Time Rule در مراکز تلفن

با استفاده از این قابلیت در مراکز تلفن میتوان برای مکالمه ی پرسنل محدودیت زمانی اعمال کرد. کد دستوری اعمال شده این امکان را برای مدیریت مرکز فراهم می کند تا زمان مکالمات پرسنل را برنامه ریزی و مدیریت کرده و تمهیدات مناسب را جهت صرفه جویی و کاهش هزینه ها اعمال نماید. با تعیین محدودیت زمانی، حداکثر زمان مکالمه برای کاربران داخلی را مدیریت می کنید. این محدودیت را میتوان روی تمامی خطوط و یا حتی برخی خطوط داخلی خاص اعمال کرد.

در تعیین محدودیت زمانی، پس از انتخاب زمان مورد نظر، باید این محدودیت را به داخلی ها اعمال کنیم. میتوان تعیین کرد که این محدودیت زمانی بر روی همه ی داخلی ها اعمال شود و یا تنها بر روی یکسری از داخلی های خاص.

Time Rule در مراکز تلفن

Time Ruleدر مراکز تلفن به مدیر شرکت، موسسه، سازمان و … این امکان را می‌دهد تا ضمن تعیین محدودیت زمانی برای مکالمات انجام شده توسط پرسنل خود، آنها را برنامه ریزی و مدیریت کند. بعلاوه مدیر مرکز با استفاده از قابلیت Time Rule در مراکز تلفن می‌تواند تمهیدات مناسب را جهت صرفه جویی و کاهش هزینه ها اعمال نماید.

همانگونه که می‌دانید این اِعمال محدودیت توسط یک کد دستوری انجام می‌شود و در حین انجام آن میتوان تعیین کرد که آیا این محدودیت زمانی بر روی همه‌ی داخلی‌ها و یا تنها بر روی یکسری از داخلی های خاص اعمال شود. در تعیین محدودیت زمانی، پس از انتخاب زمان مورد نظر، این محدودیت به داخلی‌های انتخاب شده اعمال می‌گردد. به عبارتی دیگر با تعیین محدودیت زمانی، حداکثر زمان مکالمه‌ای که تعیین شده است، برای کاربران داخلی مدیریت می‌گردد.

محدودیت زمان برای مکالمه با Time Rule

Time Rule در واقع راهکاری جهت مدیریت زمان مکالمه در مراکز تلفن سازمان‌ها، شرکت ها و … است. همانگونه که می‌دانید یکی از هزینه‌های جاری هر شرکتی هزینه مکالمات آن است. از همین رو برخی از مدیران جهت کنترل این هزینه، محدودیت‌هایی برای آن اِعمال می‌کنند. این محدودیت معمولاً با برنامه‌ریزی سانترال، استفاده از قابلیت Time Rule، فعال کردن برخی کدها مانند بستن صفر و دو صفر در سانترال و یا تایمر در سانترال محقق می شود.

در صورتی که شما کاربران گرامی نیز در صدد اِعمال محدودیت برای زمان مکالمه در مرکز تلفن خود هستید می‌توانید با دنبال کردن آموزش درج شده در این بخش، این کار را انجام دهید. در تصویر زیر نحوه تنظیم تایمر بر روی داخلی تلفن سانترال آموزش داده شده است.

Time Rule در مراکز تلفن

آموزش فعال‌سازی تایمر در تلفن سانترال

اگر از کاربران سانترال هستید و به هر دلیل قصد دارید محدودیتی را جهت مدت زمان مکالمه بر این دستگاه و کاربران آن اِعمال کنید می‌توانید دستورالعمل درج شده در بخش زیر را دنبال نمایید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طی این دستورالعمل می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات سانترال تماس بگیرید و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید.

  • وارد حالت برنامه ریزی تلفن سانترال شوید.
  • کد سانترال “۲۰۵” را وارد کنید.
  • با فشار دادن SP-PHONE وارد حالت انتخاب گزینه خواهید شد.
  • با استفاده از کلید AUTO ANS گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.
  • توسط STORE اطلاعات وارد شده ذخیره خواهد شد.
  • با کمک گرفتن از کلید HOLD می توانید از برنامه خارج شوید.

نمایندگی تعمیرات سانترال

نمایندگی تعمیرات سانترال با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و با همکاری تیمی از خبره‌ترین کارشناسان ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاریِ مرتبط با این محصول به متقاضیان است. در ارتباط با اشکالات نرم‌افزاری پیش آمده در سانترال-در صورتی که این اشکالات جزیی باشند- کارشناسان نمایندگی تعمیرات سانترال راهنمایی‌های مورد نیاز را عموماً به صورت تلفنی ارائه کرده تا اشکال پیش آمده در حداقل زمان ممکن برطرف گردد.

در مورد اختلالات سخت افزاری نیز خدمات ارائه شده، تا حد زیادی بسته به نوع اشکال پیش آمده دارد؛ به عبارتی دیگر در صورتی که خرابی‌های بوجود آمده مرتبط با سیم‌کشی سانترال باشد حضور پرسنل اجرایی نمایندگی سانترال در محل اجرای پروژه الزامی است. لیکن در خرابی‌های مرکز تلفن سانترال از آنجا که اختلال ایجاد شده مرتبط با بورد دستگاه است و تعمیر برد احتیاج به وسایل و تجهیزات تخصصی دارد می‌بایست قطعه معیوب جهت تعمیر و یا تعویض به نمایندگی تعمیرات سانترال انتقال داده شود. در صورت درخواست و با اعلام مشتری یک قطعه جایگزین تا رفع خرابی بورد اصلی در محل پروژه نصب می‌گردد تا اختلالی در عملکرد شرکت ایجاد نگردد.

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+
تغییر تایم کاری