قوانین و مقررات مرکز سخت افزار ایران

قوانین و مقررات مرکز سخت افزار ایران، مجموعه نکاتی است که با رعایت آنها، هم فعالیت های مجموعه شکل منظم تری به خود خواهد گرفت و هم کاربران شاهد دریافت خدمات با کیفیت تری خواهند بود. تدوین این قوانین در وهله اول با هدف احقاق حقوق کاربران و عمل در راستای اصول و ارکان مشتری مداری انجام شده است. همچنین این مقررات، به فعالیت های مرکز سخت افزار ایران رسمیت بیشتری داده و قانونی بودن این مرکز را تضمین نموده است. ازآنجا که رعایت حقوق مشتریان را یکی از رسالت های کاری خود می دانیم، در این مطلب به ارائه توضیحاتی در مورد قوانین و مقررات این مرکز پرداخته ایم.

آگاهی شما کاربران گرامی با جزئیات این مقررات، به شما کمک می کند که وظایف همکاران ما را به خوبی شناخته و در صورت هرگونه تخطی از این وظایف، مراتب را به مسئولین مرکز گزارش داده و پیگیری نمایید. با ما همراه باشید. تا با قرانین و مقررات مرکز سخت افزار ایران بیشتر آشنا شوید.

قوانین و مقررات

شرح قوانین مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران، یک مرجع رسمی و معتبر است که ضمن توجه به نیازهای کاربران، به ارائه خدمات مورد نیاز آنها در حوزه تعمیر محصولات الکترونیک پرداخته است. این مرکز، با گزینش نیروهای زبده و مجرب، خدمات تخصصی و با کیفیتی را به کاربران ارائه نموده و یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر به شمار می رود. بخش ها و واحدهای بسیار متعددی در مرکز سخت افزار ایران وجود دارد که هریک، وظیفه بررسی و ترمیم یکی از انواع محصولات الکترونیک را بر عهده دارند. انواع مدل های ماشین های اداری، لوازم خانگی، کامپیوتر، لپ تاپ، آل این وان، سرور، ویدئو پروژکتور، سیستم های ویپ، گوشی موبایل، تبلت، دوربین، تجهیزات جانبی و … در واحدهای این مرکز مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند.

روزانه تعداد زیادی محصول از برندهایی همچون اچ پی، سامسونگ، ال جی، کانن، اپل، توشیبا، شارپ، ریکو، کونیکا مینولتا، سونی، بوش، دوو، ایسر، ایسوس و … در این مرکز تعمیر می گردد. بدیهی است که اداره و هماهنگی این تعداد واحد بدون وجود قوانین مدون امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که قوانین و مقررات مرکز سخت افزار ایران تدوین شده و به فعالیت های این مجموعه، نظم و هماهنگی بخشیده است.

لینک های مفید

قوانین و مقررات مرکز سخت افزار ایران

  • در این بخش، به مختصری از اصلی ترین موارد قوانین و مقررات مرکز سخت افزار ایران اشاره می کنیم. این مقررات در هنگام مراجعه شما به مرکز، در قالب یک قبض به شما عزیزان ارائه می گردد.
  • پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، اطلاعات لازم در مورد نوع مشکل و هزینه تعمیرات به اطلاع کاربر می رسد.
  • عملیات تعمیر، تنها در صورت رضایت کامل کاربر آغاز خواهد شد.
  • اگر هزینه تعمیرات کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد، نیازی به هماهنگی با کاربر نبوده و تعمیرات انجام می گردد.
  • دستگاه مورد نظر باید حداقل یک هفته در مرکز بماند. با توجه به نوع دستگاه و مشکل موجود، ممکن است این زمان طولانی تر شود.
  • در طی مراحل تعمیر، نیازی به تماس های مکرر کاربر با مرکز سخت افزار ایران نبوده و در صورت لزوم، همکاران ما با کاربر تماس می گیرند.
  • طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ریکو مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند .  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • پس از پایان مراحل تعمیر، همکاران ما طی تماس با کاربر، وی را از وضعیت نهایی محصولش مطلع می سازند.
  • چنانچه در هریک از مراحل عیب یابی و تعمیر، کاربر قصد ادامه روند کار را نداشته باشد، تعمیرات متوقف شده و محصول به کاربر تحویل داده می شود.
  • در صورت نیمه کاره ماندن مراحل تعمیر به درخواست کاربر، هزینه عیب یابی از وی دریافت می گردد.
  • حداکثر زمان نگه داری دستگاه تعمیر شده در مرکز سخت افزار ایران، یک ماه می باشد. بعد از گذشت این زمان، مرکز هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • بر اساس قوانین و مقررات مرکز سخت افزار ایران، کارشناسان تنها عیوب مطرح شده از سوی کاربر را برطرف کرده و در قبال سایر مشکلات محصول مسئولیتی نخواهند داشت.
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند . لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند.
  • مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند. بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و مرکز سخت افزار ایران تعهدی در قبال آن ندارد .
  • مرکز سخت افزار ایران، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد ، مموری کارت، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، درصورت باز شدن در مرکز سخت افزار ایران از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
  • مرکز سخت افزار ایران هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
  • حداکثر تا ۴۸ ساعت می توانید قطعات تعویض شده دستگاه خود را تست کنید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران، ضمن فراهم کردن مجموعه ای از ابزار و تجهیزات با کیفیت و مدرن، خدمات تخصصی را در حوزه ترمیم محصولات الکترونیک به کاربران ارائه می دهد. کارشناسان زبده این مرکز، قادر به تعمیر انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، تجهیزات رایانه ای، گوشی های هوشمند و تبلت، قطعات جانبی و … هستند. همچنین خدمات این مرکز بسیار گسترده بوده و سطحی وسیعی از برندهایی همچون: ال جی، سامسونگ، کانن، ریکو، اچ پی، کونیکا مینولتا، سونی، اپل، شارپ، توشیبا و … را در بر می گیرد.

لازم است بدانید که مشتری مداری شعار اصلی مرکز سخت افزار ایران بوده و کارشناسان در راستای تحقق همه جانبه این شعار تلاش می کنند. در صورت نیاز به هرگونه خدمات در حوزه محصولات الکترونیکی خود، می توانید به مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.