021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

سیستم سانترال آنالوگ

سیستم سانترال آنالوگ یکی سیستم های موجود در صنعت سانترال است که نوع فناوری به کار رفته در آن در مقایسه با سانترل دیجیتال متفاوت است. همان طور که می دانید مرکز تلفن یا سیستم سانترال یک شبکه مخابراتی اختصاصی برای افراد یک مجموعه است. در این سیستم کاربران به کمک سانترال آنالوگ یا دیجیتال، از خطوط برای برقراری ارتباطات داخلی به صورت مشترک استفاده می کنند. سانترال آنالوگ از امواج آنالوگ و سانترال دیجیتال از امواج دیجیتال استفاده می کند.

سیستم سانترال آنالوگ ابتدایی ترین نوع تلفن سانترال است که فقط از سلکتور یا رله استفاده می کند و سرویس دهی کاملا محدودی دارد. بر اساس تجربیات تکنسین های نمایندگی سانترال، راه اندازی سانترال با این نوع تلفن حجم بالای مشکلات و خرابی های پی در پی به دنبال دارد، زیرا ساختار مکانیکی تجهیزات به کار رفته در آن بسیار ابتدایی است. با این حال خیلی هم بی استفاده و بلا استفاده نیست و هر کاربر بسته به شرایط اختصاصی خود ممکن است این سیستم را برای مجموعه خود اتخاب و اجرا کند.

5/5(8 امتیاز)

امواج سیستم سانترال آنالوگ

امواج آنالوگ به صورت موج حرکت می کنند. در ابتدا صوت تبدیل به پالس شده و سپس ارسال می شود. در سیستم سانترال آنالوگ تغییری در موج تولید شده ایجاد نمی شود و موج به شکل اولیه خود ارسال می شود. سیگنال شبه موج در زمان های مختلف شرایط خاص خود و در نتیجه کیفیت متفاوتی دارد. سانترال های آنالوگ برای مجموعه های کوچک و متوسط طراحی شده اند. تنها تفاوت آنها با سانترال دیجیتال تعداد ایستگاه های داخلی ایجاد شده توسط دستگاه است.

ویژگی های سیستم سانترال آنالوگ

  • ایجاد محدودیت در مدت زمان مکالمه و تماس هر داخلی
  • انتخاب صدای زنگ متفاوت برای تماس های داخلی و شهری
  • ایجاد کنفرانس ۵ طرفه با حضور خطوط داخلی و شهری ( ۵ داخلی ، ۴ داخلی و۱خط شهری ، ۳ داخلی و ۲ خط شهری )
  • امکان تعریف گروه های داخلی به تعداد حداکثر ۸ گروه در سیستم سانترال آنالوگ
  • امکان پیجینگ
  • توزیع تماس های ورودی بین داخلی ها
  • پخش پیام برای تماس گیرنده در حالت اشغال بودن
  • سیستم پاسخگویی خودکار
  • فوروارد تماس های داخلی و مستقیم در صورت اشغال بودن یا عدم پاسخگویی داخلی مورد نظر
  • تعریف حالت برای سیستم

مزیت راه اندازی سانترال

صرف نظر از اینکه سیستم سانترال در سه مدل سیستم سانترال آنالوگ ، سانترال دیجیتال و سانترال تحت شبکه VOIP ارائه می شود که هر کدام شرایط خاص خود را دارد و موضوع این بحث نیست، همه سانترال ها مزایای منحصری دارند که چشم پوشی از آنها ممکن نیست. با راه اندازی سانترال خطوط شهری به اشتراک گذاشته می شوند و یک مخابرات کوچک را در اختیار کاربر قرار می گیرد.

تلفن های سانترال این اجازه را می دهند که چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کنید. امکان استفاده از اپراتور گویا وجود دارد. در مراکز تلفن سانترال مدیر سانترال می تواند هر تماس را کنترل کند؛ اقداماتی نظیر محدود کردن داخلی ها در شماره گیری افراد و محدودیت هایی در تماس های بیرونی با شرکت اعمال کند. سیستم سانترال متناسب با نوع تنظیمات به کاربران امکانات می دهد.

نمایندگی سانترال

نمایندگی مرکزی سانترال به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در این نمایندگی خدماتی نظیر فروش، پس از فروش و تعمیرات سانترال ارائه می شود. هر کاربر می تواند درباره نحوه استفاده از سانترال یا انتخاب یک سانترال مناسب برای کسب و کار خود با کارشناسان و تکنسن های این نمایندگی مشورت کند. نمایندگی مرکزی سانترال به کمک تکنسین های ویژه این تکنولوژی خدمات کاملا اختصاصی و پیشرفته ای به کاربران ارائه می دهد.

این نمایندگی پس از راه اندازی سانترال و اجرا کردن همه قابلیت های آن برای همیشه سرویس دهی این بخش را حمایت و پشتیبانی می کند. نصب و راه اندازی سیستم شنود تلفن، نصب و راه اندازی سیستم فکس مجازی، نصب و راه اندازی سیستم فکس به ایمیل و … از جمله خدمات نمایندگی اصلی سانترال است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.