021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر چاپگر اچ پی

چاپگر ها یا پرینتر ها امروزه جزء لاینفک ادارات، شرکت ها و سایر مراکز شده اند. کمپانی اچ پی یکی از شرکت هایی است که این چاپگر ها را در انواع مدل های مختلف و بالاترین کیفیت عرضه کرده است. این دستگاه ها معمولا با اختلالات یکسانی مواجه می شوند.

حساسیت پرینتر ها باعث شده تا تعمیر چاپگر hp کاری نیازمند مهارت و تخصص باشد. به همین دلیل استفاده از نیروی مجرب در تعمیرات این دستگاه مسئله ی بسیار مهمی است. هدف از این مقاله آشنایی شما با انواع چاپگر های اچ پی و تعمیرات آن ها می باشد. برای کسب این اطلاعات همراه ما باشید.

انواع چاپگر اچ پی و تعمیرات آن ها

پرینتر های اچ پی در مدل های سیاه و سفید و رنگی وارد بازار شده اند. اگر بخواهیم دسته بندی دیگر ی هم برای این دستگاه ها درنظر بگیریم می توانیم این دستگاه ها را به دو دسته ی چاپگر های جوهر افشان و لیزری تقسیم بندی کنیم.  پرینتر ها ی سیاه و سفید معمولا کارایی بیشتری در مراکز و ادارات دارند و پرینتر های رنگی برای چاپ عکس مورد استفاده می باشند.

کارکرد پرینترهای جوهرافشان به این صورت است که  با استفاده از صفحات موازی شارژ شده و قطرات جوهر را به سمت کاغذ هدایت می‌کنند، جوهر معمولا داخل کارتریج و یا مخزن پرینتر قرار دارد و سپس برگه را چاپ می کند. نحوه ی عملکرد پرینترهای لیزری به این شکل است که  این چاپگر از اشعه لیزر استفاده می کند به طوری که نقاط ایجاد شده توسط آن بسیار کوچک بوده و همین باعث کیفیت چاپ بسیار بالا آن می باشد.

در ضمن در این پرینتر ها ، هد مکانیکی حذف شده است و این باعث شده تا خیلی سریع و کم سر و صدا باشند. تعمیر انواع چاپگر اچ پی در این مرکز انجام می شود. این دستگاه ها به دلیل پیچیدگی های داخلی باید توسط متخصصان تعمیر شوند. شما می توانید برای تعمیر چاپگر hp خود به این مرکز مراجعه کنید و خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

مشکلات رایج چاپگر اچ پی

  • پر رنگ و کم رنگ شدن برگه ی چاپ شده
  • چاپ برگه همراه با خطوط اضافه
  • گیر کردن کاغذ در دستگاه
  • تمام شدن شارژ کارتریج

تعمیر کارتریج  چاپگر اچ پی

ضروری ترین قطعه برای انجام عملیات پرینت در دستگاه چاپگر کارتریج می باشد. اگر این قطعه شارژ نداشته باشد عملیات پرینت انجام نمی شود و دستگاه هیچ کاربردی نخواهد داشت.  در برخی مواقع اگر خود قطعه ی کارتریج دچار شکستگی و آسیب دیدگی شده باشد باید حتما ترمیم یا  تعویض شود.

شارژ کارتریج چاپگر نباید توسط افراد عادی انجام شود زیرا این کار نیازمند دانش و مهارت بسیاری می باشد.  همچنین استفاده از قطعات اصل در تعمیر چاپگر hp اهمیت بسیاری دارد. استفاده از قطعات غیر اصل باعث بروز اختلال در کارایی دستگاه می شود.

سرویس در محل  چاپگر اچ پی

تعمیر در محل چاپگر اچ پی در وقت کاربران صرفه جویی می کند. تکنسین های ما پس از حضور در محل ابتدا به عیب یابی دقیق دستگاه می پردازند و پس از ان تعمیرات را شروع می کنند. تعمیر در محل چاپگر باید با ابزارآلات مدرن انجام شود. تعمیرکاران تمام ابزار و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات چاپگر را در اختیار دارند با این وجود دیگر نگران تعمیر پرینتر خود نباشید.

مرکز تعمیرات چاپگر

تعمیرات چاپگر در این مرکز توسط متخصصان و کارشناسان انجام می شود. استفاده از به روز ترین تجهیزات در مرکز تعمیرات چاپگر باعث شده خدمات این واحد به صورت کاملا تخصصی ارائه شود. تعمیر چاپگر hp در این مرکز به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. دستگاه چاپگر یا پرینتر دارای پیچیدگی های بسیاری می باشد.

همین موضوع دلیل بر آن است که تعمیرات این دستگاه حتما توسط افراد متخصص و ماهر  انجام شود. همچنین  شما کاربران می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در چاپگر خود به این واحد مراجعه کرده و دستگاه خود را تعمیر کنید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران مجموعه ای متشکل از برترین مهندسان و کارشناسان است. با  وجود سالها سابقه ی درخشان همواره در کنار کاربران خواهیم بود. تمام سرویس های ارائه شده در این مرکز توسط تیمی مجرب پشتیبانی می شوند.

با گردآوری گروهی از متخصصان متبحر شما را در تمام مراحل تعمیرات لوازم الکترونیکی یاری خواهیم کرد. تضمین ما رضایت شما مشتریان می باشد. حضور مهندسان برتر در این مجموعه ارائه ی خدمات را سرعت بخشیده است .

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.