021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر دوربین مدار بسته

تعمیر دوربین مدار بسته به دست تکنسین های نمایندگی تعمیرات این محصولات که تحت نظر مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کنند، موجب آسودگی کاربران از کیفیت تعمیرات خواهد شد. این مرکز به صورت فعال در این زمینه فعالیت داشته و نصب دوربین های مدار بسته و تعمیرات آنها را بر عهده دارد.

حضور تکنسین های ماهر، استفاده از تجهیزات مدرن برای سرویس و عیب یابی و همچنین تعمیرات بر اساس متدهای روز دنیا باعث شده تا کاربران از خدمات این مجموعه رضایت کامل داشته باشند. 

تعمیر دوربین مدار یسته در محل

تعمیر دوربین مدار بسته در محل

کارشناسان و تکنسین های واحد تعمیر دوربین مدار بسته تنها برای تامین رفاه حال کاربران خود. سرویس تعمیر دوربین مدار بسته در محل را راه اندازی کرده اند. به این ترتیب دیگر لازم نیست که کاربر دوربین را از جایگاه خود بیرون بیاورد و به مرکز تعمیراتی مراجعه کند.

به کمک این سرویس صفر تا صد مراحل تعمیر از جداسازی دوربین از محل اتصال گرفته تا تعمیر و ترمیم آن و نصب مجدد دوربین بر عهده تعمیرکار است. تمام خدمات و سرویس هایی که به این صورت به کاربر ارائه می شود، تضمین شده هستند و ضمانت نامه کیفیت به کاربر ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید : چطور دوربین مداربسته را به موبایل وصل کنیم ؟

نمایندگی تعمیر دوربین مداربسته

نمایندگی تعمیر دوربین مدار بسته در خدمت تمام کاربران است. در این نمایندگی مهم نیست که دستگاه شما از کدام برند و کدام مدل است. تعمیرکاران و تکنسین های این واحد تعمیراتی با تکیه بر دانش و تجربه خود و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم‌های امنیتی دوربین‌های مداربسته را بررسی و عیب یابی می کنند؛

سپس از مسیر درست، تعمیر را عملیاتی می سازند. نمایندگی تعمیر دوربین مداربسته به همه کاربران خود اطمینان می دهد که تمام سرویس ها و خدمات همراه با تضمین های معتبر و کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعمیر دوربین های مدار بسته

نمایندگی تعمیر دوربین مدار بسته در تهران

چنانچه از کاربران دوربین های مدار بسته در تهران هستید و با خرابی این سیستم مواجه شده اید، نگران پیدا کردن نمایندگی تعمیرات نباشید. مرکز سخت افزار ایران به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر دوربین مدار بسته در تهران فعالیت دارد. کادر این مجموعه از میان افراد خبره، دانش آموخته و با تجربه انتخاب شده اند. این افراد با ایرادات رایج دوربین مدار بسته و نحوه عیب یابی و تعمیرات دوربین مدار بسته آشنایی کامل دارند. از این رو در مدت زمان کمی این ایرادات را رفع خواهند کرد.

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر دوربین مداربسته می توانید به صورت حضوری به شعب مختلف این نمایندگی در مناطق مختلف شهر تهران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین، درخواست تعمیرات را ثبت کنید. تکنسین ها به همراه تجهیزات کامل در محل حاضر شده و انواع مشکلات دوربین مدار بسته را رفع خواهند نمود. در ضمن کارشناسان این مرکز آماده ارائه مشاوره رایگان به صورت تلفنی می باشند.

نمایندگی تعمیر دوربین مدار بسته در کرج

کاربران کرجی که با مشکل در عملکرد سیستم دوربین مدار بسته خود مواجه هستند می توانند به نمایندگی رسمی تعمیر دوربین مدار بسته در کرج مراجعه کنند. شعب فعال این نمایندگی در مناطق مختلف شهر دایر شده اند و به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می کنند. ارائه خدمات تعمیرات دوربین مدار بسته در محل، گارانتی خدمات تعمیرات، تعمیر با هزینه کم و انجام تعمیرات در اسرع وقت از ویژگی های بارز این نمایندگی تعمیرات به شمار می آیند.

هزینه تعمیر دوربین مدار بسته

برای برآورد کردن هزینه تعمیر دوربین مداربسته، راهی نیست جز این که سیستم عیب یابی شود. بسته به این که ایراد از کدام بخش است و چه اقداماتی باید انجام شوند، هزینه تعمیرات دوربین مداربسته متفاوت است. ممکن است دوربین ها یا دستگاه ضبط کننده به گونه ای آسیب دیده باشند که نتوان آنها را ترمیم کرد.

در این صورت نیاز به تعویض این اجزاست و می توانید تصور کنید که هزینه بالایی پرداخت خواهید کرد. گاهی اما این بخش ها قابل ترمیم هستند؛ در این شرایط هزینه تعمیرات دوربین مداربسته به مراتب پایین تر است. همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران، پس از عیب یابی دقیق دوربین و بخش های مختلف آن، هزینه تعمیرات دوربین را به صورت تقریبی اعلام می کنند. با این حال امکان افزایش یا بعضا کاهش مبلغ اعلام شده در پایان روند تعمیر وجود دارد.

هزینه تعمیر دوربین مدار بسته

نحوه عیب یابی دوربین های مداربسته

چگونه می توان دوربین مداربسته را عیب یابی کرد؟ چطور متوجه شویم که مشکل پیش آمده در سیستم، مثلا تصویر نداشتن، ناشی از خرابی کدام بخشها است؟ بسیاری از مشکلاتی که در روند کاری دوربین های مداربسته ایجاد می شوند، ناشی از خرابی اتصالات و کابل ها هستند. این مسئله به مرور زمان ایجاد می شود و با گذشت زمان، ممکن است کابل های دوربین، پوسیده شده و یا پاره شوند.

در این صورت ممکن است تصاویر به درستی ضبط نشوند و یا در دریافت آنها تاخیر و قطع و وصلی وجود داشته باشد. خرابی آداپتور هم از دیگر دلایل کار نکردن دوربین مداربسته به شمار می رود. عیوب مربوط به NVR و  DVRمعمولا ناشی از ایراد سیم تامین کننده برق دستگاه هستند. یک نکته طلایی این که پیش از اقدام به تعمیر دوربین مداربسته، حتما کانکتورھای متصل به دستگاه را بررسی کنید. چنانچه ایرادی در بخش ذخیره سازی و ضبط تصاویر ایجاد شد، احتمالا هارد دیسک موجود در NVR یا DVR آسیب دیده اند.

این مطلب جذاب را از دست ندهید :  بهترین تلویزیون ها برای دوربین مدار بسته

مشکلات رایج دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته جزو مدرن ترین سیستم های تأمین امنیت در نقاط مختلف جهان به شمار می روند. این دستگاه ها دارای انواع گوناگونی بوده و با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارند، خدمات مختلفی را به کاربران عرضه می دارند. این سیستم ها به صورت شبانه روزی کار می کنند و بر حسب محل نصب، ممکن است در محیط های داخلی و یا خارجی در حال کار کردن باشند.

از این رو عوامل مختلفی می تواند موجب ایجاد اختلال در عملکرد آنها و خرابی این سیستم ها شود. بر همین اساس کاربران ممکن است با مشکلات مختلفی در کارکرد این محصول روبرو بوده و نیاز به استفاده از خدمات تعمیر دوربین مدار بسته داشته باشند. از جمله مشکلات و ایرادات این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

سیاه و سفید بودن تصاویر دوربین مدار بسته

یکی از مشکلات رایج این سیستم ها، ارائه تصاویر سیاه و سفید در این دستگاه ها است. تکنسین های نمایندگی تعمیرات دوربین مدار بسته به منظور رفع این خرابی، شرایط نوری محیط را با نیازهای کارکرد این دستگاه ها بررسی می کنند. در صورت کمبود منبع نور، با استفاده از تجهیزات مناسب، میزان نور محیط را افزایش می دهند.

در صورتی که ایراد به این دلیل رخ نداده باشد، اقدام بعدی برای تعمیر دوربین مدار بسته، بررسی فنی آن است. بررسی تطابق نوع فیلم ورودی با نوع فیلم خروجی با خارج کردن دوربین از سیگنال های آنالوگ و کامپوزیت و اتصال سیگنال ویدئویی ترکیبی به ورودی ویدئو و بالعکس، از اقدامات اساسی تکنسین های نمایندگی تعمیرات این دستگاه برای رفع این خرابی هستند.

سیاه و سفید بودن تصاویر دوربین مدار بسته

خاموش بودن رنگ های دوربین مدار بسته

خاموش بودن رنگ ها به این معنا است که دوربین قادر به تشخیص و نشان دادن رنگ اجسام و تصاویر نیست. برای تعمیر دوربین مدار بسته در این حالت می توان آن را دوباره تنظیم کرد؛ اما اگر دستگاه از نوع خودکار است باید تعمیر آن را به دست تکنسین های نمایندگی مجاز تعمیرات این محصولات بسپارید.

این تعمیرکاران با بررسی تنظیمات و پیکربندی دستگاه، سعی در رفع این مشکل خواهند داشت. در ضمن این افراد برای تنظیم دوربین های نصب شده در فضای باز، آنها را به گونه ای نصب می کنند که دور از آسمان باشند.

تنظیم تراز سفیدی به صورت دستی در دوربین هایی که از تعادل نور سفید پشتیبانی می کنند و غیر فعال کردن این قابلیت و تنظیم صحیح میزان نورها در دوربین های مجهز به تنظیمات رنگ و نور، از اقداماتی است که این تکنسین ها به کار می گیرند تا مشکل به وجود آمده را رفع کنند.

وجود خطوط افقی بر روی ویدئوهای دوربین مدار بسته

تعمیر دوربین مدار بسته در حالتی که دارای خطوط افقی بر روی ویدئو است، از خدمات ارائه شده در این مرکز تعمیرات دوربین مدار بسته به شمار می رود. تکنسین ها به منظور رفع این مشکل بررسی می کنند تا هیچ نور الکترونیکی به صورت مستقیم بر روی دوربین نیافتد.

در ضمن منبع تغذیه دستگاه را چک خواهند کرد تا ایرادی در این بخش وجود نداشته باشد، زیرا خرابی منبع تغذیه و نشت برق، باعث ایجاد اختلال در عملکرد سنسور CCD شده و موجب ایجاد این خطوط می شود. بررسی آسیب در کابل دوربین مدار بسته و نور موجود در محیط نیز از اقدامات تکنسین ها برای تعمیر این تجهیزات می باشند.

روند تعمیرات دوربین مداربسته

برای تعمیر دوربین مداربسته، با توجه به نوع و شدت خرابی، اقدامات مختلفی انجام می شود. در مجموع اگر دیدید که سیستم دوربین مداربسته منزل یا محل کار شما به درستی کار نمی کند، می توانید اقدامات زیر را انجام  دهید:

چک کردن اتصالات دوربین و جریان برق

در بسیاری از موارد، ایراد به وجود آمده در دوربین مداربسته، ناشی از قطع شدن اتصالات یا مشکلات مربوط به برق است. بنابراین بد نیست که پیش از اقدام به تعمیر دوربین مداربسته، اتصالات و کابل ها و جریان برق را چک کنید. همچنین در صورت استفاده از باتری، حتما مطمئن شوید که این بخش سالم است و ایراد یا آسیب دیدگی خاصی ندارد.

پیدا کردن شناسه و پینگ

گاهی تعمیرات دوربین مداربسته وارد فاز نرم افزاری می شود. بد نیست آدرس IP را در فهرست دوربین پیدا کرده و با استفاده از گوشی یا لپ تاپ، آن را پینگ کنید. با این کار قدرت اتصال را چک کرده و از آن مطمئن می شوید. در بخش سرچ ویندوز، cmd را تایپ کنید تا خط فرمان DOS باز شود. وقتی این حالت ظاهر شد، از شما خواسته می شود پینگ و آدرس IP خود را تایپ کنید.

بررسی جداول ARP

اقدام دیگری که به ترمیم و رفع ایرادات دوربین مداربسته کمک می کند، بررسی جداول Address Resolution Protocol (ARP) است. این جدول ها معمولا خارج از دوربین قرار دارند و با استفاده از آنها می توان از آدرس MAC و IP عبور کرد.

ارتقا سیستم عامل دوربین مداربسته

گاهی هم نیاز اقدام خاصی برای تعمیر دوربین مداربسته نیست و تنها کاری که باید انجام دهید، ارتقا دادن سیستم عامل است. درواقع اگر سیستم عامل قدیمی باشد، ممکن است مشکلاتی در روند کار سیستم ایجاد شود. لذا باید دائما آنها را بروز رسانی کنید تا ایرادات این چنینی برطرف شوند.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : انواع دوربین مداربسته

راه اندازی مجدد

اگر کمی خوش شانس باشید، مشکل دوربین مداربسته شما با ریست کردن برطرف می شود. برای این منظور، سیستم را برای 10-20 ثانیه خاموش کرده و دوباره تنظیمات خود را وارد کنید. در بسیاری از مواقع پس از روشن شدن دوربین مشکلات آن برطرف می شوند.

ریست فکتوری دوربین مداربسته

آخرین راهکار نرم افزاری برای تعمیر دوربین مداربسته، ریست فکتوری است. با این کار تمامی اطلاعات و تنظیمات فعلی دوربین پاک می شوند و باید مجددا آنها را تنظیم کنید. یک گیره یا کاغذ را در دکمه تنظیم مجدد فشار دهید تا دوربین به تنظیمات کارخانه بازنشانی شود.

خدمات واحد تعمیر دوربین مدار بسته

  • رفع مشکل روشن نشدن دوربین مدار بسته
  • نصب دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل عدم وجود تصویر به هنگام روشن بودن دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل وجود نویز شدید بر روی تصویر دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل مات بودن تصاویر دوربین مداربسته IR
  • رفع مشکل تصاویر دوربین مدار بسته با خط های افقی یا عمودی
  • رفع مشکل نمایش تصاویر دوربین مدار بسته به صورت شطرنجی و یا بریده بریده
  • رفع مشکل عدم وضوح تصویر به کمک تعمیر دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل هنگ کردن تصویر دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل عدم چرخش دوربین موتوردار صنعتی
  • تعمیر آسیب دیدگی موتور مکانیکی
  • رفع مشکل عدم زوم و ثابت شدن تصویر به کمک تعمیر دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل عدم روشن شدن دستگاه DVR
  • رفع مشکل عدم وجود تصویر به هنگام روشن بودن دستگاه DVR
  • رفع ایراد فراموش کردن پسورد گذاشته شده روی دستگاه DVR
  • رفع مشکل داغ شدن و کند بودن دستگاه DVR
  • رفع مشکل کم نور یا پر نور بودن تصویر دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل سبز رنگ بودن تصاویر دوربین مدار بسته در هنگام تاریکی
  • رفع مشکل قطع و وصل شدن لحظه ای تصویر دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل از کار افتادن بخش صدای دستگاه DVR و ذخیره نکردن صدا
  • رفع مشکل شنیده شدن بوق تصویر از دستگاه DVR با وجود نبودن تصویر
  • رفع مشکل در Playback کردن تصاویر ضبط شده دستگاه DVR
  • رفع مشکل نمایش تصویر و عدم ذخیره سازی تصاویر دستگاه DVR
  • رفع مشکل روشن نشدن دستگاه DVR با زدن کلید به کمک تعمیر دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل گیر کردن بر روی صفحه لوگو (آرم) دستگاه DVR در هنگام روشن شدن
  • رفع مشکل عدم وارد شدن به منوی دستگاه DVR
  • رفع مشکل عدم ذخیره شدن تنظیمات منو در دستگاه DVR
  • رفع مشکل عدم تنظیم شدن تقویم و ساعت در دستگاه DVR
  • رفع مشکل عدم وجود تصویر در برخی از کانال های DVR دستگاه
  • رفع مشکل عدم شناسایی هارد توسط دستگاه DVR
  • رفع مشکل هنگ کردن دستگاه DVR مدتی پس از کار کردن
4.8/5(63 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

2 پاسخ

  1. سیدشمس الدین جزایری شوشتری گفت:

    سلام یک دوربین سکوریتی شارژر دیواری دوربین دار وای فای دار به گوشی کانکت میشه وصدا دارد ولی تصویر سیاهه و تصویر بالا نمیاد شما تعمیرات انجام می‌دهید باتشکر

    1. سلام دوست عزیز. ممنون از همراهی شما. این مشکل هم می تونه سخت افزاری باشه و هم نرم افزاری لازمه حتما توسط کارشناس عیب یابی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *