021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیرکار دستگاه کپی

مرکز تعمیرات دستگاه کپی زبده ترین و مجرب‌ترین تیم تعمیرکار دستگاه کپی را به همکاری فراخوانده است تا قادر به ارائه‌ تخصصی ترین خدمات به کاربران این دستگاه ها باشد. تأکید این مرکز بر جذب زبده ترین تیم تعمیرکار دستگاه کپی با علم به این موضوع صورت گرفته است که نیروی انسانی جزء منابع هر سازمان بحساب می‌آید و نقش آن در موفقیت، گاه هم تراز مواردی مانند منابع مالی است.

به عبارتی دیگر انتخاب پرسنل مناسب و خبره ، خلاقیت و شکوفایی و به تبع آن رشد و توسعه را برای یک مرکز به همراه خواهد داشت و به عکس اگر یک مرکز از افرادی بهره گیرد که کارایی مناسبی نداشته باشند، جز اتلاف هزینه، زمان، از دست دادن مشتریان و اجازه دادن به رقبا برای بدست گرفتن بازار هیچ نتیجه‌ دیگری نخواهد داشت. در هر حال مرکز تعمیر دستگاه کپی در تلاش بوده تا با سرمایه‌گذاری بر روی پرسنل سازمان،‌ سطح دانش، مهارت‌ و استعداد آنان را ارتقاء دهد و این مهم را در آموزش‌های بدو ورود، آموزش‌های ضمن خدمت، آموزش‌های درون سازمانی و نیز انتقال تجربه از افراد باتجربه به پرسنل دیگر ادامه دهد.

گارانتی خدمات تعمیرکار دستگاه کپی

«مشتری مداری» و «توجه به حقوق مشتریان گرامی» محور اصلی تمامی فعالیت های مرکز تعمیرات دستگاه کپی  در تمامی این سالها بوده است. این مرکز در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه توسط خبره‌ترین تیم تعمیرکار دستگاه کپی، توانسته است خود را به عنوان مجموعه‌ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش دستگاه های کپی مطرح سازد. عمده‌ترین دلیل گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان و تیم تعمیرکار دستگاه کپی است.

تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران دستگاه های کپی، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند. گارانتی خدمات تیم تعمیرکار دستگاه کپی جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی صورت می‌پذیرد.

اعزام تعمیرکار دستگاه کپی به محل مورد نظر

اعزام تعمیرکار دستگاه کپی به محل، راهکاری است جهت آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده‌شان دچار اشکال شده است اما به هر دلیل، -دلایلی چون ضیق وقت، عدم دسترسی به وسیله نقلیه، ابعاد و وزن بالای دستگاه و … – امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران می توانند جهت تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات معیوب دستگاه‌شان از روش «اعزام تعمیرکار دستگاه کپی به محل» مرکز سخت افزار ایران استفاده نمایید.

در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظرِ کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس دستگاه کپی در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه تعمیرکار دستگاه کپی آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارد تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

مهارت های تعمیرکار دستگاه کپی

تعمیرکار دستگاه کپی، همچون همکاران خود در سایر حوزه های تعمیر، نیاز است که پیش از ورود به این حیطه مهارت ها و تخصص های لازم را کسب نماید. برخی از مهارت های ضروری و ابتدایی جهت تعمیرکار دستگاه کپی عبارت است :

  • توانایی بررسی، عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ از دستگاه فتوکپی
  • توانایی بررسی، عیب یابی و تعویض بوردهای الکترونیکی دستگاه های فتوکپی
  • توانایی تست و تنظیم کارکرد دستگاه های فتوکپی با استفاده از نقشه و کدهای مربوطه
  • توانایی باز و بسته و سرویس کردن دستگاه های فتوکپی
  • توانایی بررسی، عیب یابی و تعویض قطعات معیوب توسط تعمیرکار دستگاه کپی
  • توانایی نصب و راه اندازی لوازم جانبی دستگاه های فتوکپی
  • توانایی تشخیص کار دستگاه های فتوکپی رنگی
  • توانایی اجرای قوانین و آیین نامه های شغلی توسط تعمیرکار دستگاه کپی
  • توانایی بررسی و تشخیص مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر
  • تشخیص و بررسی کلی دستگاه فتوکپی و کاربرد آن ها
  • توانایی بکارگیری انواع کاغذ در دستگاه فتوکپی
  • توانایی نصب و راه اندازی دستگاه فتوکپی توسط تعمیرکار دستگاه کپی
  • توانایی بکارگیری جداول کارکرد دستگاه های فتوکپی و عمر مفید قطعات مصرفی
  • توانایی بررسی اصول کار سنسورها توسط تعمیرکار دستگاه کپی
  • توانایی باز و بسته کردن موتور الکتریکی دستگاه های فتوکپی
  • توانایی بررسی و تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه های فتوکپی
  • توانایی بررسی و تشخیص مکانیزم و روش های اسکن در دستگاه های فتوکپی
  • توانایی بررسی ساختمان درام ، عیب یابی و تعویض آن توسط تعمیرکار دستگاه کپی
  • توانایی بررسی، عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه های فتوکپی

تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت افزار ایران با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. تسلط تیم تعمیرکار دستگاه کپی این مرکز بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری این دستگاه به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند و دستگاه تعمیر شده، پس از تعمیر، کیفیت نخستین خود را بازیابد. تیم تعمیر این مرکز به دلیل حضور در دوره های تخصصی، تسلط کاملی بر ساختار این دستگاه داشته و با پیشرفته ترین ترفندهای تعمیر آشنایی دارند. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه های خویش، با تیم تعمیرکار دستگاه کپی ما درمرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید و از تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید.

سرویس در محل دستگاه کپی

سرویس در محل دستگاه کپی راهکاری برای تعمیر آندسته از دستگاه کپی هایی است که به دلیل وزن و ابعاد بالا، امکان حمل و جابجایی آنها به تعمیرگاه وجود ندارد. مرکز سخت افزار ایران خدمات مرتبط با این قسم از دستگاه ها را با استفاده از روش تعمیر در محل ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید درخواست خویش مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار دستگاه کپی را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید.

کارشناسان بخش «سرویس در محل دستگاه کپی» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. با حضور تعمیرکار دستگاه کپی در محل، این امکان فراهم می‌گردد تا صاحب دستگاه، با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر آن، از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان یابد. در سیستم سرویس در محل دستگاه کپی، صاحب دستگاه بر روند تعمیر نظارت خواهد داشت و تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر یا ترمیم دستگاه پس از مطرح گشتن با وی و کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد پذیرفت.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های تعمیر دستگاه های هوشمند الکترونیکی، چاپ، ارتباطی و خانگی است. این مرکز جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، زبده ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان نهاده است. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، این مرکز را به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز تعمیرات در ایران مطرح ساخته است.

خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران در برگیرنده تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه های هوشمند و الکترونیکی امروزی اعم از گردگیری، بازسازی، تعویض، تعمیر و … است؛ از همین رو کاربران دستگاه های هوشمند خانگی، چاپ و ارتباطی می توانند در صورت نیاز به هریک از آنها، به این مرکز مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات ممکن را دریافت نمایند. مرکز سخت افزار ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد.

امتیاز شما به این نوشته

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.