تعمیر سانترال پاناسونیک ns500

سانترال

اگر در شرکت خود از سانترال استفاده کرده باشید به خوبی با این سیستم و نحوه عملکرد آن آشنایی دارید. تلفن های سانترال به شما این امکان را می دهند که یک خط تلفن را به چند خط داخلی تبدیل کنید. اما این سیستم در کنار همه مزایایی که دارد، بعضا با ایراداتی هم مواجه شده و نیاز به بررسی و تعمیر دارد. مشکلات تلفن سانترال اغلب به گونه ای هستند که کل فرایند کاری این دستگاه را دچار اختلال می کنند. در نتیجه احتمال مختل شدن تماس های داخلی و خارجی هم وجود خواهد داشت.

تعمیر سانترال پاناسونیک NS500 شامل اقداماتی است که تمامی مشکلات و ایرادهای این سیستم را در اسرع وقت برطرف خواهند کرد. باید بدانید که NS500 پاناسونیک جزء تلفن های سانترال با کیفیت بوده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، بهتر است برای تعمیر تلفن خود تنها از تعمیرکاران مجرب و ماهر کمک بگیرید. تمامی مراحل فرایند تعمیر سانترال پاناسونیک NS500 در نمایندگی تعمیرات سانترال انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات سانترال پاناسونیک، با تیم کارشناسی مرکز سخت افزار ایران همراه باشد.

تعمیر سانترال پاناسونیک ns500

تعمیر سانترال پاناسونیک NS500 در کدام موارد ضروری است؟

سانترال ها به واسطه گوشی های تلفن ویژه ای عملیات تبدیل خط به چندین داخلی مختلف را انجام می دهند. بروز مشکل در هریک از بخش های این سیستم یا گوشی تلفن مورد استفاده، اختلالات جدی را در نحوه برقراری تماس ها ایجاد خواهد کرد. از جمله مشکلات رایج در مدل های مختلف سانترال می توان به نویزهای آن اشاره کرد. نویز معمولا در اثر اتصال اشتباه کابل ها یا خرابی خط تلفن ایجاد می شود، اما بعضا ممکن است دلیل بروز آن، خرابی خود دستگاه باشد.

در هر صورت، تعمیر سانترال پاناسونیک NS500 در این شرایط امری ضروری است و باید در اسرع وقت انجام شود. دیگر ایراد سانترال که نیاز به رسیدگی و تعمیر فوری دارد، خرابی یا از کار افتادن کارت دیزا است. آزاد نشدن خط شهری و آسیب های سخت افزاری مثل شکستن گوشی، خرابی شماره گیر، از کار افتادن بلندگو و … نیز در شمار مشکلات رایج سانترال Panasonic NS500 قرار می گیرند.

مشخصات Panasonic NS500

تلفن سانترال Panasonic NS500 ، بیش از هر چیز به خاطر قابلیت های کاربردی که دارد شناخته شده است. اولین آپشن این گوشی این است که از بیشترین تعداد کد فعالسازي یا لایسنس برخوردار است. بنابراین شما به راحتی می توانید از آن به جای سانترال های کم ظرفیت و حتی پر ظرفیت استفاده کنید.

ویژگی های دیگری مثل امکان اتصال 3 عدد کابین افزایشی، پشتیبانی از حداکثر 448 خط شهري و داخلی، پشتیبانی از 6 تا 48 خط شهري، پشتیبانی از 20 تا 258 خط داخلی، بهره مندی از 2 کانال اپراتور گویا پیش فرض، کالرآیدي پیش فرض، پشتیبانی کامل از سیستم شبکه و تکنولوژي VOIP و پروتکل  SIP، پورت شبکه براي برنامه ریزي و ارسال گزارش تماس و … را نیز باید به مشخصات و ویژگی های فنی این محصول اضافه کرد. تجمیع این ویژگی ها، سانترال پاناسونیک NS500 را به یک محصول کاربردی تبدیل کرده است.

برنامه ریزی سانترال NS500 پاناسونیک چگونه انجام می شود؟

تعمیر سانترال پاناسونیک NS500 گاهی منوط به برنامه ریزی آن است. یعنی گاهی تنظیمات سانترال به هر دلیلی به هم می خورد و باید مجددا برنامه ریزی شود. همچنین پیش از نصب و راه اندازی سانترال نیز باید آن را برنامه ریزی کنید. اگر فرایند برنامه ریزی به درستی انجام شود، می توانید از این دستگاه بدون هیچ مشکل یا ایرادی استفاده کنید. در غیر این صورت، ممکن است شاهد بروز مشکلاتی در عملکرد آن باشید.

پیش از ورود به بخش برنامه ریزی سانترال پاناسونیک NS500 ، باید سیم کشی ها را به صورت کامل انجام داده باشید. یعنی باید ارتباط فیزیکی سانترال با پچ پنل ها و پست های ترمینال به درستی انجام شده باشد تا شاهد کارکرد درست و بی نقص این دستگاه باشیم. پس از حصول اطمینان از سیم کشی درست و بی نقص، وارد بخش تنظیمات شده و دستگاه را مطابق میل خود برنامه ریزی کنید.

توجه داشته باشید که در صورت اشتباه وارد کردن کدها، تماس های خارجی و داخلی به هم ریخته و با مشکل مواجه خواهند شد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات سانترال در مرکز سخت افزار ایران عنوان می کنند که بسیاری از موارد تعمیر سانترال پاناسونیک NS500 ناشی از کددهی اشتباه آن می باشد.

تعمیرات سانترال پاناسونیک NS500 در محل

یکی از سرویس های ویژه و کاربردی نمایندگی سانترال، سرویس و تعمیرات سانترال پاناسونیک NS500 در محل است. ساختار و نحوه نصب سانترال به گونه ای است که تعمیر آن باید حتما در محل انجام شود. چنانچه شاهد هرگونه نقص یا ایرادی در عملکرد محصول مورد بحث بودید، کافی است با همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران تماس برقرار کنید. تیم تعمیراتی به همراه کلیه تجهیزات مورد نیاز به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و ضمن بررسی دقیق دستگاه و اجزای آن، اقدام به تعمیر و رفع مشکلات تلفن سانترال شما می نمایند.

نمایندگی تعمیرات سانترال با پشتیبانی همه جانبه

نمایندگی تعمیرات سانترال مرکزی است که بررسی و ترمیم انواع مدل های این محصول در آن انجام می گردد. فرایند ترمیم در این مرکز توسط جمعی از متخصصین و تکنسین های این حوزه انجام می شود. اجرای انواع کد های دستوری در تلفن های سانترال، بررسی مشکلات ریز و درشت سیستم سانترال، بررسی صدای نویز در تلفن سانترال و بسیاری مشکلات دیگر، در حوزه کاری متخصصان این مرکز قرار دارد.

در این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر سانترال استفاده می شود. کاربر می تواند مطمئن باشد که خدماتی بی عیب و نقص را از متخصصین نمایندگی تعمیرات سانترال دریافت خواهد کرد. تعمیرکاران و تکنسین های ما با گذراندن دوره ای پیشرفته نصب و تعمیرات سانترال، این اطمینان را به کاربران می دهند که مشکلات سیستم و دستگاه مورد نظرشان به شکلی حرفه ای برطرف خواهد شد.

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+