021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیرات کولر گازی اینورتر

واحد تعمیر کولرگازی در مرکز سخت افزار ایران ، یکی از مجهزترین مراکز تعمیرات تهویه مطبوع است که با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و نیروهای مجرب به اقدام ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می کند. خدمات تخصصی در زمینه تعمیر کولر گازی اینورتر یکی از خدماتی است که در مرکز سخت افزار ایران صورت می گیرد.

این نوع کولر گازی کم مصرف نیز که تفاوت های کمی با کولرهای گازی یا اسپیلت های معمولی دارد نیز مانند سایر محصولات نیاز است تا  که هر چند مدت یکبار سرویس شود تا کارایی آن افزایش یابد. به عبارت دیگر سرویس سالیانه کولر گازی اینورتر می تواند علاوه بر کاهش فشار بر کولرگازی باعث بالا رفتن قدرت خنک کنندگی و شتاب دهی باد باشد. تعمیرکاران ما با دانش فنی و تجربه چند ساله به سرویس و تعمیرات کولرگازی اینورتر شما می پردازند.

تعمیر کولر گازی اینورتر

خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی اینورتر

روند تعمیر کولر گازی اینورتر نیز مشابه تعمیرات سایر مدل های این دستگاه است. کارشناسان مجرب نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی بر مراحل ترمیم مدل های اینورتر نظارت داشته و مانع از بروز هرگونه خطا و اشتباه در این فرایند می شوند. اقداماتی همچون تعمیر و تعویض کمپرسور، تعمیر برد، تعمیر و تعویض فن، تعمیرات پنل های داخلی و خارجی، تعمیر مدارها، تعویض خازن های آسیب دیده، شارژ گاز، رفع ایرادات عملکردی و سرویس در محل، عمده خدماتی هستند که واحد تخصصی تعمیرات کولر گازی اینورتر به دارندگان این دستگاه ارائه می دهد. گفتنی است همکاران ما به خوبی با ساختار کولرهای اینورتر و تفاوت های این محصول نسبت به مدلهای معمولی آشنایی دارند و به همین دلیل هم می توانند عیب یابی و تعمیر کولرگازی اینورتر را به بهترین شکل انجام دهند.

با توجه به اینکه کولرگازی اینورتر با بهره وری از تکنولوژی پیشرفته تر و با تجهیزات به روزتر در اختیار کاربران قرار می گیرد تعمیرات کولرگازی اینورتر علاوه بر تجربه نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد که کارشناسان ما از آن بهره مند هستند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده تعمیر کولرگازی اینورتر خود را در محل و زیر نظر خودتان به کارشناسان ما بسپارید و اطمینان حاصل کنید که بهترین خدمات را دریافت می کنید. زیرا در مرکز تعمیرات کولرگازی علاوه بر کارشناسان ماهر، از مدرن ترین تجهیزات برای تعمیر کولرگازی اینورتر شما استفاده می شود.

تعمیرات کولر گازی اینورتر

شارژ گاز کولر گازی اینورتر

کولرهای اینورتر هم با گاز فریون کار می کنند و باید به صورت منظم شارژ شوند. وقتی می خواهید برای اولین بار و یا پس از مدتی از این دستگاه استفاده کنید، باید کمپرسور آن را شارژ کنید. روش های مختلفی برای شارژ گاز کولر گازی اینورتر وجود دارد که تکنسین با توجه به مدل دستگاه و سایر فاکتورها، مناسب ترین روش را انتخاب و اجرا می کند.

شارژ گاز وزنی با استفاده از ترازو، شارژ به وسیله گیج مانوفیلد و شارژ گاز به وسیله آمپرمتر، رایج ترین روشهایی هستند که برای شارژ کردن گاز کولرهای گازی اینورتر یا غیر اینورتر اجرا می شوند. پس از انتخاب روش مناسب، کولر خاموش شده و شیلنگ گیج مانیفولد به پمپ های فشار متصل می شود. وقتی پمپ فشار دمای متعادل را نشان دادند، شیلنگ شارژ گاز یا منبع تغذیه به کپسول گاز متصل شده و به این ترتیب، عملیات شارژ گاز کولر گازی  اینورتر انجام می گردد.

آموزش تعمیرات کولر گازی اینورتر

 یکی دیگر از خدمات مرکز سخت افزار ایران آموزش تعمیرکولرگازی اینورتر است که زیر نظر کارشناسان دارای دانش فنی، مهارت و تجربه چند ساله انجام می پذیرد و می تواند خدمتی در جهت به دست آوردن شناخت و اطلاعات هرچه بهتر در زمینه کولرگازی اینورتر خود  و رفع نواقص احتمالی در مواقع ضروری باشد.

از طرفی این آموزش ها می تواند یک تعمیرکار حرفه ای بسازد که بتوانید به عنوان یک شغل به درآمدزایی بپردازید. از بین بردن برخی اشکالات در زمینه نصب و تعمیرات برد اینورتر کولرگازی و آموزش عیب یابی پنل از موضوعاتی است که در آموزش ها جای می گیرد. برخی سرفصل های مهم شامل  تعمیر برد کولر گازی، تعمیر پنل کولرگازی و تعمیرات کندانسوراست.

مشکلات متداول کولر گازی اینورتر

به هر حال کولر گازی اینورتر هم مانند دیگراسپیلت ها می تواند با مشکلاتی مواجه شود که نیاز به تعمیرکولرگازی اینورتر خود پیدا کنید برخی از متداول ترین این مشکلات  شامل:

  • آب پس دادن هنگام روشن بودن کولر گازی
  • یخ بستن پنل داخلی یا اپراتور
  • روشن نشدن کولر گازی
  • فرمان نگرفتن از ریموت کنترل
  • عدم تولید باد خنک
  • کاهش سرمای کولر گازی اینورتر
  • کار نکردن ریموت
  • تولید صدای ناهنجار از پنل داخلی
  • کاهش پرتاب باد کولر

در صورت بروز هر یک از این مشکلات با واحد تعمیرات کولرگازی تماس گرفته تا تعمیرکاران متخصص ما به تعمیرات کولرگازی اینورتر شما می پردازند.

کولرگازی اینورتر چه تفاوتی با مدلهای معمولی دارد؟

فناوری جدید به کار رفته در کولرهای اینورتر، مهم ترین تفاوت این محصول در مقایسه با کولرگازی های معمولی است. موتور کولر گازی اینورتر، با سرعت متغیر کار می کند اما سرعت کمپرسور مدل معمولی، ثابت است. کولر اینورتر مصرف برق کمتری در مقایسه با مدل های معمولی دارد و این شاید شناخته شده ترین تفاوت میان این دو محصول باشد.

همچنین باید بدانید که کولر گازی کم مصرف، قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد و در حالت گرمایش هم سریع تر کار می کند. سروصدای کمتر هم مساله دیگری است که در تعمیرات کولر گازی اینورتر به آن توجه می شود. مدلهای اینورتر به دلیل ساختار جدید کمپرسور، معمولا صدای بسیار کمی دارند. برای اطلاع از قیمت کولرگازی اینورتر  با  شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات کولرگازی

مرکز سخت افزار ایران با دارا بودن واحد های مختلف از جمله واحد تعمیرات به تعمیر انواع لوازم الکتریکی شما می پردازد و برای این منظور از تعمیرکاران مجرب، کارآزموده و ماهر بهره می گیرد. از طرفی تعمیرات تخصصی برای هر یک از محصولات به صورت جداگانه صورت می گیرد تا اقدامات تعمیری با تمرکزو دقت بیشتری بر روی یک محصول صورت بگیرد.

مرکز تعمیرات کولر گازی یکی از واحد هایی  است که به صورت تخصصی به ارائه خدمات در زمینه تعمیر انواع کولز گازی از جمله اینورتر، پنجره ای، اسپلیت، پرتابل ، مولتی پنل می پردازد. بنابراین مرکز تعمیرات کولرگازی مرکز سخت افزار ایران از شما دعوت می نماید تا مشکلات کولرگازی خود را با ما در میان بگذارید تا از خدمات تخصصی بهره مند شوید.

فروش کولر گازی / قیمت کولر گازی / قیمت کولر گازی پرتابل  / فروش اسپلیت توشیبا / قیمت اسپلیت/تعمیرات اسپلیت / تعمیر اسپلیت 

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.