021-62948

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اشتراک گذاری

نمایندگی ظرفشویی ال جی

کارشناسان نمایندگی ظرفشویی ال جی در این مرکز ضمن بهره مندی از نوین ترین متدهای تعمیراتی، انواع مدل های ماشین ظرفشویی LG را عیب یابی و تعمیر می کنند.

با تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده، مشکلات عملکردی دستگاه برطرف شده و نیازی به خرید دستگاه جدید نخواهد بود. جهت دریافت خدمات نمایندگی ظرفشویی ال جی در محل، می توانید به صورت شبانه روزی با واحد تعمیرات تخصصی ظرفشویی   تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مربوطه، درخواست خود را ثبت کنید.

نمایندگی ظرفشویی ال جی

خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در منزل

ماشین ظرفشویی در ساختار و نحوه نصب، محدودیت هایی دارد که جابجایی آن را کمی سخت کرده اند. از طرفی باز کردن ظرفشویی و انتقال آن به مرکز تعمیرات، ممکن است منجر به آسیب دیدگی این دستگاه شود. بنابراین بهترین کار این است که فرایند تعمیرات ماشین ظرفشویی در منزل انجام شده و دستگاه جابجا نشود. شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی منزل، با نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

به موجب این سرویس، تکنسین های تعمیر لوازم خانگی با به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز، به محل مورد نظر شما اعزام شده و ضمن بررسی دقیق ماشین ظرفشویی، تعمیرات آن را در تخصصی ترین سطح انجام می دهند. نکته ویژه در مورد خدمات تعمیر در محل ماشین ظرفشویی، مهارت بالای تکنسین های اعزامی و استفاده ی آنها از جدیدترین دستگاه های تعمیراتی است که موجب ترمیم بی نقص محصول در اسرع وقت می شود. 

نمایندگی ظرفشویی ال جی در تهران

شرکت ال جی یکی از تولیدکنندگان برجسته در زمینه لوازم خانگی است و محصولات متنوعی از جمله ماشین ظرفشویی با کیفیت بالا را به بازار عرضه می‌کند. در صورتی که به دنبال نمایندگی ال جی ظرفشویی در تهران هستید، می‌توانید از صفحه ی تماس با ما آدرس شعب را دریافت نمایید.

نمایندگی ظرفشویی ال جی مدل های مختلف ظرفشویی را در اختیار دارد و کارشناسان فروش، شما را در خرید و انتخاب مناسبترین محصول یاری می نمایند. همچنین، می‌توانید از طریق سایت رسمی نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی و شماره تماس های موجود مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در کرج

در صورتی که به دنبال نمایندگی ظرفشویی ال جی در شهر کرج هستید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت اطلاعات لازم را به دست آورید. ابتدا می‌توانید از طریق تماس یا مراجعه حضوری سوال خود را درباره موجودی محصولات ال جی بپرسید.

بعد از دریافت مشاوره می توانید تصمیم خود را برای خرید ظرفشویی ال جی یا استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیرات ظرفشویی بگیرید. همچنین، می‌توانید از طریق سایت رسمی ال جی به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز در شهر کرج دسترسی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی ظرفشویی ال جی در تماس باشید.

نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی

هزینه تعمیرات ظرفشویی lg

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی و دیگر برندها بسته به مدل دستگاه، قطعات آسیب دیده و نوع و شدت خرابی متفاوت است. معمولا در شرایطی که آسیب دیدگی قطعات جزئی است و نیاز به تعویض آنها نیست، تعمیر ظرفشویی ال جی هزینه زیادی ندارد. اما در صورتی که نیاز به تعویض اجزای دستگاه باشد، هزینه نهایی به قیمت قطعه جدید بستگی دارد. تعویض اجزایی همچون برد، موتور و … با توجه به اورجینال بودن قطعات هزینه بالایی دارد.

دیگر خدمات تخصصی نمایندگی ظرفشویی ال جی

علل بسیاری می تواند سبب روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال جی گردد که برخی از آنها عبارت است از: خرابی یا مشکل در میکروسویچ درب، تایمر یا برد کنترل، کلید‌های انتخاب، رله‌ی استارت موتور، فیوز حرارتی و موتور محرک. در بخش های آتی به هر یک از این موارد به اختصار پرداخته خواهد شد تا بتوان ضمن عیب یابی صحیح، آنها را برطرف ساخت.

میکروسویچ یا قلاب قفل درب

نخستین بخشی که می بایست در عیب یابی ظرفشویی ال جی و مشکل روشن نشدن آن مورد توجه قرار گیرد میکروسویچ یا قلاب قفل درب است.

وظیفه‌ی قلاب درب بسته نگه داشتن درب هنگام برنامه شستشو است و اینکه از نشت آب به بیرون جلوگیری کرده و همچنین میکروسویچ قفل درب را فشار می‌دهد تا برق برد کنترل وصل شود. اگر درب درست بسته نشود میکروسویچ فعال نخواهد شد و یا اگر میکروسویچ معیوب باشد کنترل ماشین ظرفشویی برقی دریافت نمی‌کند و در نتیجه روشن نمی‌شود.

رله‌ی استارت موتور

رله استارن موتور بخش دیگری است که در تعمیر ظرفشویی ال جی می بایست به آن توجه شود. رله‌ی استارت برای اعمال برق به سیم‌پیچ‌های استارت موتور تا زمانی که موتور شروع به کار کند استفاده می‌شود.

اگر برد کنترل برق موتور را تأمین می‌کند ولی موتور شروع به چرخش نمی‌کند ممکن است رله‌ی استارت خراب شده باشد. رله معمولاً به موتور وصل شده و می‌توانید رسانندگی آن را با مولتی‌متر بر اساس نقشه سیم‌کشی ماشین ظرفشویی امتحان کنید. بهتر است تعمیرات مرتبط با رله استارت توسط تعمیرکاران مجرب حوزه تعمیر ظرفشویی انجام شود.

کلیدهای انتخاب ظرفشویی

بخش دیگری که در تعمیر ظرفشویی LG و رفع مشکل روشن نشدن آن می بایست مورد توجه قرار گیرد، بخش کلیدهای انتخابی است. همانگونه که می دانید کلیدها برای انتخاب نوع برنامه و انجام تنظیمات هستند و کنترل عملکرد دستگاه توسط آنها انجام می شود.

پیش از باز کردن ماشین ظرفشویی بهتر است از حسن عملکرد کلیدها اطمینان حاصل شود. کلیدها به برد کنترل وصل هستند و برای دسترسی به آن‌ها باید برد که در پنل جلویی یا درب قرار دارد خارج شود. برای آزمایش کلیدها باید نقشه مدار برد را داشته باشد. قبل از این تست برق را قطع کنید.

تایمر یا کنترل الکترونیکی

یکی دیگر از بخش هایی که می توان در نمایندگی ظرفشویی ال جی به آن مراجعه کرد بخش تایمر یا کنترل الکترونیکی است. در شرایطی که با روشن کردن دستگاه، صدای موتور تخلیه شنیده نشود علت می‌تواند از تایمر یا کنترل الکترونیک باشد.

در مدل‌های تایمر دستی، تایمر برق موتور پمپ، شیر برقی، مدار هیتر و موتور پمپ تخلیه را در چرخه‌های منظم کنترل می‌کند. تایمر دارای چندین اتصال الکترونیکی است و با یک موتور کوچک کار می‌کند که همه آن‌ها داخل محفظه‌ی تایمر قرار دارند.

موتور داریو

دومین بخش که می بایست در تعمیرات ظرفشویی ال جی مورد توجه قرار گیرد موتور داریو است. موتور درایو همان بخشی است که که آب را برای شستشو ظروف به گردش در می‌آورد. در ماشین های ظرفشویی همانگونه که می دانید برق از تایمر یا برد الکترونیکی و در اتصال با رله‌ی استارت به موتور می‌رسد.

اگر ماشین ظرفشویی بعد از اینکه که رله‌ی استارت برق را به موتور رساند روشن نشد، یعنی موتور داریو معیوب است. برای اطمینان از خرابی این بخش، سیم‌پیچ‌های موتور را با مولتی متر امتحان کنید. اگر صدای بلند و گوش خراشی از موتور می‌آید یعنی موتور خراب است و باید عوض شود.

فیوز حرارتی ظرفشویی

فیوز حرارتی در قسمت بالای مجموعه برد کنترل قرار دارد و دو سیم به آن وصل هستند. فیوز حرارتی برای محافظت از برد کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی فیوز خراب شده باشد، برق برد قطع خواهد بود و ماشین ظرفشویی کلاً روشن نخواهد شد.

بنابراین در صورت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بهتر است این بخش از آن  را تست نمایید. برای بررسی فیوز حرارتی باید با برداشتن قسمت داخلی درب به برد دسترسی پیدا کرده و دو سیم متصل به فیوز را جدا کنید. رسانندگی فیوز را با مولتی‌متر اندازه بگیرید. اگر فیوز هیچ رسانندگی نداشت باید تعویض شود. تعمیرات مرتبط با این بخش و سایر بخش های فوق می بایست توسط تعمیرکاران زبده و مجرب انجام پذیرد.

تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی

پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی قطعه ای است که در هنگام شستشوی ظرف ها، آب کثیف را تخلیه کرده تا مجدداً آب تمیز وارد دستگاه شود. پمپ تخلیه در ماشین ظرفشویی بخش مهم و حیاتی دستگاه به حساب می آید و درصورت خرابی آن، ظرفشویی یا روشن نشده و یا در حین کار متوقف می شود. برای حفظ کارکرد دستگاه نیاز است همواره این قطعه مورد بررسی قرار گیرد. مشکلاتی که ممکن است پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی با آن مواجه شود و در مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی مورد بررسی قرار گیرند عبارتند از:

شکستن یا مسدود شدن شیلنگ ماشین ظرفشویی، از کار افتادن موتور تخلیه پمپ، خرابی کاسه نمد و پروانه پمپ، انباشته شدن جرم و رسوبات در داخل پمپ و قطع شدن سیم های متصل به پمپ. تعمیر پمپ تخلیه در دو بخش الکتریکی و مکانیکی صورت می گیرد. سوراخ شدن لوله، مسدود شدن فیلتر به دلیل انباشته شدن مواد غذایی و بقایای پودر شستشو و همچنین خراب شدن قطعات پمپ از جمله مشکلات مکانیکی آن است و تعمیرات مختص به آنها بر روی پمپ انجام می شود. خرابی الکتریکی نیز به اشکالات مدار الکتریکی پمپ اشاره دارد و سوختگی پمپ را نیز در بر می گیرد.

  • تعمیر فیلتر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر پنل کنترل ماشین ظرفشویی
  • تعویض پنل ماشین ظرفشویی
  • تعویض بازوی آب پاش در ظرفشویی
  • تعمیر و تعویض سوئیچ درب ماشین ظرفشویی
  • رفع مشکل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی
  • رفع مشکل پر نشدن آب در ماشین ظرفشویی
  • اختلال در شتسشوی ظروف و کثیف ماندن آن ها
  • رفع اختلال روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • برطرف کردن نشتی آب در ماشین ظرفشویی
  • رفع مشکل بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  • برطرف کردن تمام ارور های ماشین ظرفشویی
  • تعمیر لولا های شکسته ی درب ماشین ظرفشویی
  • رفع مشکل سر و صدای ماشین ظرفشویی

سوالات کاربران ظرفشویی ال جی

چرا ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی‌کند

اگر ماشین ظرفشویی شما آب را تخلیه نمی‌کند به احتمال زیاد پمپ تخلیه آن دچار مشکل شده است چراکه پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی وظیفه دارد تا آب حاصل از شست‌وشوی ظروف را به خارج از این دستگاه هدایت کند. با این وجود اگر مشکلی در پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی رخ دهد، این قطعه نمی‌تواند آب این دستگاه را تخلیه کند.

تعمیر یا تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بستگی به میزان آسیب‌دیدگی این قطعه دارد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی با بررسی دقیق تشخیص خواهند داد که این قطعه قابل تعمیر است یا خیر؟ بنابراین بهتر است درصورت بروز این مشکل با نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه بپردازند.

 سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی که برخی از کاربران این دستگاه با آن مواجه شده‌اند، سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی است. بروز این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد از تراز نبودن و نصب اشتباه ماشین ظرفشویی گرفته تا خرابی یاتاقان‌ و پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی. درواقع ساده‌ترین و البته رایج‌ترین دلیلی که موجب سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی می‌شود، تراز نبودن محل قرارگیری این دستگاه است که از همان ابتدای نصب و قرارگیری ظرفشویی موجب می‌شود که این دستگاه سر و صدای زیادی از خود تولید کند. خرابی یاتاقان ماشین ظرفشویی نیز دیگر دلیل سر و صدای این دستگاه است درواقع یاتاقان‌ها حلقه‌های پلاستیکی هستند که علاوه‌بر نگهداری بازوی شستشو، بازوی اسپری در ظرفشویی را نگه می‌دارند. هر یک از یاتاقان‌ها پس از مدتی دچار ساییدگی می‌شوند و باید تعویض شوند تا سر و صدای ماشین ظرفشویی متوقف شود.

خرابی پمپ تخلیه نیز موجب شنیده شدن سر و صداهای عجیب و غریبی از ماشین ظرفشویی می‌شود. پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی وظیفه دارد تا آب حاصل از شستشوی ظروف در این دستگاه را از آن خارج سازد. فهمیدن اینکه منشأ اصلی مشکل سر و صدای زیاد ظرفشویی دقیقاً از کجاست به عیب‌یابی دقیق این دستگاه نیاز دارد. از این‌رو بهتر است درصورت بروز این مشکل با نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز پس از اعزام شدن به آدرس مورد نظر شما به عیب‌یابی دقیق ظرفشویی بپردازند. سپس منشأ اصلی سر و صداهای زیاد در این دستگاه را پیدا کنند تا درنهایت بتوانند با سرعت و دقت بالایی به تعمیرات ماشین ظرفشویی شما بپردازند.

دلیل نشتی ظرفشویی lg

مشکلات متعددی از جمله: پاره شدن شیلنگ زهکشی، خرابی پمپ ماشین ظرفشویی و همچنین واشر درب ظرفشویی موجب نشتی این دستگاه می‌شوند. ابتدا بهتر است که شیلنگ زهکشی ماشین ظرفشویی را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که دچار هیچ‌گونه پاره‌گی نشده باشد و سپس واشر درب ظرفشویی را بررسی کنید.

درصورتی که این دو قطعه مشکلی نداشته باشند، مطمئناً مشکل از پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی است که خراب شده و نمی‌تواند آب حاصل از شستشوی ظروف را به خوبی از این دستگاه خارج کند. در این حالت بهتر است که با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر اعزام شده و به تعمیر یا تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بپردازند.

چرا ظروف در ماشین ظرفشویی خشک نمی شوند

جدا از دلایل ساده و پیش پا افتاده‌ای مانند: تنظیمات اشتباه ماشین ظرفشویی، اشتباه چیدن ظروف در ظرفشویی و همچنین زود خارج کردن ظروف از این دستگاه قبل از اتمام کار آن که موجب می‌شوند ظروف در ماشین ظرفشویی خشک نشوند؛ خرابی هیت پمپ، خرابی ترموستات، خرابی دریچه هوا و خرابی موتور فن دریچه هوای ماشین ظرفشویی نیز موجب می‌شوند که این دستگاه ظروف را خشک نکند.

برای اینکه بدانید کدام یک از این موارد منشأ بروز این مشکل هستند لازم است که عیب‌یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی خود را به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق مشکل اصلی این دستگاه را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی آن را رفع می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، با حضور کارشناسان حرفه ای می تواند انواع برند های لوازم خانگی را با هر مشکلی که باشد تعمیر کند. لوازم خانگی در برند های متعددی تولید می شوند، بوش، ال جی، سامسونگ، پاناسونیک از جمله این برند های معتبر می باشند.

تمام لوازم خانگی های تولید شده توسط این برند ها دراین مرکز قابل تعمیر هستند. این نمایندگی به دلیل بهره مندی از ابزارآلات کاربردی و همچنین در اختیار داشتن نیرو های مجرب، قادر است به تعمیر انواع لوازم خانگی بپردازد. لوازم خانگی با هر عیب و مشکل که باشند در این مرکز قابل تعمیر هستند. این لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروفر و… می باشد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران، با بهره مندی از متخصصان و کارشناسان زبده توانسته است بهترین ها را به کاربران ارائه کند. تمام خدمات مورد نیاز کاربران در این مرکز پیش بینی شده است. استفاده از مجرب ترین متخصصان باعث شده تا فرآیند تعمیرات به درستی و در مدت زمان کوتاه انجام شود.

کاربران می توانند با مراجعه به این مرکز تمام عیوب دستگاه خود را برطرف کنند. لازم است بدانید تمامی خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران  دارای ضمانت هستند. این مرکز با هدف ارائه بهترین خدمات برای کاربران، تمامی مهندسان و کارشناسان برتر کشور را گرد آورده تا با تلاش روزافزون، بر کیفیت خدمات بیفزاید. این مرکز سالهاست با تاکید بر مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان توانسته است رضایت تمامی کاربران را جلب کند.

اخبار و خواندنی های ظرفشویی

همکاران ما در این بخش تمام خبرهای جدید و مرتبط با ماشین ظرفشویی را در اختیار کاربران قرار می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ماشین های ظرفشویی می توانید به این قسمت مراجعه کنید. اخبار مرتبط با انواع برندهای ماشین ظرفشویی در این بخش بارگذاری خواهد شد.

تعمیرات لوازم خانگی / مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی شارپ /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی سونی /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی / مرکز تعمیرات لوازم خانگی سونی / مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ / مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی شارپ / مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک / تعمیرات لوازم خانگی ال جی / تعمیرات لوازم خانگی سونی / تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ / تعمیرات لوازم خانگی توشیباتعمیرات لوازم خانگی شارپ / تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک / مرکز تعمیر لوازم خانگی سونی /

4.6/5(16 امتیاز)

کاربر گرامی جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید.

2 پاسخ

  1. حسین حیدری گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشد ای نمد یا تیکه موکت چسبیده به پشت ظرف شوی الجی برای چیه من درش آوردم آیا مشکلی پیش میاد یا دوباره بزارمش سر جایش الجی مدل 512fw

    1. سلام اگر عملکرد دستگاه دچار مشکلی نشده ، ایرادی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *