021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد. 

 

کاربران گرامی در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ خود می توانید به مرکز بازیابی اطلاعات هارد مراجعه کرده و شاهد بازیابی و ریکاوری کلیه داده ها و اطلاعات لپ تاپ خویش باشید. خدمات ارائه شده در این بخش به دلیل اطمینان از خبرگی و مهارت کارشناسان بازیابی و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 ضمانت و گارانتی گشته است.

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ

آموزش بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ

آموزش بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ  یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که در دو دوره مجزای عمومی و تخصصی برگزار می گردد. در دوره عمومی پیش نیازهای آموزش هارد و سرفصل های مرتبط با این دوره به کاربران آموزش داده می شود.

در دوره تخصصی، داوطلبان گرامی، بر اساس سرفصل های تعیین شده از سوی اساتید این حوزه، تخصصی ترین آموزش های مربوط به بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد را دریافت می کنند. داوطلبان و متقاضیان حضور در این دوره می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان دوره آموزشی بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ تماس گرفته و روند ثبت نام خویش را پیگیری نمایند.

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت داشتن صدای نابهنجار

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ که صدای ناهنجار تولید می‌کند، در صورتی که به دست کارشناسان متبحر صورت گیرد، امکان‌پذیر است. بد نیست بدانید صدای ناهنجاری که از داخل هارد شنیده می‌شود به طور کلی به چند دلیل ایجاد می‌سود:

  • ضربه و شکسته بودن هد یا بازوی نگه دارنده
  • خرابی برد هارد دیسک
  • نشستن هد بر روی اسپیندل موتور
  • خرابی بوش و بلبرینگ اسپیندل موتور
  • خرابی فریمورو برخی موارد دیگر
ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت داشتن صدای نابهنجار

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ با مشکل پیغام فرمت یا پیغام خطا

بروز چنین اشکالاتی در هارد لپ تاپ به دلایل متعددی صورت می‌پذیرد که برخی از آن‌ها عبارتند از: نوسانات ولتاژی، اشتباهات کاربران، ورود ویروس‌ها، اختلالات نرم‌افزارها، اتصالات بد و کابل‌های خراب. اگرچه امکان بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ حتی پس از فرمت شدن هارد وجود دارد اما توصیه می‌شود در صورت مشاهده‌ی چنین پیغامی از سوی هارد (پیغام فرمت کردن هاردیسک) از این کار خودداری نمایید؛ به‌ویژه اگر اطلاعات موجود در هارد اهمیت و ارزش بالایی برای شما دارند.

(به‌هیچ عنوان هارد را برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات لپ تاپ فرمت نکنید چون در اینصوت زمان بازیابی اطلاعات از  ۱ دقیقه به ۲ روز تبدیل می‌گردد و در برخی موارد امکان دارد که اطلاعات دیگر بازیابی نشود). در هر حال کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات لپ تاپ اقدامات لازم جهت بازیابی اطلاعات هارد را انجام داده و هارد را ریکاوری می‌نمایند.

بازیابی اطلاعات هارد دیسک لپ تاپ با مشکل پیغام فرمت یا ()

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت ضربه خوردن

در این وضعیت در صورتی که پلتر (دیسک‌) آسیبی ندیده باشد، بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ به طور کامل امکان‌پذیر است. کارشناسانِ بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ پس از تست‌های  اولیه، هارد دیسک را از باکس خارج کرده و درون Clean Room را کاملاً بررسی می‌کند. درصورتی‌که دیسک‌ها سالم باشند و امکان استخراج اطلاعات وجود داشته باشد، هارددیسک را بررسی کرده و قطعات معیوب را تعویض می‌نماید. (جهت تعویض هد هارد و یا اسپیندل موتور هارد وجود یک هارد مشابه ضروری است).

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت ضربه خوردن

بازیابی عکس های پاک شده در لپ تاپ

بسیاری از کاربران برای بازیابی عکس های پاک شده در لپ تاپ از نرم افزارها و برنامه های مخصوص ریکاوری استفاده می کنند. البته این کار اشتباه نیست، اما اگر  کاربر روش کار با نرم افزار را به درستی بلد نباشد، ممکن است فایل ها برای همیشه پاک شوند! بنابراین بهتر است تا حد امکان، از نرم افزار استفاده نکنید. پس چطور می توان عکس های پاک شده را بازیابی کرد؟ خوشبختانه پس از حذف عکسها، فایل آنها فوراً از رایانه پاک نمی شود.

معمولا یک دوره زمانی وجود دارد که  فایل های حذف شده هنوز در دسترس هستند. درواقع تا وقتی که شکاف های هارد دیسک توسط فایل های دیگر بازنویسی نشوند، می توان به اطلاعات دسترسی داشت. برای این منظور، وارد پوشه ای که فایل های حذف شده در آن بوده شوید و پس از راست کلیک کردن، گزینه Properties را بزنید. به برگه Previous Versions رفته و در صورت وجود نسخه های قبلی، آنها را بازیابی کنید. اگر نسخه قبلی وجود ندارد، برای بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ از کارشناسان ریکاوری اطلاعات کمک بگیرید.

ریکاوری فیلم های پاک شده ی لپ تاپ

در مورد بازیابی فیلم های پاک شده ی لپ تاپ هم می توانید دقیقا به شیوه قبل عمل کنید. فیلم هم مثل عکس، تا مدتی پس از پاک شدن و البته تحت شرایطی، قابل ریکاوری است. کافی است روی پوشه مورد نظر راست کلیک کرده و ضمن انتخاب گزینه Properties، وارد بخش Previous Versions شوید.

در این شرایط، می توانید به نسخه قبلی برگشته و فیلم های پاک شده را ریکاوری کنید. البته نرم افزارهایی هم برای بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ وجود دارد، اما پیشنهاد ما این است که در صورت داشتن تخصص از این برنامه ها استفاده کنید زیرا ممکن است با دستکاری کل اطلاعات را برای همیشه از دست بدهید. ریکاوری هارد لپ تاپ  کار ساده ای نیست و باید توسط کارشناسان مجرب و دوره دیده این حوزه انجام شود.

بازیابی انواع هارد لپ تاپ 

هاردها در ظرفیت و مدلهای متنوعی به بازارهای جهانی عرضه گشته‌اند ازاینرو شما می‌توانید بسته به نیاز و کاربری خویش یکی از هاردهای موجود را تهیه کرده و ظرفیت دستگاه خویش را ارتقاء بخشید. در این بخش کارشناسان ما با تهیه گزارش‌هایی از به روزترین هاردهای عرضه شده به بازارهای جهانی و نیز لیستی از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آنها تهیه ساخته اند تا هر یک از کاربران گرامی بسته به نیاز خویش هارد مطلوب خود را انتخاب و تهیه نمایند.

در صورت بروز هر گونه اشکال و ایراد در هاردهای مورد استفاده نیز می توانید به مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ مراجعه نمایید و خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیرات بدسکتور هارد و … را دریافت نمایید. انواع هارد و دیگر محصولات از طریق بخش زیر معرفی می گردند.

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات لپ تاپ

نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ تنوع بسیار دارند و ارائه‌دهندگان آن‌ها مدعی بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌های از دست‌رفته هستند. لیکن با نصب و به‌کارگیری هر یک از آن‌ها، آنچه مشاهده می‌شود، امری مغایر با ادعاهای سازندگان این نرم‌افزارهای ریکاوری است. شاید شما نیز تجربه نصب و به‌کارگیری یکی از نرم‌افزارهای بازیابی را داشته باشید. در اینصورت احتمالاً با ما هم‌نظر باشید که این نرم‌افزارها صرفاً توانایی بازیابی و ریکاوری بخشی از اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌ها را دارند و بخش عمدۀ اطلاعات با استفاده از این نرم‌افزارها بازیابی نمی‌گردد.

نکته دیگر در باب استفاده از این نرم‌افزارها آن است که نقص و ناتوانی آن‌ها به همین‌جا ختم نمی‌گردد. نرم‌افزارهای عادی موجود در بازار ضمن آنکه نتیجه مطلوب را درپی نخواهند داشت، به باور برخی از کارشناسان ممکن است صدماتی نیز به سیستم‌ کاربر وارد سازند.  با این تفاسیر راه‌حل موجود جهت بازیابی اطلاعات چیست و نرم‌افزارهای پیشرفته در باب ریکاوری اطلاعات کدامند؟

جهت پاسخگویی به این پرسش کافی است تا یک جستجوی ساده اینترنتی داشته باشید. نتیجه این جستجو به قطع دستگاه pc3000 است. دستگاه pc3000 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی است که در حال حاضر در مراکز معتبر این حوزه نظیر مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی برخی نرم افزارهای بازیابی اطلاعات رایانه

Undelete Plus

یکی از راحت ترین نرم افزارهای ایجاد شده برای بازیابی اطلاعات کامپیوتر می باشد که با ویژگی های ساده خود توانسته جزء محبوب ترین برنامه های بازیابی رایانه شود. از مزیت های این نرم افزار می توانیم به طبقه بندی ان اشاره کنیم. بطور مثال ممکن است شما فقط چند عکس را نیاز داشته باشید و دیگر نیازی به سایر فایل ها نداشته باشید. شما می توانید در این نرم افزار با مشخص کردن نوع فایل تنها به بازیابی آن اطلاعات دست پیدا کنید.

Recuva

به Recuva  نیز سر بزنید و آن را امتحان کنید. ممکن است تعداد بالای نرم افزارهای بازیابی شما را گمراه کند. در نتیجه بهتر است در ابتدا نرم افزارهایی که کارایی دارند و با توجه به نیازهای شما طراحی شده اند را انتخاب نمایید و اقدام به نصب و بازیابی از اطلاعات خود کنید. این نرم افزار دارای سرعت مناسبی در بازیابی اطلاعات هارد رایانه دارد.

TestDisk

نرم افزار TestDisk هم از برنامه های باز متن قوی برای بازیابی هارد رایانه ی شما می باشد که از تعداد دانلودهای این نرم افزار می توان به کاربرد آن پی برد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به بازیابی تمامی فرمت ها و همینطور سکتور هاردها اشاره کرد که این ویژگی ها سبب شده به یک رقیب بی همتا در بازار تبدیل شود.

راه و روش بازیابی

همان گونه که در ابتدای مقاله ذکر کردیم . بهتر است دستگاه خود را جهت بازیابی اطلاعات به متخصصین مرکز ریکاوری اطلاعات بپسپارید . جدید ترین دستگاه ها از جمله pc3000  جهت بازیابی اطلاعات هارد رایانه فراهم گشته اند. لازم به ذکر است عملیات بازیابی در محیطی امن و مطمئن انجام می گردد. فرایند بازیابی معمولا ممکن است از چند روز تا چند ساعت طول بکشد. پس بهتر است در هنگام اجرای فرایند صبور باشید.

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ

  • ریکاوری اطلاعات هارد فرمت شده و بازیابی اطلاعات هارد پارتیشن بندی شده Fdisk , Format​​ نرم افزار تعمیر هارد
  • تعمیر آسیب برد هارد در اثر نوسانات پاور
  • بدسکتور گیری هارد و بازیابی سکتورها در ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده از ویندوز در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ
  • تعویض سیلندر هارد در محیط کلین روم جهت ریکاوری
  • بازیابی هارد اکسترنال و ریکاوری هارد پاسپورتی و تعمیرات بورد هارد
  • بازیابی اطلاعات هارد سرور sas با کارت ریکاوری
  • برگرداندن اطلاعات کول دیسک پاک شده در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ
  • ریکاوری اطلاعات هارد در اثر ضربه به سیلندر و تغییر مکان هد
  • تعویض هد هارد در مرکز تعمیرات هارد لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات هارددیسک با مشکل ایجاد صدای ناهنجار
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ با مشکل پارتیشن خالی از اطلاعات
  • بازیابی اطلاعات از هاردهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد که با مشکل فرمت شدن پارتیشن
  • تعمیر هارد در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی یا دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد)
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پاک شدن اطلاعات در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ با مشکل اطلاعات کد شده و یا با مشکل نمایش کارکترهای غیر عادی
  • بازیابی اطلاعات هارددیسک با مشکل ریست شدن یا هنگ شدن سیستم در زمان بالا آمدن
  • رفع مشکل شناخته نشدن هارد و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل
  • ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ‌ پس از format شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات هارد پس از پارتیشن بندی مجدد در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات هارد خارجی در پاک شدن پارتیشن
  • ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ‌ در پاک شدن پوشه یا فایل
  • بازیابی اطلاعات هارددیسک در نوسانات برق و مشکلات سخت‌افزاری
  • ریکاوری اطلاعات هارد در وجود بدسکتور در هارد دیسک
  • ریکاوری اطلاعات هارد در خرابی هاردهای RAID در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت فراموشی رمز ورود (پسورد)
  • بازیابی اطلاعات هارددیسک در زمان پیغام خطا
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی و عدم تشخیص توسط سیستم
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف به اصطلاح سوخته با مشکل عدم شناسایی، پیغام خرابی و یا فرمت
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ با مشکل عدم دسترسی
  • بازیابی اطلاعات هارد با پیغام فرمت
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل بدسکتوری
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ضرب خوردگی در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ
  • تعمیر هارد با اختلالات منطقی یا Logical defects
  • تعمیر هارد با اختلالات الکترونیکی یا Electronical defects
  • تعمیر هارد با آسیب های فیزیکی یا Physical Recovery

مرکز سخت افزار ایران و دیگر واحدهای تعمیرات

مرکز سخت افزار ایران با تخصیص واحدهای مجزا به خدمات متنوع ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه ها ارائه نمایند. بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ صرفاً یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و محصولات سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز سخت افزار ایران و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید. مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در مرکز سخت افزار ایران به ساختار تمامی محصولات تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در مرکز سخت افزار ایران بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. دیگر واحدهای تعمیرات در سایر صفحات وب سایت معرفی گشته اند.

3.4/5(5 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

یک پاسخ

  1. امیرمحمد گفت:

    سلام وقت بخیر حین کار با مجیک پارتیشن میخواستم یک درایور رو به gpt تبدیل کنم اونم ارور نصب ویندوز که میگفت باید gpt بشه متاسفانه حواسم نبود تب بالای صفحه قسمت new partion table رو زدم و کلا درایور ویندوز و درایور اطلاعات شخصیم پرید و یک درایور unlocated تشکیل شد حالا راهی برای بازگردانی اطلاعات هست باید چیکار کنم؟ دیگه لپ تاپ خاموش کردم دست نزدم :(((((

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *