021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر آداپتور لپ تاپ

تعمیر آداپتور لپ تاپ  فرآیندی است که طی آن تلاش می گردد ناکارآمدی و اختلال پیش آمده در عملکرد آداپتور مرتفع گشته و کیفیت اولیه این قطعه به آن بازگردانده شود. بهره‌مندی مرکز تخصصی تعمیر آداپتور لپ تاپ از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات سرویس و بهسازی آداپتور لپ تاپ و ارتقاء کیفیتِ خدماتِ ارائه شده، سبب کسب رضایت بیش از پیش مشتریان و کاربران لپ تاپ‌ ها گردیده است. 

این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به‌روزترین و متعهدترین مراکز ارائه تعمیر تخصصی آداپتور لپ تاپ می‌باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی مرکز تخصصی تعمیر آداپتور لپ تاپ به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز دیگر نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌گردد. 

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات سخت افزاری مرتبط با آداپتور لپ تاپ خویش را دریافت نمایید.

تعمیر آداپتور لپ تاپ

خدمات تخصصی واحد تعمیر آداپتور

  • تست افت ولتاژ آداپتور لپ تاپ
  • تست تغذیه قطعات لپ تاپ
  • تعمیر آداپتور لپ تاپ
  • حل مشکل روشن و خاموش شدن لپ تاپ
  • برطرف کردن مشکل دیرشارژ شدن لپ تاپ
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت آداپتور لپ تاپ
  • رفع مشکل لپ تاپ هایی که شارژ نگه نمی دارند
  • تعمیر لپ تاپ هایی که شارژ باتریشان زود خالی می شود
  • رفع مشکل شارژ نشدن دستگاه
  • تعمیر سیم شارژر لپ تاپ
  • عیب یابی آداپتور
  • رفع عیوب مرتبط با مدار آداپتور لپ تاپ
  • تعمیر و یا تعویض کابل آداپتور لپ تاپ
  • رفع مشکل پوسیدگی کابل آداپتور لپ تاپ
  • انجام عیب یابی تخصصی آداپتور لپ تاپ
  • ارائه برترین ترفندها مرتبط با تعمیر و نگهداری آداپتور لپ تاپ

عیب یابی و تعمیر آداپتور لپ تاپ

در بخش زیر برآنیم تا شما کاربران گرامی را در جریان شیوه تعمیر آداپتور لپ تاپ قرار دهیم. در صورتی که لپ تاپ شما نیز به مشکل برخورده است و اطمینان دارید که اشکال پیش آمده در آن ناشی از اختلال در آداپتور آن است با ما همراه باشید. در بخش زیر بصورت گام به گام و مرحله به مرحله شیوه تعمیر و سرویس آداپتور لپ تاپ را با شما درمیان می گذاریم.

گام نخست در تعمیر آداپتور لپ تاپ: باز کردن قاب آداپتور

گام نخست در تعمیر آداپتور لپ تاپ بازکردن قاب آن است. همانطور که می دانید آداپتور لپ تاپ داری حفاظ پِرِسی است و پیچی برای باز کردن ندارد؛ از اینرو تنها راه ممکن جهت دسترسی به فضای درون و مدارات داخلی آن شکستن قاب است. 

در این مرحله با استفاده از پیچ‌گوشتی و انبر دست، قاب را (از شیار بین دو قاب و محل پِرِس شدن قاب) شکسته و باز می‌کنیم. ( این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید تا صدمه ای به ظاهر شارژر وارد نشود).

گام دوم در تعمیر آداپتور لپ تاپ: جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات

گام دوم در تعمیر آداپتور لپ تاپ جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات آن است. اطراف مدارهای آداپتور  لایه‌ا‌ی از عایق پلاستیکی و یک قاب فلزی وجود دارد. 

قاب فلزی فقط از یک نقطه‌ی کوچک به مدار لحیم شده است و می توان آن را با هویه و قلع‌کش به آسانی جدا کرد. لایه‌ی عایق هم با مقدار زیادی چسب به مدار متصل است که البته چسب به کار رفته جهت این اتصال چندان محکم نیست و می‌توان با کمی احتیاط این لایه را جدا کرد.

گام سوم در تعمیر آداپتور لپ تاپ: رفع نقص مدار

رفع نقص مدار سومین گام در تعمیر آداپتور لپ تاپ است. در این مرحله می بایست قطعه‌ مشکل‌ساز را شناسایی کرده و لحیم پایه‌هایش را با هویه محکم کرد. (جهت پیشگیری از عود مشکل بهتر است کمی لحیم بیشتر هم به پایه‌ها اضافه شود).

خدمات مرکز تعمیر آداپتور لپ تاپ

خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر آداپتور لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران منحصر به مدل و برندی خاصی نیست ودانردگان کلیه دستگاه های لپ تاپ می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر آداپتور لپ تاپ را دریافت دارند.

 تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسوس تعمیر اداپتور لپ تاپ ایسر، تعمیر آداپتور لپ تاپ سونی، تعمیر آداپتور لپ تاپ دل، تعمیر آداپتور لپ تاپ اچ پی، تعمیر آداپتور لپ تاپ اپل، تعمیر آداپتور لپ تاپ فوجیتسو، تعمیر آداپتور لپ تاپ توشیبا، تعمیر آداپتور لپ تاپ لنوو، تعمیر آداپتور لپ تاپ سامسونگ و …. از خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان زبده و ماهر خویش در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات حوزه سخت افزار و پشتیبانی فنی تجهیزات را به مشتریان، همکاران و هموطنان گرامی ارائه نماید. این مرکز مشتکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات مرتبط با یکی از محصولات هوشمند خانگی (نظیر تعمیر و سرویس کولرهای گازی خانگی)، دستگاه های ارتباطی (نظیر تلفن ثابت، تلفن همراه، فکس و… ) و دستگاه های الکترونیکی به کاربران ارائه می گردد.

 مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است. 

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.