021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیرات ماشین های اداری

مرکز تعمیرات ماشین های اداری یک مرکز جامع و کامل است که مسئولیت عیب یابی، تعمیر و ترمیم انواع مختلفی از ماشین های اداری و چاپگر ها را بر عهده دارد. این مرکز معتبر در تعمیرگاه های جداگانه در زمینه تعمیر دستگاه کپی، پرینتر، فکس و اسکنر به صورت تخصصی فعالیت می کند. هر یک از این تعمیرگاه ها مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته هستند.

تعمیرکاران در زمینه کاری خود مجرب و متعهد هستند و می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند. در واحد تخصصی تعمیرات ماشین های اداری مهم نیست که شما کدام مدل و کدام برند از چاپگر ها را در اختیار دارید، تعمیرکاران این مرکز به خوبی با ساختار درونی و پیچیده ماشین های اداری آشنایی دارند و پس از یک عیب یابی دقیق، مسیر درست تعمیر و ترمیم و احیانا تعویض را انتخاب و اجرا می کنند. این مرکز مجهز به آرشیوی قدرتمند از تجهیزات جانبی اصل و اورجینال نیز هست.

تعمیرات ماشین های اداری

خدمات مرکز تعمیرات ماشین های اداری

اگر بخواهیم خدمات مرکز تعمیرات ماشین های اداری را به طور خلاصه شرح دهیم باید به تعمیر دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر و فکس اشاره کنیم؛ در ادامه این بحث مختصری درباره تعمیر هر یک از این دستگاه ها توضیح خواهیم داد.

تعمیر دستگاه کپی

دستگاه کپی از جمله ماشین های اداری شناخته شده است که در ادارات، سازمان ها، مدارس، مراکز چاپ، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. 

این دستگاه ناخودآگاه استهلاک بالایی را متحمل می شود که برای جبران آن همواره باید به سرویس های دوره ای و تعویض و تعمیرات به موقع قطعات مختلف آن توجه کنیم. 

مرکز تعمیرات ماشین های اداری در واحد  تعمیرات دستگاه کپی  خدماتی نظیر شارژ کارتریج انواع دستگاه کپی با مواد مصرفی مرغوب، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی، انجام سرویس‌های کلی و دوره ای دستگاه کپی، بررسی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فتوکپی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه کپی و … ارائه می شود.

تعمیر پرینتر

پرینتر یکی دیگر از ماشین های اداری معروف است که همانند دستگاه کپی کارایی بالایی دارد. نه تنها در ادارات و فضاهای کاری استفاده می شود، بلکه در منازل نیز مورد استفاده کاربران است. مرکز تعمیرات ماشین های اداری در زمینه  تعمیر پرینتر  خدماتی نظیر تعمیر انواع پرینتر های رومیزی، ایستاده و چندکاره، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی بر اساس برند و ساختار و ظرفیت انواع پرینتر ها، تعمیر و تعویض قطعات مستهلک انواع پرینتر، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر، بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری انواع پرینتر ها و … را ارائه می دهد.

تعمیرات پروژکتور

تعمیرات پروژکتور به دلیل قطعات و بخش های ظریف به کار رفته در این محصول، مقوله ای است که کاربران عادی اطلاعات چندانی در مورد آن نداشته و نیاز به دخالت مستقیم تعمیرکاران مجرب حوزه تعمیرات ماشین های اداری دارد. برای ترمیم این دستگاه به شکل صحیح و بی نقص، می توانید به نمایندگی تعمیر پروژکتور در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و خدماتی درخور و شایسته را دریافت نمایید. در این مرکز کارشناسان مجرب تعمیرات حضور داشته و با تکیه بر تخصص و تجربه خود، انواع مشکلات ویدئو پروژکتور را برطرف می نمایند.

به دلیل وجود تجهیزات پیشرفته و نوین، فرایند ترمیم منطبق با استانداردهای روز دنیا انجام شده و از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار است. تعمیر مشکلات منشور رنگ LCD، رفع عیوب مربوط به پاور ویدئو، رفع مشکلات مربوط به پاور لامبلاست، برطرف کردن عیوب مربوط رنگ CARELWEEL، تعمیرات تخصصی تراشه DMD، تعمیر مشکلات لنز و اپتیک، تعمیر و تعویض لامپ، تعمیر و تعویض فن، رفع عیوب مربوط به Main Board، رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل و … از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات پروژکتور به شمار می روند.

تعمیر اسکنر

اسکنر نوع دیگری از ماشین های اداری است که برای ورود تصویر اعم از سند، عکس، نقشه، فیلم و … به کامپیوتر  استفاده می شود و جزء دستگاه های ورودی (Input) در تکنولوژی IT است. 

اسکنر ها انواع گوناگونی دارند. در تعمیرگاه اختصاصی اسکنر در مرکز تعمیرات ماشین های اداری خدماتی نظیر تعمیر برد اسکنر، عیب یابی لامپ اسکنر، تعویض لامپ اسکنر، عیب یابی مدارهای کنترل کننده اسکنر و … ارائه می شود.

تعمیر فکس

فکس نیز در گروه ماشین های اداری است؛ معمولا با مشکلاتی نظیر کشیده نشدن کاغذ به داخل دستگاه، ارسال نشدن پیام، خرابی قطعات، صدای ناهنجار و … رو به رو می شود. برای ریشه یابی این مشکلات باید به طور دقیق اجزای مختلف این دستگاه را بررسی کنیم و پس از عیب یابی درست،  مسیر تعمیر را انتخاب کنیم.

نمایندگی ماشین های اداری

نمایندگی ماشین های اداری  هر یک از انواع چاپگر و دستگاه های اداری را حمایت و پشتیبانی می کند. این نمایندگی معتبر در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ماشین های اداری، به صورت حرفه ای فعالیت دارد. 

هر کاربر می تواند به کمک کارشناسان فروش این نمایندگی قبل از خرید، درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورد، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کند و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود یک چاپگر مناسب را تهیه کند.

با خرید از این نمایندگی معتبر امکان استفاده از خدمات پس از فروش اصل و اورجینال را برای خود فراهم می سازید. نمایندگی ماشین های اداری با حمایت مرکز سخت افزار ایران انواع چاپگر ها را در هر برند و با هر مدلی برای کاربران تهیه می کند. 

انواع پرینتر های رومیزی و ایستاده برای مصارف اداری و خانگی، انواع دستگاه های چاپ رومیزی و ایستاده، دستگاه فکس و اسکنر در مدل های مختلفی در این نمایندگی مجاز قابل تهیه است. امکانات و تسهیلات این نمایندگی بسیار ویژه و منحصر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *