021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

برد پاور دستگاه فتوکپی

تعمیر برد پاور دستگاه فتوکپی توسط مجرب ترین مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. این تعمیرکاران ضمن برخورداری از تجربه و مهارت کافی برای این منظور، قادر به انجام تخصصی ترین اقدامات برای  تعمیرات کپی  بوده و دستگاه مورد نظر را به بهترین شکل ترمیم می نمایند. 

برد پاور در واقع منبع انرژی دستگاه است و در عملکرد این محصول نقش اساسی دارد. کارشناسان زبده ما در مرکز سخت افزار ایران، به خوبی می دانند که اگر برد پاور به هر دلیلی دچار مشکل شده و از کار بیفتد، می تواند سایر بخش ها و قطعات دستگاه را نیز با اختلالات جدی مواجه سازد.

به همین دلیل هم از نهایت تخصص، مهارت و تجربه خود استفاده کرده و اقدام به ترمیم این قطعه می نمایند. همکاران ما برای هرچه بی نقص تر انجام شدن این فرایند از ابزار و دستگاه های پیشرفته ای استفاده می کنند که نمونه آنها را در کمتر مرکز تعمیراتی می توان یافت. با مطالعه ادامه مطلب می توانید نکات بیشتری در مورد برد پاور دستگاه فتوکپی و تعمیرات این قطعه مطالعه نمایید.

برد-پاور-دستگاه-فتوکپی

عملکرد برد پاور

همانطور که اشاره کردیم، برد پاور یک قطعه حیاتی و بسیار مهم در دستگاه فتوکپی و البته پرینتر است. این قطعه برق قطعات مختلف دستگاه را تامین کرده و منبع اصلی انرژی کپی محسوب می گردد. البته برد پاور در پرینتر هم وجود دارد؛ اما از آنجا که چاپگرها به انرژی کمتری برای کار نیاز دارند، قطعه مورد بحث در این دستگاه از اهمیت کمتری برخوردار است. دستگاه کپی حجم کاری بیشتری دارد و به تبع آن، به انرژی بیشتری هم احتیاج دارد، لذا برد پاور دستگاه فتوکپی اهمیت بیشتری دارد.

این قطعه با برق در ارتباط بوده و جریان برق را به انرژی مورد نیاز برای عملکرد دستگاه تبدیل می کند. به همین دلیل نیز نوسانات برق شهری می تواند تاثیرات جدی در عملکرد برد پاور و سایر قطعات دستگاه داشته باشد. این مساله همچنین باعث شده که تعمیرات برد پاور کپی نیاز به مهارت و تجربه بالایی داشته باشد. برای جلوگیری از بروز هرگونه خطا و اشتباه احتمالی، مسئولیت بررسی و تعمیر برد پاور دستگاه فتوکپی در مرکز سخت افزار ایران بر عهده مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

دلایل خرابی برد پاور دستگاه فتوکپی

پیش تر به ارتباط مستقیم برد پاور دستگاه فتوکپی با برق اشاره کردیم. با توجه به این نکته، می توان گفت که یکی از اصلی ترین دلایل خرابی این قطعه، نوسانات جریان برق و ورود ولتاژ بیش از حد مجاز به دستگاه است. این مساله موجب بروز مشکلات جدی در برد پاور می شود و عملکرد کلی دستگاه را تحت تاثیرات منفی قرار می دهد. ممکن است برخی از قطعات دچار سوختگی شده و دیگر امکان تعمیر آنها وجود نداشته باشد.

اما دیگر دلیل مهم بروز مشکل در قطعه مورد بحث که اغلب کاربران توجهی به آن ندارند، کار کردن بیش از حد دستگاه کپی است. برای هریک از مدل های فتوکپی، یک ظرفیت کاری خاص مشخص شده است. وقتی دستگاه بیشتر از این ظرفیت کار کند، یکی از اولین قطعاتی که تحت فشار قرار می گیرد همین برد پاور است.

به این ترتیب که در اثر فشارهای وارده ممکن است برد پاور دستگاه فتوکپی از کار بیفتد. لذا باید به این نکته توجه داشته و هر از گاهی به دستگاه خود استراحت دهید. گفتنی است تعمیرکاران حاضر در مرکز سخت افزار ایران، پس از بررسی دقیق دستگاه و تشخیص هرکدام از دلایل ذکر شده، ضمن برطرف کردن آنها مشکلات ناشی از خرابی برد پاور را برطرف می نمایند.

پیشگیری از خرابی برد پاور دستگاه کپی

سوختن و یا از کار افتادن برد پاور دستگاه فتوکپی می تواند تبعات جبران ناپذیری را برای دستگاه و هزینه های گزافی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. به همین دلیل بهتر است تا حد امکان از بروز مشکل در این قطعه جلوگیری کرده و همواره مراقب عملکرد آن باشید. یکی از اقداماتی که می تواند در این مورد به شما کمک کند این است که از یک منبع برق مطمئن برای دستگاه خود استفاده کنید؛ بهتر است از محافظ های قدرتمندی که برای این منظور تهیه شده اند استفاده کرده و به این ترتیب، تاثیر نوسانات برق را خنثی نمایید.

همچنین بهتر است به ظرفیت کاری این محصول توجه کرده و متناسب با استاندارد تعیین شده از دستگاه خود کار بکشید. نکته دیگر این که توصیه می شود دستگاه کپی خود را در محیطی به دور از گرد و خاک نگهداری کرده و دست کم هر چند هفته یک بار آن را گرد گیری و تمیز کنید. رعایت کردن این نکات به ظاهر ساده به شما کمک می کند که از خرابی برد پاور دستگاه فتوکپی خود پیشگیری کرده و به تبع آن، عمر دستگاه را افزایش دهید.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی یکی از تخصصی ترین بخش های مرکز سخت افزار ایران است که سرویس های با کیفیتی را در زمینه ترمیم انواع مدل های کپی به کاربران ارائه می دهد. جمعی از مجرب ترین تعمیرکاران ماشین های اداری در این مرکز فعالیت کرده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، اقدام به رفع مشکلات دستگاه های کپی می نمایند. همراهی دو عامل نیروی متخصص و ابزار با کیفیت باعث شده که همه اختلالات عملکردی دستگاه کپی در این نمایندگی قابل برطرف شدن باشند.

این مرکز همواره در مسیر تحقق ارکان مشتری مداری گام برداشته و در همین راستا نیز خدمات  سرویس در محل دستگاه کپی  را به کاربران خود ارائه می دهد. با استفاده از این سرویس ویژه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما به تعمیرگاه نبوده و شما می توانید دستگاه خود را در محل مورد نظرتان ترمیم نمایید.  نمایندگی کپی  به شما این اطمینان را می دهد که هریک از برندهای دستگاه اعم از ریکو، زیراکس، کونیکا مینولتا، اچ پی، کانن، شارپ، توشیبا و … را به تخصصی ترین شکل ترمیم نماید.

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.