021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی به تخصص و دانش بالایی نیاز دارد. مشکلات کولر گازی ها در برند های مختلف در موارد مشابهی اتفاق می افتد. قطعات داخلی کولر گازی در بخش های مکانیکی و الکتریکی تقسیم بندی شده اند. آسیب دیدگی این قطعات به هر دلیل که باشد بر کارکرد این دستگاه تاثیرگذار است. استفاده ی بیش از اندازه از کولر گازی از جمله دلایلی است که  عملکرد کولر گازی را با اختلال مواجه می کند.

از رایج ترین خرابی های کولر گازی می توان به آب دادن کولر گازی ، گرم بودن باد کولر گازی، سر و صدای زیاد کولر گازی ، خرابی کمپرسور، خرابی ترموستات، مشکلات برد الکتریکی دستگاه ، اتمام شارژ گاز کولر گازی و … اشاره کرد. تمامی عیوب ذکر شده در این مطلب با مراجعه به واحد  تعمیرات کولر گازی  قابل رفع می باشد. بد نیست بدانید یکی از دلایل اتمام زودهنگام شارژ گاز کولر گازی نشت گاز این دستگاه می باشد که لازم است توسط تعمیرکار متخصص تعمیر شده و سپس برای شارژ مجدد آن اقدام کنید.

تعمیر کولر گازی ال جی

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی به دلیل بهره مندی از برترین متخصصان می تواند تمام خدمات تعمیراتی را ارائه کند. تضمین کیفیت و مشتری مداری از اصول اولیه ی این نمایندگی می باشد. دسترسی این نمایندگی به تمام ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات سبب شده تا انواع کولر گازی در برند ها و مدل های مختلف در واحد نمایندگی تعمیر کولر قابل تعمیر باشد.

انواع کولرگازی در برند های ال جی ، شارپ و … در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسد. تمامی این دستگاه ها در این نمایندگی به همراه گارانتی معتبر ارائه می شوند. شما می توانید در صورت نیاز به دریافت خدمات کارت گارانتی به این نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

تعمیرات کولر گازی ال جی

خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی ال جی

اقداماتی همچون تعمیرات تخصصی انواع مدل های کولر گازی ال جی اعم از اسپلیت، ایستاده، پرتابل، اینورتر و …، تعمیر قطعات داخلی و خارجی دستگاه، ترمیم ایرادهای عملکردی، رفع مشکل نشتی آب، پاک سازی فیلترها، شارژ گاز، تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال، انجام مراحل سرویس اسپلیت، تعمیرات کولر گازی در محل، نصب و تراز کردن دستگاه، سرویس های دوره ای، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، ترمیم فن، تعمیر و تعویض برد و اقداماتی از این دست، بخشی از مهم ترین خدماتی هستند که مرکز تعمیرات کولر گازی ال جی به دارندگان این دستگاه ارائه می دهد.

سرویس کولر گازی ال جی

تکنسین های تعمیرات کولر گازی ال جی به کاربران این دستگاه توصیه می کنند که آن را در فواصل زمانی معین، سرویس کنند. این کار کمک می کند که قطعات مختلف کولر تمیز شده و عملکرد بهتری داشته باشند. فرایند سرویس کولر گازی LG و بخش های مختلف آن به شکل و ترتیب خاصی انجام می شود.

پیش از هرچیز باید برق دستگاه قطع شود تا ایمنی به بالاترین حد برسد. سپس قاب جلویی پنل باز شده و فیلترهای دوگانه از دستگاه خارج می شوند. در مرحله بعدی، فیلترها کاملا شسته شده و تمیز می گردند تا هیچ آلودگی در آنها باقی نماند. سنسورها هم بررسی و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض می گردند. پس از شستشو و پاکسازی کامل کویل های داخلی، دستگاه بسته شده و عملکرد آن تست می شود.

شارژ گاز کولر گازی lg

آیا می دانید که در بیشتر مواقع، مشکلاتی همچون کاهش سرمای اسپلیت یا خنک نکردن آن ناشی از کاهش حجم گاز هستند؟ در چنین مواردی می توان با شارژ گاز کولر گازی ال جی و سایر برندها این مشکلات را به راحتی برطرف کرد.

اگر همه مراحل و بخش های شارژ گاز درست و با رعایت نکات مربوطه انجام شود، بخشی از مشکلات عملکردی کولر نیز برطرف می شوند. انتخاب روش شارژ، بستگی به فاکتورهایی مثل مدل دستگاه و ظرفیت آن دارد و تنها سرویس کاران حرفه ای قادر به تشخیص درست آن هستند. تیم تعمیرات کولر گازی ال جی تا شارژ شدن کامل گاز، آن هم با مناسب ترین روش و با استفاده از با بهترین نوع گاز، در کنار شما هستند.

رفع ارور CH05 کولر گازی ال جی

بسیاری از کاربران در تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی، از صدور کدهای خطایی در این دستگاه شکایت دارند. این کدها نشان دهنده وجود نقص در بخش های مختلف کولر هستند و باید به سرعت ریشه یابی و برطرف شوند. یکی از رایج ترین ارورهای کولر گازی ال جی، کد خطای CH05 است که مربوط به ارتباط بین یونیت داخلی و بیرونی می باشد.

عدم وجود برق در یونیت داخلی، ایراد در کابل تغذیه یونیت داخلی و بیرونی، عدم اتصال صحیح کابل ارتباط یونیت ها، نویزهای موجود در محیط اطراف و سوختن فیوز یونیت داخلی و بیرونی، دلایل اصلی صدور ارور CH05 کولر گازی ال جی محسوب می شوند. تکنسین ها برای رفع این ارور، بخش های ذکر شده را بررسی و ایرادها و مشکلات آنها را برطرف می نمایند. گاهی هم ممکن است نیاز به ترمیم یا تعویض قطعات کولر باشد.

ریست کولر گازی ال جی

یکی از خدمات مرکز تعمیر کولر گازی ال جی ، ریست کردن این دستگاه است. به دلایل مختلفی ممکن است قطع کننده مدار دچار مشکل شده و اجازه شروع به کار را به کمپرسور ندهد. قطع کننده مدار، یک جزء ضروری از هر واحد است و برای حفاظت از دستگاه و جلوگیری از مشکلاتی مانند آتش ‌سوزی و انفجارها کار می ‌کند.

اگر ترموستات ناقص عمل کند و برای خنک شدن تنظیم‌ نشده باشد، نیاز به تنظیم مجدد یا اصطلاحا ریست کولر است. معمولا کولرگازی ها یک دکمه اختصاصی دارند که عملیات ریست را انجام می دهد. برای ریست کولر گازی ال جی، کافی است این دکمه را فشار دهید. البته توصیه ما این است که خودتان اقدام به ریست کولر نکرده و انجام این کار را به تعمیرکاران مجرب کولر گازی محول نمایید.

تعمیر و تعویض شیر برقی کولر گازی ال جی

یکی از قطعات بسیار مهمی که در تعمیر کولر گازی ال جی مورد بررسی قرار می گیرد، شیر برقی است. این قطعه در کولرهایی وجود دارد که کارکرد گرمایشی هم دارند و حالت گرمادهی را فعال می کند. اگر شیر چهارطرفه کولر به هر دلیلی درست کار نکند، چرخه کار دستگاه در زمستان برعکس نشده و هوای گرم از کولر بیرون نمی آید.

برای تعمیر شیر برقی کولر گازی ال جی یا همان شیر معکوس کننده، باید میزان و شدت آسیب دیدگی این قطعه به درستی براورد شود. اجزاء این قطعه شامل بدنه، ورودی و خروجی سیال، سیم پیچ، قاب سیم پیچ، اتصال سیم ها، میله فلزی، فنر و دریچه خروجی، به دقت بررسی و تعویض می شوند. اما در بیشتر موارد نمی توان شیر برقی را تعمیر کرد و این قطعه نیاز به تعویض دارد. پس از تعویض شیر برقی کولر گازی ال جی و جایگذاری قطعه جدید و اورجینال، روند کاری کولر به حالت عادی برگشته و گرمادهی به خوبی انجام می شود.

تعویض کمپرسور کولر گازی معمولی ال جی

برای تعویض کمپرسور کولر گازی ال جی، اول باید برق سیستم به طور کامل قطع شود. سپس گاز تخلیه شده و لوله رفت و برگشت کاملا چک می شود. تعمیرکار باید کندانسور را در یک محل امن قرار دهد و سپس عملیات تعویض کمپرسور را انجام دهد. پس از باز کردن قاب کندانسور، تمامی ترمینال ها و سیم های مرتبط با کمپرسور کاملا قطع می شوند. پس از باز کردن قاب، باید تمامی عایق های اطراف کندانسور با یک حوله یا دستمال خیس پوشانده شوند.

در مرحله بعدی تعویض کمپرسور کولر گازی lg، لوله های متصل به کمپرسور با هوا گاز جدا می شوند. پس از خنک شدن لوله ها، کمپرسور بیرون آورده می شود و کمپرسور جدید به جای آن نصب می گردد. نکته ای که در این مرحله اهمیت دارد، نصب درست و کامل لاستیک های ضربه گیر است تا کمپرسور در حین کار صدا ندهد. پس از تست موقتی کمپرسور، این قطعه به صورت کامل نصب و کندانسور بسته می شود.

تعویض موتور فن کولر گازی ال جی

اگرچه اولویت کارشناسان تعمیر کولر گازی ال جی این است که موتور فن را ترمیم کنند، اما گاهی این کار امکان پذیر نیست. در برخی موارد شدت آسیب دیدگی این قطعه به اندازه ای است که عملا امکان ترمیم آن وجود ندارد. در این صورت باید موتور فن تعویض شود تا روند کاری کولر به حالت عادی بازگردد. برای تعویض موتور فن کولر گازی ال جی، این قطعه باز شده و از دستگاه جدا می گردد. سپس موتور فن جدید جایگزین شده و اتصالات مطابق قبل بسته می شوند.

تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر ال جی

کمپرسور به عنوان قلب کولرهای گازی و اسپلیت ها، قطعه ای مکانیکی است که گاز را از اواپراتور مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می کند. خرابی این قطعه، چرخه تبرید را مختل کرده و مانع از خنکسازی محیط به صورت صحیح و بی نقص می گردد. اگر آسیب دیدگی این قطعه زیاد باشد، تکنسین های تعمیر کولر گازی ال جی اقدام به تعویض آن می کنند.

تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر ال جی تقریبا شبیه تعویض کمپرسورهای معمولی است و در برخی مراحل، تفاوت هایی جزئی دارد. اگر تکنسین با ساختار اینورتر و کمپرسورهای روتاری آشنایی داشته باشد، تعویض کمپرسور پس از تست این قطعه انجام می شود.

تعمیر موتور فن کولرگازی ال جی

فن قطعه مهمی در کولر گازی و اسپلیت است که اگر درست کار نکند، مشکلات زیادی اعم از کار نکردن دستگاه را ایجاد می کند. یکی از علائم خرابی این قطعه این است که کولر روشن می شود اما فن کار نمی کند. همچنین ممکن است علی رغم خاموش شدن کولر، فن خاموش نشده و همچنان به کارش ادامه دهد. گاهی هم فن کار می کند اما سرعت چرخش آن بسیار کم است.

از کار افتادن فن و کار نکردن کمپرسور علیرغم روشن شدن موتور فن هم از دیگر علائم خرابی این قطعه محسوب می شوند. در این شرایط باید ضمن تعمیر موتور فن کولر گازی ال جی، مشکل این قطعه را برطرف کرد. برای این منظور، فن تست شده و شدت خرابی بخش های مختلف آن سنجیده می شود. سپس تعمیرکاران با تعویض اجزاء آسیب دیده، مشکل فن را برطرف می کنند.

تعویض قطعات کولرگازی ال جی اینورتر

تعویض قطعات کولر گازی ال جی مدل اینورتر، تفاوت چندانی با روند انجام این کار در کولرهای معمولی ندارد. در واقع کولرهای اینورتر از نظر ساختاری شبیه به مدلهای غیر اینورتر هستند و مدل کندانسور آنها کمی متفاوت است. قطعاتی همچون فن، موتور،  کندانسور، برد، سنسور و … در اینورترها هم وجود داشته و عملکرد مشخصی دارند.

نکته ای که وجود دارد این است که تعویض قطعات، هزینه بیشتری دارد. حتی برخی قطعات گران هستند و برای تعویض آنها باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید. به همین دلیل تکنسین باید اطمینان پیدا کند که قطعه مورد نظر، حتما نیاز به تعویض داشته و به هیچ عنوان قابل تعمیر نیست. برای این منظور، قطعاتی همچون کمپرسور، فن و … تست می شوند و پس از برآورد شدت آسیب دیدگی، اقدام به تعویض آنها با نمونه های جدید می شود.

تعویض قطعات کولر گازی ال جی معمولی

برخی از قطعات کولر گازی قابل ترمیم هستند و می توان آنها را تعمیر کرد. اما بعضی از اجزاء این دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که در صورت خرابی، امکان تعمیر آنها وجود ندارد. به عنوان مثال خازن ها قابل ترمیم نبوده و حتما باید با نمونه های جدید تعویض گردند. تعویض قطعات کولر گازی ال جی یا هر برند دیگری، پس از تست کامل قطعات انجام می شود.

وقتی کارشناس تعمیرات کولر گازی ال جی مطمئن شد که قطعات کاملا از کار افتاده اند و به هیچ وجه قابل ترمیم نیستند، آنها را به شکل درست و اصولی تعویض می کند. توجه داشته باشید که استفاده از قطعات بی کیفیت یا غیر اورجینال، بسیار مخرب بوده و ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه شود. لذا پیش از اقدام برای تعویض قطعات کولر گازی lg مطمئن شوید که از نمونه های اصلی در دستگاه استفاده می شود.

  • سرویس و تعمیر کولرگازی ال جی
  • تعمیر کولرگازی اینورتر ال جی
  • شارژ گاز کولرگازی ال جی
  • ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب کولرگازی ال جی
  • تعمیر و تعویض برد کولرگازی ال جی
  • تعمیر و تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی
  • تعمیر کولرگازی ال جی
  • سرویس سالیانه کولرگازی
  • شارژ گاز R۲۲ کولرگازی معمولی
  • شارژ گاز R۴۱۰ کولرگازی اینورتر
  • نصب کولر گازی و سرویس کولر گازی ال جی
  • جابجایی کولر کولرگازی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی ال جی
  • تعمیر برد کولرگازی معمولی و کولر گازی اینورتر
  • نشت‌یابی و شارژ گاز کولر گازی ال جی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی ال جی
  • لوله‌کشی توکار جهت نصب کولر گازی ال جی
  • تعمیر شیر برقی (تعویض شیربرقی)
  • تعمیر موتور فن (تعویض موتور برقی)
  • تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی
  • تأمین تمام قطعات کولر گازی (اینورتر و معمولی) ال جی
  • تعمیر کولر گازی اینورتر ال جی

تعمیر کولرگازی اینورتر ال جی

امروزه افراد زیادی از کولر گازی های اینورتر یا کم مصرف استفاده می کنند. علت محبوبیت این مدلها این است که به دلیل بهره مندی از فناوری اینورتر، برق کمتری در مقایسه با مدلهای معمولی مصرف می کنند. برای تعمیر کولر گازی اینورتر ال جی باید اول آن را عیب یابی کرد که این کار، با توجه به علائم و خطاهای دستگاه انجام می شود. معمولا اینورترها دارای یک نشانگر LED هستند که در صورت بروز خطا یا ایرادی در عملکرد دستگاه، شروع به چشمک زدن می کند.

بسته به تعداد چشمک زدن این نشانگر، می توان منشأ ایرادهای دستگاه را شناسایی کرده و مشکل را برطرف کرد. مثلا اگر نشانگر یک بار چشمک بزند، احتمالا بدان معنی است که سنسور هوای یونیت داخلی باز است. وجود ﺧﻄﺎی ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﻲ ﺑﻴﻦ ﻳﻮﻧﻴﺖ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﻭ ﻳﻮﻧﻴﺖ ﺑﻴﺮﻭﻧﻲ، با 5 بار چشمک زدن چراغ نمایش داده می شود. کارشناسان تعمیر کولر    به خوبی با الگوهای مختلف چشمک زدن چراغ ال ای دی کولر آشنایی داشته و اقدامات لازم را برای رفع مشکل دستگاه انجام می دهند.

نگهداری کولر گازی ال جی

نگهداری و تعمیرات کولر گازی ال جی نیازمند رعایت چندین نکته ی مهم می باشد. اولین نکته در خصوص نگهداری بهتر از کولر گازی سرویس به موقع قطعات برای این دستگاه می باشد. سرویس به موقع برای دستگاه کمک می کند قطعات مستهلک و فرسوده به محض آسیب دیدگی تعمیر و ترمیم شوند. ادامه دار شدن آسیب دیدگی ها در قطعات زمینه ی خرابی های بیشتر را برای دستگاه فراهم می کند. شارژ گاز برای کولر گازی یکی دیگر از اقداماتی است که در نگهداری بهتر از این دستگاه بسیار موثر است. به طور کلی گاز ماده ی پایه برای درست عمل کردن این دستگاه به شمار می رود.

عیب یابی دقیق در تعمیرات کولر گازی ال جی نیز یکی از نکاتی است که بسیار قابل توجه است زیرا اگر مشکل این دستگاه به درستی تشخیص داده نشود تعمیرات بی فایده خواهد بود و نتیجه ی مطلوب به دست نمی آید. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل کولر گازی نیز یکی دیگر از عواملی است که در حفظ کارایی دستگاه تاثیرگذار است. گرد و غبار اگر به مدت زیاد بر روی قطعات ماندگار شود تمام عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و خرابی های بسیاری را در پی خواهد داشت.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران در راستای حمایت و پشتیبانی از مشتریان خود تمام خدمات مورد نیاز آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می کند. تمام خدمات تعمیراتی و فروش انواع دستگاه های الکترونیکی در این مرکز انجام می شود. تمامی دستگاه ها در برترین برند های محبوب دنیا با مراجعه به این مرکز قابل تعمیر خواهد بود.

مرکز سخت افزار ایران به جهت جلب رضایت مشتریان تمام خدمات خود را با تضمین ارائه می کند. این مرکز به دلیل دسترسی به مدرن ترین امکانات تمام خدمات مورد نیاز کاربران را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند. مرکز سخت افزار ایران علاوه بر ارائه ی خدمات ذکر شده تمام خدمات مرتبط با فروش محصولات را ارئه می کند. انواع محصولات در برند های ال جی، سامسونگ، توشیبا، سونی و … در این مرکز به صورت اورجینال به فروش می رسد.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.