021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، یکی از مراکزی است که تحت نظر مرکز سخت افزار ایران فعالیت کرده و به بررسی و ترمیم تخصصی کلیه محصولات این گروه اشتغال دارد. مدیریت این مرکز، تصمیم گرفته خدمات بی نقصی را به کاربران خود ارائه نماید و در این همین راستا، اقدام به استخدام جمعی از مجرب ترین تعمیرکاران لوازم خانگی کرده است.

تکنسین های فعال در واحدهای این نمایندگی، مهارت و دانش فنی بسیار بالایی در زمینه   تعمیرات لوازم خانگی  داشته و بدین جهت، قادر به رفع انواع مشکلات ریز و درشت این دستگاه ها در برندهای مختلف می باشند.

گفتنی است هریک از انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر، تلویزیون، سیستم های صوتی و … در واحدی مجزا تعمیر شده و به این ترتیب، تمرکز تعمیرکاران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. برای آشنایی بیشتر با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، همراه ما باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

محصولات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

به طور کلی گروه لوازم خانگی، طیف گسترده ای از محصولات را در بر می گیرد که به صورت ویژه برای استفاده در منازل طراحی و تولید شده اند. یخچال، تلویزیون، ماشین های ظرفشویی و لباسشویی، هود، اجاق گاز، ماکروفر، کولر گازی، اسپلیت، سیستم های صوتی خانگی و جاروبرقی، اصلی ترین محصولاتی هستند که در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پذیرش شده و اقدامات تخصصی تعمیری بر روی آنها انجام می گردد.

همانطور که اطلاع دارید، شرکت های بسیاری به تولید و عرضه این محصولات اشتغال دارند. سونی، سامسونگ، ال جی، توشیبا، شارپ، بوش، دوو و …، از جمله برندهایی هستند که محصولات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی توشیبا در حوزه ترمیم محصولات آنها فعالیت می کند.

بنابراین شما کاربران گرامی می توانید بدون توجه به شرکت تولید کننده، به این مرکز مراجعه کرده و خدمات تخصصی را در زمینه تعمیر محصول خود از کارشناسان ما دریافت نمایید.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

موارد زیر، از جمله اصلی ترین خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به شمار می روند:

  • تعمیرات تخصصی جارو برقی
  • تعمیر تخصصی سیستم های صوتی خانگی
  • تعویض قطعات انواع لوازم خانگی با نمونه های اورجینال
  • سرویس دوره ای کولر گازی و اسپلیت در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
  • برگزاری دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • ارائه ی مشاوره ی تعمیرات لوازم خانگی
  • ارائه ی خدمات سرویس در محل لوازم خانگی
  • گارانتی معتبر خدمات در نمایندگی لوازم خانگی
  • تعمیرات تخصصی لوازم خانگی
  • تعمیر انواع یخچال و فریزر از کلیه برندها
  • ترمیم انواع لباسشویی در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
  • تعمیرات تخصصی ماکروفر و انواع مدل های اجاق گاز
  • رفع نواقص عملکردی تلویزیون ( پلاسما، led، lcd و … )
  • سرویس و تعمیر کولرگازی و اسپلیت
  • شارژ کولر گازی و اسپلیت در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
  • تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی

تعمیرات لوازم خانگی در محل

در راستای عمل به ارکان مشتری مداری که در بخش های قبلی به آن اشاره شد، امکان تعمیرات لوازم خانگی در محل فراهم شده است. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، این سرویس را با این هدف راه اندازی کرده که کاربران برای انتقال محصولات خود به تعمیرگاه دچار مشکل نشوند.

همچنین به سبب استفاده از این سرویس، مشکلاتی همچون: ضربه خوردن، هزینه بالا، صرف وقت و … حذف شده و کاربران می توانند شاهد تعمیر لوازم خانگی خود بدون کوچیک ترین دردسری باشند. گفتنی است تعمیرکاران فعال در این سرویس، از دانش فنی و تجربه بالایی برخوردار بوده و از مدرن ترین تجهیزات برای انجام روند تعمیرات استفاده می کنند.

تعمیر لوازم خانگی

در صورت بروز مشکل در هریک از محصولات یخچال، لباسشویی، جاروبرقی، اسپلیت، کولرگازی و تلویزیون و … خود، می توانید به واحد تعمیرات لوازم خانگی مراجعه نموده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. همکاران ما در این واحدها، جمعی از کارکشته ترین متخصصین حوزه تعمیرات بوده و ضمن بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، تعمیرات را به صورت تخصصی انجام می دهند.

همچنین با توجه به مشکلات حمل و نقل لوازم خانگی و نیز در جهت فراهم کردن رفاه کاربران گرامی، امکان تعمیرات لوازم خانگی در محل نیز در مرکز سخت افزار ایران فراهم شده است.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران، یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات ترمیم محصولات الکترونیک است. این مرکز، به پارت های مجزایی تقسیم شده که در هریک از آنها، تعمیرات یکی از انواع محصولات انجام می گردد. به دلیل برخورداری این بخش ها از تجهیزات بسیار پیشرفته، امکان تعمیرات تخصصی برای تعمیرکاران فراهم شده است.

تکنسین های فعال در این مرکز، از مهارت و تجربه ی بالایی در زمینه ی ترمیم محصولات الکترونیک برخوردار بوده و از این رو، کاربران می توانند از تعمیر محصول خود به صورت تخصصی اطمینان کامل داشته باشند. لازم است بدانید که در مرکز سخت افزار ایران، کلیه ی محصولات ای شرکت هایی همچون: توشیبا، سامسونگ، ال جی، اپل، سونی، فوجیتسو، کونیکا مینولتا، شارپ و … بررسی، عیب یابی و تعمیر می شوند.

3.5/5(2 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.