021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

سوالات متداول تعمیر پکیج (قسمت اول)

خاموش و روشن شدن های مداوم پکیج نیز یکی از سوالات متداول تعمیر پکیج است که بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ آن و روش های برطرف کردن این مشکل هستند. پکیج ها معمولا ساختار چندان پیچیده ای ندارند، اما عیب یابی آنها نیاز به مهارت و تجربه ی بالایی در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی دارد. بسیاری از مواقع، مشکلات و ایرادهایی در عملکرد این محصول ایجاد می شود که روند کاری آن را مختل می نماید. در این شرایط، اگر با اصول عیب یابی پکیج آشنایی داشته باشید، می توانید ضمن تشخیص مشکل و منشأ آن، اقدامات مناسب جهت رفع ایراد را انجام دهید.

کاربران محترم در تماس با نمایندگی تعمیرات پکیج مرکز سخت افزار ایران، پرسش هایی را از تکنسین های این مرکز دارند که به عملکرد و مشکلات دستگاهشان مربوط است. در این مطلب قصد داریم به سوالات متداول تعمیر پکیج پاسخ داده و به شما عزیزان در عیب یابی و رفع نواقص عملکردی این محصول کمک نماییم. چنانچه ایراد سیستم پکیج دیواری شما شامل هیچ یک از موارد بیان شده نبود، می توانید راهنمایی های لازم و در صورت نیاز، تعمیرات تخصصی را از تعمیرکاران مجرب مرکز سخت افزار ایران دریافت نمایید.

سوالات متداول تعمیر پکیج

مهم ترین سوالات متداول تعمیر پکیج

به عنوان بخشی از مهم ترین سوالات متداول تعمیر پکیج ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چرا مشعل پکیج روشن نمی شود؟

دلیل روشن نشدن مشعل پکیج، معمولا شامل مواردی همچون: نوسان فشار آب، نوسان جریان برق، نقص در ورودی گاز، فشار هوا نقص دارد و یا کمبود فشار گاز می باشد. برای رفع این مشکل، باید فشار آب را تنظیم کرده و از محافظ برق استفاده کنید تا تاثیر نوسانات برق را کاهش دهد. همچنین گاهی نیاز به تعویض شیر ورودی گاز، تعویض سوئیچ فشار هوا و اقداماتی از این دست می باشد که بهتر است برای انجام آنها از تکسنین های مجرب و معتبر این حوزه کمک بگیرید.

چرا پمپ پکیج کار نمی کند

یکی از سوالات متداول تعمیر پکیج ، به کار نکردن و عدم عملکرد پمپ این دستگاه مربوط می شود. قطع شدن برق ورودی، اتصال ناقص سیم کشی، سوختن پمپ، گرفتگی پمپ، اتصال سیم کشی داخلی و مواردی از این دست را می توان مهم ترین دلایل بروز این مشکل برشمرد. تعویض و سرویس پمپ و یا رفع مشکلات فیوز می تواند این مشکل را برطرف نماید.

 چرا آب رادیاتورها سرد است؟

موارد زیادی می تواند منجر به بروز این مشکل شود؛ به عنوان مثال، کاهش فشار گاز، رسوب گرفتن مبدل، خراب شدن سنسور گرمایش، اشکال در ورودی گاز، اشکال در طراحی اولیه سایز لوله گاز ورودی و … جزء این وارد هستند که با تعمیر قطعات، تمیز کردن و یا تعویض آنها، مشکل برطرف می شود.

چرا دمای آب مصرفی کاهش یافته است؟

دیگر مورد از سوالات متداول تعمیر پکیج ، این است چرا دمای آب مصرفی کم شده است؟ خب این مشکل دلایل متعددی دارد؛ رسوب گرفتن مبدل، کاهش فشار گاز، ایراد در سنسور آب گرم مصرفی از جمله ی این دلایل هستند. اقداماتی همچون: رسوب زدایی و اسید شویی مبدل و تعویض کنترل کننده آب گرم می تواند در رفع این ایراد موثر واقع شود.

چرا مشعل به حالت انفجاری روشن می شود؟

نواسانات فشار گاز، خرابی الکترود جرقه زن و فاصله ی نامناسب الکترود جرقه زن، اصلی ترین عواملی هستند که می توانند منجر به ایجاد انفجار در پکیج شوند. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات پکیج مرکز سخت افزار ایران، با تعمیر یا تعویض بخش های ذکر شده، مساله را برطرف می کنند.

دلیل خاموش و روشن شدن های مکرر پکیج چیست؟

خاموش و روشن شدن های مداوم پکیج نیز یکی از سوالات متداول تعمیر پکیج است که بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ آن هستند. در این حالت، یا میزان گردش آب مدار پایین است و یا تعداد و ظرفیت رادیاتورها مناسب نیست. برای رفع این مساله، یا تعداد رادیاتورها را افزایش دهید یا شیر مدار را کمی بیشتر باز کنید.

 چطور سر و صدای بیش از اندازه پکیج را کنترل کنیم؟

سر و صدای پکیج یکی از آزار دهنده ترین مشکلات این دستگاه است که باید هرچه زودتر آن را برطرف کنید. وجود هوا در سیستم و عملکرد بد رتور اصلی ترین دلایل بروز این مشکل هستند که برای رفع آن، نیاز به هواگیری دستگاه و نیز تعویض ترور پمپ پکیج می باشد.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج

نمایندگی تعمیرات پکیج در مرکز سخت افزار ایران، انواع خدمات مربوط به ترمیم و رفع مشکلات این محصول را به کاربران ارائه می نماید. این مرکز برای ارتقا سطح کیفی خدماتش، از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار تعمیراتی روز دنیا استفاده می کند. همکاران ما با تکیه بر مهارت فنی و تجربه ی چندین ساله خود، انواع مدل های پکیج را بررسی کرده و به شکل حرفه ای ترمیم می نمایند. 

دقت و وسواس عملیاتی آنها باعث شده که سطح کیفی خدمات به میزان چشمگیری ارتقا یافته و با استانداردهای روز دنیا هم رده گردد. تعمیر پکیج در محل، یکی از کاربردی ترین سرویس هایی است که این مرکز به کاربران ارائه داده و به این ترتیب، فرایند ترمیم محصول مورد بحث را سرعت می بخشد. نمایندگی تعمیرات پکیج تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند و از کلیه مجوزهای لازم برخوردار می باشد؛ از این رو شما عزیزان می توانید از اصلات خدمات دریافتی در این مرکز، اطمینان کامل داشته باشید.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.