021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیرات کولر گازی اسپلیت

تعمیرات کولر گازی اسپیلت در سریع ترین زمان ممکن توسط بهترین تعمیرکاران کولر گازی. با مرکز سخت افزار ایران، دیگر نگران تعمیر کولر گازی نباشید. با هدف ارتقاء هرچه بیشتر سطح کیفی این خدمات، جمعی از دوره دیدگان متبحر در زمینه ی تعمیرات بخش های مختلف انواع کولرگازی، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت هستند.

در جهت ارائه ی خدمات با کیفیت به کاربران این محصول، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود در دنیا در واحد تعمیرات وجود دارد. از آنجا که کولرگازی اسپلیت، یکی از انواع پرطرفدار این محصول به شمار می رود و قطعات بسیاری در نحوه ی عملکرد آن تاثیرگذار هستند، همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می بندند تا کوچکترین خطایی در روند تعمیرات کولر گازی اسپلیت اتفاق نیفتد. مطالعه ی این مطلب، اطلاعات جامعی را در خصوص این دستگاه و تعمیرات آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد داد.

تعمیرات کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت چیست؟

کولر گازی اسپلیت، یکی از انواع مدل های کولرگازی است که یک چرخه ی خنک سازی تراکمی را به دو قسمت تقسیم می کند. به این صورت که یک قسمت آن در داخل محیط ساختمان و دیگری در بیرون از ساختمان و در هوای آزاد نصب می شود. فایده ی این کار، انتقال قسمت پر سرو صدای سیکل یعنی کمپرسور، به بیرون از محیط ساختمان است و به این ترتیب، تنها قسمت اواپراتور که وجود آن در داخل محیط ضروری می باشد، در داخل قرار می گیرد. لازم است بدانید که تعمیرات کولرگازی اسپلیت، انواع مختلف این مدل شامل: اسپلیت دیواری، داکت اسپلیت یا اسپلیت کانال، اسپلیت ایستاده ،اسپلیت سقفی زمینی، اسپلیت کاستی و اسپلیت سقفی دیواری را در بر می گیرد. کلیه ی برندها نیز در این طیف جای می گیرند.

خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت

خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی اسپلیت، شامل اقداماتی همچون شارژ گاز، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، ترمیم و تعویض اواپراتور، ترمیم و تعویض فن، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض سنسورها، تعمیر تخصصی برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعویض مدارهای معیوب، تمیز کردن فیلترها و کویل ها و تعویض آنها در صورت نیاز و تعمیرات محل می شوند. این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و در صورت نیاز، می توانید هرگونه مشکل یا خطا را به صورت رسمی پیگیری نمایید.

تعمیرات اسپلیت در محل  

به دلایل مختلفی از جمله ساختار اسپلیت و وزن این دستگاه، بهتر است عیب یابی و ترمیم آن در محل نصب دستگاه انجام شود. تعمیرات کولر گازی اسپلیت در محل به شما این امکان را می دهد که بدون کوچک ترین دردسر یا مشکلی کولر خود را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمایید. به مدد این خدمات، تعمیرکاران با تجهیزات کامل در محل مورد نظر کاربر حاضر می شوند. سپس ضمن بررسی تمامی اجزا و قطعات این دستگاه، به ترمیم تخصصی آن می پردازند. برای تعمیر کولر گازی اسپلیت در منزل یا محل کارتان می توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

شارژ گاز کولر گازی اسپلیت

گاهی تعمیرات کولر گازی اسپلیت نیاز به ترمیم و تعویض قطعات ندارد و کافی است گاز کولر شارژ شود. یعنی مشکلی که در عملکرد کولر ایجاد شده، مربوط به قطعات داخلی نیست و ناشی از تمام شدن یا کاهش حجم گاز فریون است. شارژ گاز کولر گازی اسپلیت در این شرایط، مشکل را برطرف کرده و روند کاری اسپلیت را به حالت عادی باز می گرداند. انتخاب روش شارژ، بستگی به فاکتورهایی مثل مدل دستگاه و ظرفیت آن دارد و تنها سرویس کاران حرفه ای قادر به تشخیص درست آن هستند. آنچه در همه روش ها مشترک است، این است که مواد مصرفی باید در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته باشند و مراحل نیز به شکل درست و کامل انجام شوند. برای شارژ گاز اسپلیت خود به صورت حرفه ای و تخصصی می توانید از همکاران مجرب ما در مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی اسپلیت کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی اسپلیت در محل

مشکلات رایج کولر گازی اسپلیت

از جمله معایب مهم در تعمیرات انواع کولرگازی اسپلیت، می توان به: عدم خنک سازی دستگاه، کاهش سرمای کولرگازی اسپلیت، نشت آب از کولرگازی، خاموش نشدن دستگاه و عدم توقف کار آن، عدم عملکرد فن ( داخلی یا خارجی ) کولرگازی، روشن نشدن دستگاه، کار نکردن ترموستات و مواردی از این دست اشاره کرد.

با مشاهده ی هریک از این موارد در محصول خود، باید در اسرع وقت موضوع را به تعمیرکاران مجرب گزارش دهید. دریافت به موقع تعمیرات کولر گازی اسپلیت، می تواند به بازگشت عملکرد این دستگاه به کیفیت اولیه منجر گردد.

دلایل قابل بررسی در تعمیرات کولر گازی اسپلیت

برای اینکه تلاش ها برای ترمیم کولرگازی اسپلیت به رفع مشکلات این محصول منجر شود،باید دلایل بروز اختلالات را به دقت بررسی کرد. شناخت این دلایل، به تعمیرکار کمک می کند بخش آسیب دیده را شناسایی نموده و فرآیند تعمیر را با تسلط بیشتری انجام دهد. دلایل قابل بررسی در تعمیرات کولر گازی اسپلیت عبارتند از:

  • قدیمی بودن مدل کولرگازی اسپلیت مورد استفاده
  • گرفتگی مسیر تخلیه ی آب کولر گازی
  • شکستن پمپ کولرگازی
  • زنگ زدگی و فرسودگی تشت تخلیه ی دستگاه
  • گیر کردن فن کولرگازی
  • کوتاهی اتصالات ترموستات
  •  خرابی خازن استارت
  • بسته بودن دریچه های کولرگازی
  • تنظیمات اشتباه ترموستات
  • آلودگی فیلتر هوای کولر گازی
  • توقف کویل اپراتور کولرگازی اسپلیت
  • وجود نشتی در خنک کننده ی دستگاه
  • خرابی فن کولرگازی اسپلیت
  • نصب اشتباه دستگاه

تعمیرات کولرگازی اسپلیت

آنچه در تعمیرات کولرگازی اهمیت دارد، انجام این فرآیند توسط متخصصین مجرب این حوزه می باشد. به عبارت دیگر، در صورت بروز هرگونه خطا در روند بررسی و تعمیر این محصول، ممکن است اجزای دیگر نیز دچار آسیب شده و مشکلات جبران ناپذیری برای دستگاه به وجود آید. تنها افراد متخصص قادر به تشخیص این مساله هستند که کدام روش برای تعمیر کولرگازی مناسب می باشد.

تعمیر فن، تنظیم و ترمیم ترموستات به شکل صحیح، باز کردن دریچه های دستگاه، تمیز نمودن فیلتر هوای کولرگازی، رفع گرفتگی های شلنگ ها و مسیرهای تخلیه ی آب، تعویض پمپ و تشت تخلیه و در نهایت، تعویض قطعات فرسوده ی دستگاه، مهم ترین روش های تعمیرات کولرگازی اسپلیت به شمار می روند. مجددا تاکید می کنیم که تعمیر این دستگاه بسیار تخصصی بوده و باید حتما توسط افراد ماهر و در مراکز مجهز انجام گردد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران، یکی از معتبرترین مراکز ارائه ی دهنده ی خدمات به کاربران انواع دستگاه های الکترونیکی به شمار می رود. همکاران ما در این مرکز، نهایت تلاش خود را می کنند تا نیازهای مراجعین را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایید. لازم است بدانید که در مرکز سخت افزار ایران، بخش های مجزای تعمیراتی ایجاد شده و انواع محصولات دنیای تکنولوژوی اعم از گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر، لوازم خانگی، ماشین های اداری، انواع سیستم های تحت وب و … در این بخش ها تعمیر می گردند. حضور تعمیرکاران دوره دیده و کادر مجرب در این مرکز، موجب تمایز قابل توجه سطح کیفی خدمات با سایر مراکز مشابه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های لازم، می توانید به مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.