021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر در سطحی حرفه ای و تخصصی در مرکز سخت افزار ایران انجام می گردد. از آنجا که ترمیم مشکلات این محصول نیاز به مهارت های ویژه ای دارد، کارشناسان خبره تعمیرات یخچال در این مرکز حضور داشته و بر روند کار نظارت کامل دارند. در فرایند ترمیم این محصول از ابزار و دستگاه هایی استفاده می شود که با دقت و حساسیت خاصی از بین پیشرفته ترین مدل های روز دنیا انتخاب شده اند. این مساله موجب شده که مراحل بررسی، عیب یابی و تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر، به صورت بی نقص و در بالاترین سطح کیفی انجام گردد. در ادامه این مطلب، شما همراهان عزیز را با نکاتی در مورد تعمیر یخچال فریزر آشنا می کنیم؛ همراه ما باشید.

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر در محل

با هدف حذف هزینه و زحمت حمل یخچال به مرکز تعمیر برای کاربران، نمایندگی تعمیرات یخچال در مرکز سخت افزار ایران، اقدام به ارائه ی خدمات سرویس در محل برای این محصول کرده است. پس از تماس با این مرکز و گزارش مشکل، تیمی متشکل از خبره ترین کارشناسان تعمیر به محل مورد نظر کاربر اعزام می گردد. این کارشناسان، ضمن بررسی و تشخیص مشکل، به تعمیر یخچال فرزیر در محل و تحت نظارت مستقیم کاربران و با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته می نمایند. لذا شما عزیزان می توانید بر مراحل کار نظارت کامل داشته و از صحت تعمیرات اطمینان حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال

نمایندگی تعمیرات یخچال مرکزی تخصصی است که به بررسی و ترمیم انواع مدل های این محصول اشتغال دارد. این مرکز، مجهز به پیشرفته ترین امکانات برای انجام فرآیند تعمیر شده و بدین ترتیب، دست تعمیرکاران را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به کاربران باز گذاشته و به آنها امکان استفاده از انواع روش های تعمیری روز دنیا را داده است. بررسی دلایل و رفع مشکل خنک نکردن یخچال نیز جزء خدماتی است که در این مرکز به کاربران ارائه می گردد.

شما عزیزان می توانید از ترمیم یخچال خود به صورت تخصصی در این مرکز که تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند، اطمینان کامل داشته باشید. گفتنی است خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال به یک برند خاص محدود نشده و کلیه برندهای ال جی، سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا و … را شامل می گردد.

هزینه تعمیر یخچال فریزر

بر اساس نوع و شدن مشکلات یخچال فریزر، هزینه تعمیر این دستگاه متفاوت است. در شرایطی که آسیب دیدگی جزئی بوده و قطعات قابل ترمیم باشند، هزینه چندان بالا نیست. تعویض قطعات اما هزینه تعمیر یخچال فریزر را افزایش می دهد. به ویژه اگر نیاز به تعویض اجزای مهمی همچون موتور باشد، قیمت تعمیرات یخچال بسیار بالاست. چون در این صورت، قیمت قطعه یا قطعات جدید هم در هزینه نهایی تعمیرات یخچال فریزر محاسبه می شود.

خدمات تخصصی تعمیر یخچال فریزر

اقداماتی مثل تعویض لاستیک دور درب یخچال، تعمیرات موتور، تعویض موتور، رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال، برطرف کردن صداهای غیر عادی یخچال، تعمیر مشکل عدم دیفراست، رفع بوی نامطبوع یخچال، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، رفع مشکلات ولتاژ خروجی، رفع نواقص و ایرادات سیم برق، اصلاح تنظیمات یخچال، نصب صحیح یخچال، تعمیر کمپرسور، تعویض لامپ یخچال، تعمیرات تخصصی تایمر، تعمیر یا تعویض فن اواپراتور، ترمیم مشکلات و اختلالات سوئیچ، رفع انسداد لوله تخلیه و تعمیر و تعویض فن کندانسور، بخشی از خدمات تعمیر یخچال فریزر هستند. مرکز سخت افزار ایران این خدمات را گارانتی می کند تا از اصالت آنها اطمینان داشته باشید.

تعمیر ترموستات یخچال

هنگام افزایش دمای یخچال، قطعه ای به نام ترموستات، پیغامی به کمپرسور صادر می کند. کمپرسور پس از دریافت پیام، هوای سرد را افزایش داده و از این طریق، دمای یخچال را کنترل می کند. پس از طی شدن این چرخه، کمپرسور خاموش می شود. بنابراین در شرایطی که عملکرد کمپرسور دچار ایراد شده و یخچال به صورت ناگهانی خاموش می شود، باید ترموستات را بررسی کرده و در صورت نیاز، این قطعه را ترمیم یا تعویض نمایید. البته در بیشتر موارد ترموستات قابل ترمیم نیست و تکنسین های تعمیر یخچال فریزر، این قطعه را با نمونه جدید جایگزین می کنند.

تعویض موتور یخچال فریزر

همانطور که اشاره شد، بخشی از مشکلات یخچال فریزر از خرابی موتور ناشی می شود. یخچال فریزرهای قدیمی تر دارای دو موتور مجزا برای هر بخش بودند اما در مدل های جدید تر، یک موتور قدرتمند برای هر دو بخش یخچال و فریزر تعبیه شده است. موتور، یکی از حساس ترین بخش های این دستگاه بوده و متاسفانه در اغلب موارد، قابل تعمیر نمی با‌‌شد. اما خوشبختانه می توان با تعویض این قطعه، عملکرد دستگاه را به حالت عادی بازگرداند. نکته ی مهمی که برای تعویض موتور در تعمیر یخچال فریزر باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از نمونه ی با کیفیت و البته اصلی این قطعه می باشد.

مضرات کار گذاشتن موتور غیر استاندارد در این محصول به حدی است که در برخی موارد ممکن است به از کار افتادن یخچال یا فریزر بینجامد. از این رو برای تعویض موتور یخچال فریزر خود تنها به مراکز معتبر اطمینان کنید. همچنین این فرآیند باید توسط افرادی انجام شود که تخصص کافی را در تعمیر لوازم خانگی دارا می باشند. دخالت افراد ناشی می تواند زمینه ساز آسیب های جبران ناپذیر برای محصول شما شود.

مشکلات رایج یخچال فریزر

حتما برای شما هم پیش آمده که با اختلالاتی در عملکرد بخش های مختلف یخچالتان مواجه شوید. از جمله مهم ترین مشکلات رایج یخچال فریزر، باید به کارنکردن یخچال، عدم سرمادهی یخچال، کار نکردن موتور یخچال، انجماد مواد غذایی در یخچال، آب شدن مواد در فریزر، برفک زدن فریزر، بروز صداهای غیر عادی در قسمت یخچال یا فریزر، برفک زدن یخچال، عدم اتوماتیک کردن صحیح یخچال و فریزر، صدور پیغام خطا از نمایشگر یخچال، عدم عملکرد یخساز و آب سردکن، وجود برق در بدنه یخچال، کاهش سرمای یخچال و برفک زدن اپراتور اشاره کرد. این مشکلات به دلایل مختلفی ایجاد شده و می توانند در انواع مدل های یخچال و فریزر به جود بیایند. آنچه اهمیت دارد، این است که فرایند تعمیر یخچال فریزر به دست تعمیرکارانی انجام شود که تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارا بوده و قادر به ترمیم تخصصی این محصول می باشند.

قطعات مهم یخچال فریزر

اصلی ترین دلیل بروز مشکل در یخچال فریزرها، آسیب هایی است که در قطعات این دستگاه به وجود می آید. برای تعمیر یخچال فریزر به صورت اصولی و درست، تکنسین باید به خوبی با این قطعات و نوع عملکرد آنها آشنایی داشته باشد. بخش ها وقطعاتی همچون ترموستات، کمپرسور یخچال ، لاستیک درب و فن یخچال در صورت خرابی یا معیوب شدن، بر میزان سرمای یخچال و فریزر تاثیر گذاشته و آن را کاهش می دهند. موتور دیگر قطعه ای است که در صورت افزایش حرارت از کار افتاده و عملکرد کلی این محصول را دچار مشکل می نماید.

اگر المنت دچار نقص شود، مواد غذایی موجود در یخچال منجمد می شوند. همچنین صداهای ناهنجار دستگاه معمولا ناشی از مشکلات موجود در پایه های این محصول می باشد. خرابی لوله ی بلو، عدم تنظیم ترموستات، خرابی سیم های رابط و بروز اتصالی در کابل ها نیز از جمله مواردی هستند که در تعمیر یخچال فریزر مورد بررسی قرار می گیرند. تعمیر و تعویض هریک از این قطعات باید در محیطی تخصصی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام گردد؛ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ضمن فراهم نمودن این شرایط، با کیفیت ترین سرویس ها را در این زمینه ارائه می دهد.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.