021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد

بازیابی اطلاعات هارد  یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران می باشد که به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 انجام می پذیرد. بخش بازیابی اطلاعات هارد ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات می‌داند.

کادر فنی بازیابی اطلاعات هارد در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات هارد صورت می‌پذیرد.

بازیابی اطلاعات هارد

هزینه بازیابی اطلاعات انواع هارد

هزینه بازیابی اطلاعات انواع هارد با توجه به نوع سرویس مورد نیاز و سطح خرابی پیش آمده متفاوت است. برای مثال هزینه بازیابی اطلاعات در هاردهای سوخته و دارای مشکل بدسکتوری بسیار بالاتر از هاردهای سالم است. زیرا ریکاوری اطلاعات هاردهای سوخته و دارای اشکال، زمان، تجهیزات و تخصص بالاتری را می طلبد. بدسکتوری بالا و هنگ کردن هارد، ایرادات ماژولی و دیتکت نشدن هارد، ریکاوری هارد فرمت یا حذف و دیلت شده، ریکاوری هارد صدادار، بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده، تعمیر یا تعویض برد هارد سوخته، کند بودن و گیر کردن هارد اکسترنال و … برخی از مواردی هستند که کار بازیابی اطلاعات انواع هارد را دشوارتر و به تبع آن هزینه بازیابی اطلاعات هارد را بیشتر می سازند.

نکته دیگر آنکه تخصص و توانایی مرکزی که جهت بازیابی اطلاعات به آن مراجعه می شود نیز تأثیر شایانی در بالا یا پایین بودن هزینه بازیابی اطلاعات دارد. برای مثال هزینه بازیابی در مرکزی که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 استفاده می کند با هزینه سایر مراکز که از دستگاه های ایمیج گیر چینی استفاده می کنند بسیار متفاوت خواهد بود.

ریکاوری اطلاعات انواع هارد

نکات مهم در ریکاوری اطلاعات هارد

کاربرانی که در حال حاضر به هر دلیل نیازمند بازیابی اطلاعات دستگاه هایشان هستند، توجه داشته باشند که بیشتر مراکز فعال در حوزه بازیابی اطلاعات انواع هارد –که از قضا تبلیغات وسیعی هم دارند- از ابزارهای غیرتخصصی و نامرتبط برای بازیابی اطلاعات استفاده می‌کنند. بعلاوه گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات هارد صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

در حال حاضر قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری موجود در بازارهای جهانی PC3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل‌های هارد دیسک را دارد. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی اطلاعات با نرم‌افزارهایِ گوناگون، به مرکز سخت‌افزار ایران مراجعه نموده و بازیابی اطلاعات انواع هارد خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات بازیابی نظیر pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد

  • بازیابی اطلاعات هارد که دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد) نمیشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد که اطلاعات به قصد و یا اشتباهی پاک ( Delete ) شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد که اطلاعات کد شده و با کارکترهای غیر عادی نمایش داده میشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد که جهت دسترسی هارددیسک ابتدای کار سیستم درخواست ورود رمز (پسوورد) مینماید.
  • بازیابی اطلاعات هارد که تمامی پارتیشنها وجود دارند اطلاعات نیز قابل دیدار است اما در زمان کپی پیغام خطا داریم.
  • بازیابی اطلاعات هارد که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما فایل سیستمهای پارتیشن قابل تشخیص نیست.
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف که سوخته اند و در سیستم یا شناسایی نمیشوند و یا پیغام خرابی و فرمت میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد که در سیستم عامل شناسایی میگردد، پارتیشن ها قابل تشخیص هستند اما دسترسی به آنها ممکن نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد که در موقع بالا آمدن سیستم عامل سیستم ریست میشود و یا هنگ میکند.

 

  • بازیابی اطلاعات هارد که در مادربرد شناسایی میشود اما درون سیستم عامل قابل شناسایی نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما هیچگونه پارتیشنی (Partition) ندارد.
  • بازیابی اطلاعات هارد که در سیستم عامل شناسایی میگردد، پارتیشن ها قابل تشخیص هستند ولی در موقع دسترسی پیشنهاد فرمت کردن داده میشود.
  • بازیابی اطلاعات هارد که بشدت بدسکتور دارند.
  • بازیابی اطلاعات هارد که ضربه خورده اند و کارنمیکنند.
  • بازیابی اطلاعات هارد که صداهای ناهنجار و یا تق و تق میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد که در آن پارتیشن خالی از اطلاعات میباشد.
  • بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد که پارتیشن به قصد یا اشتباهاً فرمت شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما ظرفیت هارددیسک درست نمیباشد.

تعمیرات هارد

تعمیرات هارد را به طور کلی می توان به دو بخش تعمیرات نرم افزاری هارد و تعمیر خرابی های فیزیکی هارد تقسیم کرد. خرابی فریموری یا همان ساختاری هارد بدین معناست که هارد از نظر Service Area با اشکال روبه رو گشته است. هد هارد با توجه به نوع هارد از یک Defect List بهره میبرد که هارد پس استفاده مکرر و مواجه شدن با خرابی های مختلف شروع به خارج کردن خرابی ها از سطح پلتر و اضافه کردن به این لیست میکند.

این لیست ها به علت ظرفیت کم پس از مدتی به طور کامل پر شده و هارد پس از مواجه شدن با یک خرابی جدید قادر به اضافه کردن به این لیست نیست و موجب خرابی هایی از جمله عدم شناسایی در کامپیوتر، عدم ظرفیت صحیح، مواجه شدن با پیغام فرمت و … می شود. بخش دوم یا خرابی فیزیکی هارد نیز بدین معناست که هارد احتمالاً دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است که این بخش خود به چند دسته مهم تقسیم می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکالات پیش آمده در هارد به مرکز تعمیر و بازیابی اطلاعات انواع هارد مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

اخبار بازیابی اطلاعات هارد و دیگر خبرها

حضور کارشناسان مجرب و کاردان مجموعه بازیابی اطلاعات هارد در مرکز سخت افزار ایران سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید غالب اختلالات ایجاد شده در هارد را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت ریکاوری اطلاعات با نرم‌افزارهایِ گوناگون، به یک مرکز معتبر بازیابی اطلاعات نظیر مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و تمامی اطلاعات دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات از جمله pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ریکاوری نمایید. اخبار بازیابی اطلاعات هارد و دیگر خبرها از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

مقالات بازیابی اطلاعات و دیگر مقالات

هدف ما در این بخش آشناسازی شما کاربران گرامی با جدیدترین مقالات حوزه ریکاوری و بازیابی اطلاعات است. مطالعه این بخش می‌تواند هم برای کاربران عادی و هم برای متخصصان این حوزه مفید باشد؛ چه کاربران عادی می‌توانند با مطالعه مقالات این بخش اطلاعاتی در زمینه فرآیند ریکاوری و امور مرتبط با آن کسب نمایند و کاربران حرفه‌ای نیز می‌توانند ضمن آگاهی از جدیدترین متدها و دستگاه‌های ریکاوری عرضه شده به بازار، اطلاعات خویش را در این زمینه به‌روز رسانی کنند. مقالات بازیابی اطلاعات و دیگر مقالات مرتبط از طریق بخش زیر قابل دسترسی هستند.

انواع هارد و دیگر محصولات هارد

کارشناسان ما در مرکز سخت افزار ایران با معرفی و عرضه هر محصول جدید از هارد به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. انواع هارد و دیگر محصولات هارد از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول ریکاوری اطلاعات

بازیابی اطلاعات در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای تخصصی و حرفه‌ای این حیطه، اعم از استفاده از تجهیزات پیشرفته نظیر pc3000، به‌کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته، احترام به حقوق مشتریان و ارائه گارانتی بازیابی انجام می‌پذیرد. بازیابی اطلاعات هارد در این مرکز، تمامی موارد مرتبط را شامل می‌گردد و کارشناسان محدودیتی در زمینه عملیات مورد نیاز ندارند. در صورت داشتن هر گونه و ابهام و پرسش درباره فرآیندهای بازیابی اطلاعات در این مرکز می‌توانید پرسش های خویش را از طریق وب سایت این مرکز و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تک تک پرسش های شما عزیران خواهند بود. سوالات متداول بازیابی اطلاعات در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان زبده و ماهر خویش در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات حوزه سخت افزار و پشتیبانی فنی تجهیزات را به مشتریان، همکاران و هموطنان گرامی ارائه نماید. مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران به آدرس https://hardwarecenter.ir/ مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *