021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز سخت افزار ایران ، یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی لوازم خانگی است که در این راه بهره‌مند از حضور خبره ترین تعمیرکاران و پیشرفته ترین تجهیزات است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان خویش ارائه دارد و بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر روی، نیازمند تعمیر یکی از دستگاههای مورد استفاده‌شان شده‌اند.

کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل سالها سابقه، بر ساختار و عملکرد کلیه لوازم خانگی اعم از لیاسشویی ، تلویزیون، اسپیلت و … تسلط یافته و توانایی آن را دارند تا عیوب و اشکالات پیش آمده در آنها را به بهترین نحو مرتفع سازند. دستگاه های تعمیر شده به دست کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی، به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابند. 

تعمیرات لوازم خانگی

واحدهای تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یک دستگاه به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع دستگاه و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لوازم خانگی راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند. 

بدانید در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیر لوازم خانگی خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند.

در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز انجام می پذیرد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی مشمول گارانتی و ضمانت است. واحدهای تعمیر لوازم خانگی در بخش زیر معرفی می گردد.

خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی

عیب یابی دستگاه های لباسشویی برخلاف گذشته، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد. ترفندهایی که تعمیرکاران بی‌تجربه و نابلد از آنها بی اطلاعند و چه بسا در بررسی های اولیه بلافاصله خواستار تغییر و تعویض قطعه معیوب باشند. این در حالی است که ممکن است با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات پنل، امکان بهبود عملکرد لباسشویی وجود داشته باشد. 

بنابراین اکیداً توصیه می شود تعمیرات لباسشویی ‌خود را صرفا به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. مرکز تعمیرات لوازم خانگی  یکی از مجموعه های فعال در حوزه تعمیر لباسشویی ‌ است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت و البته همراه با ضمانت، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است.

سرویس های ارائه شده در این مرکز منحصر به برند خاصی از لباسشویی نیست و تمامی آنها را پشتیبانی می کند. تعمیرات لباسشویی بوش، تعمیرات لباسشویی سامسونگ، تعمیرات لباسشویی ال جی، تعمیرات لباسشویی اسنوا، تعمیرات لباسشویی دوو، تعمیرات لباسشویی هات پوینت، تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود، تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی و …

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات یخچال

 جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات یخچال، توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در یخچال، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس تعمیرات یخچال در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال ها که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی مرتفع می گردند عبارت است از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … . سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر لوازم خانگی منحصر به برند خاصی از یخچال نیست و تمامی آنها را پشتیبانی می کند. تعمیرات یخچال‌ بوش، تعمیرات یخچال‌ سامسونگ، تعمیرات یخچال‌ ال جی، تعمیرات یخچال‌ اسنوا، تعمیرات یخچال‌ دوو، یخچال‌ هیتاچی و …

تعمیرات یخچال

تعمیر تلویزیون

وجود برترینهای تکنولوژی در دستگاه های تلویزیون- سبب گشته است تا اجرای عملیات تعمیر بر روی دستگاه های معیوب  نیازمند حضور مهندسانی باتجربه، شکیبا، متخصص و البته کاردان گرد. جهت حصول این امر مدیریت مرکز  تعمیرات تلویزیون  در مرکز سخت افزار ایران با برگزاری آزمونهای متعدد و آنالیز تعداد بیشماری از مهندسان متقاضی، برترین های این حوزه را به همکاری فراخوانده است و با تهیه پیشرفته ترین امکانات و نجهیزات تعمیر برای این تیم، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون گشته است.

مدیریت مرکز تعمیرات لوازم خانگی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند.

تعمیرات تلویزیون

تعمیرات ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر لوازم خانگی، سرویس های مرتبط با تعمیرات ماشین ظرفشویی است. تعمیرات ماشین ظرفشویی در این مرکز، توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد از این‌رو، نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد.

 برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی برطرف می گردد عبارت است از تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین ظرفشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و …. .

تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر اسپیلت

تعمیرات اسپیلت در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن بهره مندی از دانش نظری این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات اسپیلت هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه اسپیلت را به آن بازگردانند.

مرکز تعمیر لوازم خانگی با خرسندی اعلام می‌دارد که ضمن فراهم آوردن تمامی پارامترهای فوق، موفق به ارائه تخصصی‌ترین خدماتِ مرتبط با تعمیرِات اسپیلت گشته است که این امر مرهون بیست سال سابقه مدیریتی و فعالیت در زمینۀ طراحی، فروش و اجرای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، به‌ویژه سیستم تهویه مطبوع و اسپیلت می ‌باشد.

تعمیر اسپیلت

تعمیرات کولر گازی

سرویس و تعمیر کولر گازی در صورتی که توسط کارشناسان انجام پذیرد علاوه بر کاهش هزینه های جاری، بالاترین بهره‌وری را با خود به همراه خواهد داشت. سرویس این محصول به ویژه با شروع فصل گرما اهمیت ویژه می یابد زیرا گرمای این فصل برای بسیاری از هموطنان تنها با استفاده از کولر گازی قابل تحمل میگردد. اما توصیه های کارشناسان در باب تعمیرات کولر گازی چیست؟ در ابتدای فصل تابستان می‌بایست ابتدا کولرها را سرویس کرده و چنانچه نیازی به تعمیر داشته باشند آن‌ها را ترمیم و تعمیر نمود.

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیرات کولر گازی به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود؛ اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی

تعمیر جاروبرقی

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر جاروبرقی را دریافت نمایید. سرویس های ارائه شده در واحد تعمیر جاروبرقی سامسونگ انواع مختلف این دستگاه از جمله تعمیر جاروبرقی های خانگی، هتلی، تجاری، مکنده صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می گردد.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی برطرف می گردد عبارت است از: روشن نشدن جاروبرقی، نامنظم کار کردن جاروبرقی، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی، مکش کم جاروبرقی، داشتن صدای ناهنجار، کار کردن با لرزش بالا و …. .

تعمیر جاروبرقی

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران  با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. مرکز سخت افزار ایران با تخصیص واحدهای مجزا به خدمات متنوع ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه ها ارائه نمایند.

تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و محصولات سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز سخت افزار ایران و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در مرکز سخت افزار ایران به ساختار تمامی محصولات تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در مرکز سخت افزار ایران بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *