021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر به بررسی و ترمیم فوق تخصصی انواع چاپگر اشاره داشته و توسط تکنسین های مجرب تعمیر پرینتر به متقاضیان ارائه می گردد. همکاران ما انواع پرینتر از برندهای مطرحی چون اچ پی، کانن، سامسونگ، توشیبا، شارپ، ریکو و … را به شکل حرفه ای عیب یابی می کنند. پس از شناسایی مشکلات دستگاه و منشأ آنها، اقدامات ترمیمی لازم انجام می شوند تا چاپگر عملکردی عادی و بی نقص داشته باشد.

برای تعمیر یا تعویض اجزاء آسیب دیده پرینتر شما از دستگاه های پیشرفته و جدید استفاده می شود تا تعمیرات دستگاه به نحو احسن و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام گردد. در نهایت پس از پایان روند ترمیم، دستگاه تست شده و چنانچه مشکل برطرف شده باشد، به شما تحویل داده می شود. بعد از تحویل گرفتن چاپگر نیز به مدت یک ماه فرصت دارید تا هرگونه خطا و ایراد احتمالی را پیگیری کنید. برای آشنایی با جزئیات بیشتری راجع به تعمیرات تخصصی پرینتر در مرکز سخت افزار ایران به ادامه مطلب توجه کنید.

تعمیرات تخصصی پرینتر در این مرکز با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات تخصصی پرینتر در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد؛ از همین رو دارندگان این محصول می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر و یا از طریق یک تماس تلفنی و ثبت درخواست « تعمیر در محل پرینتر » از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز برخوردار گردند.

خدمات نمایندگی تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیرات پرینتر فرایندی چند جانبه است که بررسی، ترمیم و تعویض تمامی بخش های این دستگاه را در بر می گیرد. اقداماتی همچون تعمیر کاغذکش، تعمیر و تعویض فیوزینگ، ترمیم کارتریج آسیب دیده، تعویض هد، تمیز کردن و تعویض درام، تعمیر داکتربلید، ترمیم وایپر بلید، تعمیر مین برد، تعمیرات برد پاور، ترمیم تخصصی اپتیک، تعمیرات سنسور، تعویض خازن های معیوب، شارژ کارتریج، ترمیم لیزر، تعمیرات تخصصی یونیت ها، تعویض دولوپر، تعمیرات پرینتر در محل و ارائه مشاوره های تخصصی تعمیر، از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات تخصصی پرینتر به شمار می روند.

پس از انجام این اقدامات، مشکلاتی همچون چروک یا مچاله شدن برگه در دستگاه، پاره شدن یا گیر کردن کاغذ در دستگاه، صدا دادن دستگاه، توقف ناگهانی فرایند چاپ، خاموش شدن دستگاه، روشن نشدن، کار نکردن، پرینتر نگرفتن، افت کیفیت چاپ و یا لرزش های غیر عادی نیز از بین خواهند رفت.

 

تعمیر مین برد پرینتر

از جمله مهم ترین بخش های پرینتر و به طور کلی همه ماشین های اداری، باید به مین برد اشاره کرد. این قطعه که با عنوان برد اصلی هم شناخته می شود، وظیفه هدایت سایر قطعات را بر عهده دارد. عواملی همچون نوسانات برق و ورود ولتاژ غیر مجاز به پرینتر، مین برد را از کار می اندازند. گاهی تعمیر مین پرینتر با تعویض اجزاء این قطعه امکان پذیر است. اما گاهی تعویض مقاومت، ترانزیستور، خازن ها و … نیز کاری از پیش نمی برد.

در این صورت تعمیر چاپگر منوط به تعویض مین برد با یک نمونه جدید و اورجینال خواهد بود. در نتیجه سوختن مین برد، فرایند پردازش اطلاعات در چاپگر مختل شده و در نتیجه روند کاری دستگاه به هم می ریزد. اولویت تیم تعمیرات تخصصی پرینتر در مرکز سخت افزار ایران این است که برد آسیب دیده را ترمیم کنند. اما اگر امکان این کار وجود نداشته باشد، این قطعه را با یک برد اصل جایگزین می کنند.

 

تعویض درام پرینتر

تعویض درام هم یکی از مراحل تعمیر تخصصی پرینتر است. این قطعه ضمن همکاری با کارتریج، فرایند چاپ را انجام می دهد و بار الکتریکی لازم برای چاپ را به تونر منتقل می کند. درام معمولا بیشتر از کارتریج عمر می کند و پس از هر چند بار شارژ کارتریج نیاز به تعویض دارد. اگر این قطعه آسیب دیده، آلوده شده و یا خط و خشی داشته باشد، کیفیت و نوع چاپ برگه ها با مشکل مواجه خواهد شد.

جالب است بدانید که درام تونرهای مرتب شده برای چاپ را به کاغذ منتقل کرده و به این ترتیب باعث می شود که تونر با فشار و حرارت روی کاغذ ذوب شود. برای تعویض درام پرینتر ، دستگاه را باز کرده و کارتریج را از آن بیرون می آورند. سپس درام آسیب دیده با یک نمونه جدید جایگزین می شود تا عملکرد و کیفیت کار دستگاه به حالت عادی باز گردد.

 

تعمیرات کاغذکش پرینتر

ویژگی اصلی تعمیرات تخصصی پرینتر این است که طی این فرایند، تمامی بخش های چاپگر مورد بررسی و ترمیم قرار می گیرد. کاغذکش به عنوان یکی از قطعات پرکار پرینتر و دستگاه کپی، نقش مهمی در ورود و خروج کاغذ دارد. تعمیر کاغذکش پرینتر زمانی ضروری است که این قطعه به هر دلیلی آسیب دیده باشد و برگه در دستگاه گیر کند.

همچنین ممکن است کاغذها در پرینتر چروک شده یا روند ورود مختل شود. نکته ای که وجود دارد این است که تعمیرات کاغذکش، نیاز به مهارت بالایی دارد. به این دلیل که بروز خطا در این فرایند می تواند منجر به شکستن قطعات ذکر شده گردد و به دنبال آن، دیگر امکان ترمیم کاغذکش وجود نداشته باشد. بنابراین بهتر است انجام این کار را به تعمیرکاران با تجربه و ماهر محول کنید.

 

شارژ کارتریج پرینتر

یکی از مراحل مهم در تعمیرات تخصصی پرینتر، مربوط به شارژ کارتریج است. کارتریج خالی نه تنها مانع از انجام عملیات چاپ می شود، بلکه ممکن است سایر قطعات دستگاه را نیز به خطر بیندازد. برای شارژ کارتریج پرینتر، باید دستگاه باز شده و کارتریج از آن خارج شود. سپس نیاز به انجام فرایند تمیز کردن هد است که باید به شکل حرفه ای انجام گردد.

پس از این کار، تونر به دستگاه تزریق می شود و کارتریج هواگیری می گردد. در نهایت، کارتریج مجددا در دستگاه نصب می شود و دستگاه با چاپ یک برگه امتحان می گردد. اگر میزان تونر تزریق شده بیش از ظرفیت کارتریج باشد، تونر ریزی اتفاق می افتد و تاثیرات منفی بسیاری روی عملکرد دستگاه می گذارد. همچنین وجود مواد بی کیفیت نیز به شدت آسیب زننده است. لذا شارژ کارتریج پرینتر در نمایندگی تعمیرات چاپگر به شکل تخصصی و با رعایت نکات ذکر شده انجام می شود.

تعمیرات تخصصی پرینتر در محل

بسیاری از کاربران زمان این را ندارند که پرینتر شان را برای تعمیر به مراکز تعمیراتی ببرند. برخی مدل های این دستگاه هم وزن بالایی دارند و جابجایی آنها کار چندان راحتی نیست. گاهی هم دستگاه در حین جابجایی ضربه می خورد و آسیب دیدگی های آن بیشتر می شوند. تعمیرات تخصصی پرینتر در محل به شما این امکان را می دهد که از این دغدغه ها راحت شده و در بهترین شرایط، چاپگر خود را ترمیم کنید.

روند دریافت این سرویس به این ترتیب است که پس از تماس با نمایندگی تعمیر پرینتر مرکز سخت افزار ایران و مطرح کردن مشکل دستگاه، تیم تعمیرات به محل مورد نظرتان مراجعه می کنند. سپس دستگاه و اجزای آن را به دقت بررسی می کنند و اقدامات تعمیری لازم را برای ترمیم آن انجام می دهند. این سرویس به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از دردسرهای جابجایی، شاهد ترمیم پرینتر خود به بهترین شکل ممکن باشید.

آموزش تعمیر پرینتر

آموزش تعمیر پرینتر دوره ای است که در دو سطح عمومی و تخصصی توسط مرکز سخت افزار ایران برگزار می شود. ساختار پرینتر و وجود قطعات پیچیده در آن موجب شده که تعمیرات این دستگاه نیاز به مهارت بالایی داشته باشد. شرکت در دوره های آموزش تعمیرات تخصصی پرینتر ، دانش فنی و مهارت کافی را در اختیار تعمیرکاران می گذارد.

از جمله مباحث این دوره ها می توان به مواردی مثل عیب یابی چاپگر، نحوه باز و بسته کردن دستگاه، معرفی قطعات و عملکرد آنها، روش های تعویض قطعات معیوب، تشریح ارورهای پرینتر (برندهای مختلف) شارژ کارتریج، رفع مشکلات عملکردی دستگاه، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعمیرات درام، ترمیم پیکاپ رولر، تعمیر و تعویض لیزر، روش ها و ترفندهای نگه داری از دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد. همچنین شما عزیزان می توانید فیلم های آموزش تعمیر پرینتر را در سایر بخش های سایت مشاهده کرده و با جزئیات بیشتری از این فرایند آشنا شوید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر، عنوان مجموعه ای است که به صورت تخصصی به ترمیم انواع مدل های چاپگر لیزری و جوهرافشان اشتغال دارد. در این مرکز تکنسین هایی فعالیت می کنند که جزء برترین متخصصین حوزه تعمیرات ماشین های اداری هستند و توانایی رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را دارا می باشند. این افراد با استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، خدمات تعمیر را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا به کاربران ارائه می دهند.

انواع برندهای مطرح از جمله شارپ، ریکو، اچ پی، توشیبا، کانن، زیراکس، اپسون و … در نمایندگی تعمیرات پرینتر مورد بررسی و ترمیم تخصصی قرار می گیرد. همکاران ما در راستای عمل به شعار مشتری مداری، تلاش می کنند که کلیه مشکلات این دستگاه را برطرف کرده و نیاز کاربران را در این زمینه برطرف نمایند. نکته ویژه در مورد نمایندگی تخصصی پرینتر ، ارائه خدمات تعمیر در محل است که با مراجعه به سایر بخش های سایت، می توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

نکات مهم در زمان خرید پرینتر

جهت خرید یک پرینتر مناسب و کارآمد ویژگی‌های پرینتر مورد نیازتان را تهیه کنید و آن را به فروشنده ارائه نمایید تا ناچار به صرف زمان طولانی جهت مقایسه و بررسی محصولات نگردید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا ویژگی‌ها و گزینه‌هایی را که برای شما اولویت دارند (نکاتی نظیر امکانات شبکه‌ای، سرعت چاپ، کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ، اندازه و وزن) را در زمان تهیه دستگاه مدنظر قرار دهید.

برخی از نکاتی که پیش از تهیه یک پرینتر می‌بایست به آن‌ها توجه نمایید عبارتند از: امکان یا عدم امکان چاپ دو رو به صورت خودکار، حداکثر صفحات چاپ شده در ماه (Monthly duty cycle)، سرعت موتور (سرعت چاپ)، کارتریج‌های استارتر، کیفیت وضوح چاپ (dots per inch)، وضوح اسکن و … . در صورت نیاز به مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مرتبط با این دستگاه می توانید به مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر مراجعه نمایید و از دانش فنی کارشناسان این مرکز بهره مند گردید.

پیش از اقدام به تهیه پرینتر می‌بایست به کاربری مدنظر خود توجه داشته و دستگاه را بر اساس معیارهای مدنظرتان انتخاب کنید لیکن برخی از ویژگی‌های کلی که می‌بایست به آن‌ها توجه کرد عبارتند از:

  • کیفیت چاپ (dpi) پرینتر یا تعیین شمار نقطه‌های پرینتر
  • سرعت موتور به صورت صفحه در دقیقه یا حروف در دقیقه
  • حافظه داخلی به صورت کیلوبایت یا مگابایت
  • حداکثر صفحات چاپ شده در ماه (Monthly duty cycle)
  • قابلیت و امکانات کار در شبکه، سینی ورودی کاغذ استاندارد و انتخابی
  • سینی‌های چندمنظوره یا ورودی‌های کاغذ، چاپ روی دو طرف کاغذ
  • نمایشگر لمسی، غیر لمسی و ساده و مدل‌های دیگر
  • اسلات‌های کارت رسانه و پورت‌های پیکت بریج
  • پورت USB
  • سازگاری سیستم عامل

مرکز آموزش تعمیرات تخصصی پرینتر

آموزش تعمیرات تخصصی پرینتر یکی از دوره های تخصصی ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که با حضور دو تن از اساتید برتر و با سابقه کشور برگزار می گردد. مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز پیشرو در حوزه تعمیر و سرویس ماشین های اداری است که در حال حاضر با دارا بودن سه شعبۀ فعال در سطح شهر، خدمات مورد نیاز هموطنان، کاربران، شرکت ها، ادارات و سازمان ها را در حوزه تعمیر و ترمیم ماشین های اداری و چاپ ارائه می دارد. مرکز آموزش تعمیرات پرینتر دوره های خویش را با حضور اساتید مجرب و با سابقه این حوزه برگزار می کند.

در دوره های مذکور پرینترهای معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. (تجربه عملی داوطلب و انجام تعمیرات به دست خود تأثیر شایانی در بالا بردن سطح کیفی آموزش داشته است) آموزش تعمیرات تخصصی پرینتر یکی از دوره ها پر طرفدار تعمیرات ماشین های اداری مرکز سخت افزار ایران است. در این دوره تعمیر پرینتر های متفاوت موجود در بازار نظیر پرینتر چند کاره، پرینتر سوزنی و پرینتر جوهر افشان و چند بعدی آموزش داده می شود.

انواع پرینتر

پرینتر (Printer) که در زبان فارسی از آن با نام چاپگر یاد می‌شود یکی از تجهیزات جانبی رایانه است. نحوه کار یک پرینتر بر اساس ساختاری که دارد تعیین می‌گردد و عملکرد هر مدل متفاوت از دیگری است. از همین‌رو کاربر می‌بایست پرینتر خود را بر اساس نیاز و انتظارات خویش انتخاب و تهیه نماید. پرینترها در انواع و مدل‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که عبارتند از: چاپگر ماتریس سوزنی، چاپگر لیزری، چاپگر جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی. در بخش ذیل انواع پرینتر و سایر محصولات جانبی این دستگاه معرفی خواهند شد.

عیب یابی و رفع مشکلات پرینتر

  • برطرف کردن مشکل کارتریج پرینتر
  • برطرف کردن مشکل جوهر پرینتر
  • برطرف کردن مشکل پودر پرینتر
  • رفع عیب چسبندگی کاغذ پرینتر
  • رفع عیب صدای دستگاه پرینتر
  • رفع عیب کپی گرفتن پرینتر
  • رفع عیب ناقص گرفتن کپی پرینتر
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کپی پرینتر
  • حل مشکل کپی را نصفه گرفتن پرینتر
  • حل مشکل کپی نصفه و کثیف پرینتر
  • حل مشکل نکشیدن کاغذ کپی پرینتر
  • حل مشکل کج کشیدن کاغذ کپی پرینتر
  • حل مشکل تکرار دو نوشته پرینتر

خدمات تخصصی مرکز تعمیرات پرینتر

  • تعمیر انواع دستگاه پرینتر شامل :تعمیر پرینتر کاغذ حرارتی، تعمیر پرینتر کاغذ عادی، تعمیر پرینتر لیزری
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه پرینتر
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر / تعمیر کاستهای پرینتر
  • تعمیر تخصصی پرینتر / نصب و راه اندازی دستگاه پرینتر
  • تعویض سنسورهای دستگاه پرینتر / عیب یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه پرینتر
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه پرینتر
  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه پرینتر
  • تعمیر موتور الکتریکی دستگاه پرینتر / تعمیر برد دستگاه پرینتر
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه پرینتر
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه پرینتر
  • تعمیر درام دستگاه پرینتر / تعویض درام دستگاه پرینتر
  • تعمیر چرخ دنده های دستگاه پرینتر / تعویض چرخ دنده های دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه پرینتر
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه پرینتر
  • تعمیر دولوپر دستگاه پرینتر
  • تعمیر فیوزینگ دستگاه پرینتر
  • تعمیر درام دستگاه پرینتر
  • تعمیر شارژرهای دستگاه پرینتر
  • تعمیر تخصصی برد فرمتر دستگاه پرینتر
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه پرینتر
  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه پرینتر
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های پرینتر، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی چاپگرها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات پرینتر
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها
  • بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی پرینتر ها
  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر های جهت کاهش هزینه مصرفی
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر
  • تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی
  • تعمیر انواع دستگاه پرینتر شامل : تعمیر دستگاه پرینتر چند منظوره ، تعمیر دستگاه پرینتر رنگی ، تعمیر دستگاه پرینتر سیاه و سفید
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه پرینتر
  • تعمیر و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه پرینتر
  • استفاده تخصصی از Service Manualدستگاه پرینتر
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه پرینتر
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن Tonerدستگاه پرینتر
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال پرینتر
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور دستگاه پرینتر
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code های دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر LSU Unitدر دستگاه پرینتر
  • تحلیل جداول کارکرد دستگاه پرینتر
  • ریست کارخانه Reset factory پرینتر / ریست پرینتر
  • حل مشکل سایه زدن روی کاغذ برای چاپ پرینتر
  • حل مشکل لک داشتن روی کاغذ پرینتر
  • حل مشکل افتادن خط عمودی روی کاغذ پرینتر
  • حل مشکل افتادن خط افقی روی کاغذ پرینتر
  • حل مشکل خورده شدن کاغذ پرینتر
  • حل مشکل داغ شدن کاغذ پرینتر
  • حل مشکل نیفتادن بعضی از نوشته ها روی کاغذ پرینتر
  • حل مشکل افتادن خط مشکی روی کاغذ پرینتر
  • حل مشکل افتادن خط سفید روی کاغذ پرینتر
  • support & drivers – software , drivers
  • reset all factory – reset drum – reset fiking fuster – reset laser – reset ncu – reset tn
  • حل نکشیدن کاغذ پرینتر
  • حل گیر کردن کاغذ پرینتر
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کاغذ چاپ روی پرینتر
  • برطرف کردن مشکل کم رنگ گرفتن کاغذ چاپ روی پرینتر
  • برطرف کردن مشکل کج کشیدن کاغذ پرینتر
  • برطرف کردن مشکل نگرفتن چاپ پرینتر
  • حل مشکل ۲ بار پرینت گرفتن پرینتر
  • حل مشکل ۲ برگه همزمان کشیدن پرینتر
  • گرفتن تمامی درایور ها برای تمامی ویندوز ها
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه پرینتر / تعویض Stapler Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه پرینتر / تعویض Main Board دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر AC Power دستگاه پرینتر / تعویض AC power دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر DC Power دستگاه پرینتر / تعویض DC Power دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Discharge دستگاه پرینتر / تعویض Discharge دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه پرینتر / تعویض Blank Lamp دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه پرینتر / تعویض DEVELOPER Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه پرینتر / تعویض Dram Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه پرینتر / تعویض Paper Feed Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه پرینتر / تعویض Fusing Unit دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر MC Charger دستگاه پرینتر / تعویض MC Charger دستگاه پرینتر
  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه پرینتر
  • بکارگیری Main Code پرینتر Brother جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه پرینتر
  • حل مشکل لیزری رنگی افتادن خط مشکی ، قرمز ، زرد ، آبی روی کاغذ پرینتر
  • حل مشکل نصفه کشیدن کاغذ پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر در محل:

شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از تمامی آیتم‌های گنجانده شده در این سرویس بهره‌مند گردید. کارشناسان تعمیرات تخصصی پرینتر در محل می‌توانند تمامی اقداماتی را که در مرکز تعمیر سخت افزار ایران انجام می‌گردد، با حضور در محل، به شما ارائه نمایند.

برخی از خدمات اراده شده در زمان تعمیر پرینتر در محل عبارتند از:

  • تعمیر پرینتر در محل شامل تعمیرات تخصصی برد انواع پرینتر فرمتر، پاور، برد فکس
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر و نیز جلوگیری از استهلاک دستگاه
  • تهیه و ارائه‌ی انواع شارژ مواد مصرفی پرینتر
  • تعمیر پرینتر در محل شامل تعویض قطعات مصرفی پرینترها و اسکنرها با قطعات اورجینال و اصلی
  • تعمیر پرینتر در محل شامل تعمیرات درام کیت پرینترهای لیزری رنگی
  • رفع خطاهای رایج در بوبین
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل چاپگر
  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • تعمیر پرینتر در محل شامل انواع پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان و انواع اسکنر و فکس در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه در محل شما
  • تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر
  • شارژ کارتریج
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر
  • تعمیر پرینتر در محل شامل کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکیِ پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان
  • تعمیر پرینتر در محل شامل کلیه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع پرینتر
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون

مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات تخصصی پرینتر یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و به دست تیمی از برترین مهندسان انجام می پذیرد. تلفیق این دو مجموعه یعنی «کارشناسان خبره و مجرب» و «تجهیزات پیشرفته تعمیر» سبب گشته است تا این مرکز موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه ترمیم و تعمیر پرینتر گردد و تمامی نیازهای کاربران را برطرف سازد. تعمیرات تخصصی پرینتر در این مرکز محدود به سرویس خاصی نیست و دربردارنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهبود، سرویس، گردگیری و ارتقاء این دستگاه است. دارندگان این محصول می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر و یا از طریق یک تماس تلفنی و ثبت درخواست «تعمیر در محل پرینتر» از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز برخوردار گردند.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.