021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

چگونه مشکل گیر کردن روی آرم اپل را حل کنیم ؟

گیر کردن روی آرم اپل مشکلی است که توسط برخی از کاربران آیفون گزارش می شود، این اتفاق معمولا پس از انجام یک بروزرسانی نرم افزاری و یا یک کرش رخ می دهد. در چنین مواردی لوگوی اپل در کنار یک صفحه سیاه ظاهر میگردد. این تمام چیزی است که کاربر آیفون مشاهده می کند. در این مواقع می توان گفت که گیر کردن آیفون روی لوگو اتفاق افتاده است.

هنگام بروز این مشکل در گوشی های اپل، ویژگیهای آیفون غیرقابل دسترس و غیرقابل استفاده می باشند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب با ارائه راهنمایی های لازم به بررسی راههای رفع مشکل گیر کردن روی آرم اپل بپردازیم. در صورتی که موفق به حل مشکل گیر کردن گوشی روی لوگو نشدید با نمایندگی تعمیر موبایل اپل تماس بگیرید.

مشکل گیر کردن روی آرم اپل

علت مشکل گیر کردن روی آرم اپل

دلایلی که موجب مشکل گیر کردن روی آرم اپل میشوند عبارتند از :

  • عمده ترین دلیل مشکل گیر کردن آیفون روی لوگو، می تواند وجود مشکلی در طول بروزرسانی نرم افزاری سیستم آیفون باشد.
  • معمولا دیوایس هایی که جیلبریک شده اند، مشکلاتی در رابطه با جیلبریک آنها، یک توییک نصب شده است. همچنین نصب یک برنامه از طریق سیدیا بسیار در آنها مشهود می باشد.
  • بر روی ایفون هایی که نسخه بتای سیستم عامل iOS نصب شده است ، معمولا بروز مشکلات متعدد شایع است. این امر در نهایت منجر به از کار افتادن موبایل اپل می شود.
  • به ندرت ممکن است که یک مورد اشتباهی در سخت افزار دیوایس قرار داشته باشد که منجر به بروز چنین مشکلاتی شود.

 راه حل هنگ کردن گوشی روی لوگوی اپل

1- ری استارت کردن آیفون

اگر گوشی  روی آرم اپل گیر کرده و بالا نمی آید. اولین راهکار ری استارت کردن آن است. برای ری استارت آیفون خود مراحل زیر را انجام دهید. ری استارت گوشی ، در مواردی باعث حل مشکل گیر کردن روی آرم اپل یا ماندن روی لوگو اپل می شود. اما در صورتی که مشکل گوشی شما حل نشد و همچنان روی لوگو اپل گیر کرده است لازم است جهت حل مشکل موارد دیگر را امتحان کنید.

ری استارت آیفون X و آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

  • دکمه Volume بالا را فشار داده و به سرعت رها کنید.
  • بعد دکمه Volume پایین را فشار داده و به سرعت رها کنید.
  • سپس دکمه Power را نگه دارید تا زمانی که لوگو اپل را ببینید.

ری استارت آیفون 7 و 7 پلاس

هم زمان با نگه داشتن دکمه Power ، دکمه Volume پایین را حداقل به مدت ده ثانیه نگه دارید تا لوگو اپل را مشاهده کنید.

ریستارت در آیفون 6s و نسخه های قبل از آن

  • دکمه های Home و Power را به صورت همزمان به مدت ده ثانیه نگه دارید تا زمانی که لوگو اپل را مشاهده کنید .

پیشنهاد سایت: بازیابی اطلاعات آیفون

2- ریستور آیفون با استفاده از ریکاوری مد (Recovery Mode)

  • برای رفع مشکل گیر کردن روی آرم اپل می توانید با استفاده از ریکاوری مد ، آیفون خود را ریستور کنید .
  • وقتی گوشی اپل در حالت Recovery Mode است، آیتونز به شما اجازه می دهد با استفاده از آخرین نسخه iOS دیوایس خود را ریستور کرده و آن را به تنظیمات کارخانه باز گردانید .

با طی مراحل زیر آیفون را به حالت ریکاوری مود ببرید

  • ابتدا آخرین نسخه نرم افزار آیتونز را روی کامپیوتر خود نصب کنید و آن را اجرا کنید.
  • از طریق کابل USB آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید .
  • در آیفون 7 و نسخه های بعد از آن ، دکمه های Power و Volume پایین را به صورت همزمان فشار داده و آن ها را تا زمانی که پیغام تشخیص آیفون در حالت ریکاوری را در آیتونز مشاهده کنید ، نگه دارید .
  • در نسخه های قبل از ایفون 7 برای رفتن به حالت ریکاوری مود ، دکمه های Power و Home را به صورت همزمان نگه داشته و آن ها را تا زمانی که پیغام تشخیص آیفون در حالت ریکاوری را در آیتونز مشاهده کنید ، نگه دارید .
  • حال در صفحه آیتیونز روی دکمه Update کلیک کنید .

3- ریستور آیفون با استفاده از حالت DFU

جهت حل مشکل گیر کردن روی آرم اپل ،  حالت DFU آیفون شما را قادر می سازد که بدون فعال بودن بوت لودر با آیتونز ارتباط برقرار کند. لازم به ذکر است،  با ریستور آیفون از طریق حالت DFU تمامی اطلاعات دیوایس شما از بین می رود. در صورتی مشکل گیر کردن روی ارم اپل را با ریستور با حالت ریکاوری مد حل نشد از حالت DFU  استفاده کنید.

ابتدا آخرین نسخه آیتونز را روی کامپیوتر خود نصب کرده و آن را اجرا کنید سپس با استفاده از کابل USB گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. حال گوشی خود را خاموش کنید، اگر امکان خاموش کردن گوشی وجود ندارد،  دکمه Power یا همان Sleep/Wake را تا زمانی که صفحه خاموش شود نگه دارید. وقتی گوشی خاموش شد آن را به حالت DFU ببرید.

4- مراجعه به تعمیرگاه آیفون

اگر نتوانستید با هیچ یک از روش های بالا مشکل ماندن آیفون روی لوگو را حل کنید، باید به تکنسین تعمیر موبایل اپل مراجعه کنید. در این مرحله کارشناس هم موارد نرم افزاری را تست می کند. به این دلیل که گاهی کاربران مرحله از را از قلم می اندازند. سپس زمانی که مطمئن شد ایرادی در کار نیست، سخت افزار را بررسی خواهد کرد. وجود ایراد در مدار شارژ ، هارد یا عملکرد رم می تواند موجب گیر کردن روی آرم اپل شود. 

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز و باکیفیت همواره به سازماندهی خویش ادامه داده و در راستای رسیدن به این هدف به همکاری با زبده ترین و مجرب ترین نیروهای کشور پرداخته است. مرکز سخت افزار ایران به دلیل تجهیز فضای خویش به نیروهای زبده و تجهیزات پیشرفته در طی سالهای اخیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزه ارائه خدمات پس از فروش مطرح سازد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هرگونه عیب و اختلال در هریک از دستگاه های هوشمند اداری، خانگی و از این دست به مرکز سخت افزار ایران مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنید. کارشناسان ما در این مرکز شما را در جریان جزیی ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای موجود جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. اطلاعات بیشتر در وب سایت رسمی مرکز سخت افزار ایران موجود می باشد.

مطالب مفید

تعمیر موبایل ایسوستعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک / تعمیر موبایل کیوسرا / نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلتتعمیر موبایل / تعمیر گوشی / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتورمرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت /مرکز سخت افزار ایران

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *