021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ دنیا

انتخاب بهترین لپ تاپ دنیا کار چندان آسانی نیست و پربیراه نیست اگر بگوییم که این کار تقریباً غیرممکن است. نخستین دلیل برای این سخن آن است که لپ‌تاپ‌های تولید شده، کاربری‌های متنوعی دارند و نمی‌توان آنها را در یک سطح و گروه قرار داد. بنابراین اگر قرار است بهترین لپ تاپ دنیا انتخاب شود، می‌بایست این کار بر اساس نوع کاربری لپ تاپ‌ها انجام شود. نکته دیگر آن است که این کار تا حد زیادی وابسته به سطح دانش و سلیقه کارشناسان است و همین موضوع سبب شده تا چنانکه باید و شاید، توافقی در باب این انتخاب وجود نداشته باشد. در هر حال کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ، با بررسی لپ تاپ های متعدد، ۵ مورد از برترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۸ را برگزیده‌اند و در بخش‌های به شما معرفی می‌کنند. تلاش شده تا در معرفی بهترین لپ تاپ دنیا اشاره‌‌ای هر چند مختصر به مشخصات فنی هر دستگاه انجام شود.

معرفی بهترین لپ تاپ های دنیا

انتخاب بهترین لپ تاپ دنیا کار چندان آسانی نیست و پربیراه نیست اگر بگوییم که این کار تقریباً غیرممکن است. نخستین دلیل برای این سخن آن است که لپ‌تاپ‌های تولید شده، کاربری‌های متنوعی دارند و نمی‌توان آنها را در یک سطح و گروه قرار داد. بنابراین اگر قرار است بهترین لپ تاپ دنیا انتخاب شود، می‌بایست این کار بر اساس نوع کاربری لپ تاپ‌ها انجام شود. نکته دیگر آن است که این کار تا حد زیادی وابسته به سطح دانش و سلیقه کارشناسان است و همین موضوع سبب شده تا چنانکه باید و شاید، توافقی در باب این انتخاب وجود نداشته باشد. در هر حال کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ، با بررسی لپ تاپ های متعدد، ۵ مورد از برترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۸ را برگزیده‌اند و در بخش‌های به شما معرفی می‌کنند. تلاش شده تا در معرفی بهترین لپ تاپ دنیا اشاره‌‌ای هر چند مختصر به مشخصات فنی هر دستگاه انجام شود.

ایسوس زن بوک UX310UA

مورد دومی که شایسته عنوان بهترین لپ تاپ دنیا است ایسوس زن بوک  UX310UAاست. پردازشگر بکاررفته در این دستگاه اینتل کور i3 و اینتل کور i5 است. کارت گرافیک این مدل از لپ تاپ ایسوس اینتل اچ دی گرافیک ۶۲۰ است و رم درنظرگرفته شده برای آن ۸ گیگابایت است.

نمایشگر این لپ تاپ ایسوس که در لیست بهترین لپ تاپ دنیا جای گرفته است ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است. حافظه داخلی ایسوس زن بوک  UX310UA، ۲۵۶ گیگابایت SSD است که مناسب بنظر می‌رسد.

ویژگی‌های مثبت قابل ذکر در این دستگاه عبارتند از: بدنه آلومینیومی بسیار خوب، بارگذاری بسیار سریع و کاربرد خوب و در نهایت ارزش بسیار خوب در قبال بهای پرداختی است. اگر در پی دانستن ویژگی منفی این دستگاه هستید باید گفت که عملکرد متوسط باتری، ویژگی منفی این مدل از لپ تاپ ایسوس است.

لپ تاپ دل XP13

به باور برخی از کارشناسان عنوان بهترین لپ تاپ دنیا شایسته لپ تاپ دل مدل XP13 است. پردازشگر به کار رفته در این دستگاه اینتل کور i3 – اینتل کور i7 است و کارت گرافیک آن اینتل اچ دی گرافیک ۶۲۰ و اینتل آیریس پلاس گرافیک ۶۴۰ است. رم درنظرگرفته شده برای این دستگاه ۴ گیگابایت تا ۱۶ گیگابایت است.

مدافع عنوان بهترین لپ تاپ دنیا دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی  است. حافظه داخلی لپ تاپ دل مدل XP13،  ۱۲۸ گیگابایت است. سرعت خوب، باتری قدرتمند و نمایشگر منحصر بفرد از ویژگی‌های مثبت و قابل ذکری است که سبب پیشتازی این محصول گشته است. ویژگی‌های منفی این دستگاه نیز قرار داشتن دوربین وب کم در مکان نه چندان خوب است.

اپل مک بوک پرو (Apple Macbook Pro with Touch Bar)

رتبه چهارم بهترین لپ تاپ دنیا به مک بوک پرو اپل اختصاص دارد. پردازشگر بکاررفته دراین دستگاه، پردازشگر پ دو هسته‌ای اینتل کور i5 – i7 است و کارت گرافیک آن اینتل آیریس پلاس گرافیک ۶۴۰ و اینتل آیریس پلاس گرافیک ۶۵۰ است. نمایشگر این محصول از اپل ۱۳.۳ اینچی آی پی اس با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است و حافظه داخلی درنظر گرفته شده برای آن ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت PCIe 3.0 SSD است.

بارزترین ویژگی این دستگاه، همانگونه که در عنوان آن آمده است برخورداری از تاچ بار است. برای آندسته از کاربرانی که با تاچ بار و کارکرد آن آشنایی ندارند باید بگوییم که تاچ بار در حقیقت یک نمایشگر باریک OLED است که در بالای صفحه کلید قرار می‌گیرد و می‌تواند کارهای مختلفی نظیر پیشنهاد لغات مختلف برای تایپ را انجام دهد. تاچ بار همچنین می‌تواند نقش یک اسکنر اثر انگشت را بازی کند.

ایسوس زن بوک UX310UA

مورد دومی که شایسته عنوان بهترین لپ تاپ دنیا است ایسوس زن بوک  UX310UAاست. پردازشگر بکاررفته در این دستگاه اینتل کور i3 و اینتل کور i5 است. کارت گرافیک این مدل از لپ تاپ ایسوس اینتل اچ دی گرافیک ۶۲۰ است و رم درنظرگرفته شده برای آن ۸ گیگابایت است. نمایشگر این لپ تاپ ایسوس که در لیست بهترین لپ تاپ دنیا جای گرفته است ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است.

حافظه داخلی ایسوس زن بوک  UX310UA، ۲۵۶ گیگابایت SSD است که مناسب بنظر می‌رسد. ویژگی‌های مثبت قابل ذکر در این دستگاه عبارتند از: بدنه آلومینیومی بسیار خوب، بارگذاری بسیار سریع و کاربرد خوب و در نهایت ارزش بسیار خوب در قبال بهای پرداختی است. اگر در پی دانستن ویژگی منفی این دستگاه هستید باید گفت که عملکرد متوسط باتری، ویژگی منفی این مدل از لپ تاپ ایسوس است.

ایسوس روگ زفیروس جی ایکس ۵۰۱ (Asus ROG Zephyrus GX501)

آخرین دستگاه انتخاب شده به عنوان بهترین لپ تاپ دنیا، لپ تاپ ایسوس مدل روگ زفیروس جی ایکس ۵۰۱ (Asus ROG Zephyrus GX501) است که البته برای گیمرها مناسب است و به نوعی بهترین بهترین لپ تاپ گیمینگ موجود در بازار است.  اگر چه این دستگاه قیمت نسبتاً بالایی دارد اما این قیمت، با وجود پردازشگر کور i7 و کارت گرافیک جی تی ایکس ۱۰۸۰ به نظر منصفانه می‌آید.

این دستگاه به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید و یک رایانه دسکتاپ ایده آل محسوب می‌شود. پردازشگر این دستگاه همانگونه که پیش از این گفته شد اینتل کور i7 سری ۷۷۰۰ اچ کیو (چهار هسته‌ای) است و کارت گرافیک به کار رفته در آن انویدیا جی فورس جی تی ایکس ۱۰۸۰ و اینتل اچ دی گرافیک ۶۳۰ است. رم درنظر گرفته شده برای این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت DDR4 است. نمایشگر این محصول ایسوس که در لیست بهترین لپ تاپ دنیا جای گرفته است، ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است.

لنوو یوگا بوک (Lenovo Yoga Book)

رتبه سوم بهترین لپ تاپ دنیا به لنوو یوگا بوک (Lenovo Yoga Book) اختصاص دارد. این لپ‌تاپ هم مانند سایر لپ‌تاپ‌های سری یوگا، با یک طراحی قابل تبدیل ساخته شده است تا کاربر بتواند از آن در قالب یک تبلت هم استفاده کند. نکته شایان ذکر در باب این لپ تاپ آن است که با توجه به پردازنده بکار رفته در آن، چندان نمی‌توان برای کارهای سنگین روی آن حساب باز کرد.

پردازشگر بکاررفته در لنوو یوگا بوک (Lenovo Yoga Book)  اینتل اتم ایکس ۵ سری ۸۵۵۰ است که چندان برای پردازش‌های سنگین مناسب نیست. کارت گرافیک این دستگاه اینتل اتم و رم بکاررفته در آن ۴ گیگابایت است. نمایشگر این مدل از لپ تاپ لنوو ۱۰.۱ اینچی، با آی پی اس لمسی و رزولوشن فول اچ دی است.

حافظه داخلی این لپ تاپ لنوو که در لیست بهترین لپ تاپ دنیا جای گرفته است ۶۴ گیگابایت SSD (قابل ارتقاء به ۱۲۸ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه میکرو SD) است. ضخامت بسیار باریک، وزن بسیار کم، نمایشگر عالی و قیمت اقتصادی برخی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه است که سبب شده آن را در زمره بهترین لپ تاپ های دنیا به شمار آوریم. همانگونه که گفته شد قدرت کم پردازشگر اینتل اتم، ویژگی منفی این دستگاه است.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

حتی اگر شما کاربر بهترین لپ تاپ دنیا هم باشید، باز هم احتمال بروز اشکال در دستگاه مورد استفاده‌تان وجود دارد. اگرچه خرابی‌های لپ تاپ می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیرات لپ تاپ است. تعمیر لپ تاپ در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه لپ تاپ معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ یکی از پیشروترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ به متقاضیان است که تمامی خدمات ارائه شده در آن –جز مواردی معدود- مشمول گارانتی و ضمانت است. سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ منحصر به دستگاه یا اشکالی خاص نیست و کلیه برندهای لپ تاپ و مشکلات آنها را پشتیبانی می کند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی شده است.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. مرکز سخت افزار ایران با تخصیص واحدهای مجزا به خدمات متنوع ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه ها ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و محصولات سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز سخت افزار ایران و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.