021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر قاب لپ تاپ

مرکز سخت افزار ایران  یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز جهت تعمیر و یا تعویض  قاب لپ تاپ  است که با بیش از سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه تعمیرات قاب  لپ تاپ (قاب نوت بوک ) و انواع خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ی  ممکن همراه با گارانتی به کلیه نهادها ، ارگان ها ، سازمان ها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و  هموطنان گرامی  ارائه می نماید.

این مرکزبا دستگاه های مجهزو تمام اتوماتیک تعمیر انواع شکستگی ها ، خردگی ها،ترک ها، قرشدگی ها-رنگ پریدگی هارادر کمترین زمان ممکن  برای شما عزیزان ممکن  می سازد.  ‌قاب ها ولولاهای انواع لپ تاپ های ایسوس-لنوو-ایسر-ام اس آی-دل و…  در صورت شکستگی ترمیم خواهندشد.

تعمیر قاب لپ تاپ

تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ

قاب لپ تاپ ممکن است بر اثر ضربه بشکند یا ترک بردارد. اگر قاب لپ تاپ بشکند، در اغلب اوقات قابل ترمیم است؛ برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیرات سخت افزار ایران، با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند تا در حد امکان محل چسب کاری دیده نشود.

  • اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب را تعویض می شود. قاب اکثر مدل های لپ تاپ در بازار موجود است.
  • گاهی ممکن است در لپ تاپ لق شود؛ این مشکل می تواند به علت خرابی لولا یا قاب یا شاسی باشد. این مشکل اغلب ناشی از لولای لپ تاپ است.
  • برای مراقبت بیشتر از قاب لپ تاپ و جلوگیری از لک شدن قاب، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که زدن طلق روی همه جای قاب اشتباه است؛ زیرا از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپتاپ مطلع شوید.
  • برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد.

نگهداری از قاب لپ تاپ؛ ترفندها و راهکارها

کارشناسان مرکز تعمیر قاب لپ تاپ توصیه می کنند جهت پیشگیری از بروز اشکال و خرابی در قاب از طلق های محافظ (مخصوص قاب) استفاده کرد. توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه تهویه هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته دیگر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد.

نکته دیگری که توسط کارشناسان مرکز تعمیر قاب لپ تاپ ذکر شده آن است که هرگز از دستمال کاغذی برای پاک کردن صفحه نمایشگر و قاب استفاده نشود. استفاده از محلول های تمیز کننده که پایه آمونیاکی دارند نیز برای تمیز کردن صفحه نمایشگر ممنوع است. در صورت نیاز به محلول پاک کننده می توانید از مخلوط ایزوپروپیل الکل و آب استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که همیشه محلول را بر روی پارچه اسپری کنید و از اسپری کردن مستقیم بر روی صفحه نمایشگر پرهیز کنید. جهت کشیدن پارچه بر روی صفحه نمایشگر از چپ به راست و از بالا به پایین است. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر قاب لپ تاپ

تعمیر قاب لپ تاپ یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز سخت افزار ایران برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ ها به ویژه قاب های لپ تاپ است.

این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر قاب لپ تاپ عبارتند از:

  • تعمیر شکستگی قاب لپ تاپ (ایسر، ایسوس، اپل، لنوو، سونی و …. )
  • تعمیر قاب انواع لپ تاپ و تبلت ، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولای (تعمیر لولا) انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی لپ تاپ (ایسر، ایسوس، اپل، لنوو، سونی و …. )
  • تعمیر لولای شکسته انواع لپ تاپ
  • تعمیر قاب لپ تاپ (ایسر، ایسوس، اپل، لنوو، سونی و …. )
  • تعویض قاب لپ تاپ (ایسر، ایسوس، اپل، لنوو، سونی و …. )
  • ترمیم و جوش پلاستیک قاب لپ تاپ (ایسر، ایسوس، اپل، لنوو، سونی و …. )
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ

تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ با حضور در تخصصی‌ترین مرکز تعمیرات لپ تاپ قابل دریافت است. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در مرکز سخت افزار ایران به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است.

کارشناسان تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ در ایران با تمرکز بر لپ تاپ های متعدد و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه‌ها یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیرات انجام شده در پیشرفته ترین مرکز  تعمیرات لپ تاپ، از جمله تعمیر قاب لپ تاپ محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از این رو دارندگان کلیه برندهای لپ تاپ می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ را دریافت نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران  یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیر دستگاه های هوشمند خانگی، الکترونیکی، چاپ و ارتباطی است که با تلاشهای مستمر نیروهای متخصص و ماهر خویش موفق به ثبت رویکردی جدید در حوزه خدمت رسانی گشته است. مرکز سخت افزار ایران با تخصیص واحدهای مجزا به خدمات متنوع ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه ها ارائه نمایند.

تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و محصولات سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز سخت افزار ایران و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش –نظیر پارت تعمیر قاب لپ تاپ-، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.