021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات چاپگر

دوره آموزش تعمیرات چاپگر جزء دوره های تعمیرات ماشین های اداری است. تعمیرات ماشین های اداری طیف گسترده ای از تعمیرات را شامل میشود. تعمیرات دستگاه های چاپگر به دلیل استفاده بسیار در محیط های اداری و تجاری از اهمیت بسیاری برخوردار است. دوره آموزش تعمیرات چاپگر که بطور کاملا تخصصی برگزار میشود شامل عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری میباشد. در کارگاه های مجهز مرکز سخت افزار ایران ، تعمیرات انواع چاپگرهای لیزری، جوهر افشان، سوزنی و… آموزش داده میشود.

کارشناسان این دوره طی سالها تجربه با نحوه عملکرد و تعمیر انواع برندهای چاپگر آشنا هستند. آنها تجارب خود را در این دوره ها در اختیار دانش آموختگان قرار میدهند. در کارگاه های آموزشی تعمیرات چاپگر با نحوه چاپ و عملکرد مکانیکی دستگاه های پرینتر بطور کامل آشنا میشوید. همچنین مباحث تکمیلی مانند تعمیرات کارتریج چاپگر ها نیز در این دوره ها گنجانده شده است.

آموزش تعمیرات چاپگر

آموزش عیب یابی و تعمیرات چاپگر

کاربرانی که قصد ورود به حوزه تعمیرات پرینتر و فعالیت در این بازار را دارند می‌توانند با حضور در دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر دانش تخصصی این کار را کسب نمایند. این دوره ها توسط تیمی از خبره‌ترین اساتید حوزه تعمیر برگزار شده و در آنها کلیه آموزش های عمومی و تخصصی مرتبط با تعمیر انواع پرینتر به کاراموزان تدریس می‌گردد. در بخش زیر برخی از آموزش‌های ارائه شده در دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر به طور کاملا خلاصه شرح داده شده است. این آموزش‌ها مربوط به شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در انواع پرینتر و شیوه رفع این اشکالات است.

برای رفع مشکل پرینت نگرفتن چاپگر چه باید کرد؟

در صورت پرینت نگرفتن پرینتر کاری که باید انجام شود بررسی کردن کابل پاور و کابل دیتا (USB) است. علاوه بر این کار می‌بایست نصب بودن درایور (سازگار با سیستم عاملِ) پرینتر نیز چک شود. نام و اطلاعات پرینتر انتخابی‌ نیز چک شود و از درست بودن آنها اطمینان حاصل شود. بدر صورت بررسی این موارد و ادامه داشتن مشکل پرینتر، نیاز به ریست کردن تنظیمات پرینتر خواهد بود. تمامی این موارد در دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر تدریس خواهد شد.

دلیل گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در چاپگر چیست؟

گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر یکی دیگر از اشکالاتی است که ممکن است کاربر را ناچار به تعمیر چاپگر سازد. ما در دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر به شما آموزش خواهیم داد که در صورت مواجهه با این اشکال، بروز این اشکال هیتر پرینتر، سنسور یا خرابی چرخ دنده ها را بررسی کنید و اشکالات مشاهده شده در آنها را برطرف کنید. به علاوه شیوه تعمیر و یا تعویض هر یک از این قطعات را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

علت چروک شدن کاغذ پرینت شده چیست؟

یکی دیگر از اشکالاتی که شیوه رفع آن در دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر تدریس می‌شود، مشکل چروک شدن کاغذ پرینت شده است. همانگونه که می‌دانید این اتفاق غالباً به دلیل استفاده از کاغذ نامناسب در این دستگاه اتفاق می‌افتد. البته وجود اشکال در بخش هیتر پرینتر نیز می‌تواند سبب بروز این اشکال گردد. برای رفع این اشکال، هیتر و کاغذ پرینتر بررسی شده و اشکالات مربوط به آنها برطرف می‌گردد.

دلیل وجود نقاط تیره از بالا به پایین در کاغذ پرینت شده چیست؟

گاه در حین کار با چاپگر مشاهده شده که پرینت نهایی دارای نقاط تیره‌ای از بالا به پایین در کاغذ است. وجود این اشکال غالباً به دلیل وجود ایراد در بخش کارتریج پرینتر است. بنابراین برای رفع آن می‌بایست کارتریج پرینتر بررسی شده و در صورت مشاهده هر گونه اشکال در آن، جهت تعویض کارتریج و یا سرویس دوره‌ای مرتبط با این بخش اقدام کرد. خدمات مرتبط با این بخش نیز در دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر تدریس می‌شود.

چرا پرینتر نمی‌تواند کاغذ را بکشد؟

مشکل کشیده نشدن کاغذ توسط پرینتر معمولاً به دلیل خرابی پیک آپ یا همان کاغذکش پرینتر اتفاق می‌افتد. در صورت وجود این اشکال پیکاپ بررسی شده، تمیز، تعمیر و یا تعویض می‌گردد. تعویض پیکاپ هزینه چندانی ندارد و در صورت استهلاک این قطعه، بهتر است انجام شود. کارشناسان ما در دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر ساده‌ترین راه‌های موجود برای رفع مشکل در پیکاپ چاپگر را به شما آموزش خواهند داد.

چرا چاپگر چند کاغذ را به طور همزمان می‌کشد؟

مورد دیگری که ممکن است شما را نیازمند کمک و مشاوره‌ی کارشناس تعمیر چاپگر سازد، کشیده شدن چندین کاغذ به طور همزمان به داخل دستگاه است. واقعیت آن است که این اشکال چندان جدی نیست و تنها با رفع الکتریسته‌ی موجود میان کاغذها برطرف می‌گردد. البته ایرادات دیگری نیز هستند که به دلیل عدم استفاده درست از کاغذ در پرینتر اتفاق می‌افتند. کارشناسان ما تمامی این اشکالات را بررسی کرده و شیوه رفع آنها را با شما درمیان خواهند گذاشت.

چرا در پرینت انجام شده خطوط عمودی تیره رنگ وجود دارد؟

کارشناسان و اساتید ما در دوره‌های آموزش تعمیرات چاپگر به شما یاد خواهند داد که در صورت مواجهه با این اشکال کارتریج پرینتر و بخش‌های مرتبط با آن یعنی درام، بلید و فوم رول را بررسی کنید. به علاوه به شما آموزش خواهند داد که در صورت نیاز هریک از این قطعات را تعویض و یا سرویس نمایید. این اشکال معمولا به دلیل وجود ایراد در یکی از این بخش‌ها است و با بررسی و سرویس همین بخش‌ها برطرف می‌گردد.

آموزش تعمیرات چاپگر و دیگر واحدهای آموزشی مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران یکی از شرکت های پیشگام در ارائه خدمات آموزشی میباشد. در این مرکز علاوه بر آموزش تعمیرات چاپگر ، واحدهای آموزشی دیگر نیز فعالیت میکنند. آموزش تعمیرات فکس ، آموزش تعمیرات پرینتر ، آموزش تعمیرات اسکنر ، آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی ، آموزش تعمیر دستگاه پلاتر و… .

  • نمایندگی مجاز تعمیر چاپگر سامسونگ
  • نمایندگی مجاز تعمیر چاپگر کانن
  • نمایندگی مجاز تعمیر چاپگر دل
  • نمایندگی مجاز تعمیر چاپگر فوجیتسو
  • نمایندگی مجاز تعمیر چاپگر اچ پی
  • نمایندگی مجاز تعمیر چاپگر توشیبا

خدمات واحد آموزش تعمیرات چاپگر

  • آموزش تعمیرات کارتریج چاپگر
  • آموزش شارژ کارتریج
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل چاپگر
  • آموزش برطرف کردن مشکلات گرفتگی نازل جوهر
  • تحلیل و بررسی ایرادات نوار انکودر
  • آموزش برطرف نمودن مشکلات مربوط به داکتر بلید
  • آموزش ارورها و کد های تکنسینی
  • آموزش تعویض بایوس و ریست کردن چاپگر
  • آموزش حرفه ای به دانش آموختگان تعمیرات پرینتر
  • پشتیبانی فنی نامحدود از کارآموزان دوره ها
  • آموزش شارژ کردن تونر چاپگرهای لیزری
  • آموزش باز و بسته نمودن و تعمیر و تعویض قطعات جانبی دستگاه پرینتر
  • معرفی فارغ التحصیلان به بازار کار تعمیرات چاپگر
  • تحلیل و بررسی ایرادات پلیت تایمینگ
  • شناسایی انواع پودر و طریقه به کارگیری صحیح آن
  • آموزش کار با بوبین و خطا های رایج
  • آموزش و بررسی خطاهای مربوط به ریبون
  • آموزش تعمیرات تمامی برندهای پرینتر
  • آموزش تعمیرات وسایل جانبی و قطعات چاپگرها

اخبار چاپگر و دیگر خبرها

بدلیل حضور برندهای گوناگون چاپگر در بازار و ارائه روزانه تکنولوژی های جدید در زمینه ماشین های اداری باید یک تعمیرکار پرینتر دانش خود را همواره به روز نگه دارد. جدیدترین دستگاه های چاپگر موجود در بازار ایران چاپگرهای سه بعدی، پودری و ترام است. تعمیرات این پرینترها تکنیک ها و روش های منحصربفرد خود را میطلبد.

در دوره های آموزشی برگزار شده در مرکز سخت افزار ایران جدیدترین متدهای تعمیراتی به همراه آخرین ابزارها مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل واحد آموزش مرکز سخت افزار ایران با ارائه اخبار روز سعی در اطلاع رسانی تکنولوژی های جدید این حوزه دارد. تعمیرکاران چاپگر میتوانند با مطالعه این بخش به برطرف کردن نیازها تعمیرات خود بپردازند.

مقالات چاپگر و دیگر مقالات

آموزش تعمیرات چاپگر در این مرکز متکی به دو ستون است که زمینه ساز تمایز خدمات ارائه شده در آن گشته اند. ستون نخست انجام تعمیرات با بهره ‌مندی از تجهیزاتی است که سطح سازگاری و بازدهی آن‌ها در حین تعمیرات پرینترها با آنالیزهای مکرر و تخصصی تعیین گشته اند. این ابزارها صرفاً پس از تأیید کارشناسان مربوطه و دریافت نمره مجاز در اختیار کارآموزان این مرکز قرار گرفته‌اند.

ستون دوم، آموزش تعمیرات چاپگر به دست کارشناسان متخصصی است که با حضور در دوره های تخصصی-آموزشی با جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر آشنا گشته اند. آنها قادر به رفع تمامی عیوب و ایرادات ایجاد شده در این دستگاه شده اند.

کارشناسان این مرکز با نگارش مقالاتی مرتبط در تلاش هستند تا بخشی از دانش فنی خویش در این حوزه را با کاربران سایت به اشتراک بگذارند. در صورتی که شما نیز از علاقمندان یادگیری تعمیرات پرینترها هستید می توانید با مراجعه به بخش مقالات ، با جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، محصولات آشنا شوید.

آموزش تعمیرات انواع چاپگر

مرکز سخت افزار ایران در آموزش تعمیرات تخصصی محصولات مختلف از جمله: چاپگر، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت فون‌ها، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و دستگاه کپی فعالیت دارد. آشنایی با قطعات مختلف چاپگرها و کاربرد آن ها ضمن یاری ما در تعمیرات چاپگرها و انتخاب مناسب قطعات برای تعمیر ، آگاهی ما را جهت استفاده ی بهتر و بهینه تر از دستگاه افزایش می دهد.

واحد آموزش تعمیرات چاپگر ،  ضمن معرفی مشخصات مختلف پرینترها ، تعمیرات مدل های مختلف پرینتر را نبز به کارآموزان آموزش میدهد. تعمیرات پرینترهای لیزری سیاه و سفید و رنگی، تعمیرات چاپگر لیزری رنگی. ( Laser color Printer ) تعمیرات چاپگر چند کاره. ( Multifunction ) ، تعمیرات چاپگر قابل حمل. ( Portable Printer) . تعمیرات چاپگر جوهرافشان. Inkjet و..

نمایندگی تعمیرات چاپگر سوالات متداول آموزش تعمیرات چاپگر

یکی از اصلی ترین ارکان آموزش پرسیدن سوال است. شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را در زمینه های مرتبط با تعمیر چاپگر با کارشناسان مرکز سخت افزار ایران در میان بگذارید. بخش سوالات متداول در این مرکز وظیفه پاسخگویی به تمامی پرسش های دریافتی از سوی کاربران را بر عهده دارد.

در این مرکز تیمی از متخصصان حضور دارند تا پاسخگوی پرسش های حضوری و غیرحضوری کارآموزان تعمیرات پرینتر باشند. راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به پرسش های کاربران مبتنی بر رفع مشکلات و مسائل دانشجو از طریق شناسائی خواست‌های پنهان و آشکار او چه در زمان حال و چه در آینده میباشد.

دستگاه روشن می شود ولی کارتریج چاپگر حرکت نمی کند؟

عدم حرکت کارتریج چاپگر پس از روشن شدن دستگاه عمدا به دو دلیل اتفاق می افتد. ابتدا لازم است سیم آن را چک کنید تا قطع نشده باشد. سپس ممکن است سوئیچ اضطراری دستگاه در حالت فعال باشد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله مهندسان و کارشناسان خویش در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با حوزه آموزش تعمیر و بهسازی دستگاه های الکترونیکی، خانگی، هوشمند و ارتباطی را به کاربران ارائه نماید. تا بتواند دارندگان این محصولات را از مراجعه به مراکز غیرمجاز بی نیاز سازد.

مرکز سخت افزار ایران در زمینه سرویس و تعمیر کلیه محصولات سخت افزاری هوشمند و الکترونیکی فعال است. این مرکز آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از آموزش تعمیر، نگهداری و بازدیدهای دوره ای و متناوب را داراست. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.