021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

دانلود کتاب تعمیرات موبایل

کتاب تعمیرات موبایل ، که به تازگی توسط مرکز سخت افزار ایران گردآوری شده است ، می تواند به عنوان مرجع برای تعمیر کاران استفاده شود. برای تعمیر هرچه بهتر گوشی های موبایل ، موارد بسیاری باید در کنار یکدیگر فراهم شوند . اجرای تمامی این موارد ، تنها از عهده ی تعمیرکاران دارای تخصص و تجربه کاری بالا بر می آید . عیب یابی صحیح مهم ترین رکن در تعمیر هر دستگاه ، از جمله تعمیرات موبایل است. اجرای نادرست و یا ناقص فرایند عیب یابی ، می تواند گوشی موبایل شما را دچار معایب بیشتری کند ؛ چرا که اگر عیب یابی درست نباشد ، تعمیر نیز به درستی انجام نمی شود.

متخصصین ارشد ما در مجموعه ی تعمیر تخصصی گوشی ، از دستگاه ها و روش  های نوین دنیا جهت عیب یابی گوشی شما بهره می برند. پس از بررسی دقیق کلیه ی قطعات و بخش ها ، عیب یابی صورت گرفته و تعمیر تخصصی موبایل آغاز می شود . با توجه به این که، تعمیرات موبایل از جمله مهم ترین حوزه های تعمیراتی می باشد و کاربران تلفن همراه بیش از سایر دستگاه ها هستند، برآن شدیم تا جهت رفع نیاز کاربران گرامی ضمن معرفی قطعات موبایل ، مشکلات رایج در قطعات ، نکات کاربردی و آموزشی در مورد تعمیر قطعات تلفن همراه را در قالب یک کتاب الکترونیکی ارائه دهیم.

دانلود کتاب تعمیرات موبایل

شیوه ی نگارش کتاب به این گونه است که، ابتدا به معرفی قطعات موبایل ،  مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل پرداخته  و سپس به شرح توضیحاتی در مورد مشکلات مورد نظر و اقدامات لازم جهت تعمیر آن ها می پردازیم. کتاب جهت آموزش کاربران تلفن همراه و تعمیرکاران نوشته شده است و برای دو سطح مبتدی و پیشرفته مناسب خواهد بود.

لذا مطالعه ی کتاب تعمیرات موبایل را به تمامی افرادی که می خواهند با قطعات تلفن همراه و چگونگی تعمیرات آن آشنا شوند و همچنین تعمیرکارانی که در این حوزه فعالیت می کنند و یا افرادی که قصد دارند وارد حوزه ی تعمیر موبایل شوند، توصیه می کنیم.

2.7/5(11 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

3 پاسخ

  1. میرمحمد رواندزی گفت:

    جالب و زیبا ممنونم اگه تکراریه حتما بهش احتیاجی ندارید

  2. میرمحمد رواندزی گفت:

    جالب و زیبا ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *