021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

تعمیر آل این وان

چرا آل این وان روشن نمی‌شود؟ دلیل خاموش شدن ناگهانی آل این وان چیست؟ علت کند شدن سرعت آل این وان چیست؟ دلیل داغ شدن بیش از حد آل این وان چیست؟ اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در آل این وان خود مواجه شده‌اید و نمی‌دانید عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را به چه مرکزی بسپارید، ما به شما نمایندگی  تعمیر آل این وان  را پیشنهاد می‌کنیم. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر آل این وان هر مشکلی که برای این دستگاه به وجود آمده باشد را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند.

مدیریت مرکز تعمیرات آل این وان کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که تا زمان حصول نتیجه رضایت‌بخش در کنار شما خواهد بود. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز کلیه اشکالات ایجاد شده در دستگاه خویش را رفع نموده و کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابید.

این مرکز با تکیه بر مهندسان جوان و کارآزموده خویش، خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می دارد و توانسته است با تلاشهای شبانه روزی، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات آل این وان را به کاربران ارائه دارد. در حال حاضر مرکز تعمیرات آل این وان ، از معدود شرکتهای موفق و پیشرو در کشور است که توانسته است غالب اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در این دستگاه را با کمترین میزان بازگشت برطرف سازد و رضایت خاطر کاربران را فراهم سازد.

تعمیر آل این وان در محل

نمایندگی تعمیر آل این وان

مدیریت مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر مهارت تکنسین های این مجموعه و تجهیزات مدرن، تمامی خدمات ترمیم و بازسازی مدل ها و برندهای مختلف AIO را به کاربران گرامی ارائه می نماید. کیفیت خدمات نمایندگی تعمیرات آل این وان، سطح تعمیرات را به استانداردهای روز دنیا نزدیک تر کرده است.

تعمیرکاران نمایندگی مجاز آل این وان، ابتدا دستگاه معیوب را به صورت کامل آنالیز کرده سپس به تعمیر آن اقدام می کنند. همکاران ما تلاش می کنند ضمن انتخاب و اجرای بهترین روشهای تعمیراتی، کلیه ایرادهای عملکردی رایانه شما را برطرف کنند تا بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. خدمات این مجموعه، بسته به مورد تعمیراتی، دارای ضمانت نامه معتبر هستند تا مشتریان امکان پیگیری شکایات و انتقاداتشان را داشته باشند.

خدمات تعمیرات آل این وان

مرکز سخت افزار ایران متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با یک محصول به کاربران گرامی ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید تمامی پرسش ها و درخواستهای خویش را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت رسمی مرکز سخت افزار ایران با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز سخت افزار ایران در بخش زیر خدمت کاربران گرامی معرفی گشته اند.

تعمیر صفحه نمایش آل این وان

از جمله بخشهای بسیار مهم در تعمیر AIO ، صفحه نمایش است. مشکلاتی همچون برفکی شدن، شطرنجی شدن و سایه دار شدن تصویر، رایج ترین ایرادهایی هستند که تعمیر نمایشگر کامپیوتر چند کاره را ضروری می سازند. همچنین چشمک زدن مانیتور، افتادن یک خط عمودی یا افقی در صفحه مانیتور، وجود نقاط سیاه یا رنگی در تصویر (پیکسل سوختگی)، وجود پرش در تصویر و مواردی از این دست هم مشکلات مهمی هستند و باید به صورت تخصصی برطرف شوند.

برای تعمیر صفحه نمایش آل این وان، قطعاتی همچون مین برد، کارت گرافیک، پاور یا مدارها عیب یابی و ترمیم می شوند. در صورت شکستن پنل نمایشگر هم باید این بخش را با یک صفحه نمایش جدید تعویض کرد.

تعمیر مادربرد آل این وان

خاموش شدن ناگهانی آل این وان و روشن نشدن این دستگاه از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که نشان می‌دهند، مادربرد آل این وان که به مین برد و برد اصلی هم مشهور است به مشکل خرده و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. مادربرد یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات آل این وان به حساب می‌آید که می‌توان گفت انجام اکثر کارها در این دستگاه روی دوش اوست.

به گونه‌ای که هم ارتباط بین اجزاء و تمامی بخش‌های آل این وان را شکل می‌دهد و هم اینکه مسئولیت هر یک از قطعات این دستگاه را تعیین می‌کند. به گونه‌ای که تک تک درخواست‌های کاربر اول از همه به مین برد ارسال شده و سپس مین برد درخواست کاربر را به قطعه موردنظر ارسال می‌کند. 

مهم‌ترین عاملی که موجب آسیب‌دیدگی مادربرد آل این وان می‌شود، نوسان برق است. پس فراموش نکنید که این دستگاه را به محافظ برق متصل کنید.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان

بهم‌ریختگی تصاویر یا رنگ‌ها در نمایشگر، نصب نشدن درایور کارت گرافیک، هنگ کردن سیستم بعد از نصب درایور کارت گرافیک و … از نشانه‌های خرابی کارت گرافیک آل این وان هستند. نقش کارت گرافیک در این کامپیوتر، پردازش داده‌های گرافیکی و ارسال آن‌ها به فلت پنل جهت نمایش در مانیتور آل این وان است. 

از مهم‌ترین عواملی که در خراب شدن کارت گرافیک نقش دارند، می‌توان به اتصال کارت گرافیک ناسازگار با مادربرد و همچنین نوسان برق اشاره کرد.

با این وجود اگر تصمیم دارید کارت گرافیک آل این وان خود را ارتقاء دهید، بهتر است انجام این کار را به یک متخصص بسپارید تا کارت گرافیکی بر روی مادربرد این دستگاه قرار داده شود که با آن سازگاری داشته باشد. از طرفی بهتر است آل این وان را به محافظ برق متصل کنید تا از بروز نوسان برق دور بماند.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان

تعمیر هارد آل این وان

اگر بخواهیم به مهم‌ترین قطعات آل این وان اشاره کنیم باید هارد این دستگاه را در ابتدای لیست خود قرار دهیم. چراکه هر آنچه که شما بر روی این کامپیوتر ذخیره می‌کنید مستقیماً در هارد آن قرار گرفته و نگهداری می‌شود. 

با این وجود باید خیلی مراقب باشید تا مشکلی برای آن به وجود نیاید چراکه در غیر این صورت تمامی اطلاعات شما که مطمئناً خیلی برایتان اهمیت دارند، به خطر می‌افتند. همین موضوع باعث می‌شود که کاربران آل این وان عیب‌یابی، تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد این دستگاه را به دست هر کسی نسپارند.

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که اگر با مشکلات ناشی از خراب شدن هارد آل این وان شامل: بوت نشدن، هنگ کردن، ارور دادن هنگام ذخیره اطلاعات جدید یا حذف اطلاعات از روی این دستگاه و … مواجه شدید، عیب‌یابی و تعمیر هارد آل این وان را به نمایندگی تعمیرات آل این وان بسپارید.

تعمیر فن آل این وان

برخی از قطعات آل این وان به قدری موقعیت حساسی دارند که اگر با مشکلی مواجه شده و دچار آسیب‌دیدگی شوند، موجب می‌شوند که سایر قطعات این دستگاه نیز آسیب ببینند. یکی از این قطعات فن آل این وان است. 

نقش فن در این دستگاه مانند سایر دستگاه‌های الکترونیکی این است که گرمای ناشی از فعالیت قطعات را از دستگاه خارج کند و تمامی اجزاء و بخش‌های دستگاه را خنک نگه دارد تا گرمای زیاد موجب خرابی آن‌ها نشود.

با این وجود اگر فن آل این وان به دلیل ضربه، نوسان برق، جمع شدن گرد و غبار بر روی آن و فرسودگی دچار مشکل شود، نمی‌تواند گرمای ناشی از فعالیت قطعات دستگاه را مهار کرده و موجب می‌شود که سایر قطعات آل این وان به خصوص پردازنده به مشکل بخورند. چراکه سی پی یو بیش از هر قطعه دیگری به گرما حساس است و سریع‌تر هم آسیب می‌بیند.

یکی از نشانه‌هایی که می‌توانید بفهمید فن آل این وان شما خراب شده است، این است که به صدای فن گوش کنید. اگر هیچ صدایی از فن آل این وان شنیده نمی‌شود و این دستگاه بیش از حد داغ کرده است یا اینکه صداهای ناهنجاری از آن شنیده می‌شود به این معناست که فن این دستگاه خراب شده است. 

با وجود اینکه فن یکی از قطعه‌های مصرفی آل این وان است اما می‌توان با سرویس‌های دوره‌ای و منظم آل این وان طول عمر این قطعه را افزایش داد. شما می‌توانید سرویس، عیب‌یابی، تعمیر و تعویض فن آل این وان را به نمایندگی تعمیرات آل این وان بسپارید.

تعمیر فن آل این وان
  • تعمیر و شارژ انواع کاتریج و تونر (تضمینی)
  • ارائه خدمات در محل ( مخصوص شرکت ها)
  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات ماشین های اداری
  • نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی مداربسته
  • مشاوره در انتخاب تجهیزات سخت‌افزاری مناسب براساس نیاز کاربران
  • مونتاژ و اسمبل نمودن کامپیوترهای شخصی (pc)، حرفه ای و Server
  • نصب نرم افزارها و سیستم عامل (خانواده ویندوز و لینوکس) مورد نیاز کاربران
  • تعمیر، تعویض و پشتیبانی فنی انواع سیستمهای کامپیوتری ( لپ تاپ و پی سی)
  • پشتیبانی فنی انواع سرورها
  • ارائه خدمات سخت افزاری در محل
  • عقد قرارداد پشتیبانی با شرکت ها
  • بهینه سازی و ارتقای سخت افزار سیستم
  • بررسی کامل و عیب یابی سخت افزار سیستم
  • پشتیبانی و انجام سرویس دوره ای سخت افزاری
  • تعمیر، تعویض و پشتیبانی فنی قطعات سخت افزاری (CPU، مادربرد، هارد، رم، کارت گرافیک و …)

سوالات متداول کاربران 

علت روشن نشدن آل این وان چیست؟

یکی از مشکلات رایجی که برای آل این وان ها ایجاد می شود، روشن نشدن دستگاه است. با توجه به اینکه در آل این وان ها تمام قطعات کامپیوتر در یک دستگاه کوچک جمع آوری می شود، حساسیت آن نیز بالا رفته و دستگاه را بیشتر در معرض خرابی قرار می دهد.

علت روشن نشدن آل این وان می تواند ناشی از آسیب دیدگی کابل و اتصالات آن، خرابی برد پاور آن به دلیل نوسانات برق، معیوب بودن مین برد آل این وان به علت ضربه و نوسان برق، خرابی کارت گرافیک آل این وان، ایراد داشتن هارد دستگاه و مواردی از این دست باشد.

علت هنگ کردن آل این وان چیست؟

به طور کلی هنگ کردن آل این وان یکی از مشکلاتی بوده که باعث درخواست کاربران از متخصصان تعمیر آل این وان می شود. هنگ کردن آل این وان می تواند بسیار دردسرآفرین بوده و کاربران را با مشکلات زیادی روبرو کند. این مشکل می تواند ناشی از دلایل سخت افزاری و نرم افزاری متعددی باشد.

بروز ایراد در کارت گرافیک آل این وان و تمام شدن ظرفیت هارد دیسک به عنوان دلایل سخت افزاری هنگ کردن آل این وان شناخته می شود. علاوه بر این، ویروسی شدن آل این وان، یک دست شدن ویندوز، رجیستری ویندوز و کار کردن برنامه ها به صورت همزمان، دلایل نرم افزاری برای هنگ کردن آل این وان هستند.

چرا صفحه آل این وان آبی می شود؟

ظاهر شدن صفحه آبی در آل این وان می تواند نشان دهنده خرابی قطعات داخلی آن و نیاز به تعمیر آل این وان باشد. این مشکل که به یک برند خاص محدود نیست، به عنوان صفحه آبی مرگ شناخته می شود. با بروز ایراد در هارد دیسک، صفحه آبی مرگ نمایش داده می شود.

همچنین خراب شدن منبع تغذیه، ویروسی شدن سیستم، به هم ریختگی تنظیمات بایوس، معیوب بودن برنامه های آل این وان و بالا رفتن بیش از حد دمای قطعات آل این وان نیز می تواند باعث نمایش صفحه آبی مرگ شده و پس از آن سیستم خود به خود خاموش می شود.

تعمیر انواع آل این وان

مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان زبده و ماهر خویش در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات حوزه سخت افزار و پشتیبانی فنی تجهیزات را به مشتریان، همکاران و هموطنان گرامی ارائه نماید. مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است. برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران عبارتند از:

معرفی آل این وان های موجود در بازار

آل این وان‌ها از نظر سخت افزاری در واقع کامپیوترهایی شبیه به لپ ‌تاپند با این تفاوت که صفحه نمایش بزرگتری دارند. مدل‌های پایه آل این وان معمولاً با صفحه نمایش ۱۹ اینچ و یا بالاتر عرضه می‌گردند از اینرو اگر شما نیز در جستجوی رایانه ‌ای با مانیتور بزرگ هستید، آل این وان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد زیرا در مقایسه با لپ‌تاپ‌های عادی مانیتور بزرگ‌تری دارد.

 بارزترین ویژگی آل این وان ها آن  است که لوازم جانبی این دستگاه ها نظیر وب‌کم، اسپیکر و… در داخل بدنه‌ شان تعبیه شده‌ است بعلاوه در این دستگاه ماوس و کیبورد ارائه شده به همراه دستگاه از نوع بی‌سیم است.

به دلیل همین ویژگی‌هاست که برای محیط‌های عمومی و اداری نظیر مراکز آموزشی، ادارات، بانک‌ها، رستوران‌ها و… آل این وان‌ها بسیار مناسبتر هستند. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از آل این وان های موجود در بازار به بخش « محصولات » مراجعه نمایید. در این بخش ضمن معرفی مدلهای گوناگون آل این وان توضیحاتی نیز درباره برخی از خدمات مرتبط با هریک از آنها نیز داده شده است.

5/5(25 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.