021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

آموزش نصب کولرگازی

کولر گازی محصولی کابردی است که به دلیل کاربری راحت تری که در مقایسه با کولرهای آبی دارد، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. نکته ای که در مورد این محصول وجود دارد، این است که باید مراحل نصب و راه اندازی آن با دقت به درستی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است عملکرد کولر تحت تاثیر قرار گرفته و مختل گردد.

راه اندازی این دستگاه نکاتی دارد که با رعایت کردن آنها می توانید کارکرد کولرگازی را بهبود بخشیده و حتی از خرابی آن جلوگیری نمایید. این نکات در فیلم آموزش نصب کولر گازی توضیح داده شده است. شما کاربران عزیز با تماشای فیلم آموزش نصب کولر گازی ، می توانید با مراحل نصب و راه اندازی محصول مورد بحث آشنا شده و این کار را انجام دهید. ضمن این که متخصصین تعمیرات کولر در مرکز سخت افزار ایران، راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

آموزش نصب کولر گازی

مراحل آموزش نصب کولر گازی

آموزش نصب کولر گازی ، شامل مراحل مختلفی است که عبارتند از:

1. آموزش نصب پنل داخلی (indoor)

اولین مرحله ی نصب و راه اندازی کولر گازی، نصب پنل داخلی این دستگاه است. برای این کار، باید اول پایه ی نصب را روی دیوار نصب و ایمن سازی نمایید. برای ایمن سازی پایه، می توانید از تراز استفاده کنید. بعد به تناسب لوله کولر گازی، یک سوراخ در دیوار ایجاد کنید. بعد باید مطمئن شوید که فاصله ها درست هستند و شیب برای تخلیه ی آب به درستی اعمال شده است. توجه داشته باشید که پنل داخلی باید به دور از منابع گرما نصب شود.

2. بررسی اتصالات الکتریکی

پس از نصب پنل داخلی کولر گازی، باید واحد و کاور (پوشش) آن را برداشته و اتصالات الکتریکی را بررسی نمایید. از متصل بودن کابل های برق به پایانه های پیچ اطمینان حاصل کنید و بررسی کنید که کابل های برق با نمودارهایی که با کولرگازی عرضه می‌ شوند، مطابقت داشته باشند.

3. نصب پنل بیرونی (outdoor)

در نهایت، نیاز به نصب پنل بیرونی کولر گازی دارید. برای این منظور، باید مکان مناسبی را انتخاب کنید که از گرد و غبار و تابش مستقیم نور آفتاب دور باشد. همچنین باید فضای خالی در اطراف پنل بیرونی وجود داشته باشد تا گردش هوا به راحتی انجام گردد. پایه های کندانسور یا پنل بیرونی هم باید به شکل اصولی و محکم نصب شوند تا ایرادی در کار این قطعه به وجود نیاید.

4. وصل کردن لوله ها

مرحله ی بعدی در ویدئوی آموزش نصب کولر گازی ، وصل کردن لوله ها است. لوله ‌کشی باید از واحد داخلی به سمت سوراخ حفر شده در دیوار انجام گردد. خم شدگی ‌ها را برای اطمینان از کارکرد خوب دستگاه به حداقل برسانید.

5. شارژ گاز کولر گازی

پس از پایان مراحل نصب کولر گازی، باید مخزن گاز دستگاه را شارژ کرد. مخزن کولرهای جدید خالی است و باید پیش از استفاده، حجم مناسب گاز به داخل آن تزریق گردد. برای این منظور، تعمیرکار اول کولر را خاموش می کند و دوشاخه آن را از برق می کشد. در مرحله بعد، شیلنگ گیج مانیفولد به پمپ های فشار دستگاه وصل می شود. در این مرحله لازم است که کولر روشن شده و به مدت 15 دقیقه کار کند تا به حالت پایدار رسیده و آماده شارژ شود. پس از گذشت این مدت، دما به صورت دقیق چک می شود.

در مرحله بعد، دستگاه اندازه گیری مرتبط با مدل کولر گازی توسط تکنسین مشخص می شود. پس از بررسی نشتی احتمالی کولر، در صورت وجود نشتی آن را برطرف می کنند. در ادامه ضمن رعایت استانداردهای موجود، شیلنگ شارژ گاز یا منبع تغذیه به کپسول گاز دستگاه متصل می شود. پس از پایان فرایند شارژ گاز کولر گازی ، شلنگ جدا شده و عملکرد کولر تست می شود.

فیلم آموزش نصب کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولر

نمایندگی تعمیرات کولر گازی، مرکزی تخصصی است که انواع سرویس های تعمیراتی این محصول را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز دارای مجموعه ای پیشرفته از تجهیزات و ابزار آلات تعمیراتی است که به ارتقا سطح کیفی خدمات کمک شایانی کرده اند. تعمیرکاران فعال در این نمایندگی جزء مجرب ترین تکنسین های تعمیر کولر گازی هستند و توانایی تشخیص و رفع کلیه مشکلات و معایب این محصول را دارا می باشند. به سبب موارد ذکر شده، شما کاربران عزیز می توانید اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظرتان در این مرکز به تخصصی ترین شکل ممکن ترمیم خواهد شد. همکاران ما در راستای تحقق شعار مشتری مداری به عنوان هدف اصلی نمایندگی تعمیرات کولر، تلاش می کنند و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نمایند.

5/5(2 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *