده و از متخصصان این مرکز کمک بگیرید.

نگهداری و تعمیر چاپگر توشیبا

در راستای نگهداری و تعمیرات چاپگر توشیبا رعایت چند نکته بسیار مهم می باشد. اولین نکته مراقبت کامل از درام پرینتر می باشد. وجود خط و خش بر روی این قطعه امکان خرابی دستگاه را دوچندان می کند. عیب یابی درست از دستگاه و تشخیص منشا مشکل پیش آمده از مهم ترین نکاتی است که به هنگام نعمیر چاپگر توشیبا باید به آن توجه داشته باشید.

همچنین اعمال سرویس های به موقع برای پرینتر توشیبا بسیار ضروری می باشد، زیرا قطعات این دستگاه بر اثر استفاده ی طولانی مدت با مشکل مواجه شده و لازم است توسط تعمیرکار مجرب بررسی و تعمیر و یا تعویض شود. قطعات مورد استفاده به هنگام تعویض لازم است توسط تعمیرکار مجرب انجام شود و برای این کار از قطعات اورجینال استفاده شود. جای گذاری قطعات اورجینال کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه را به آن باز می گرداند.

نمایندگی تعمیرات چاپگر

نمایندگی تعمیرات چاپگر به دلیل بهره مندی از مدرن ترین ابزارآلات می تواند انواع پرینترها را در مدت زمانی کوتاه تعمیر کند. دسترسی این واحد به تمام قطعات اورجینال سبب شده تا فرآیند تعمیر چاپگر ها با کیفیت بالایی انجام شود. حضور متخصصان در این نمایندگی سبب شده تا هر پرینتر با هر نوع مشکلی که دارد قابل تعمیر باشد.

قطعات فرسوده ی انواع چاپگر ها در هر برندی که باشند در این واحد قابل تعویض است. استفاده از مدل های اورجینال قطعات کیفیت  و کارایی اولیه را به چاپگر باز می گرداند. تعمیرات انواع پرینتر در هر مدل با مراجعه به این واحد امکان پذیر است.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران در راستای برآرودن تمام خواسته های شما بهترین نیرو های مجرب را به کار گرفته است. این مرکز به دلیل بهره مندی از برترین متخصصان می تواند تعمیرات انواع برند های محبوب جهان را برای انواع تولیدات آن ها ارائه کند. تعمیرات در این مرکز توسط متخصصان حرفه ای و مجرب انجام می شود.

  همچنین انواع محصولات این کمپانی های محبوب از جمله اپل، ایسوس، سونی ، سامسونگ، ال جی، توشیبا، زیراکس، کانن، نیکون و … در این مرکز به فروش می رسد. تمام محصولات موجود در این مرکز اصل بوده و همراه با کارت گارانتی معتبر به فروش می رسد. سرعت در ارائه ی خدمات و تضمین کیفیت و مشتری مداری از خصوصیات این نمایندگی به شمار می رود.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.