021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی در تهران

برای تعمیر کولر گازی در تهران، نمایندگی تعمیرات کولر گازی مرکز سخت افزار ایران در خدمت شماست. انواع کولر گازی های ایستاده، پرتابل، اسپلیت و … در این مرکز به شکل تخصصی و با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا ترمیم می شوند. خدمات تعمیر کولر گازی در تهران مربوط به برند خاصی نیست و همکاران ما تعمیرات کولر از برندهای مطرحی همچون ال جی، سامسونگ، پاناسونیک، هایسنس، جنرال، اجنرال، بوش، جنرال مکس، تک الکتریک، چیگو، هیتاچی، دوو، تراست و … را انجام می دهند. شعب مختلف نمایندگی تعمیرات کولر گازی در تهران (ستارخان، سعادت آباد، پیروزی، فرجام، ولیعصر، امیرآباد و …) برای ارائه خدمات ترمیمی انواع کولر و اسپلیت، در کنار شما هستند.

5/5(2 امتیاز)
تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیرات کولر گازی در غرب تهران

نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی در تهران، دارای چند شعبه در اقصی نقاط این شهر است و به تمامی ساکنین پایتخت سرویس دهی می کند. برای تعمیر هریک از مدل های کولر گازی و اسپلیت در مناطق غربی اعم از پونک، صادقیه، شهرک غرب، سعادت آباد، گیشا، اکباتان، شهر زیبا و … می توانید با شعب سعادت آباد یا ستارخان تماس بگیرید. دیگر شعب از جمله شعبه امیرآباد (اکسپرس) نیز آماده سرویس دهی به شما عزیزان هستند.

تعمیر کولر گازی در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی تهران (تجریش، نیاوران، زعفرانیه، جماران، الهیه، فرشته، قیطریه، دزاشیب، دربند، جردن و …) هستید و کولر گازی شما نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد، نمایندگی تعمیرات کولر گازی در تهران در خدمت شماست. برای اطلاع از ساعت کاری شعب، از طریق شماره های موجود با مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در جنوب تهران

ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند از طریق شعبه فرجام، از خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی در تهران بهره مند شوند؛ البته دیگر شعب این مجموعه نیز آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز هستند.

تعمیر انواع کولر گازی در شرق تهران

شعبه پیروزی نمایندگی تعمیرات کولر گازی در تهران، برای سرویس دهی هرچه بهتر به ساکنین شرق پایتخت راه اندازی است. این شعبه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مشهور است و کیفیت خدماتی که ارائه می دهد تضمین شده است. همکاران ما با بالاترین توان فنی و تخصصی، در خدمت ساکنین نارمک، حکیمیه، تهرانپارس، مجیدیه، شهرک کاج، شهرک والفجر و دیگر محله های شرق تهران هستند.

خدمات تعمیر کولر گازی در تهران

سرویس در محل کولر گازی در تهران

اگر به تازگی یکی از انواع کولر گازی را تهیه کرده اید، می توانید برای نصب و راه اندازی و انجام سرویس های دوره ای به مرکز تعمیر کولر گازی در تهران اعتماد کنید و خدماتی اصل و با کیفیت دریافت نمایید. چنانچه به شارژ کولر گازی نیاز دارید یا با مشکلاتی نظیری عدم پرتاب مناسب باد، سرمایش کم کولر گازی، خرابی فیلتر، خرابی فن بیرونی و داخلی، خرابی کنترل الکتریکی و … روبه رو هستید، با مرکز تعمیرات کولر گازی در تهران تماس بگیرید و از خدمات سرویس در محل این مرکز استفاده کنید. با استفاده از این سرویس در زمان و هزینه خود صرفه جویی قابل توجه ای خواهید کرد و در اسرع وقت کولر گازی سالم خود را دوباره ملاقات می کنید.

شارژ گاز کولر گازی در تهران

شارژ کولر گازی یک فرایند مهم و موثر است که باید در زمان مناسب و به شکل درست انجام شود. البته این عملیات در محل مورد نظر کاربران انجام شده و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. برای شارژ کولر گازی، باید اول روش شارژ مشخص گردد که این مساله بستگی به مدل کولر و ظرفیت آن دارد. به طور کلی همه انواع کولر گازی و تهویه مطبوع، از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می کنند.

برای شاررژ کردن کمپرسور، یا از ترازو استفاده می شود و یا گیج مانوفیلد. البته روش دیگری هم برای این کار وجود دارد که برای انجام دادن آن از آمپرمتر استفاده می شود. تشخیص این که کدام روش برای شارژ کولر گازی شما مناسب تر است، مساله ای است که نیاز به مهارت بالایی داشته و تنها تعمیرکاران با تجربه قادر به انجام دادن آن هستند. برای دریافت خدمات شارژ کولر گازی در تهران، با نمایندگی تعمیرات کولر در تهران تماس بگیرید.

تعمیر کمپرسور کولر گازی در تهران

خرابی کمپرسور مشکلات بسیاری را در کولر گازی و اسپلیت ایجاد می کند که باید به سرعت آنها را برطرف کنید. اصلی ترین نشانه خرابی کمپرسور، کاهش سرمای کولر گازی است. در واقع وقتی سرمای این دستگاه کم می شود و به اندازه کافی محیط را خنک نمی کند، تعمیرکاران به عنوان اولین قطعه به سراغ کمپرسور می روند؛ چرا که این قطعه، به نوعی شاخص عملکرد کولر به شمار می رود. خنک نکردن هم علامت دیگری است که تیم تعمیرات کولر گازی در تهران پیش از ترمیم کمپرسور به آن توجه می کنند. گفتنی است عملیات تعمیر کمپرسور کولر گازی در تهران توسط تعمیرکارانی خبره و با تجربه انجام می شود تا دستگاه به نحو احسن ترمیم گردد.

تعمیر فن کولر گازی در تهران

یکی دیگر از قطعات مهم کولر گازی که نقش پررنگی در کیفیت عملکردی این دستگاه دارد، فن است. اگر موتور فن به هر دلیلی بسوزد، این قطعه از کار می افتد و حتی ممکن است کولر روشن نشود. یا این که ممکن است شما شاهد خاموش شدن کولر به صورت ناگهانی باشید. همچنین گاهی ممکن است فن به صورت ناقص کار کند و به این ترتیب، فرایند خنک سازی و پرتاب باد دستگاه را با مشکلاتی همراه نماید.

چیزی که اهمیت دارد این است که به محض مشاهده مشکل در کارکرد فن کولر گازی، با یک تعمیرکار با تجربه و ماهر تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید. کارشناسان نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی در تهران برای بررسی و ترمیم تخصصی فن در خدمت شما هستند. چنانچه شدت آسیب دیدگی این قطعه بالا بوده و امکان ترمیم آن وجود نداشته باشد، همکاران ما این قطعه را تعویض می کنند. خدمات تعمیر فن کولر گازی در تهران توسط شعب مختلف مرکز سخت افزار ایران در ستارخان، میرداماد، سعادت آباد، ولیعصر، پیروزی، فرجام و تجریش به دارندگان این دستگاه ارائه می گردد.

  • رفع اختلال نشت آب از انواع کولرگازی
  • رفع مشکل خاموش شدن خودکار انواع کولرگازی
  • روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی
  • رفع مشکل کاهش سرمایش کولرگازی
  • تعویض فیلتر کولرگازی
  • رفع مشکل روشن نشدن کولر گازی
  • رفع مشکل عدم سرما دهی کولر گازی
  • شارژ انواع گاز کولر گازی
  • ترمیم سیم کشی های داخلی کولرگازی
  • حل مشکل سر و صدای زیاد کولر گازی
  • رفع مشکل ترموستات در کولر گازی

تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

برای تماس با مرکز تعمیر کولر گازی در تهران از شماره های موجود در سایت استفاده کنید. با این شماره ها تماس بگیرید تا به بخش مربوط به کولر گازی ارجاع داده شوید؛ کارشناسان و تعمیرکاران کولر گازی در گام نخست تلاش می کنند تا با ارائه راهنمایی های لازم کمک کنند تا کاربر شخصا برای تعمیر کولر گازی خود کارهای لازم را انجام دهد و تنها در صورت لزوم از حضور تعمیر کار در محل یا مرکز تعمیر کولر گازی در تهران کمک بیشتری بگیرد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران یک نهاد جامع، کامل، استاندارد، معتبر، متفاوت و متمایز است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت گسترده و علمی دارد. این مرکز با بررسی های گوناگون توانسته است حوزه نیاز همه کاربران را در عصر حاضر درباره محصولات الکترونیکی و دیجیتالی شناسایی کند و برای رفع آنها از مسیر های تخصصی و حرفه ای وارد عمل شود. این مرکز در حال حاضر دارای ۵ شعبه رسمی و قانونی در پایتخت و یک شعبه مجاز در کرج است. مرکز سخت افزار ایران برای ارائه خدمات خود با برنامه ریزی های دقیق تمام هموطنان شهرستانی را نیز حمایت و پشتیبانی می کند.

این مرکز برنامه های طولانی مدتی را در دست اجرا دارد که گام به گام مرحله ای از آن را اجرا و عملی می سازد و در هر مرحله رفاه و اعتماد کاربر چند درجه ارتقا می یابد و در نهایتِ این تلاش بی وقفه و مدام است که همه کاربران از تمامی خدمات مرکز سخت افزار ایران راضی و خرسند هستند. تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران جویا شوید.

5/5(2 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.