021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر پول شمار

پول شمار ها نوعی از ماشین های اداری هستند که با توجه به کارایی که دارند در اغلب بانک ها و مراکز اداری مهم و مرتبط با پول مورد استفاده قرار می گیرند این دستگاه همان طور که از نام آن مشخص است وظیفه ی شمارش پول های وارد شده به دستگاه را بر عهده دارد. پول شمار یا bill counter به منظور شمارش دقیق تر اسکناس ها و کاهش خطای کارمندان بانک طراحی و تولید شد. پول شمار ها به دلیل حساسیت کاری که دارند در صورت اختلال و آسیب دیدگی لازم است توسط متخصصان حرفه ای و مجرب تعمیر شوند.

مرکز سخت افزار ایران تعمیر پول شمار در انواع مختلف را در واحد های مجزا و با بهره مندی از متخصصان حرفه ای انجام می دهد. به طور کلی تعمیرات پول شمار و تعمیر ماشین های اداری در مرکز سخت افزار ایران توسط متخصصان حرفه ای و با دسترسی به مدرن ترین تجهیزات و امکانات انجام می شود. در ادامه به بررسی نکات مهم در خصوص تعمیر پول شمار می پردازیم.

تعمیر پول شمار

انواع پول شمار

دستگاه های پول شمار نیز همانند اغلب ماشین های اداری در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی انواع پول شمار می پردازیم.

پول شمار ایستاده :

این مدل از پول شمار ها در اغلب بانک ها و برای استفاده کاربران قرار داده می شوند. پول شمار های ایستاده نسبت به پول شمار های رو میزی ابعاد بزرگ تری داشته و متناسب با همین ابعاد حجم کاری بالاتری را پشتیبانی می کنند. در صورتی که این دستگاه دچار آسیب دیدگی شد برای تعمیر پول شمار ایستاده می توانید به واحد تعمیرات ماشین های اداری در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید.

پول شمار رومیزی:

پول شمار های رومیزی برای کارمندان بانک مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال زمانی که مشتری قصد دارد مبلغی را به حساب خود واریز کند، پس از آنکه آن را به کارمند بانک تحویل داد، مبلغ در وهله ی اول با دستگاه پول شمار شمارش شده و در صورت مطابقت با مبلغ نوشته شده در فیش واریزی به حساب شخص واریز می شود

نکات مهم در تعمیر پول شمار

برای تعمیر پول شمار لازم است تا برخی نکات را در نظر داشته باشید. همان طور که پیش تر اشاره کردیم این دستگاه بسیار حساس بوده و تحت تاثیر ناهماهنگی دچار اختلال می شود. در صورتی که این دستگاه دچار مشکل بشود عدد و رقم اسکناس های موجود در پول شمار را اشتباه نشان داده و یا به طور کل عمل نمی کند که این موضوع اختلالات بسیاری را برای کاربران و کارمندان ایجاد می کند. در راستای تعمیر پول شمار لازم است بدانید استفاده از نیروی متخصص و قطعات اورجینال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در وهله ی اول نیروی متخصص به دلیل آشنایی کامل با قطعات می تواند دستگاه را به درستی عیب یابی کرده و تعمیرات مورد نیاز پول شمار را اعمال کند.

در قدم بعدی در صورتی که قطعات دچار آسیب دیدگی شده باشد و تعمیر آن ها ممکن نباشد لازم است قطعات فرسوده با نمونه های اورجینال جایگزین شوند. مرکز سخت افزار ایران استفاده از قطعات اورجینال را برای کاربران تضمین می کند. مهندسان این مرکز افراد دوره دیده و مجربی هستند که با بهره مندی از ترفند های تعمیراتی می توانند در مدت زمانی کوتاه فرآیند تعمیرات پول شمار را انجام دهند.

تعمیرات ماشین های اداری

یکی از واحد های فعال در مرکز سخت افزار ایران واحد تعمیرات ماشین های اداری است. این واحد با بهره مندی از متخصصان و مهندسان مجرب و حرفه ای می تواند تعمیرات انواع ماشین های اداری را اعمال کند. تعمیر پول شمار در واحد تعمیر ماشین های اداری و به صورت مجزا انجام می شود. دسترسی مرکز تعمیرات ماشین های اداری به انواع تجهیزات و امکانات سبب شده تا انواع مختلف دستگاه های کپی ، ماشین های پول شمار ، پرینتر ها ، کاغذ خردکن و … در این واحد امکان پذیر شود. مرکز سخت افزار ایران با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین تکنسین های تعمیراتی را به کار گرفته و در راستای ارائه ی خدماتی کاربردی به کارمندان در تلاش است تا همچنان اولویت اول کاربران باقی بماند.

در صورتی که ماشین های اداری به تعویض قطعه نیاز داشته باشند با مراجعه به واحد تعمیرات ماشین های اداری می توانید قطعه ی معیوب را با نمونه ی اصلی جایگزین کرده و کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه برگردانید. به یاد داشته باشید قطعات فیک با توجه به این که قیمت کمتری دارند، کیفیت پایینی داشته و دستگاه را در فواصل زمانی کوتاه مدت دچار اختلال می کند. استفاده از قطعات اورجینال در مرکز سخت افزار ایران برای کاربران تضمین می شود.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *