021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی پرتابل، یکی از خدمات محدود و منحصری است که در معدود مراکز تعمیرات انواع کولر گازی، می توان آن را یافت. کولرگازی پرتابل مانند کولر پنجره ای می باشد؛ با این تفاوت که توسط پایه های چرخدار قابل حمل است  و معمولا فقط حالت سرمایشی دارد و در قدرت های ۱۲٫۰۰۰ و ۹٫۰۰۰ بی تی یو بر ساعت ساخته می شود و گاز گرم کندانسور توسط یک لوله خرطومی به بیرون از طریق پنجره هدایت می شود.

مرکز تعمیرات کولر گازی، برای تعمیر و عیب یاب کولر گازی پرتابل از گروه متخصصین خاص این حوزه کمک می گیرد. این مرکز برای تعمیر انواع کولر گازی، با برنامه ریزی دقیق و مدونی پیش می رود تا تعمیر کولر را با موفقیت به اتمام برساند.

تعمیر کولر گازی پرتابل

خدمات سرویس در محل تعمیر کولر گازی پرتابل

مرکز تعمیرات کولر گازی، تنها به منظور تامین رفاه و آسایش کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحد سرویس در محل تعمیر کولرگازی پرتابل کرده است. متخصصان این واحد با حضور در محل مورد نظر شما، عیب یابی کولر گازی و تعمیر کولر را در محل انجام می دهد.

به این شکل دیگر مشقت حمل دستگاه متوجه کاربر نخواهد شد و او می تواند به راحتی بر پروسه تعمیر و احیانا تعویض قطعات کولر گازی پرتابل خود نظارت کامل داشته باشد. وقت‌شناسی، احساس مسئولیت و وظیفه‌شناس بودن، استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال در تعمیرات، سرویس و نصب کولرگازی، دریافت هزینه مناسب و منطقی از جمله ویژگی های متخصصان مرکز تعمیرات کولر گازی است.

نحوه تعمیرات کولر گازی پرتابل

قبل از هرگونه اقدامی برای تعمیر کولر گازی پرتابل باید بدانیم که تمام بخش‌های مختلف کولر گازی از جمله کندانسور، اوپراتور و… این دستگاه، به طور کلی در یک مجموعه جا گرفته‌اند. کولرگازی پرتابل یک نوع از کولرگازی‌های یک‌تکه است که نیاز به نصب و لوازم خاصی ندارد.

یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت کولرگازی پرتابل جهت تخلیه گرمای موتور تعبیه شده، که این لوله باید به بیرون از فضای منزل یا کار هدایت شود. هرچند تعمیر کولر گازی پرتابل به نظر ساده می رسد، اما برای عیب یابی کولر گازی و تعمیر کولر گازی پرتابل باید به دنبال مرکزی معتبر و استاندارد باشید. مرکز تعمیر کولر گازی پرتابل متخصص‌ترین سرویس‌کاران و تعمیرکاران را در واحد تعمیر کولرگازی در اختیار دارد و به راحتی می تواند تعمیرات انواع کولرگازی، عیب یابی کولرگازی و تعویض قطعات کولرگازی پرتابل را با بهترین کیفیت انجام دهد.

خدمات تعمیر کولرگازی پرتابل

تعمیر فن کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل هم مانند سایر مدلها مجهز به یک فن است که روند کاری دستگاه را بهبود می بخشد. به دلایل مختلف ممکن است موتور فن بسوزد و روند کاری این قطعه را مختل نماید. در این صورت احتمال روشن نشدن کولر هم وجود دارد. حتی در بسیار از موارد، خاموش شدن ناگهانی کولر هم ناشی از خرابی یا سوختن فن است. به همین دلیل هم تعمیر فن کولر گازی پرتابل از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به شکل درست و اصولی انجام شود.

البته ضروری است که تعمیرات فن توسط تکنسین های با تجربه انجام شود تا خطا و اشتباهی در روند ترمیم رخ ندهد. معمولا فن قابل تعمیر است، اما گاهی شدت خرابی بالاست و امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد. در این صورت تیم تعمیرات کولر گازی پرتابل ضمن تعویض فن با نمونه اورجینال، عملکرد کولر را به حالت اولیه باز می گردانند.

مشکلات رایج کولر گازی پرتابل

یکی از مشکلاتی  که کاربران کولرگازی های پرتابل از آن شکایت دارند، روشن نشدن دستگاه است. همچنین گاهی کولر در حین کار خاموش شده و عملکرد آن متوقف می گردد. نداشتن سرما مسئله دیگری است که این مدل برای کاربران ایجاد می کند. البته کولر گازی قابل حمل به طور کلی سرمادهی بسیار کمی دارد اما گاهی به دلیل آلودگی یا خرابی قطعات داخلی، همین خنک سازی محدود هم انجام نمی شود.

کاهش شدت باد پرتابی، بوی نامطبوع، خرابی شیلنگ و تخلیه نشدن آب، سر و صدای اضافه و مواردی از این  دست هم سایر مشکلاتی هستند که کولرگازی های پرتابل با آنها مواجه می شوند. برای تعمیر کولر گازی پرتابل در هریک از این موارد، باید اجزاء دستگاه بررسی شده و بر حسب نیاز، ترمیم یا تعویض گردند.

تعمیرات کولرگازی

مرکز تعمیر کولر گازی، مرکزی ایمن و استاندارد است که تمام اصول و قوانین لازم برای عیب یابی کولر گازی و تعمیر کولر را رعایت می کند. این مرکز کاملا مجزا و منفک از سایر واحد های تعمیراتی به ارائه خدمات می پردازد.

واحد تعمیرات کولر گازی از متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای و مجرب برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی استفاده می کند و در هنگام تعویض قطعات کولر گازی نیز لوازم جانبی اصل و اورجینال را جایگزین می کند. با مراجعه به این مرکز می توانید بهترین خدمات را در ارتباط با تعمیر انواع کولر گازی دریافت نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران ، نهاد جامع و کامل است که گستره فعالیتی بسیار وسیعی دارد. همه ما به خوبی می دانیم که دنیای امروز، دنیای فناوری اطلاعات و تکنولوژی های جدید و هوشمند است؛ به همین جهت است که مرکز سخت افزار ایران بی وقفه تلاش می کند تا در همه عرصه های تکنولوژی فعالیت موفق و مثبتی داشته باشد.

این مرکز بی شک تنها نهاد معتبر و استانداردی است که می تواند همه نیاز های ریز و درشت کاربران حوزه تکنولوژی را رفع و رجوع کند، زیرا همان طور که اشاره کردیم، گستره وسیعی از دنیای فناوری را به خود اختصاص داده است و در همه حوزه ها فعالیتی مثبت، موثر و موفق دارد.

5/5(35 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.