مرکز سخت افزار ایران، مجموعه ای متخصص در زمینه تعمیرات دستگاه های الکترونیکی می باشد که در این مجموعه امر تعمیرات بطور کاملا تخصصی توسط تکنیسن های مجرب و قطعات اورجینال انجام می گیرد.

۰ ۰ ۰

  • انواع کابل شبکه
  • انواع مدارک شبکه مایکروسافت
  • معرفی انواع شبکه
  • استانداردهای IEEE 802.11
  • انواع توپولوژی های شبکه
  • مفاهیم ضروری شبکه
  • تکنولوژی های LAN
  • مدل مرجع OSI
[/vc_message]

۰ ۰ ۰

مراکز تلفن و Call Center

مراکز تلفن ( مخابرات کوچک )، بهترین راه حل برای ایجاد یک شبکه خصوصی و خطوط داخلی می باشند.

مراکز تلفن یا Private Branch Exchange-PBX سیستم هایی هستند که برای دریافت و انتقال حجم زیادی از درخواست، از تلفن استفاده می کنند و مدیریت تماس های ورودی و خروجی یک مجموعه را برعهده دارند. بطور خلاصه میتوان مهمترین کاربرد مراکز تلفن را، اشتراک تعداد X خط تلفن بین Y نفر از پرسنل یک مجموعه عنوان کرد که X<Y است. تعداد خطوط داخلی که میتوان در یک مجموعه تعریف کرد، بسته به دستگاه PBX مورد استفاده، متفاوت می باشد. از انواع مراکز تلفن میتوان به مراکز تلفن سانترال آنالوگ ، مراکز تلفن سانترال دیجیتال و مراکز تلفن سانترال تحت شبکه VOIP اشاره کرد. در ادامه ی مطلب به طور کامل مراکز تلفن را معرفی و تشریح میکنیم.

مراکز تلفن یا PBX

۰ ۰ ۰

برای ارائه راه حل های سخت افزاری در یک سیستم، بررسی اولیه انجام گرفته، نیاز سنجی می شود. اشکالات سیستم شناخته شده، رفع میگردد. سیستم بطور کامل بهینه سازی و در نهایت حداکثر موازنه در تمامی بخش های سیستم برای بهره برداری بالاترین میزان اثربخش در کل مجموعه صورت میگیرد. در مرکز سخت افزار ایران درخصوص راه اندازی یک سیستم، مشاوره  انجام میگیرد، طراحی سپس پیاده سازی و اجرا میشود. هر سیستمی پس از پیاده سازی، نیازمند تعمیر و نگهداری ست.

برخی از خدماتی که در مجموعه مرکز سخت افزار ایران انجام می پذیرد عبارتند از : مشاوره ، طراحی و اجرای تخصصی بستر سخت افزاری سازمان، مشاوره، طراحی و اجرای تخصصی شبکه، تلفن و ارتباطات سازمان ، تعمیر و نگهداری کلیه رایانه ها و ماشین های اداری سازمان، تعمیر و نگهداری سخت افزار های شبکه و سایر سخت افزارهای سازمان، طراحی و ساخت اینترفیس های سخت افزاری برای مقاصد مختلف

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+