021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ را می توان یکی از خدمات تخصصی واحد تعمیرات لوازم خانگی در مرکز سخت افزار ایران به شمار آورد. دغدغه اصلی کارکنان و تیم مدیریت این شرکت، ارائه خدمات با کیفیت به کاربران و به تبع آن، جلب رضایت آنها می باشد. در همین راستا نیز واحد مورد بحث به ابزار و تجهیزات پیشرفته ای مجهز شده و تعمیرکاران خبره و دارای تخصص در آن فعالیت می کنند.

از آنجا که یخچال یکی از مهم ترین محصولات در زندگی روزمره محسوب شده و کارکرد بسیار بالایی هم دارد، لازم است که کاربران اطلاعات کاملی در مورد این محصول و بخش های مختلف آن داشته باشند. لذا تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی نکاتی در مورد تعمیر یخچال سامسونگ و حواشی آن بپردازیم؛ با ما همراه باشید تا اطلاعات جدیدی در مورد تعمیرات یخچال به دست آورید.

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل و محل

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ یکی از تخصصی ترین مراکز و واحدهای تحت نظر مرکز سخت افزار ایران است. این نمایندگی به صورت تخصصی بر بررسی و ترمیم انواع مدل های یخچال از کلیه برندها نظارت دارد. سامسونگ، ال جی، بوش، سونی، توشیبا، شارپ و …، از جمله برندهایی هستند که تحت پوشش خدمات مرکز مورد بحث قرار می گیرند. به دلیل حضور نیروهای زبده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در نمایندگی تعمیرات یخچال، کاربران می توانند از ترمیم یخچال خود به بهترین شکل اطمینان حاصل نمایند.

تعمیر یخچال سامسونگ در محل

یکی از سرویس هایی که مرکز سخت افزار ایران در جهت تامین آسایش هرچه بیشتری کاربرانش به آنها ارائه می دهد، تعمیر یخچال سامسونگ در محل می باشد. اگر هریک از مشکلات مطرح شده را در یخچال خود مشاهده کردید، در اسرع وقت برای تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب یخچال خود اقدام نمیایید. ترمیم یخچال سامسونگ در محل، کیفیتی دارد که در مقایسه با خدمات ارائه شده در مرکز تفاوت چندانی ندارد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که محصول شما به شکل تخصصی تعمیر شده و همکاران ما برای ترمیم آن کم کاری نمی کنند.

اما چطور می توانید این خدمات کاربردی را دریافت کنید؟ کافی است با نمایندگی تعمیرات یخچال تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. در اولین فرصت، تیم سرویس یخچال در محل به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شوند و هرآنچه برای رفع مشکل یخچال لازم باشد را به نحو احسن انجام می دهند. در نتیجه یخچال شما تعمیر شده و مثل روز اول کار خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تمام مدلها

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ، سرویس های تخصصی و با کیفیتی را در زمینه ترمیم انواع یخچال های این برند به کاربران محترم ارائه می دهد.

اقداماتی همچون تعمیر و تعویض موتور، تعویض لاستیک دور درب یخچال، رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال، برطرف کردن صداهای غیر عادی، تعمیر مشکل عدم دیفراست، رفع بوی نامطبوع یخچال، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، رفع نواقص و ایرادهای سیم برق، رفع مشکلات ولتاژ خروجی، اصلاح تنظیمات، نصب صحیح و تراز کردن یخچال، تعمیرات تخصصی تایمر، تعمیر کمپرسور، تعویض لامپ، تعمیر یا تعویض فن اواپراتور، ترمیم مشکلات و اختلالات سوئیچ، رفع انسداد لوله تخلیه و تعمیر و تعویض فن کندانسور، بخشی از خدمات تعمیر یخچال Samsung  به شمار می روند.

تعمیر اواپراتور یخچال سامسونگ

چرا یخچال خنک نمی‌کند؟ یکی از دلایل بروز مشکل سرما نداشتن یخچال و خنک نکردن آن، خرابی قطعه‌ای به نام اواپراتور است. درواقع اواپراتور قطعه‌ای برای سرماسازی در یخچال است. جالب است بدانید که اواپراتور از لوله‌های مارپیچی ساخته شده است که سطوح انتقال حرارت می‌باشند.

در لوله‌های مارپیچی اواپراتور مایع مبرد یا گاز جریان دارد که موجب سرماسازی در یخچال می‌شود. اگر شما هم با مشکل خنک نشدن یخچال سامسونگ مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی اواپراتور این دستگاه را به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ بسپارید.

تعمیر لامپ یخچال سامسونگ

چرا لامپ یخچال روشن نمی‌شود؟ روشن نشدن لامپ یخچال سه دلیل دارد به گونه‌ای که یا سوخته است یا سوکت آن خراب شده است و یا میکروسوئیچ آن خراب شده است. سوختن لامپ یخچال در استفاده طولانی‌مدت از این دستگاه امری طبیعی است و درصورتی که دلیل اصلی روشن نشدن لامپ یخچال سامسونگ سوختن آن باشد، راهی جزء تعویض لامپ این دستگاه وجود ندارد. منتهی روشن نشدن لامپ یخچال همیشه به این معنا نیست که سوخته است چراکه گاهی‌اوقات خراب شدن سوکت یا میکروسوئیچ لامپ یخچال نیز موجب می‌شود که این قطعه روشن نشود.

برای اینکه مطمئن شوید لامپ یخچال شما سوخته است و به تعویض نیاز دارد یا می‌توان به تعمیر میکروسوئیچ یا سوکت آن اکتفا کرد باید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید.  تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی، تعمیر یا تعویض لامپ یخچال سامسونگ می‌پردازند.

تعمیر هیتر المنت یخچال سامسونگ

چرا یخچال برفک می‌زند؟ مشکل برفک زدن یخچال به طور مستقیم به هیتر المنت آن اشاره دارد. البته لازم است بدانید که از قطعه هیتر المنت در یخچال‌های نوفراست یعنی یخچال‌های ضدبرفک استفاده می‌شود. نقش هیتر المنت در یخچال‌های نوفراست، آب کردن برفک‌ها است. با این وجود اگر یخچال شما ضدبرفک است با این حال برفک می‌زند به این دلیل است که هیتر المنت آن معیوب شده است و نیاز به تعمیرات تخصصی یا حتی تعویض نیاز دارد.

همانطور که می‌دانید یکی از پراستفاده‌ترین لوازم خانگی، یخچال است که در طول روز بارها درب آن را باز و بسته می‌کنیم. همین عامل موجب به وجود آمدن برفک در یخچال می‌شود. درصورتی که برفک‌های یخچال آب نشوند، به مرور زمان یخچال فریزر شما برودت خود را از دست می‌دهد. اما خوشبختانه قطعه‌ای به نام هیتر المنت وظیفه برفک‌زدایی یخچال را برعهده دارد و از بروز چنین مشکلی در یخچال فریزر شما جلوگیری می‌کند.

تعمیر برد یخچال سامسونگ

چرا فن‌ها به درستی کار می‌کنند درحالیکه که کمپرسور خاموش است؟ چرا فن اواپراتور کار نمی‌کند؟ دلیل شنیده شدن صدای عجیب و غریب از موتور یخچال چیست؟ چرا سرعت فن به طور خودکار تغییر می‌کند؟ جالب است بدانید که بروز هر یک از این مشکلات ارتباط مستقیمی با خرابی برد یخچال دارد.

نقش برد در یخچال، تعیین وظیفه و مسئولیت هر یک از اجزاء و قطعات این دستگاه است. علاوه‌بر این، این برد یخچال است که ارتباط بین تمامی اجزاء و بخش‌های یخچال را شکل می‌دهد. درصورت بروز هر کدام از مشکلات مذکور بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ در منزل شما بپردازند.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر نشتی یخچال سامسونگ

یکی از اشکالاتی که ممکن است در یخچال فریزرهای امروزی اتفاق بیفتد نشتی آب یخچال است. جهت رفع این اشکال، می‌بایست برخی از قطعات یخچال توسط کارشناسان تعمیر لوازم خانگی مورد بررسی قرار گیرد تا قطعات دخیل در نشتی یخچال، تعمیر و در صورت نیاز تعویض گردند. برای تعمیر نشتی یخچال نیاز است تا بخش‌هایی نظیر واشر درب یخچال، مسیر تخلیه دیفراست (یخ‌زدایی) و نیز سینی تخلیه یخچال بررسی گردد.

چرا که سرمنشاء این اشکال معمولاً خرابی پیش آمده در یکی از این سه بخش است. در صورت مواجهه با مشکل نشتی آب یخچال می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر یخچال در محل حضور یافته و جهت تعمیر و رفع اشکال پیش آمده اقدام می‌کنند.

تعمیر دمپر یخچال سامسونگ

خرابی دمپر یخچال سامسونگ در قیاس با سایر مشکلات مربوط به یخچال، چندان حاد نیست و با اندک دستکاری این بخش قابل رفع است. با این وجود توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش صرفاً توسط کارشناسان مراکز استاندارد تعمیر یخچال سامسونگ و نمایندگی‌های رسمی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ انجام پذیرد. در صورتی که قصد خرید یک دمپر جدید برای یخچال را دارید، پیش از مراجعه به فروشگاه‌های مربوطه، نیاز است تا مدل یخچال سازنده، و سال تولید یخچال خود را یادداشت نمایید.

بعلاوه از برچسب اطلاعات که معمولا در پشت یخچال یا داخل قرار دارد عکسی تهیه کنید و یا آنها را در برگی بنویسید. این کار کمک می‌کند تا دمپر خریداری شده کاملاً مطابق با نمونه قبلی و سازگار با اطلاعات فنی یخچال باشد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از یخچال نیز از طریق تماس با مرکز تعمیر یخچال سامسونگ قابل دریافت است.

تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ

تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ نمونه ای از خدمات واحد تعمیرات یخچال سامسونگ است. ترموستات یکی از بخش هایی است که در یخچال ها استفاده می شود. هرچند ترموستات یخچالی یک وسیله کاملا مکانیکی است که عموما در یخچال‌های قدیمی‌تر وجود داشته است و با به‌روز شدن فناوری ساخت یخچال، اکثر یخچال‌ها و ساید بای ساید های تولیدی مجهز به مادربرد و سنسور هستند که بسیار دقیق تر و قابل برنامه ریز‌ی تر عمل می کنند، با این حال ترموستات یکی از قطعات یخچال به شمار می آید.

اگر کمپرسور یخچال شما به طور مرتب و منظم خاموش و روشن نمی شود یا اگر یخچال به صورت ناگهانی خاموش می شود، می توان اینگونه نتیجه گرفت که ترموستات دچار اختلال و ایراد شده است و با تعمیر ترموستات یخچال سامسونگ مشکل حل می شود. برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر یخچال سامسونگ حتما از یک مرکز معتبر و مجاز کمک بگیرید.

تعمیر خرابی لاستیک درب یخچال سامسونگ

بروز اشکال در لاستیک درب یخچال، عمدتاً به دلیل باز و بسته کردن‌های مکرر درب یخچال، استفاده نادرست از یخچال، وارد کردن ضربه با اشیای نوک تیز به لاستیک درب یخچال و مواردی از این دست اتفاق می‌افتد. خوشبختانه خرابی‌های پیش آمده در لاستیک اطراف درب یخچال سامسونگ با صرف مدت زمانی اندک قابل رفع است و تعمیر آنها نیاز به مهارت چندانی ندارد. در این میان آنچه که اهمیت دارد تشخیص زودهنگام خرابی پیش آمده و اقدام جهت تعمیر آن می‌باشد.

بی‌توجهی به این مسئله و به تأخیر انداختن تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ، سبب می‌گردد تا کمپرسور یخچال، جهت حفظ دمای داخل یخچال، ناچار به کار دو چندان گردد. همانگونه که می‌دانید این موضوع در دراز مدت سبب خرابی کمپرسور و استهلاک آن خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود در صورت مشاهده اشکال در لاستیک در یخچال، هر چه سریع‌تر جهت تعویض و یا تعمیر آن اقدام نمایید. برای این کار می‌توانید از کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال سامسونگ کمک بگیرید.

این مقاله را از دست ندهید: علت بوی سوختگی یخچال چیست؟

تعمیر یخ ساز یخچال سامسونگ

خرابی دیگر نه چندان شایع مشاهده شده در یخچال های امروزی، خرابی یخ ساز است. سیستم یخ‌ساز یخچال متشکل از بخش‌های مختلفی شامل شیر ورودی آب، لوله‌ها، فیلتر آب و خود یخ‌ساز است. یخچال‌های برخوردار از سیستم یخ‌ساز، معمولاً توسط لوله‌ای باریک به شیر آب خانه وصل می‌شوند و بدین ترتیب با دریافت آب آشامیدنی مورد نیاز، به صورت خودکار یخ می‌سازند و آب را سرد می‌کنند.

بدیهی است در صورت بروز خرابی در این بخش از دستگاه، احتمالاً یکی از قطعات مذکور –یعنی شیر ورودی آب، لوله‌ها، فیلتر آب و یا خود یخ‌ساز- دچار خرابی شده است. بنابراین جهت تعمیر یخ ساز یخچال نیاز است تا عملکرد کلیه این قطعات توسط کارشناسان تعمیرات یخچال مورد بررسی قرار گیرد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از یخچال نیز از طریق تماس با مرکز تعمیر یخچال سامسونگ قابل دریافت است.

تعویض فیلتر آب یخچال سامسونگ

فیلترهای به کاررفته در یخچال‌ها، عموماً عمر محدودی دارند و پس از طی یک بازه زمانی مشخص، می‌بایست توسط کارشناسان تعمیر یخچال، تعویض گردند. در غالب یخچال های امروزی، به ویژه یخچال های ساید بای ساید، از یک یا چند فیلتر (معمولا 1 فیلتر) جهت بالابردن کیفیت آب و همچنین محافظت از سیستم داخلی در مقابل رسوب استفاده شده است. توصیه می‌شود تعویض فیلتر یخچال، حتما در زمان تعیین شده انجام شود.

(عموماً هر شش ماه یک بار). در غیراینصورت مواد داخلی فیلترها اشباع شده و کار تصفیه آب دیگر عملاً انجام نمی‌شود. درارتباط با تعویض فیلتر یخچال سامسونگ آنچه که مهم است استفاده از یک فیلتر جایگزین باکیفیت و تأیید شده است. جهت اطمینان از کیفیت فیلتر استفاده شده، توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض فیلتر یخچال سامسونگ را، صرفاً از نمایندگی‌های مجاز و مراکز معتبر تعمیر یخچال سامسونگ دریافت نمایید.

تعمیر موتور یخچال سامسونگ

در صورتی که احتمال می‌دهید اشکالاتی در موتور یخچال مورد استفاده‌تان به وجود آمده است می‌توانید با تست و بررسی بخش‌هایی از یخچال، از بروز خرابی در موتور مطمئن گردید. بخش‌ها و مواردی که می‌بایست برای اطمینان از این موضوع تست شوند، عبارتند از: کار کردن یا نکردن فن خنک‌کننده یخچال فریزر، درجه برودت یخچال و پایین بودن درجه خنکی یخچال و در نهایت میزان سر و صدای ایجاد شده توسط موتور یخچال.

توصیه می‌شود در صورت مشاهده این موارد در یخچال خویش، با کارشناسان مرکز تعمیر یخچال سامسونگ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و تعویض موتور یخچال را دریافت نمایید. در این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه معیوب اِعمال می کنند.

تعمیر صدای یخچال سامسونگ

یکی از اشکالات نه چندان شایع مشاهده شده در یخچال های سامسونگ و البته سایر یخچال های مورد استفاده کاربران، تولید صدای غیرعادی و نابهنجار توسط این دستگاه است. اگرچه شنیده شدن صدایی اندک از یخچال امری طبیعی است اما این میزان زمانی که به سطح نابهنجاری برسد و آزار دهنده باشد، حاکی از وجود اشکالی در یخچال است.

بنابراین توصیه می‌شود در صورت طولانی شدن صداهای خارج شده از یخچال و بلند بودن آنها، این موضوع را جدی بگیرید و جهت رفع و تعمیر صدای یخچال سامسونگ با یکی از کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید. در یخچال های خانگی، شنیدن صدای غیرعادی، عمدتاً به دلیل بروز خرابی در کمپروسور و موتور فن است. در هر حال توصیه می‌شود صدای غیرعادی یخچال در همان روزهای نخست جدی گرفته شود و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر صدای یخچال سامسونگ و رفع آن صورت پذیرد.

بررسی مشکلات رایج یخچال سامسونگ

همانطور که مطلع هستید، یخچال محصولی است که برای منازل و حتی ادارات بسیار ضروری بوده و یکی از ملزومات این مراکز تلقی می شود. این محصول تقریبا تمام ساعات شبانه روز کار می کند و قطعات بی شماری در نحوه کار آن موثر هستند. با توجه به این نکات، بروز مشکلات متعدد در این محصول کاملا بدیهی بوده و دور از انتظار نیست. کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال، بروز صدا های غیر معمول و آزار دهنده از یخچال، عدم توقف عملکرد یخچال، عدم دیفراست در یخچال، وجود بوی نا مطبوع در یخچال و مواردی از این دست را می توان به عنوان مهم ترین مشکلات رایج در این محصول به شمار آورد.

در تعمیر یخچال سامسونگ به این نکات توجه شده و برای یرلطرف کردن آنها در اسرع وقت تلاش می شود. اعمال سرعت در فرایند تعمیر به این دلیل است که ماندگار شدن هریک از موارد ذکر شده برای یخچال خطرناک بوده و ریسک بروز مشکلات جدی تر در این محصول را افزایش می دهد.

دلایل مورد بررسی در تعمیر یخچال سامسونگ

هر مشکلی در محصولات الکترونیکی دلایلی دارد که باید بررسی شده و برطرف گردند. یخچال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تعمیرکاران برای تعمیر آن، نیاز به تشخیص علل بروز مشکل دارند. نوسانات برق ورودی، پریدن فیوز، فرسودگی سیم برق مورد استفاده یخچال، تنظیمات نادرست یخچال، تنظیم نبودن و نصب غیر اصولی یخچال، وجود مشکل در سیم پیچی ها، خرابی تایمر، خرابی کمپرسور، سوختن لامپ یخچال، خرابی فن اوپراتور، مشکلات و اختلالات سوئیچ، باز بودن درب یخچال، انسداد لوله تخلیه، خرابی فن کندانسور، فرسودگی لاستیک های دور درب یخچال، خرابی مخزن تخلیه و …، از جمله مهم ترین دلایلی هستند که در روند تعمیر یخچال سامسونگ مورد بررسی قرار می گیرند.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران، یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات ترمیم محصولات الکترونیک است. این مرکز، به پارت های مجزایی تقسیم شده که در هریک از آنها، تعمیرات یکی از انواع محصولات انجام می گردد. به دلیل برخورداری این بخش ها از تجهیزات بسیار پیشرفته، تعمیرکاران می توانند نوین ترین روش های تعمیراتی را اعمال کرده و به این ترتیب، خدمات را در سطحی تخصصی به کاربران ارائه دهند. تکنسین های فعال در این مرکز، از مهارت و تجربه ی بالایی در زمینه ی ترمیم محصولات الکترونیک برخوردار بوده و از این رو، کاربران می توانند از تعمیر محصول خود به صورت تخصصی اطمینان کامل داشته باشند.

فعالیت های مرکز سخت افزار ایران به محصول یا برند خاصی محدود نبوده و کلیه محصولات شرکت های همچ.ن توشیبا، شارپ، سامسونگ، ال جی، اپل، سونی، ریکو، اچ پی، ایسوس، ایسر، فوجیتسو، کانن، کونیکا مینولتا و … در این مرکز قابل تعمیر می باشند.

5/5(3 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *